Dan Giel maar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:18 schreef Rhanna het volgende:
Tvp.
Maar Sir:
Ik ga Domien daar toch niet meer mee lastig vallenMet je t'aime enzo
Huh? Wat? Las je een weerbericht voor dan?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Huh? Wat? Las je een weerbericht voor dan?
Ik vind die Hans echter strontvervelend om naar te luisteren.
Hij zit non-stop om zichzelf te lachen. Dat is echt zó vreselijk irritant.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:22 schreef Rhanna het volgende:
[..]
echt?
Oei. Ja, was een weerbericht. Morgen 13 graden. En wind. En kans op neerslag
Na ongeveer de helft ging ik weer over naar 3FM.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:27 schreef Rhanna het volgende:
Nee.. Jij kan dat natuurlijk niet zien, maar de techniek meneer Ralf![]()
aaaaaaah kwam niet meer bij. En Cindy ook niet. En ik maar serieus blijven
Dus je hebt het geluisterd
Helemaal?
Ik probeer het morgen vandaag nog wel even te beluisteren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:30 schreef Rhanna het volgende:
Het einde is juist het tofste. Dan kreun ik
Slaap lekker
de vraag is mij vooralsnog ontgaan ..quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:08 schreef IedeK. het volgende:
Even een TVP neerpleuren.
Die vraag van vandaag op NoordpoolFM is best lastig, ik weet hem niet, iemand?![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
de vraag is mij vooralsnog ontgaan ..Wat is de vraag?
net NS klantenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef TIM-846 het volgende:
we keep on waiting ...
Furtelli's is dat niet een soort pastaquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is die kerel die de 3FM promo-spotjes inspreekt dyslectisch ofzo?
Hij heeft het over de Furtelli's terwijl ze volgens mij toch echt de Fratelli's zijn. Sommige DJ's hebben zo te horen ditzelfde spraakgebrek ook.
Dom gehype trouwens, dat nummer Chelsea Dagger![]()
8 minuten koken, saus erover: klaar!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Furtelli's is dat niet een soort pasta![]()
ik heb wel trek in furtelli'squote:Op donderdag 29 maart 2007 10:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
8 minuten koken, saus erover: klaar!![]()
Je was me net voor! Ik vind hem toch wel leuk nuquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:21 schreef Kuukske het volgende:
Slaapverwekkend nummer.
quote:
haha..quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:24 schreef Kuukske het volgende:
The Verve. That's what I'm talking about
.
Inderdaad, klassieker!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:24 schreef TIM-846 het volgende:
Bitter Sweet Symphony!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef Impry het volgende:
Zo, net terug van sollicitatiegesprek voor LIO-plaats (Leraar in Opleiding) voor volgend jaar en het is zo goed als rond!
![]()
Di-rect is niet mijn ding, maar ik snap wel dat doorsnee tieners dit leuk vinden. Respect dus voor die jochies.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef Rhanna het volgende:
[afbeelding]
IK haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Di-rect/Kane/VanVelzen.
Racoon gaat nog wel.. oudere nummers zijn alleen beter
Ik vind die stemmen irritant.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Di-rect is niet mijn ding, maar ik snap wel dat doorsnee tieners dit leuk vinden. Respect dus voor die jochies.
Kane had toch met Where do we go now en So glad you made it wel nummers van internatiole allure, verder vind ik het zwaar overschat en die Dinand is een nerd.
Baby get higher was zo'n standaard Amerikaans middle-of-the-road nummer, vond het erg veel lijken op She's so high van die World Idols-kabouter. Maar Burn is wel weer goed te pruimen.
Nah, ik ben dan wel een 'jongere'. Maar ik vind Di-rect toch ook drie keer niks.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik vind die stemmen irritant.
Dinand is zeer vervelend.. 2 nummers achter elkaar trek ik niet.
VanVelzen heeft dan wel weer een oké stemgeluid, maar doet kennelijk alleen covers.
Di-rect.. Zal idd wel leuk zijn voor jongeren, maar ik kan het niet horen. Het quasi gevoelige.. nee dank je.
ook geen zin in claudia?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
* Glacier luistert al eventjes 3FM en gaat zo zappen na het 3FM nieuws
Rhannaaaquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef Toad het volgende:
Wat was Jurgen v/d Berg vanochtend chago zeg.
Nooit eigenlijk, ik vind haar manier van programma maken niet zo geweldig...quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Ben nog in A'dam, staat er dus nog niet op.
ik ben er ook niet zo kapot van maar denk dat mijn collega's het niet zo waarderen als ik de radio zomaar omzetquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar wat gebeurde er dan?
[..]
Nooit eigenlijk, ik vind haar manier van programma maken niet zo geweldig...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:04 schreef Rhanna het volgende:
Joss Stone - Tell me bout it.
Hehe, op mijn vorige stageplek wilde ze hem nog wel eens op Veronica zetten. Bij het eerste vervelende nummer ging ik zeiken wie de radio verzet had. "Zet hem maar weer terug hoor" was het danquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik ben er ook niet zo kapot van maar denk dat mijn collega's het niet zo waarderen als ik de radio zomaar omzet![]()
Waarom? Omdat ik Joss Stone waardeloze nepmuziek vind?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:07 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Kun jij niet beter even naar Klaagbaak gaan?
Omdat onderhand al je posts negatief zijn hier. Niet allemaal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik Joss Stone waardeloze nepmuziek vind?
Seal - Crazy 14.gif!
Future Love Paradise zelfs nog mooier.
vind ik ook.. ik ben nu al toe aan de uitjediptip!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het een beetje een slaperige muziek vandaag bij 3FM. Kan aan mij liggen.
Welnee! Ik ben echt vaste 3fm luisteraar en hoewel ik altijd wat te klagen heb, geef ik 3fm een dikke 7quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:10 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Omdat onderhand al je posts negatief zijn hier. Niet allemaal.
op 1: Salad tossing! (het uitlepelen van een drol uit de anus en heerlijk opsmikkelen van diezelfde drol) BAH!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:17 schreef Toad het volgende:
12 dingen die te vies zijn voor je verkering om te doen... hm....
Ghosts - Stay the night.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:23 schreef ChatGirl het volgende:
Volgende week een up-tempo megahit? En iets zonder 'eyes' in de titel
Leuk nummer, daar doe ik het voorquote:
Succes!quote:
Foutej.. komt zo!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:34 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb Ghosts aangevraagd bij Paul!
Het is de laatste van voor het 15.00 journaal. Dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:55 schreef TIM-846 het volgende:
Jaa ! Daar zijn de spoken van mij! Hopelijk zegt ie dat ik hem aangevraagd heb!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is de laatste van voor het 15.00 journaal. Dus ik denk het niet.
Graagquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:59 schreef ChatGirl het volgende:
Sorry. Ik wil m ook nog wel voor je afkondigen
Dat was te verwachten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:03 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwe GIEL-site ziet er best...eh... roze uit.
Ghosts - Stay the night, aangevraagd door Tim uit Eindhovenquote:
daar doe ik het voor !quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ghosts - Stay the night, aangevraagd door Tim uit Eindhoven
Zoiets?
Niet door mij.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij wordt Muse wel gewaardeerd.
quote:
quote:
quote:
ff etenquote:
Nu wel !quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waarom is sylvia niet op de cam te zien![]()
dat is best weinig. maar het zal wel haar mooiste gewicht zijn ofzoquote:
Ga ik even lezen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
dat is best weinig. maar het zal wel haar mooiste gewicht zijn ofzo![]()
FHM presenteert Holland's Next Top Model runner-up Sylvia niet te dun imo
Zazell?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:58 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij heeft Maricha haar zus meegenomen! Klopt dat Maricha?![]()
Nee hoor, dat is Saskia en zij is van Radiobitches (www.radiobitches.nl)quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga ik even lezen!
Volgens mij heeft Maricha haar zus meegenomen! Klopt dat Maricha?![]()
[afbeelding]
Nog steeds drukte op de gang..
[afbeelding]
Hoe weet je dat? Maar dat is mijn broertje.....niet mijn zusje.....quote:
Ow, is dat een jongensnaamquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Maar dat is mijn broertje.....niet mijn zusje.....
Vertel! Hoe weet je dat??????????quote:
http://home.wanadoo.nl/rianne.boek/gen_kroeske.htm zeker.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff googlen, toen kwam ik een stamboom tegen
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
preciesquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://home.wanadoo.nl/rianne.boek/gen_kroeske.htm zeker.
Ohja...was ik vergeten dat die er ook nog stond op het wwwquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat doe ik al een tijdje hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Gaan we nu ook al stambomen uitpluizen![]()
Sorry, maar van afstand had ze wel iets van jouw weg. Vandaar..quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is Saskia en zij is van Radiobitches (www.radiobitches.nl)
Ik kwam toevallig ook al een keer het privé-adres en vaste telefoonnummer van Michiel tegen. En dat z'n eerste naam niet Michiel is (andere eerste voorletter).quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Gaan we nu ook al stambomen uitpluizen![]()
Ah, je wist er dus wel al vanafquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ohja...was ik vergeten dat die er ook nog stond op het www
Naar d'r vriend denk ik, of ze nog naar huis mag komen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
hahaha, dat model van net zit nog altijd alleen op de gang te bellen.
Ze had een taxi heen vergoed gekregen, maar hoe ze nu weer thuis komt...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
hahaha, dat model van net zit nog altijd alleen op de gang te bellen.
Je hebt er wel naar gezocht neem ik aanquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig ook al een keer het privé-adres en vaste telefoonnummer van Michiel tegen. En dat z'n eerste naam niet Michiel is (andere eerste voorletter).
Nee, ik heb ze niet onthouden of opgeslagen oid, zo erg ben ik nu ook weer niet.
Tsja... zo rijk is BNN natuurlijk niet. Die hebben het te druk met hun bedrijfsnetwerk dat er constant uitknalt (Coen klaagt er regelmatig over dat de PCs daar weer eens uitvallenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze had een taxi heen vergoed gekregen, maar hoe ze nu weer thuis komt...
dat ís goeie muziekquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen zorgen, er komt vast nog goede muziek
Nou die komt wel thuis hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Naar d'r vriend denk ik, of ze nog naar huis mag komen.
Vreemd, daar heb ik nooit last vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
why does it alway rain on me.... ik denk steeds dat deze van coldplay is
Dat is snel Borisz!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:37 schreef borisz het volgende:
request gedaan
Da's wel héél erg vroeg. Staat je klok soms nog op wintertijd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:37 schreef borisz het volgende:
request gedaan
Geweldig, dat wordt dus weer een lekkere voetjes van de vloer plaat.quote:
nee, dan vergeet ik het nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's wel héél erg vroeg. Staat je klok soms nog op wintertijd?
Het is Brianstorm, niet Brainstorm.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Brainstorm, yeaaaaaaaaaah rock and roll.
Coen is een best goede radiomaker hoor. Het ligt aan veel meer (o.a. smaak, format, tijdslot, onderwerpen, producers, enz.). C&S Show was afgelopen luistercijfers RuudDeWild.nl voorbij qua middagshow (in een bepaalde doelgroep iig), dus qua luisteraars hebben ze echt niet te klagen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kunnen C & S een masterclass krijgen van Veenstra, DIT is een leuk radioprogramma
Zoiets zei Corton ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is Brianstorm, niet Brainstorm.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:44 schreef -Hans- het volgende:
Hej Maricha, worden de foto's die nu worden gemaakt binnenkort online gezet op RadioBitches.nl?
Tof!quote:
Daar gaan we nog eens over nadenkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoe zit het met een meet in de studio Maricha?![]()
Dat moet wel een geweldige geweest zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Ik had laatst een fantastische request bedacht, maar ik weet niet meer welke
ik ben voorquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Daar gaan we nog eens over nadenken
michielveenstra.at.gmail.comquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Mogen we ook via deze weg platen requesten nu de mail stuk is?![]()
Thanks, een andere keer request ik dan wel wat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
michielveenstra.at.gmail.comof 3333 natuurlijk, even makkelij
Shawn Mullins heeft trouwens ook een best aardig liedje gemaakt met dezelfde titel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:28 schreef Toad het volgende:
[..]. Ik zat te denken aan Starsailor ~ Lullaby, maar dat komt wel een volgende keer.
Idd niet verkeerd Hans, thnx!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shawn Mullins heeft trouwens ook een best aardig liedje gemaakt met dezelfde titel.
http://www.youtube.com/watch?v=2sQIX1NTkcQ
Oohh graag gedaan hoor! Shawn Mullins is trouwens weer een mooi voorbeeld van een one hit wonder.quote:
Hello Eric!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:02 schreef Sirolf het volgende:
Die computer daar is best sloom trouwens, bij laden van FOK! en afmelden o.a.Maricha
Michiel
Goed weekend Maricha !quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:04 schreef Sirolf het volgende:
Maricha zwaait:
[afbeelding]
En Eric zwaait terug:
[afbeelding]
Ik vind het wel jammer dat er al lange tijd geen nieuwe jocks meer hier zijn komen buurten. Ze zullen het vast wel kennen, maar zijn blijkbaar bang voor ons. Toch jammer...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed weekend Maricha !![]()
Veenstra Veenstra![]()
* -Hans- heeft wel zin in het Ekstra weekend, hopelijk laat Gerard zich ook even zien.![]()
Tsja, ik vind het ook jammer. Schijnbaar spreekt het SC-gehalte niet echt aan (het tempo ligt soms wel hoog) of er is geen of weinig binding met dit soort fora. Lang niet iedereen heeft de behoefte om actief berichten te plaatsen op dit soort fora, maar je moet het ook niet als een verplichting zien (vind ik dan). Op RadioFreak heb ik ook nog nooit iemand van 3FM gezien (al kom ik daar niet heel vaak), en toch is dat een forum wat de radiomakers zou "moeten" aanspreken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:25 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er al lange tijd geen nieuwe jocks meer hier zijn komen buurten. Ze zullen het vast wel kennen, maar zijn blijkbaar bang voor ons. Toch jammer...
RadioFreak is meer het beruchte afzeik-forum. Terecht dus dat ze daar niet komen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het ook jammer. Schijnbaar spreekt het SC-gehalte niet echt aan (het tempo ligt soms wel hoog) of er is geen of weinig binding met dit soort fora. Lang niet iedereen heeft de behoefte om actief berichten te plaatsen op dit soort fora, maar je moet het ook niet als een verplichting zien (vind ik dan). Op RadioFreak heb ik ook nog nooit iemand van 3FM gezien (al kom ik daar niet heel vaak), en toch is dat een forum wat de radiomakers zou "moeten" aanspreken.
Vergis je inderdaad niet in de drukte die ze daar soms hebben, al lijkt het soms anders.quote:Michiel post hier ook niet al te vaak, meestal als het wat rustiger is heb ik het idee. Bart Arens geeft aan het forum te kennen en het ook leuk te vinden, maar heeft het te druk.. Ik zou het wel tof vinden als een Coen S, Rudy M of Eric Corton hier af en toe een berichtje zou plaatsen, al denk ik dat Eric Corton niet echt iemand is die hier snel een bericht zal plaatsen. Volgens mij doet hij ook niet aan Hyves, of wel? Rudy geloof ik wel.
Zeker weten!quote:Op naar deel 100..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |