quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff googlen, toen kwam ik een stamboom tegen
preciesquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://home.wanadoo.nl/rianne.boek/gen_kroeske.htm zeker.
Ohja...was ik vergeten dat die er ook nog stond op het wwwquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff googlen, toen kwam ik een stamboom tegen
Dat doe ik al een tijdje hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Gaan we nu ook al stambomen uitpluizen![]()
Sorry, maar van afstand had ze wel iets van jouw weg. Vandaar..quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is Saskia en zij is van Radiobitches (www.radiobitches.nl)
Ik kwam toevallig ook al een keer het privé-adres en vaste telefoonnummer van Michiel tegen. En dat z'n eerste naam niet Michiel is (andere eerste voorletter).quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Gaan we nu ook al stambomen uitpluizen![]()
Ah, je wist er dus wel al vanafquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ohja...was ik vergeten dat die er ook nog stond op het www
Naar d'r vriend denk ik, of ze nog naar huis mag komen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
hahaha, dat model van net zit nog altijd alleen op de gang te bellen.
Ze had een taxi heen vergoed gekregen, maar hoe ze nu weer thuis komt...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
hahaha, dat model van net zit nog altijd alleen op de gang te bellen.
Je hebt er wel naar gezocht neem ik aanquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig ook al een keer het privé-adres en vaste telefoonnummer van Michiel tegen. En dat z'n eerste naam niet Michiel is (andere eerste voorletter).
Nee, ik heb ze niet onthouden of opgeslagen oid, zo erg ben ik nu ook weer niet.
Tsja... zo rijk is BNN natuurlijk niet. Die hebben het te druk met hun bedrijfsnetwerk dat er constant uitknalt (Coen klaagt er regelmatig over dat de PCs daar weer eens uitvallenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze had een taxi heen vergoed gekregen, maar hoe ze nu weer thuis komt...
dat ís goeie muziekquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen zorgen, er komt vast nog goede muziek
Nou die komt wel thuis hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Naar d'r vriend denk ik, of ze nog naar huis mag komen.
Vreemd, daar heb ik nooit last vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
why does it alway rain on me.... ik denk steeds dat deze van coldplay is
Dat is snel Borisz!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:37 schreef borisz het volgende:
request gedaan
Da's wel héél erg vroeg. Staat je klok soms nog op wintertijd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:37 schreef borisz het volgende:
request gedaan
Geweldig, dat wordt dus weer een lekkere voetjes van de vloer plaat.quote:
nee, dan vergeet ik het nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's wel héél erg vroeg. Staat je klok soms nog op wintertijd?
Het is Brianstorm, niet Brainstorm.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Brainstorm, yeaaaaaaaaaah rock and roll.
Coen is een best goede radiomaker hoor. Het ligt aan veel meer (o.a. smaak, format, tijdslot, onderwerpen, producers, enz.). C&S Show was afgelopen luistercijfers RuudDeWild.nl voorbij qua middagshow (in een bepaalde doelgroep iig), dus qua luisteraars hebben ze echt niet te klagen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kunnen C & S een masterclass krijgen van Veenstra, DIT is een leuk radioprogramma
Zoiets zei Corton ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is Brianstorm, niet Brainstorm.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:44 schreef -Hans- het volgende:
Hej Maricha, worden de foto's die nu worden gemaakt binnenkort online gezet op RadioBitches.nl?
Tof!quote:
Daar gaan we nog eens over nadenkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoe zit het met een meet in de studio Maricha?![]()
Dat moet wel een geweldige geweest zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Ik had laatst een fantastische request bedacht, maar ik weet niet meer welke
ik ben voorquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Daar gaan we nog eens over nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |