quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker; hoorde Jan Smit, en nu heb ik hoofdpijn.
quote:Miljuschka in Ekstra Weekend
(29-03-07) - Gerard Ekdom is z'n borsthaar al aan het touperen en Bart Arens probeert z'n buik zolang mogelijk in te houden, want... MILJUSCHKA KOMT LANGS!
Mocht er nog geen belletje bij je gaan rinkelen, stem dan maar eens even af op TMF. Miljuschka presenteert daar, zeer verdienstelijk mogen we wel zeggen, het programma Reaction. Samen met Giel nam ze de presentatie van Dance4Life voor haar rekening.
Details
>> Bart Arens vervangt deze week Michiel Veenstra.
>> Ekstra Weekend: vrijdag tussen 19.00 en 22.00 uur
Foto?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
Ekdom heeft wel een botertje geile blonde producer trouwens
Weer gezellig ADHD luisteren.quote:
Hopelijk niet al te vaak meer.quote:
quote:
quote:
Ik sla Dolf ook altijd over. Kan daar ook echt niet naar luisteren. Dan vind ik Claudia toch echt véél beter.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:22 schreef JeroenV het volgende:
Dolf sla ik altijd over. De titel van zijn show neem ik dan dus ook maar letterlijk. Ik kan er gewoon niet naar luisteren...
Gelukkig nu Paul
Ik ook, maar niet dat ik Claudia geweldig vindquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:28 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik sla Dolf ook altijd over. Kan daar ook echt niet naar luisteren. Dan vind ik Claudia toch echt véél beter.
Nog 1 week, dan ik 4quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef -Hans- het volgende:
Oja, Annemieke heeft nu 3-weken vakantie..
Zou 'iets' te laat zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk, dat doe je goed man. Lekker!![]()
![]()
Just Jack - misschien wel de nieuwe Megahit.
Megahit mag van mij volgende week Ghosts - Stay The Night zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zou 'iets' te laat zijn
Maar school, gelukkig even niet dus zo
Tjsa, misschien wel te laat maar dat is de Megahit wel vaker. Aan de andere kant zou het mij ook niets verbazen als het Denise ofzo wordt (dat zou een redelijke Megahit zijn). Laat ik wel zeggen dat ik echt hoop dat het niet de nieuwe plaat van Natasha Bedingfield (I Wanna Have Your Babies) is, want dan gaat het geluid hier de komende week erg vaak op de ' Mute ' stand. Wat een vreselijk klote nummer is dat! Vanochtend ook weer bij Giel gehoord, man wat een een bak ellende zeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zou 'iets' te laat zijn
Maar school, gelukkig even niet dus zo
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef -Hans- het volgende:
N Trance - Set You Free
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Ja, dat is inderdaad een leuk nummer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Fruitellas is trouwens ook leuk, die mag van mij ook wel Megahit worden.
Ik hoop ook op The Killers, of Arctic Monkeys. Ik vind 't liedje van Natasha Bedingfield best aardig, maar als die megahit wordt ben ik hem na drie dagen al beu denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tjsa, misschien wel te laat maar dat is de Megahit wel vaker. Aan de andere kant zou het mij ook niets verbazen als het Denise ofzo wordt (dat zou een redelijke Megahit zijn). Laat ik wel zeggen dat ik echt hoop dat het niet de nieuwe plaat van Natasha Bedingfield (I Wanna Have Your Babies) is, want dan gaat het geluid hier de komende week erg vaak op de ' Mute ' stand. Wat een vreselijk klote nummer is dat! Vanochtend ook weer bij Giel gehoord, man wat een een bak ellende zeg.![]()
* -Hans- hoopt op The Killers - Read My Mind of anders Just Jack..
Vrij van school = altijd lekker.![]()
Ik hoop op Ghosts, Killers, Monkeys of Fratellis.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:51 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik hoop ook op The Killers, of Arctic Monkeys. Ik vind 't liedje van Natasha Bedingfield best aardig, maar als die megahit wordt ben ik hem na drie dagen al beu denk ik.
dat doen coen en sander toch altijd..?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:58 schreef JeroenV het volgende:
wanneer maken ze hem bekend?
Oeh de nieuwe van de Arctic Monkeys is een hartstikke leuke plaat maar een behoorlijk niet-zo-veilige keuze (en nog erg nieuw). Meestal kiezen ze veilige Megahits, dus dan zet ik eerder mijn geld op Natasha Bedingfield of Denise.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:51 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik hoop ook op The Killers, of Arctic Monkeys. Ik vind 't liedje van Natasha Bedingfield best aardig, maar als die megahit wordt ben ik hem na drie dagen al beu denk ik.
Gezien de promotie van afgelopen tijd enzo denk ik ook dat ze voor Dennis gaan. Niet heel slecht, maar zijn betere.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh de nieuwe van de Arctic Monkeys is een hartstikke leuke plaat maar een behoorlijk niet-zo-veilige keuze (en nog erg nieuw). Meestal kiezen ze veilige Megahits, dus dan zet ik eerder mijn geld op Natasha Bedingfield of Denise.
Als ik de nieuwe plaat van Natasha Bedingfield hoor dan moet ik altijd denken aan Sandi Thom - I Wish I Was A Punk Rocker (With Flowers In My Hair) en dat vind ik echt een vreselijke plaat.
Heb Ghosts nog niet zo vaak gehoord maar ik ben er niet zo kapot van. Het liedje is wel aardig hoor, maar niet echt heel bijzonder.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:54 schreef ruud.nl het volgende:
Hmm dat Ghosts doet me niet zoveel, 13 in een dozijn nummertje.![]()
Doe Arctic Monkeys maar als megahit ja!![]()
quote:
^^^^^ daar sluit ik mij graag bij aan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:04 schreef JeroenV het volgende:
Gezien de promotie van afgelopen tijd enzo denk ik ook dat ze voor Dennis gaan. Niet heel slecht, maar zijn betere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |