OMG, Gerard is een ster!quote:Op maandag 2 april 2007 12:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)euw_vader.html?p=9,2
Ik wist niet dat ze nog bestonden.quote:Op maandag 2 april 2007 13:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een waardeloze plaat, die megahit van Maroon 5.
Compleet 'vlees noch vis'-plaat.
Heb je 'm nou nog steeds niet gevraagd wanneer 'ie hier een account gaat maken?quote:Op maandag 2 april 2007 12:20 schreef Impry het volgende:
Zo, ik ben er ook weer bijAfgelopen weekend weer 'gewerkt' in Almere bij de rally. Zaterdag Paul Rabbering ook nog even gesproken en hij had erg veel zin in gisteren, want toen ging hij rijden.
Nu druk bezig met de video voor op m'n site!
Toch welquote:
Ik vond het al zo raar, dat je dat noemde als plaat. Ik zat ff zo:quote:
Ik meen dat zij het nummer hebben gecoverd.quote:Op maandag 2 april 2007 13:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar, dat je dat noemde als plaat. Ik zat ff zo:![]()
Neequote:Op maandag 2 april 2007 13:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je 'm nou nog steeds niet gevraagd wanneer 'ie hier een account gaat maken?
Klopt! Zie het op wikipedia staan.quote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik meen dat zij het nummer hebben gecoverd.![]()
ik dacht al: die heeft WinAMP aanstaanquote:
LP?quote:Op maandag 2 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Hm, de nieuwe LP. Ben benieuwd.
Linkin Parkquote:
Linkin Park. Sorryquote:
Ze moeten eens wat anders van de Cardigans draaien dan alleen "Lovefool" en dit nummer.quote:Op maandag 2 april 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Leuk liedje. Wel aan de korte kant.
Cardigans!
Waardeloos, zoals we van ze gewend zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Hm, de nieuwe LP. Ben benieuwd.
Heb ik volgens mij al een keer een stukje gehoord... Maar ik kan hem zo ff niet voor de geest halen...quote:
Zegt genoeg over de kwaliteitquote:Op maandag 2 april 2007 14:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij al een keer een stukje gehoord... Maar ik kan hem zo ff niet voor de geest halen...
ik vrees het ook jaquote:
mijn versie heeft een donkerblauwequote:Op maandag 2 april 2007 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
Coldplay - X&Y, maar die heeft toch een zwarte hoes?
Die plaatjes in google zijn te onduidelijkquote:
Aan het origineel zie je het nog het bestequote:Op maandag 2 april 2007 15:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die plaatjes in google zijn te onduidelijkIn photoshop zie je wel dat het donkerblauw is
Ik vind het ook nog steeds niet echt een leuke megahit.quote:Op maandag 2 april 2007 16:21 schreef Kuukske het volgende:
Coen en Sander
Dit nummer van Maroon 5 vind ik trouwens niet echt je-van-het.
Heeft u de PSB remix van The Killers al gevonden?quote:Op maandag 2 april 2007 16:50 schreef -Hans- het volgende:
Maaj
Hoop dat ik op tijd terug ben voor het request uurtje. Ik heb namelijk een erg strakke request in gedachten, althans ik vind het een heerlijke plaat (een oudje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |