Que?quote:
Nee, helaas! Ik mag naar school. Woehoee! Extra veel Barbara..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Hej Domien maak jij de komende weken nog extra uren ’s avonds nu Annemieke op vakantie is?
Had dan zelf een topic aangemaaktquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de TT, en dat dit nummer 24 is met het woord weekend erin, daar zeg ik niets over
uuhhm weer naar school, jakkie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:27 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, helaas! Ik mag naar school. Woehoee! Extra veel Barbara..
...dat nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:38 schreef Sirolf het volgende:
Zondagavond dus Bring It On en dan in de nacht alwéér Barbara.
Die fax hadden we hier nog niet gekregen, maargoed... we zullen wel zien wie er dan te horen is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Annemieke hoor je niet meer op zondagnacht. Dat bedoel ik...
Maar uiteindelijk heb je toch wel gewonnen? daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:16 schreef IedeK. het volgende:
Hey!
Wat een basketballwedstrijd net zeg.![]()
Wij waren gewoon beter en stonden op verdiende voorsprong toen de tegenstanders ( zonder coach overigens) gefrustreerd raakten en lukraak opzettelijke fouten begonnen te maken.![]()
Zo werd ik toen ik iemand passeerde gewoon onderuit geschopt.![]()
Gelukkig kon ik daarna nog iemand een fout aansmeren.![]()
Ik vond het wel een leuke uitzending.quote:Anyway, hoe was 't vanavond?
Jep!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk heb je toch wel gewonnen? daar gaat het uiteindelijk om.![]()
[..]
Ik vond het wel een leuke uitzending.![]()
Vooral in de tweede helft dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een echte veegpartij dus, nice.![]()
Nog even wachten en dan is het Giel Beelen-time.![]()
Aha, dan zijn de assists inderdaad neit onbelangrijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:44 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Vooral in de tweede helft dan.
'k Had ook nog een paar lekkere assists over het hele veld, (* IedeK. is guard).
ik ook nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:49 schreef D.Rose het volgende:
Edwin wist niet wat een autoambulance was
Inderdaad wel een erg kort fragment.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ja Bianca![]()
Welk kort fragmentje trouwens hoor
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:30 schreef -Hans- het volgende:
C-Mon & Kypski - MAke My Day vind ik echt een stoere plaat zeg, en ze komen ook nog eens uit Nederland!
Ik heb het niet helemaal gehoordquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:22 schreef Toad het volgende:
Hebben jullie ook nog het telefoongesprek gehoord vannacht tussen Giel en een 16 jarig meisje? Hij ging naar mijn smaak ook net ietsje te ver.
uuhm die ken ik volgens mij niet, althans de titel zegt mij zo 1,2,3 niet veel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]heerlijk
pieces dont fit anymore is ook lekker
van James Morrisonquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm die ken ik volgens mij niet, althans de titel zegt mij zo 1,2,3 niet veel.
dat was wel ranzig ja. Werd in de studio ook nog geroepen dat ie moest kappenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:22 schreef Toad het volgende:
Hebben jullie ook nog het telefoongesprek gehoord vannacht tussen Giel en een 16 jarig meisje? Hij ging naar mijn smaak ook net ietsje te ver.
Ja, hoorde hetquote:Op zondag 1 april 2007 10:01 schreef borisz het volgende:
Die weerman van half 10, die maakte reclame voor MIddenindenachtrick
mogge![]()
Dat is 538, toch? Die komt er hier absoluut niet op.. Al gaan Giel Beelen - Gerard Ekdom en Michiel Veenstra naar die zender toe, dan luister ik nog niet naar die klote zender. * -Hans- heeft een hekel aan 538.quote:Op zondag 1 april 2007 12:08 schreef borisz het volgende:
ja ik luister nu ergens anders naar(Rick van V)
Wist je dat Michiel vroeger producer bij 538 was en tevens de webmaster van hun site?quote:Op zondag 1 april 2007 12:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is 538, toch? Die komt er hier absoluut niet op.. Al gaan Giel Beelen - Gerard Ekdom en Michiel Veenstra naar die zender toe, dan luister ik nog niet naar die klote zender. * -Hans- heeft een hekel aan 538.
Dat komt overigens ook door die nare Erik de Zwart, die in de jaren dat hij de baas was van 538 geen mogelijkheid onbenut liet om 3FM zwart te maken. (is een voorbeeld van wat ik bedoel)
Tot nu toe is Zoëyzo echt prima te doen, lekkere muziek en niet super veel gepraat.
Volgens mij heb ik dat wel ergens gelezen, vast op zijn website.quote:Op zondag 1 april 2007 13:19 schreef Sirolf het volgende:
Wist je dat Michiel vroeger producer bij 538 was en tevens de webmaster van hun site?
lol.quote:Ik heb trouwens ook een hekel aan 538. Meestal noem ik het 53Walg of 53Lachzak.
Het gaat om het gemiddelde hè.quote:Op zondag 1 april 2007 14:07 schreef IedeK. het volgende:
Shit, alweer de vraag fout op Noordpool.fm.![]()
"Als je doucht verbruik je meer water dan als je een bad neemt."
Ze zeggen nergens hoelang je doucht, dus ik wil die 10 punten hebben.![]()
Ik wil mijn punten ook terugquote:Op zondag 1 april 2007 14:07 schreef IedeK. het volgende:
Shit, alweer de vraag fout op Noordpool.fm.![]()
"Als je doucht verbruik je meer water dan als je een bad neemt."
Ze zeggen nergens hoelang je doucht, dus ik wil die 10 punten hebben.![]()
Hej Domien, dus jij bent de vervanger van Annemieke.quote:
Heel subtiel ging hij net al zijn haar goed doen..quote:
Jaaaaquote:
Inderdaad, ik had ook nog even snel een screenshotje gemaakt toen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel subtiel ging hij net al zijn haar goed doen..![]()
Maar dan pakken we gewoon cam 2.![]()
Hij stond iets te dichtbij, hahaha!quote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel subtiel ging hij net al zijn haar goed doen..![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 15:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wie dit liedje mooi vindt, moet nu zwaaien!
Ik dacht al wel zoiets te horen, maar blijft een vreemde zin. Het lijkt Blof wel, die hebben ook zulke rare teksten soms.quote:Op zondag 1 april 2007 15:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ook!
Wist alleen niet dat 'ie 'The girl that does yoga' zong. Ik verstond 'your girl', 'your dog' of 'your garden', maar yóga?!
Ik ook, ik vond hem ook té traag om te boeien. Maar dat is ook mijn eigen smaak natuurlijk.quote:Op zondag 1 april 2007 15:22 schreef borisz het volgende:
dat vorige nummer was ik gewoon zat
Dan hoop ik dat je niet naar 538 luistert, want dan wordt je na een week al he-le-maal GEK van sommige platen (heb ik in ieder geval wel, werkte in de zomervakantie bij een bedrijf die non-stop 538 aan had. Tegenwoordig werk ik er niet meerquote:Op zondag 1 april 2007 15:25 schreef borisz het volgende:
te veel gedraaid, maar dat heb je in het algemeen met de Nederlandse radio![]()
platen moeten dan weer een jaar in de kast liggen om beluisterbaar te worden
538 en slam zijn nog ergerquote:Op zondag 1 april 2007 15:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je niet naar 538 luistert, want dan wordt je na een week al he-le-maal GEK van sommige platen (heb ik in ieder geval wel, werkte in de zomervakantie bij een bedrijf die non-stop 538 aan had. Tegenwoordig werk ik er niet meer).
Een nieuwe DJ?! uuuhhm, ben benieuwd wie dat zal zijn !quote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ehm. Er start een nieuwe dj vandaag. Om 1 uur. Dus eigenlijk morgen...
Altijd beter dan SkyRadio of Radio 2quote:Op zondag 1 april 2007 15:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je niet naar 538 luistert, want dan wordt je na een week al he-le-maal GEK van sommige platen (heb ik in ieder geval wel, werkte in de zomervakantie bij een bedrijf die non-stop 538 aan had. Tegenwoordig werk ik er niet meer).
Je gaat zeker niet verklappen wie ?quote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ehm. Er start een nieuwe dj vandaag. Om 1 uur. Dus eigenlijk morgen...
Volgens mij gebeurt dat wel vaker...quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik was op de radio!!
Hehe, ik had afgelopen vrijdag nog zoiets.quote:Op zondag 1 april 2007 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gooi je de deur dicht...
Wat 3fm al niet veroorzaakt.
Ik trek automatisch de sleutel eruit als ik de motor afzet.quote:Op zondag 1 april 2007 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gooi je de deur dicht...
Wat 3fm al niet veroorzaakt.
Is me nog niet eerder opgevallen...quote:Op maandag 2 april 2007 01:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jahoor! De vaste openingsplaat als een nieuwe jock begint; New Sensation!
Waar is Barbara dan gebleven?quote:Op maandag 2 april 2007 01:17 schreef Toad het volgende:
Maandag: Henk
Dinsdag: Guijs
Woensdag: Domien
Donderdag: Annemieke
Lol, die zit op dinsdag en dan schuift de rest een dagje op.quote:
Ziezo, aangepast @ Wikipedia.quote:Op maandag 2 april 2007 01:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Maandag: Henk
Dinsdag: Barbara
Woensdag: Annemieke
Donderdag: Domien
Vrijdag: Sander
Zo ist
Wel geinig.quote:Op maandag 2 april 2007 01:32 schreef Sirolf het volgende:
Hee, nieuwe webcam-opstelling. Een combinatie van 2 cams.
Het Ekdom Ensemble, met Gerard op drums.quote:Op maandag 2 april 2007 10:02 schreef Dos37 het volgende:
Proficiat Gerard. Volgens mij wil ie zijn band zo snel mogelijk bij elkaar hebben
Ik las het net idd, gefeli Gerard!quote:Op maandag 2 april 2007 09:01 schreef Againzender het volgende:
Gerard wordt weer vadereen lotgenoot op de radio, altijd fijn
De lokale stadsradio is weer verbannen?quote:Op maandag 2 april 2007 11:10 schreef JDude het volgende:
Green Day!
Nu weer die Winehouse voor de 9839439e keer.
Dude! idd... Die goeie ouwe tijdquote:Op maandag 2 april 2007 11:10 schreef JDude het volgende:
MutZ! Lang gelee!
De radio ging zómaar op een andere zender! Ik deed heus niets!quote:Op maandag 2 april 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De lokale stadsradio is weer verbannen?
Geef iedereen zo'n radio 14.gifquote:Op maandag 2 april 2007 11:15 schreef JDude het volgende:
[..]
De radio ging zómaar op een andere zender! Ik deed heus niets!
Basket Casequote:Op maandag 2 april 2007 11:10 schreef JDude het volgende:
Green Day!
Nu weer die Winehouse voor de 9839439e keer.
quote:
Dit blijft wel een leuk nummer... Heel vaak trek ik deze nummers na een tijdje niet echt meer, maar deze blijf ik grappig vinden...quote:Op maandag 2 april 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
Suddenly I see.. pomtidom.
Grappig vrouwke is dat... d'r gitaar is zowat net zo groot als zijzelf en ze heeft een hele rits pedalen waarmee ze allemaal gekke muzikale truukjes uithaalt.quote:Op maandag 2 april 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
Suddenly I see.. pomtidom.
Gerard is ook de jongste niet meerquote:Op maandag 2 april 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
Wat een oudjes op de radio.
Is dat zo? Ik zou het niet weten.quote:
Het moment waarop ik het niet erg vind als een van mn collega's de radio weer overneemt!quote:Op maandag 2 april 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
Is dat zo? Ik zou het niet weten.
Dadelijk Claudia
Ik zeg: winamp.quote:Op maandag 2 april 2007 12:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Het moment waarop ik het niet erg vind als een van mn collega's de radio weer overneemt!
Ik zeg: goed plan!quote:
Eind 20 toch?quote:Op maandag 2 april 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zou het niet weten.
Dadelijk Claudia
Ik ga het eens opzoeken.quote:
Dat zeg ikquote:
Eerst zien, dan gelovenquote:
Ik ook, Gerard Ekdom draait muziek zelfde geld eigenlijk een beetje voor Paul Rabbarink en Michiel Veenstra. Giel en Claudia maken echt radioquote:Op maandag 2 april 2007 12:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik vind Claudia leuke radio maken
OMG, Gerard is een ster!quote:Op maandag 2 april 2007 12:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)euw_vader.html?p=9,2
Ik wist niet dat ze nog bestonden.quote:Op maandag 2 april 2007 13:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een waardeloze plaat, die megahit van Maroon 5.
Compleet 'vlees noch vis'-plaat.
Heb je 'm nou nog steeds niet gevraagd wanneer 'ie hier een account gaat maken?quote:Op maandag 2 april 2007 12:20 schreef Impry het volgende:
Zo, ik ben er ook weer bijAfgelopen weekend weer 'gewerkt' in Almere bij de rally. Zaterdag Paul Rabbering ook nog even gesproken en hij had erg veel zin in gisteren, want toen ging hij rijden.
Nu druk bezig met de video voor op m'n site!
Toch welquote:
Ik vond het al zo raar, dat je dat noemde als plaat. Ik zat ff zo:quote:
Ik meen dat zij het nummer hebben gecoverd.quote:Op maandag 2 april 2007 13:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar, dat je dat noemde als plaat. Ik zat ff zo:![]()
Neequote:Op maandag 2 april 2007 13:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je 'm nou nog steeds niet gevraagd wanneer 'ie hier een account gaat maken?
Klopt! Zie het op wikipedia staan.quote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik meen dat zij het nummer hebben gecoverd.![]()
ik dacht al: die heeft WinAMP aanstaanquote:
LP?quote:Op maandag 2 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Hm, de nieuwe LP. Ben benieuwd.
Linkin Parkquote:
Linkin Park. Sorryquote:
Ze moeten eens wat anders van de Cardigans draaien dan alleen "Lovefool" en dit nummer.quote:Op maandag 2 april 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Leuk liedje. Wel aan de korte kant.
Cardigans!
Waardeloos, zoals we van ze gewend zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Hm, de nieuwe LP. Ben benieuwd.
Heb ik volgens mij al een keer een stukje gehoord... Maar ik kan hem zo ff niet voor de geest halen...quote:
Zegt genoeg over de kwaliteitquote:Op maandag 2 april 2007 14:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij al een keer een stukje gehoord... Maar ik kan hem zo ff niet voor de geest halen...
ik vrees het ook jaquote:
mijn versie heeft een donkerblauwequote:Op maandag 2 april 2007 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
Coldplay - X&Y, maar die heeft toch een zwarte hoes?
Die plaatjes in google zijn te onduidelijkquote:
Aan het origineel zie je het nog het bestequote:Op maandag 2 april 2007 15:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die plaatjes in google zijn te onduidelijkIn photoshop zie je wel dat het donkerblauw is
Ik vind het ook nog steeds niet echt een leuke megahit.quote:Op maandag 2 april 2007 16:21 schreef Kuukske het volgende:
Coen en Sander
Dit nummer van Maroon 5 vind ik trouwens niet echt je-van-het.
Heeft u de PSB remix van The Killers al gevonden?quote:Op maandag 2 april 2007 16:50 schreef -Hans- het volgende:
Maaj
Hoop dat ik op tijd terug ben voor het request uurtje. Ik heb namelijk een erg strakke request in gedachten, althans ik vind het een heerlijke plaat (een oudje).
Ik hoorde extra punten, dus jaquote:Op maandag 2 april 2007 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Op Noordpool.FM kreeg ik nu opeens nóg een vraag met als beloning 25 poolpunten!
[edit]
Ah, jij was er ook al achter.
quote:Op maandag 2 april 2007 19:34 schreef Sirolf het volgende:
Coen heeft straks zeker weer BNN United? Ik zie 'm nog in de studio hangen.
Ik zit al de hele middag binnenquote:Op maandag 2 april 2007 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Het is hier trouwens wel te merken dat het mooi weer is, iedereen zit blijkbaar buiten te picknicken, zonder een laptop mee te nemen in de mand.
quote:Op maandag 2 april 2007 19:59 schreef Maricha het volgende:
Ik heb Coen ff het forum laten lezen
Wie weet wordt ie ook nog lid!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 april 2007 20:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zo ik heb 2 tentamens zojuist gehaald, altijd fijn
ik smijt net een pizza salami in de ovenquote:Op maandag 2 april 2007 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de drempel niet te hoog is, ook Paul en Bart kennen deze plek al en kijken er volgens mij weleens, maar registreren doen ze dan weer niet...![]()
Met wat voor pizza komt Coen nu weer binnenlopen? Salami?![]()
DIE LÚCHT!![]()
thanks, nog 3 de komende 3 dagenquote:
ik maak nog ff een tomatensaladequote:
Ik ga nu eerst ff snel douchen en daarna tompoucen etenquote:
Mooi he :-) Morgen ff op www.d-log.nl zettenquote:Op maandag 2 april 2007 20:31 schreef Impry het volgende:
http://www.dlrp.fr/news/u(...)/prodplacemaking.jpg
Die foto heeft Michiel al heel wat keer bekeken![]()
quote:
Ik heb deze nu opstaan, wat een lkr plaatje zegquote:Op maandag 2 april 2007 18:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Heeft u de PSB remix van The Killers al gevonden?
Ik ben inmiddels om en draai hem 10 keer per dag, als het niet meer is...![]()
![]()
Wat een leuke foto's zeg! en Maricha je kijkt op foto 1 best wel lief!quote:Op maandag 2 april 2007 19:28 schreef Sirolf het volgende:
En daar ging Michiel even Maricha even in de goede stemming brengen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hej Jeroen.quote:Op maandag 2 april 2007 18:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Heeft u de PSB remix van The Killers al gevonden?
Ik ben inmiddels om en draai hem 10 keer per dag, als het niet meer is...![]()
![]()
Hans, heb je het nummer al gevonden?quote:Op maandag 2 april 2007 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |