ik ook nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:49 schreef D.Rose het volgende:
Edwin wist niet wat een autoambulance was
Inderdaad wel een erg kort fragment.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ja Bianca![]()
Welk kort fragmentje trouwens hoor
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:30 schreef -Hans- het volgende:
C-Mon & Kypski - MAke My Day vind ik echt een stoere plaat zeg, en ze komen ook nog eens uit Nederland!
Ik heb het niet helemaal gehoordquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:22 schreef Toad het volgende:
Hebben jullie ook nog het telefoongesprek gehoord vannacht tussen Giel en een 16 jarig meisje? Hij ging naar mijn smaak ook net ietsje te ver.
uuhm die ken ik volgens mij niet, althans de titel zegt mij zo 1,2,3 niet veel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]heerlijk
pieces dont fit anymore is ook lekker
van James Morrisonquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm die ken ik volgens mij niet, althans de titel zegt mij zo 1,2,3 niet veel.
dat was wel ranzig ja. Werd in de studio ook nog geroepen dat ie moest kappenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:22 schreef Toad het volgende:
Hebben jullie ook nog het telefoongesprek gehoord vannacht tussen Giel en een 16 jarig meisje? Hij ging naar mijn smaak ook net ietsje te ver.
Ja, hoorde hetquote:Op zondag 1 april 2007 10:01 schreef borisz het volgende:
Die weerman van half 10, die maakte reclame voor MIddenindenachtrick
mogge![]()
Dat is 538, toch? Die komt er hier absoluut niet op.. Al gaan Giel Beelen - Gerard Ekdom en Michiel Veenstra naar die zender toe, dan luister ik nog niet naar die klote zender. * -Hans- heeft een hekel aan 538.quote:Op zondag 1 april 2007 12:08 schreef borisz het volgende:
ja ik luister nu ergens anders naar(Rick van V)
Wist je dat Michiel vroeger producer bij 538 was en tevens de webmaster van hun site?quote:Op zondag 1 april 2007 12:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is 538, toch? Die komt er hier absoluut niet op.. Al gaan Giel Beelen - Gerard Ekdom en Michiel Veenstra naar die zender toe, dan luister ik nog niet naar die klote zender. * -Hans- heeft een hekel aan 538.
Dat komt overigens ook door die nare Erik de Zwart, die in de jaren dat hij de baas was van 538 geen mogelijkheid onbenut liet om 3FM zwart te maken. (is een voorbeeld van wat ik bedoel)
Tot nu toe is Zoëyzo echt prima te doen, lekkere muziek en niet super veel gepraat.
Volgens mij heb ik dat wel ergens gelezen, vast op zijn website.quote:Op zondag 1 april 2007 13:19 schreef Sirolf het volgende:
Wist je dat Michiel vroeger producer bij 538 was en tevens de webmaster van hun site?
lol.quote:Ik heb trouwens ook een hekel aan 538. Meestal noem ik het 53Walg of 53Lachzak.
Het gaat om het gemiddelde hè.quote:Op zondag 1 april 2007 14:07 schreef IedeK. het volgende:
Shit, alweer de vraag fout op Noordpool.fm.![]()
"Als je doucht verbruik je meer water dan als je een bad neemt."
Ze zeggen nergens hoelang je doucht, dus ik wil die 10 punten hebben.![]()
Ik wil mijn punten ook terugquote:Op zondag 1 april 2007 14:07 schreef IedeK. het volgende:
Shit, alweer de vraag fout op Noordpool.fm.![]()
"Als je doucht verbruik je meer water dan als je een bad neemt."
Ze zeggen nergens hoelang je doucht, dus ik wil die 10 punten hebben.![]()
Hej Domien, dus jij bent de vervanger van Annemieke.quote:
Heel subtiel ging hij net al zijn haar goed doen..quote:
Jaaaaquote:
Inderdaad, ik had ook nog even snel een screenshotje gemaakt toen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel subtiel ging hij net al zijn haar goed doen..![]()
Maar dan pakken we gewoon cam 2.![]()
Hij stond iets te dichtbij, hahaha!quote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel subtiel ging hij net al zijn haar goed doen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |