Op je scherm kijken, jij!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jongens. Die foto's. Dat kán toch niet!
Ik heb ze ook maar uit een ander topic op FOK! gehaald hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jongens. Die foto's. Dat kán toch niet!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:23 schreef D.Rose het volgende:
Was bijna morgen naar een automeeting gegaan, die pas eind april is
Ah, je had dus bijna een fax gemist.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:23 schreef D.Rose het volgende:
Niceeeeeeeeeequote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Tijd om die rooie oortjes daar in Hilversum nog ietsje roder te maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's niet grappig hoorquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:29 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan kerst denken...
Nou, ik had de fax gehad (http://img184.imageshack.us/img184/7631/idee12xz4.jpg), maar was dus vergeten aan het einde van welke maand het was. Ik ging er dus voor gemak vanuit dat het deze wasquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze willen het vast rustig houden, het is nog voor 22 uur namelijk.
Ja, hoezo?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Jeroen jij hebt de plaat van The Killers toch al (PSB remix?)
Tsja.. Suburban Train en Flight 643 vind ik geweldig (wat een sfeer in die platen!), maar dit vind ik dan weer een stuk minder.quote:
Mwah, ik vind 't altijd wel een fijne afwisseling tussen wat doodgedraaide platen doorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja.. Suburban Train en Flight 643 vind ik geweldig (wat een sfeer in die platen!), maar dit vind ik dan weer een stuk minder.
Dat wel ja, maar genoemde platen zijn idd beterquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 't altijd wel een fijne afwisseling tussen wat doodgedraaide platen door.
Dank je! zal even kijken of ik het wat sneller kan laten gaan want er zijn volgens mij wel 800 mensen voor mijquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:55 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar genoemde platen zijn idd beter
En Hans, het ligt er idd beetje aan hoeveel wachtende voor je zijn, de qeues (oid). Pak de nummers waar die het laagst zijn.... Dan ben je sneller aan de beurt.
En nu ga ik tv kijken![]()
Ja, dat weer wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 't altijd wel een fijne afwisseling tussen wat doodgedraaide platen door.
Opnemen en opsturenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |