michielveenstra.at.gmail.comquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Mogen we ook via deze weg platen requesten nu de mail stuk is?![]()
Thanks, een andere keer request ik dan wel wat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
michielveenstra.at.gmail.comof 3333 natuurlijk, even makkelij
Shawn Mullins heeft trouwens ook een best aardig liedje gemaakt met dezelfde titel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:28 schreef Toad het volgende:
[..]. Ik zat te denken aan Starsailor ~ Lullaby, maar dat komt wel een volgende keer.
Idd niet verkeerd Hans, thnx!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shawn Mullins heeft trouwens ook een best aardig liedje gemaakt met dezelfde titel.
http://www.youtube.com/watch?v=2sQIX1NTkcQ
Oohh graag gedaan hoor! Shawn Mullins is trouwens weer een mooi voorbeeld van een one hit wonder.quote:
Hello Eric!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:02 schreef Sirolf het volgende:
Die computer daar is best sloom trouwens, bij laden van FOK! en afmelden o.a.Maricha
Michiel
Goed weekend Maricha !quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:04 schreef Sirolf het volgende:
Maricha zwaait:
[afbeelding]
En Eric zwaait terug:
[afbeelding]
Ik vind het wel jammer dat er al lange tijd geen nieuwe jocks meer hier zijn komen buurten. Ze zullen het vast wel kennen, maar zijn blijkbaar bang voor ons. Toch jammer...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed weekend Maricha !![]()
Veenstra Veenstra![]()
* -Hans- heeft wel zin in het Ekstra weekend, hopelijk laat Gerard zich ook even zien.![]()
Tsja, ik vind het ook jammer. Schijnbaar spreekt het SC-gehalte niet echt aan (het tempo ligt soms wel hoog) of er is geen of weinig binding met dit soort fora. Lang niet iedereen heeft de behoefte om actief berichten te plaatsen op dit soort fora, maar je moet het ook niet als een verplichting zien (vind ik dan). Op RadioFreak heb ik ook nog nooit iemand van 3FM gezien (al kom ik daar niet heel vaak), en toch is dat een forum wat de radiomakers zou "moeten" aanspreken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:25 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er al lange tijd geen nieuwe jocks meer hier zijn komen buurten. Ze zullen het vast wel kennen, maar zijn blijkbaar bang voor ons. Toch jammer...
RadioFreak is meer het beruchte afzeik-forum. Terecht dus dat ze daar niet komen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het ook jammer. Schijnbaar spreekt het SC-gehalte niet echt aan (het tempo ligt soms wel hoog) of er is geen of weinig binding met dit soort fora. Lang niet iedereen heeft de behoefte om actief berichten te plaatsen op dit soort fora, maar je moet het ook niet als een verplichting zien (vind ik dan). Op RadioFreak heb ik ook nog nooit iemand van 3FM gezien (al kom ik daar niet heel vaak), en toch is dat een forum wat de radiomakers zou "moeten" aanspreken.
Vergis je inderdaad niet in de drukte die ze daar soms hebben, al lijkt het soms anders.quote:Michiel post hier ook niet al te vaak, meestal als het wat rustiger is heb ik het idee. Bart Arens geeft aan het forum te kennen en het ook leuk te vinden, maar heeft het te druk.. Ik zou het wel tof vinden als een Coen S, Rudy M of Eric Corton hier af en toe een berichtje zou plaatsen, al denk ik dat Eric Corton niet echt iemand is die hier snel een bericht zal plaatsen. Volgens mij doet hij ook niet aan Hyves, of wel? Rudy geloof ik wel.
Zeker weten!quote:Op naar deel 100..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |