Het Ekdom Ensemble, met Gerard op drums.quote:Op maandag 2 april 2007 10:02 schreef Dos37 het volgende:
Proficiat Gerard. Volgens mij wil ie zijn band zo snel mogelijk bij elkaar hebben
Ik las het net idd, gefeli Gerard!quote:Op maandag 2 april 2007 09:01 schreef Againzender het volgende:
Gerard wordt weer vadereen lotgenoot op de radio, altijd fijn
De lokale stadsradio is weer verbannen?quote:Op maandag 2 april 2007 11:10 schreef JDude het volgende:
Green Day!
Nu weer die Winehouse voor de 9839439e keer.
Dude! idd... Die goeie ouwe tijdquote:Op maandag 2 april 2007 11:10 schreef JDude het volgende:
MutZ! Lang gelee!
De radio ging zómaar op een andere zender! Ik deed heus niets!quote:Op maandag 2 april 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De lokale stadsradio is weer verbannen?
Geef iedereen zo'n radio 14.gifquote:Op maandag 2 april 2007 11:15 schreef JDude het volgende:
[..]
De radio ging zómaar op een andere zender! Ik deed heus niets!
Basket Casequote:Op maandag 2 april 2007 11:10 schreef JDude het volgende:
Green Day!
Nu weer die Winehouse voor de 9839439e keer.
quote:
Dit blijft wel een leuk nummer... Heel vaak trek ik deze nummers na een tijdje niet echt meer, maar deze blijf ik grappig vinden...quote:Op maandag 2 april 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
Suddenly I see.. pomtidom.
Grappig vrouwke is dat... d'r gitaar is zowat net zo groot als zijzelf en ze heeft een hele rits pedalen waarmee ze allemaal gekke muzikale truukjes uithaalt.quote:Op maandag 2 april 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
Suddenly I see.. pomtidom.
Gerard is ook de jongste niet meerquote:Op maandag 2 april 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
Wat een oudjes op de radio.
Is dat zo? Ik zou het niet weten.quote:
Het moment waarop ik het niet erg vind als een van mn collega's de radio weer overneemt!quote:Op maandag 2 april 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
Is dat zo? Ik zou het niet weten.
Dadelijk Claudia
Ik zeg: winamp.quote:Op maandag 2 april 2007 12:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Het moment waarop ik het niet erg vind als een van mn collega's de radio weer overneemt!
Ik zeg: goed plan!quote:
Eind 20 toch?quote:Op maandag 2 april 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zou het niet weten.
Dadelijk Claudia
Ik ga het eens opzoeken.quote:
Dat zeg ikquote:
Eerst zien, dan gelovenquote:
Ik ook, Gerard Ekdom draait muziek zelfde geld eigenlijk een beetje voor Paul Rabbarink en Michiel Veenstra. Giel en Claudia maken echt radioquote:Op maandag 2 april 2007 12:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik vind Claudia leuke radio maken
OMG, Gerard is een ster!quote:Op maandag 2 april 2007 12:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)euw_vader.html?p=9,2
Ik wist niet dat ze nog bestonden.quote:Op maandag 2 april 2007 13:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een waardeloze plaat, die megahit van Maroon 5.
Compleet 'vlees noch vis'-plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |