quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker; hoorde Jan Smit, en nu heb ik hoofdpijn.
quote:Miljuschka in Ekstra Weekend
(29-03-07) - Gerard Ekdom is z'n borsthaar al aan het touperen en Bart Arens probeert z'n buik zolang mogelijk in te houden, want... MILJUSCHKA KOMT LANGS!
Mocht er nog geen belletje bij je gaan rinkelen, stem dan maar eens even af op TMF. Miljuschka presenteert daar, zeer verdienstelijk mogen we wel zeggen, het programma Reaction. Samen met Giel nam ze de presentatie van Dance4Life voor haar rekening.
Details
>> Bart Arens vervangt deze week Michiel Veenstra.
>> Ekstra Weekend: vrijdag tussen 19.00 en 22.00 uur
Foto?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
Ekdom heeft wel een botertje geile blonde producer trouwens
Weer gezellig ADHD luisteren.quote:
Hopelijk niet al te vaak meer.quote:
quote:
quote:
Ik sla Dolf ook altijd over. Kan daar ook echt niet naar luisteren. Dan vind ik Claudia toch echt véél beter.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:22 schreef JeroenV het volgende:
Dolf sla ik altijd over. De titel van zijn show neem ik dan dus ook maar letterlijk. Ik kan er gewoon niet naar luisteren...
Gelukkig nu Paul
Ik ook, maar niet dat ik Claudia geweldig vindquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:28 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik sla Dolf ook altijd over. Kan daar ook echt niet naar luisteren. Dan vind ik Claudia toch echt véél beter.
Nog 1 week, dan ik 4quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef -Hans- het volgende:
Oja, Annemieke heeft nu 3-weken vakantie..
Zou 'iets' te laat zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk, dat doe je goed man. Lekker!![]()
![]()
Just Jack - misschien wel de nieuwe Megahit.
Megahit mag van mij volgende week Ghosts - Stay The Night zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zou 'iets' te laat zijn
Maar school, gelukkig even niet dus zo
Tjsa, misschien wel te laat maar dat is de Megahit wel vaker. Aan de andere kant zou het mij ook niets verbazen als het Denise ofzo wordt (dat zou een redelijke Megahit zijn). Laat ik wel zeggen dat ik echt hoop dat het niet de nieuwe plaat van Natasha Bedingfield (I Wanna Have Your Babies) is, want dan gaat het geluid hier de komende week erg vaak op de ' Mute ' stand. Wat een vreselijk klote nummer is dat! Vanochtend ook weer bij Giel gehoord, man wat een een bak ellende zeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zou 'iets' te laat zijn
Maar school, gelukkig even niet dus zo
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef -Hans- het volgende:
N Trance - Set You Free
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Ja, dat is inderdaad een leuk nummer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Fruitellas is trouwens ook leuk, die mag van mij ook wel Megahit worden.
Ik hoop ook op The Killers, of Arctic Monkeys. Ik vind 't liedje van Natasha Bedingfield best aardig, maar als die megahit wordt ben ik hem na drie dagen al beu denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tjsa, misschien wel te laat maar dat is de Megahit wel vaker. Aan de andere kant zou het mij ook niets verbazen als het Denise ofzo wordt (dat zou een redelijke Megahit zijn). Laat ik wel zeggen dat ik echt hoop dat het niet de nieuwe plaat van Natasha Bedingfield (I Wanna Have Your Babies) is, want dan gaat het geluid hier de komende week erg vaak op de ' Mute ' stand. Wat een vreselijk klote nummer is dat! Vanochtend ook weer bij Giel gehoord, man wat een een bak ellende zeg.![]()
* -Hans- hoopt op The Killers - Read My Mind of anders Just Jack..
Vrij van school = altijd lekker.![]()
Ik hoop op Ghosts, Killers, Monkeys of Fratellis.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:51 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik hoop ook op The Killers, of Arctic Monkeys. Ik vind 't liedje van Natasha Bedingfield best aardig, maar als die megahit wordt ben ik hem na drie dagen al beu denk ik.
dat doen coen en sander toch altijd..?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:58 schreef JeroenV het volgende:
wanneer maken ze hem bekend?
Oeh de nieuwe van de Arctic Monkeys is een hartstikke leuke plaat maar een behoorlijk niet-zo-veilige keuze (en nog erg nieuw). Meestal kiezen ze veilige Megahits, dus dan zet ik eerder mijn geld op Natasha Bedingfield of Denise.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:51 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik hoop ook op The Killers, of Arctic Monkeys. Ik vind 't liedje van Natasha Bedingfield best aardig, maar als die megahit wordt ben ik hem na drie dagen al beu denk ik.
Gezien de promotie van afgelopen tijd enzo denk ik ook dat ze voor Dennis gaan. Niet heel slecht, maar zijn betere.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh de nieuwe van de Arctic Monkeys is een hartstikke leuke plaat maar een behoorlijk niet-zo-veilige keuze (en nog erg nieuw). Meestal kiezen ze veilige Megahits, dus dan zet ik eerder mijn geld op Natasha Bedingfield of Denise.
Als ik de nieuwe plaat van Natasha Bedingfield hoor dan moet ik altijd denken aan Sandi Thom - I Wish I Was A Punk Rocker (With Flowers In My Hair) en dat vind ik echt een vreselijke plaat.
Heb Ghosts nog niet zo vaak gehoord maar ik ben er niet zo kapot van. Het liedje is wel aardig hoor, maar niet echt heel bijzonder.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:54 schreef ruud.nl het volgende:
Hmm dat Ghosts doet me niet zoveel, 13 in een dozijn nummertje.![]()
Doe Arctic Monkeys maar als megahit ja!![]()
quote:
^^^^^ daar sluit ik mij graag bij aan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:04 schreef JeroenV het volgende:
Gezien de promotie van afgelopen tijd enzo denk ik ook dat ze voor Dennis gaan. Niet heel slecht, maar zijn betere.
Dat bedacht ik me net ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
Hm, daar hebben we Jenny weer. Ik luister teveel 3FM geloof ik.
Wheheh.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:18 schreef ruud.nl het volgende:
Scorpions![]()
Het is geen wansmaak woensdag...![]()
Volgens mij was het eerder 17.45, aan het einde van de C&S-show.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:05 schreef -Hans- het volgende:
Megahit wordt meestal rond 16:30 / 16:45 bekend gemaakt.
Ik de laatste tijd ook teveel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
Hm, daar hebben we Jenny weer. Ik luister teveel 3FM geloof ik.
De DJ's zelf, tijdens een wekelijkse vergadering op woensdagmiddag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:24 schreef Damzkieee het volgende:
Wie bepaalt het eigenlijk?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:30 schreef borisz het volgende:
soms zal er ook wel iets commercieels aan hangen denk ik![]()
Vorige week was het 16:33 en al de voorgaande keren ook rond hetzelfde tijdstip.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij was het eerder 17.45, aan het einde van de C&S-show.
Nou, dan kan het dus ook The Feeling worden met Love it when you call.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:26 schreef JeroenV het volgende:
Als Michiel een grote stem erin heeft komt het wel goed dus
Eigenlijk gek, dat de DJ's het bepalen... Een megahit is dus gebaseerd op smaak van de DJ's.
Gerard gaat ook wel voor Ghostsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:37 schreef JeroenV het volgende:
Paul kiest Ghosts, Michiel the PSB remix van Killers, Giel kiest Denis. Schat is zo... Verder geen idee.
Ik vind t niveau erg verschillen juist, ene keer moeilijk, andere keer makkelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:46 schreef JeroenV het volgende:
Ligt het aan mij of is de popquiz nu altijd zo simpel?
Nee, dit is geen uitnodiging tot meedoen
Eens ja. Soms iets te hinderlijk. Maar wel leuker als Evers.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:18 schreef IedeK. het volgende:
C&S hebben een beetje een hoog Edwin Evers-gehalte.![]()
Lees: Overdreven lang lachen om hun eigen grapjes.
IMHO dan hé.
luister dan nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die uitgerangeerde zogenaamd bekende Nederlander z'n kop niet houden?
Stelletje sukkels bijelkaar.
Zeg dat. Maar opzich ook niet slecht.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:30 schreef -Hans- het volgende:
Niet verwacht
Ik vind dit ook wel te doen en het is ook nog eens een hartstikke nieuwe plaat. Geen slechte keuze, imo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zeg dat. Maar opzich ook niet slecht.
eens is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:31 schreef rubbereend het volgende:
Maroo 5 bestaat dat nogblijkbaar helaas
Nogmaals: ga iets anders luisterenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, geweldig om je eigen onzin op de radio te laten terugluisteren.
En nee, lastig om hier een andere zender op te zoeken. Bereik enzo.
OK!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Nogmaals: ga iets anders luisteren
nee man. La camisa negra is pas leuk!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:54 schreef ruud.nl het volgende:
Nee man, dit is wel een relaxed nummertje!![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:29 schreef Kuukske het volgende:
Was dat daarstraks Rancid bij Coen en Sander?
Jij hebt ook op Paul's weblog gelezen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit nou DJ-humor?
http://www.youtube.com/watch?v=NxmfhlHmYDI
Rancid is dan ook wel errug leukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Had hem ook opgezocht ja, omdat ie zo leuk was!
Jep, hij is laat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Heeft Domien een vrije dag?? Hij is volgens mij niet aanwezig in de studio.
EDIT: Volgens mij komt Domien net binnen !
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:12 schreef Sirolf het volgende:
En in de categorie 'wat doet Ekdom nu weer?':
[afbeelding]
(TMF VJ) Miljuschkaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
Miljushka komt vanavond.
Gerard draait maar snel een spannend muziekje.
De oplossingquote:
Ik weet z'n antwoord al.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
GERARD > Kan je please The Killers draaien met Read My Mind ? Uiteraard de PSB remix !
Ja! dat denk ik ook. hahaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet z'n antwoord al.
"Ik zal kijken wat ik voor je kan doen"
Hoiquote:
Alsof je daar op de radio iets aan hebt. Verder kunnen smaken verschillen hè?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:41 schreef DaMook het volgende:
Ze hadden trouwens beter die andere van tmf kunnen laten komen, die ziet er leuker uit
![]()
.
Wie, Nikkie?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:41 schreef DaMook het volgende:
Ze hadden trouwens beter die andere van tmf kunnen laten komen, die ziet er leuker uit
![]()
.
Ze hebben een webcamquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alsof je daar op de radio iets aan hebt. Verder kunnen smaken verschillen hè?
Ja dat kan wel ja, nikkie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie, Nikkie?
Miljuschka is volgens mij zo gek als een deur, dus dat word volgens mij wel leuk
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hebben we hier niet al genoeg idioten?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Altijd leuk als jij over jezelf praat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
idioten is meervoudquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Altijd leuk als jij over jezelf praat.
Zeker het einde klinkt wel als Veenstra !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Iemand die hooikoorts te pakken heeft... Veenstra?
Hee, ik heb het nog goed ook.
Gekkie! Tis duidelijk Robin!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:51 schreef D.Rose het volgende:
Het zijn de chipmunks
Alvin, Simon, Theodore
Ik heb een opener van EW, dus het is een EW-openerquote:
En als je een podcast download heb je een EW-uuropener.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb een opener van EW, dus het is een EW-opener
Toegeven dat het niet was wat ik verwacht/gehoopt had
Nee, precies. Want De Echte Openers zijn er nog nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb een opener van EW, dus het is een EW-opener
Toegeven dat het niet was wat ik verwacht/gehoopt had
Die krijgen we nog, of zijn we genept?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, precies. Want De Echte Openers zijn er nog niet
Ze zullen vast kijken wat ze voor je kunnen doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die krijgen we nog, of zijn we genept?
Ik ken geen Mijuschkaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Als jullie straks met Miljuschka maar niet over 'het doen' gaan praten, want dan kunnen er kinky gesprekken ontstaan.
Ik kan me een uitzending van Spuiten en Slikken herinneren waar ze o.a. zegt een cursus bondage te hebben gevolgd...
Jullie zijn genept. Ze komen nooit meer!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die krijgen we nog, of zijn we genept?
Ik vrees dat de cameramensen er nog niet zijn, die komen na Ekstra Weekend pas...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Kan de cam straks een beetje op Miljuschka worden gericht?
Ik blijf dit een lekkere mix vinden van Supermode.![]()
Ik vind 'r een beetje engquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Na het lezen van (TMF VJ) Miljuschka wel
Hè, wat vervelend .......quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Als jullie straks met Miljuschka maar niet over 'het doen' gaan praten, want dan kunnen er kinky gesprekken ontstaan.
Ik kan me een uitzending van Spuiten en Slikken herinneren waar ze o.a. zegt een cursus bondage te hebben gevolgd...
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jullie zijn genept. Ze komen nooit meer!
Op je scherm kijken, jij!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jongens. Die foto's. Dat kán toch niet!
Ik heb ze ook maar uit een ander topic op FOK! gehaald hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jongens. Die foto's. Dat kán toch niet!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:23 schreef D.Rose het volgende:
Was bijna morgen naar een automeeting gegaan, die pas eind april is
Ah, je had dus bijna een fax gemist.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:23 schreef D.Rose het volgende:
Niceeeeeeeeeequote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Tijd om die rooie oortjes daar in Hilversum nog ietsje roder te maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's niet grappig hoorquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:29 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan kerst denken...
Nou, ik had de fax gehad (http://img184.imageshack.us/img184/7631/idee12xz4.jpg), maar was dus vergeten aan het einde van welke maand het was. Ik ging er dus voor gemak vanuit dat het deze wasquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze willen het vast rustig houden, het is nog voor 22 uur namelijk.
Ja, hoezo?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Jeroen jij hebt de plaat van The Killers toch al (PSB remix?)
Tsja.. Suburban Train en Flight 643 vind ik geweldig (wat een sfeer in die platen!), maar dit vind ik dan weer een stuk minder.quote:
Mwah, ik vind 't altijd wel een fijne afwisseling tussen wat doodgedraaide platen doorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja.. Suburban Train en Flight 643 vind ik geweldig (wat een sfeer in die platen!), maar dit vind ik dan weer een stuk minder.
Dat wel ja, maar genoemde platen zijn idd beterquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 't altijd wel een fijne afwisseling tussen wat doodgedraaide platen door.
Dank je! zal even kijken of ik het wat sneller kan laten gaan want er zijn volgens mij wel 800 mensen voor mijquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:55 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar genoemde platen zijn idd beter
En Hans, het ligt er idd beetje aan hoeveel wachtende voor je zijn, de qeues (oid). Pak de nummers waar die het laagst zijn.... Dan ben je sneller aan de beurt.
En nu ga ik tv kijken![]()
Ja, dat weer wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 't altijd wel een fijne afwisseling tussen wat doodgedraaide platen door.
Opnemen en opsturenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |