Hoiquote:
Alsof je daar op de radio iets aan hebt. Verder kunnen smaken verschillen hè?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:41 schreef DaMook het volgende:
Ze hadden trouwens beter die andere van tmf kunnen laten komen, die ziet er leuker uit
![]()
.
Wie, Nikkie?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:41 schreef DaMook het volgende:
Ze hadden trouwens beter die andere van tmf kunnen laten komen, die ziet er leuker uit
![]()
.
Ze hebben een webcamquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alsof je daar op de radio iets aan hebt. Verder kunnen smaken verschillen hè?
Ja dat kan wel ja, nikkie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie, Nikkie?
Miljuschka is volgens mij zo gek als een deur, dus dat word volgens mij wel leuk
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hebben we hier niet al genoeg idioten?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Altijd leuk als jij over jezelf praat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
idioten is meervoudquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Altijd leuk als jij over jezelf praat.
Zeker het einde klinkt wel als Veenstra !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Iemand die hooikoorts te pakken heeft... Veenstra?
Hee, ik heb het nog goed ook.
Gekkie! Tis duidelijk Robin!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:51 schreef D.Rose het volgende:
Het zijn de chipmunks
Alvin, Simon, Theodore
Ik heb een opener van EW, dus het is een EW-openerquote:
En als je een podcast download heb je een EW-uuropener.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb een opener van EW, dus het is een EW-opener
Toegeven dat het niet was wat ik verwacht/gehoopt had
Nee, precies. Want De Echte Openers zijn er nog nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb een opener van EW, dus het is een EW-opener
Toegeven dat het niet was wat ik verwacht/gehoopt had
Die krijgen we nog, of zijn we genept?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, precies. Want De Echte Openers zijn er nog niet
Ze zullen vast kijken wat ze voor je kunnen doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die krijgen we nog, of zijn we genept?
Ik ken geen Mijuschkaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Als jullie straks met Miljuschka maar niet over 'het doen' gaan praten, want dan kunnen er kinky gesprekken ontstaan.
Ik kan me een uitzending van Spuiten en Slikken herinneren waar ze o.a. zegt een cursus bondage te hebben gevolgd...
Jullie zijn genept. Ze komen nooit meer!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die krijgen we nog, of zijn we genept?
Ik vrees dat de cameramensen er nog niet zijn, die komen na Ekstra Weekend pas...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Kan de cam straks een beetje op Miljuschka worden gericht?
Ik blijf dit een lekkere mix vinden van Supermode.![]()
Ik vind 'r een beetje engquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Na het lezen van (TMF VJ) Miljuschka wel
Hè, wat vervelend .......quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Als jullie straks met Miljuschka maar niet over 'het doen' gaan praten, want dan kunnen er kinky gesprekken ontstaan.
Ik kan me een uitzending van Spuiten en Slikken herinneren waar ze o.a. zegt een cursus bondage te hebben gevolgd...
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jullie zijn genept. Ze komen nooit meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |