quote:
Loopt jouw radio iets voor ?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:52 schreef Toad het volgende:
Hehehe Little Britain.
Vertel... Want dat nummer vind ik erg goed.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:52 schreef TheVulture het volgende:
C-Mon en Kypski, afgelopen week live mogen zien, wat een verschrikkelijke bagger is dat... alleen dat liedje met Pete Philly is te pruimen
Michiel die begon al met een Little Britain grapje toen het gesprek net begonnen was. "If it was a tuesday, I say yes, If it was a....".quote:Op woensdag 4 april 2007 21:53 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Loopt jouw radio iets voor ?
Ik hoorde ze pas, toen jouw post er al stond.![]()
Was bij Fret Alive in 013.... echt zelden zo'n onsamenhangend geheel op een podium zien staan. 0,0 connectie met het publiek, ze zingen niks live, alles staat op bandjes... en tot overmaat van ramp begonnen ze ook nog op een of ander toetertje te blazen... die ga ik zeker overslaan op Pinkpopquote:Op woensdag 4 april 2007 21:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Vertel... Want dat nummer vind ik erg goed.
Ach zo!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:55 schreef Toad het volgende:
[..]
Michiel die begon al met een Little Britain grapje toen het gesprek net begonnen was. "If it was a tuesday, I say yes, If it was a....".
Dus nog voor de ehh eehhh van Ann en de computa says no.
Relaxquote:Op woensdag 4 april 2007 21:56 schreef TheVulture het volgende:
En dan te bedenken dat ze in de grote zaal stonden ipv Relax
Relax is wel zolive
Ik ook, Odeur du Clochard was echtquote:Op woensdag 4 april 2007 21:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Relax![]()
![]()
![]()
Ben echt benieuwd naar hun nieuwe album.
Deze dan:quote:Op woensdag 4 april 2007 21:55 schreef Toad het volgende:
[..]
Michiel die begon al met een Little Britain grapje toen het gesprek net begonnen was. "If it was a tuesday, I say yes, If it was a....".
Dus nog voor de ehh eehhh van Ann en de computa says no.
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=9mMF8i1kjIE
Hehehhehe. Het blijft leuk
.
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Deze dan:
http://www.youtube.com/watch?v=VBDyDMeJt8Y&NR=1
![]()
![]()
Relaxed nummer weer ja!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Black Velvet ... Doet me denken aan Stop van Sam Brown daarnet. Niettemin een prima nummer.
Jep, helemaal mee eens, maar ik was hem al min of meer zat na de week van SeriousRequest.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:33 schreef Glacier het volgende:
Chelsea Dagger begint idd wat irritant te worden
Tudududuquote:Op donderdag 5 april 2007 09:33 schreef Glacier het volgende:
Dat is het al 3 maandenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:33 schreef Glacier het volgende:
wat was de afsluiter dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:37 schreef D.Rose het volgende:
Oja: de afsluiter van MetMichiel gisteren was van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |