quote:Op zondag 1 april 2007 15:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wie dit liedje mooi vindt, moet nu zwaaien!
Ik dacht al wel zoiets te horen, maar blijft een vreemde zin. Het lijkt Blof wel, die hebben ook zulke rare teksten soms.quote:Op zondag 1 april 2007 15:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ook!
Wist alleen niet dat 'ie 'The girl that does yoga' zong. Ik verstond 'your girl', 'your dog' of 'your garden', maar yóga?!
Ik ook, ik vond hem ook té traag om te boeien. Maar dat is ook mijn eigen smaak natuurlijk.quote:Op zondag 1 april 2007 15:22 schreef borisz het volgende:
dat vorige nummer was ik gewoon zat
Dan hoop ik dat je niet naar 538 luistert, want dan wordt je na een week al he-le-maal GEK van sommige platen (heb ik in ieder geval wel, werkte in de zomervakantie bij een bedrijf die non-stop 538 aan had. Tegenwoordig werk ik er niet meerquote:Op zondag 1 april 2007 15:25 schreef borisz het volgende:
te veel gedraaid, maar dat heb je in het algemeen met de Nederlandse radio![]()
platen moeten dan weer een jaar in de kast liggen om beluisterbaar te worden
538 en slam zijn nog ergerquote:Op zondag 1 april 2007 15:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je niet naar 538 luistert, want dan wordt je na een week al he-le-maal GEK van sommige platen (heb ik in ieder geval wel, werkte in de zomervakantie bij een bedrijf die non-stop 538 aan had. Tegenwoordig werk ik er niet meer).
Een nieuwe DJ?! uuuhhm, ben benieuwd wie dat zal zijn !quote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ehm. Er start een nieuwe dj vandaag. Om 1 uur. Dus eigenlijk morgen...
Altijd beter dan SkyRadio of Radio 2quote:Op zondag 1 april 2007 15:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je niet naar 538 luistert, want dan wordt je na een week al he-le-maal GEK van sommige platen (heb ik in ieder geval wel, werkte in de zomervakantie bij een bedrijf die non-stop 538 aan had. Tegenwoordig werk ik er niet meer).
Je gaat zeker niet verklappen wie ?quote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ehm. Er start een nieuwe dj vandaag. Om 1 uur. Dus eigenlijk morgen...
Volgens mij gebeurt dat wel vaker...quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik was op de radio!!
Hehe, ik had afgelopen vrijdag nog zoiets.quote:Op zondag 1 april 2007 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gooi je de deur dicht...
Wat 3fm al niet veroorzaakt.
Ik trek automatisch de sleutel eruit als ik de motor afzet.quote:Op zondag 1 april 2007 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gooi je de deur dicht...
Wat 3fm al niet veroorzaakt.
Is me nog niet eerder opgevallen...quote:Op maandag 2 april 2007 01:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jahoor! De vaste openingsplaat als een nieuwe jock begint; New Sensation!
Waar is Barbara dan gebleven?quote:Op maandag 2 april 2007 01:17 schreef Toad het volgende:
Maandag: Henk
Dinsdag: Guijs
Woensdag: Domien
Donderdag: Annemieke
Lol, die zit op dinsdag en dan schuift de rest een dagje op.quote:
Ziezo, aangepast @ Wikipedia.quote:Op maandag 2 april 2007 01:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Maandag: Henk
Dinsdag: Barbara
Woensdag: Annemieke
Donderdag: Domien
Vrijdag: Sander
Zo ist
Wel geinig.quote:Op maandag 2 april 2007 01:32 schreef Sirolf het volgende:
Hee, nieuwe webcam-opstelling. Een combinatie van 2 cams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |