Je was me net voor! Ik vind hem toch wel leuk nuquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:21 schreef Kuukske het volgende:
Slaapverwekkend nummer.

quote:
haha..quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:24 schreef Kuukske het volgende:
The Verve. That's what I'm talking about
.

Inderdaad, klassieker!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:24 schreef TIM-846 het volgende:
Bitter Sweet Symphony!

quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef Impry het volgende:
Zo, net terug van sollicitatiegesprek voor LIO-plaats (Leraar in Opleiding) voor volgend jaar en het is zo goed als rond!
![]()

Di-rect is niet mijn ding, maar ik snap wel dat doorsnee tieners dit leuk vinden. Respect dus voor die jochies.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef Rhanna het volgende:
[afbeelding]
IK haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Di-rect/Kane/VanVelzen.
Racoon gaat nog wel.. oudere nummers zijn alleen beter

Ik vind die stemmen irritant.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Di-rect is niet mijn ding, maar ik snap wel dat doorsnee tieners dit leuk vinden. Respect dus voor die jochies.
Kane had toch met Where do we go now en So glad you made it wel nummers van internatiole allure, verder vind ik het zwaar overschat en die Dinand is een nerd.
Baby get higher was zo'n standaard Amerikaans middle-of-the-road nummer, vond het erg veel lijken op She's so high van die World Idols-kabouter. Maar Burn is wel weer goed te pruimen.

Nah, ik ben dan wel een 'jongere'. Maar ik vind Di-rect toch ook drie keer niks.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik vind die stemmen irritant.
Dinand is zeer vervelend.. 2 nummers achter elkaar trek ik niet.
VanVelzen heeft dan wel weer een oké stemgeluid, maar doet kennelijk alleen covers.
Di-rect.. Zal idd wel leuk zijn voor jongeren, maar ik kan het niet horen. Het quasi gevoelige.. nee dank je.

ook geen zin in claudia?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
* Glacier luistert al eventjes 3FM en gaat zo zappen na het 3FM nieuws

Rhannaaaquote:

quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef Toad het volgende:
Wat was Jurgen v/d Berg vanochtend chago zeg.
Nooit eigenlijk, ik vind haar manier van programma maken niet zo geweldig...quote:

quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Ben nog in A'dam, staat er dus nog niet op.

ik ben er ook niet zo kapot van maar denk dat mijn collega's het niet zo waarderen als ik de radio zomaar omzetquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar wat gebeurde er dan?
[..]
Nooit eigenlijk, ik vind haar manier van programma maken niet zo geweldig...

quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:04 schreef Rhanna het volgende:
Joss Stone - Tell me bout it.

Hehe, op mijn vorige stageplek wilde ze hem nog wel eens op Veronica zetten. Bij het eerste vervelende nummer ging ik zeiken wie de radio verzet had. "Zet hem maar weer terug hoor" was het danquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik ben er ook niet zo kapot van maar denk dat mijn collega's het niet zo waarderen als ik de radio zomaar omzet![]()

Waarom? Omdat ik Joss Stone waardeloze nepmuziek vind?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:07 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Kun jij niet beter even naar Klaagbaak gaan?

Omdat onderhand al je posts negatief zijn hier. Niet allemaal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik Joss Stone waardeloze nepmuziek vind?
Seal - Crazy 14.gif!
Future Love Paradise zelfs nog mooier.

vind ik ook.. ik ben nu al toe aan de uitjediptip!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het een beetje een slaperige muziek vandaag bij 3FM. Kan aan mij liggen.

Welnee! Ik ben echt vaste 3fm luisteraar en hoewel ik altijd wat te klagen heb, geef ik 3fm een dikke 7quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:10 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Omdat onderhand al je posts negatief zijn hier. Niet allemaal.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |