abonnement Unibet Coolblue
pi_123419429






Dit is het topic voor alles wat met tennissen te maken heeft. Hier wordt de algemene info van het tennis besproken en de gewone toernooien. Maar natuurlijk wel van het

Mannentennis.


Het vrouwentennis bespreek je in het WTA Topic.

De Masters toernooien en de Grand Slams bespreek je hier niet. Die krijgen altijd een eigen topic.

Officiele Site ATP Tour Klik
Toernooien + Datums 2010: Klik
Informatie over toernooien: Klik
ATP Rankings: Klik
Spelers Profielen: Klik
NOS Teletekst: Pagina's 649 t/m 657

ATP Bracket: Klik









Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open



Indian Wells
Miami
Monte Carlo (niet verplicht)
Rome
Madrid
Montreal / Toronto
Cincinnati
Shanghai
Paris
London



















Poll: Wie is je favoriete speler?

Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Murray
Andy Roddick
David Nalbandian
Nikolay Davydenko
Lleyton Hewitt
Marat Safin
Mikhail Youzhny
Stanislas Wawrinka
Richard Gasquet
Radek Stepanek
Iemand anders, namelijk..
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier



Het grote Centrale Tennistopic
Het grote Centrale Tennistopic II
Het grote Centrale Tennistopic III
Het grote Centrale Tennistopic IV
Het grote Centrale Tennistopic V
Het grote Centrale Tennistopic VI
Het grote Centrale Tennistopic VII
Het grote Centrale Tennistopic VIII
Het grote Centrale Tennistopic IX
Het grote Centrale Tennistopicl X
Het grote Centrale Tennistopic XI
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XII
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XIII
Het Centrale Tennis Topic Deel XIV
Het Centrale Tennis Topic Deel XV
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XVI
[Tennis] Het grote Centrale Tennistopic Deel XIX
[[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXI
SPT / [Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXII
SPT / [Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXIII
SPT / [Tennis] ATP Tour #XXIV: Het 'nieuwe' Centrale Tennistopic
SPT / [Tennis] ATP Tour # XXV: Het Centrale Tennistopic !!
SPT / [Tennis] ATP Tour # XXVI: De doorbraak van Kei en Gaba
SPT / [Tennis] ATP Tour # XXVII: Op naar Rome
SPT / [Tennis] ATP Tour # XXVIII: US Hard and the road to Shanghai
SPT / [Tennis] ATP Tour # XXIX: To the Masters !
SPT / [Tennis] ATP Tour # XXX: Zonder God !
SPT / [Tennis] ATP Tour # XXXI: Going down under
SPT / [Tennis] ATP Tour # XXXII: Kredietcrisis leidt tot fixen
SPT / ATP Tour # XXXIII: Op naar de Masters
SPT / ATP Tour #XXXIV: De oudjes aan de Mickey Mouse!
SPT / ATP Tour #XXXV: Tennis is Fed!
SPT / ATP Tour #XXXVI Amerikaans Hardcourt
SPT / ATP Tour #XXXVII Op naar de ATP Tour Finals in Londen
SPT / [ATP Tour # XXXVIII] Waar 2010 van start gaat !
SPT / [ATP Tour # XXXIX] Het Centrale Tennistopic
SPT / [ATP Tour # XL] Het Centrale Tennistopic
SPT / [ATP Tour # XLI] Het Centrale Tennistopic
SPT / [ATP Tour # XLII] Het centrale tennistopic
SPT / [ATP Tour] XLVI In het nieuwe jaar
SPT / ATP tennistopic XLVII - zonder titel
SPT / [ATP Tour] XLVIII: De terugkeer van Delpo!
SPT / [ATP Tour] XLIX: We gaan het gravel op!
SPT / [ATP Tour] XLX: Gravelseizoen voorlopig weer voor Rafa!
SPT / [ATP Tour] XLXI: Het regenseizoen is begonnen
SPT / [ATP Tour] XLXII: Het regenseizoen is begonnen
SPT / [ATP Tour] XLXIII: Wie plaatsten zich voor WTF?
SPT / [ATP Tour] XLXIII: Murray op jacht naar de 3e plek
SPT / [ATP Tour] XLXIV
SPT / [ATP Tour] XLXV: Met het nieuwe seizoen
SPT / [ATP Tour] XLXVI: Op weg naar de States en het grevvol
SPT / [ATP Tour] XLXVII: Waar Roddick faalt en Federer heerst
SPT / [ATP Tour] XLXVIII: Lekker gravelrukken met Rooowbin en D. Djokovic
SPT / [ATP Tour] XLXIV: Op gras
SPT / [ATP Tour] XLXIV: Hewitt nog steeds in finales
SPT / [ATP Tour] XLXV: Richting het einde van seizoen 2012
SPT / [ATP Tour] XLXVI: Nog een paar toernooien.
SPT / [ATP Tour] XLXVII: Tsoooownga
SPT / [ATP Tour] XLXVIII: Met een Nederlander in Londen!
SPT / [ATP Tour] XLXVIV: Megapool
SPT / [ATP Tour] XLXVIV: Nadal bijna terug!



Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Roddick
David Nalbandian
Andy Murray
Teimuraz Gabashvili
Robin Haase
Martin Verkerk
Matwé Middelkoop
Donald Young
Thiemo de Bakker
Michel Koning
Dick Norman
Juan Martin Del Potro
Radek Stepanek
Radek Stevanek
Hesse Huta Galung
Jan Silva



De OpeningsPost van dit topic is ---- hier ---- te vinden.

Game On!
pi_123419458
Hoe was Fed?
pi_123461223
Seppi is wel echt een perfecte matchup voor Nole.
pi_123461605
Vonden we dat ook rond RG?
pi_123461811
quote:
12s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vonden we dat ook rond RG?
Ha, die wedstrijd is aan me voorbij gegaan. Ik baseerde dat eigenlijk op wat ik nu zie. :P
pi_123461942
Seppi is vooral niet goed genoeg en heeft ook niet echt wapens om het de grote jongens moeilijk te maken. Het is niet alsof hij Federer, Nadal of Murray vaak het vuur aan de schenen legt.
pi_123461956
Seppi is gewoon een zaadje :{w.

Hij had in het voorjaar inderdaad opeens een opleving, maar voor de rest vind ik hem grauwe middelmaat.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123462583
Gewoon solide top-30 toch.
pi_123462721
Ja, Seppi is best een held. Het is gewoon een iets completere (betere techniek) maar minder intense en vooral minder goede versie van Ferrer. Van hoger geplaatste spelers zullen ze niet vaak winnen..Maar voor Ferrer zijn dat maar 4 spelers, en voor Seppi zijn het er 20 :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123462953
Seppi is niet completer dan Ferrer en heeft zeker geen betere techniek. Ferrer zijn volley is niet geweldig, maar heeft geen enkele andere foutjes in zijn techniek. Seppi is een van de weinige topspelers met nog echt een gat in zijn techniek: de service.

Hij is gewoon minder in alles, eigenlijk. :P
pi_123463357
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:00 schreef Norrage het volgende:
Ja, Seppi is best een held. Het is gewoon een iets completere (betere techniek) maar minder intense en vooral minder goede versie van Ferrer. Van hoger geplaatste spelers zullen ze niet vaak winnen..Maar voor Ferrer zijn dat maar 4 spelers, en voor Seppi zijn het er 20 :P
Ik vind hem vooral erg saai, held lijkt me een behoorlijk overstatement :P.

Dat is meer iets voor types als Dolgopolov, Fognini, Janowicz, Brown, etc.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:16:28 #12
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_123463415
quote:
2s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:14 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Ik vind hem vooral erg saai, held lijkt me een behoorlijk overstatement :P.

Dat is meer iets voor types als Dolgopolov, Fognini, Janowicz, Brown, etc.
Janowicz is een mongool, niks held.

Beetje doen alsof ie de man is omdat 1x alles meezit :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_123463471
Helden zijn dus vooral impulsieve spelers zonder hersenen? :?
pi_123463531
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:16 schreef Salamando het volgende:

[..]

Janowicz is een mongool, niks held.

Beetje doen alsof ie de man is omdat 1x alles meezit :').
HOW MANY TIMES?
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Helden zijn dus vooral impulsieve spelers zonder hersenen? :?
Misschien is cultheld een betere benaming 8-).
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123464058
quote:
2s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:14 schreef Gorzalka het volgende:

Dat is meer iets voor types als Dolgopolov, Fognini, Janowicz, Brown, etc.
Vind ik allemaal niks eigenlijk. :P

Wie denkt er nog meer dat Donkey zometeen van Federer kan winnen?
pi_123464237
Niet echt. Davydenko heeft zijn late 2009, begin 2010 vorm eigenlijk nooit meer echt terug gevonden en die heeft hij nodig tegen Federer.
pi_123464488
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Niet echt. Davydenko heeft zijn late 2009, begin 2010 vorm eigenlijk nooit meer echt terug gevonden en die heeft hij nodig tegen Federer.
Vorig jaar in Rotterdam maakte hij het hem ook vanuit het niets opeens lastig. Zag deze foto trouwens op de ATP-site gisteren O+:

Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123464565
quote:
2s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Vorig jaar in Rotterdam maakte hij het hem ook vanuit het niets opeens lastig. Zag deze foto trouwens op de ATP-site gisteren O+:

[ afbeelding ]
O+

Opvoeding betaald met gokgeld. :7
pi_123464770
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Seppi is niet completer dan Ferrer en heeft zeker geen betere techniek. Ferrer zijn volley is niet geweldig, maar heeft geen enkele andere foutjes in zijn techniek. Seppi is een van de weinige topspelers met nog echt een gat in zijn techniek: de service.

Hij is gewoon minder in alles, eigenlijk. :P
Ferrer zijn service ook niet zo bijzonder, en Ferrer zijn backhadn en forehand hebben nou niet de allerbeste tactiek. Ik blijf het altijd knap vinden dat hij uberhaupt de bal over het net krijgt _O-
Seppi daarentegen tennist echt schitterend wat mij betreft. Heeft een net wat voller slagenarsenaal dan Ferrer hoor mijns inziens :?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123464907
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:47 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ferrer zijn service ook niet zo bijzonder, en Ferrer zijn backhadn en forehand hebben nou niet de allerbeste tactiek. Ik blijf het altijd knap vinden dat hij uberhaupt de bal over het net krijgt _O-
Seppi daarentegen tennist echt schitterend wat mij betreft. Heeft een net wat voller slagenarsenaal dan Ferrer hoor mijns inziens :?
Heb je Ferrer zien beesten in Acapulco?
pi_123465234
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:47 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ferrer zijn service ook niet zo bijzonder, en Ferrer zijn backhadn en forehand hebben nou niet de allerbeste tactiek. Ik blijf het altijd knap vinden dat hij uberhaupt de bal over het net krijgt _O-
Seppi daarentegen tennist echt schitterend wat mij betreft. Heeft een net wat voller slagenarsenaal dan Ferrer hoor mijns inziens :?
Ferrer is iets van 20 cm kleiner en heeft een betere eerste service en veel betere 2e...

Techniek heeft niks te maken met hoe mooi je een slag vind, het gaat erom hoe effectief, krachtig en betrouwbaar een slag is. Ferrer zijn groundstrokes zijn technisch gewoon prima tot uitstekend.
pi_123465369
Davydenko speelt wel leuk maar Federer is gewoon op volle toeren. Hopelijk kan-ie z'n titel verdedigen. *O*
  donderdag 28 februari 2013 @ 18:03:55 #23
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_123465497
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Ferrer is iets van 20 cm kleiner en heeft een betere eerste service en veel betere 2e...

Techniek heeft niks te maken met hoe mooi je een slag vind, het gaat erom hoe effectief, krachtig en betrouwbaar een slag is. Ferrer zijn groundstrokes zijn technisch gewoon prima tot uitstekend.
Precies, de forehand van Nadal ziet er uit het oogpunt van 'mooi' ook niet uit, maar het is technisch wel een goede slag.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_123466904
Goede overwinning Federer. Laat hem Berdych morgen ook even vegen.
pi_123467344
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Ferrer is iets van 20 cm kleiner en heeft een betere eerste service en veel betere 2e...

Techniek heeft niks te maken met hoe mooi je een slag vind, het gaat erom hoe effectief, krachtig en betrouwbaar een slag is. Ferrer zijn groundstrokes zijn technisch gewoon prima tot uitstekend.
Ja over de service ga ik ook niet direct discussieren. Maar ik vind Ferrer totaal geen effective of goede techniek hebben. En ik beoordeel het niet op hoe mooi het is, maar op hoe effectief. Punt dat je maakt is okee, Ferrer is gewoon veel beter, maar dat is hem gelukt door kei en keihard werken...maar hij heeft gewoon een slechte tactiek die snel kapot breekt als hij onder enorme druk staat. Seppi is tennistechnischer mijns inziens veel volmaakter, maar is een minder harde werken en mentaal minder sterk...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123467840
Ik zie niet in hoe je kan zeggen dat iemand een slechtere techniek heeft en toch veel beter is dan een andere speler. Ferrer verslaat toch echt 90% van de tour met forehands en backhands (en returns, maar dat zijn ook een soort forehands en backhands), hoe doe je dat als je techniek niet goed is op die slagen...

Nou ja, ik hou er verder maar over op.

Leuke semis in Dubai trouwens, Djokovic-Delpo, Federer-Berdych
pi_123468016
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:47 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja over de service ga ik ook niet direct discussieren. Maar ik vind Ferrer totaal geen effective of goede techniek hebben. En ik beoordeel het niet op hoe mooi het is, maar op hoe effectief. Punt dat je maakt is okee, Ferrer is gewoon veel beter, maar dat is hem gelukt door kei en keihard werken...maar hij heeft gewoon een slechte tactiek die snel kapot breekt als hij onder enorme druk staat. Seppi is tennistechnischer mijns inziens veel volmaakter, maar is een minder harde werken en mentaal minder sterk...
:').

:9~!

Zijn tactiek is juist perfect. Dat het niet werkt tegen Federer en Djokovic (plus Nadal op gravel, maar daar kan niemand iets tegen beginnen) kan hij niets aan doen.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123468832
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik zie niet in hoe je kan zeggen dat iemand een slechtere techniek heeft en toch veel beter is dan een andere speler. Ferrer verslaat toch echt 90% van de tour met forehands en backhands (en returns, maar dat zijn ook een soort forehands en backhands), hoe doe je dat als je techniek niet goed is op die slagen...

Nou ja, ik hou er verder maar over op.

Leuke semis in Dubai trouwens, Djokovic-Delpo, Federer-Berdych
Je zegt zelf dat techniek niet alles is :? en vervolgens zeg je dat dat definieert dat je niet iemand kan verslaan met een slechtere techniek? Mentale hardheid, training, conditie, de goede keuzes op de baan etc etc zijn misschien nog wel belangrijkere factoren. Je merkt(e) dat als Ferrer onder druk staat (en dat is nou eenmaal niet zo vaak meer) zijn techniek gewoon breekt. Dan werkt die gebrekkige backhand niet meer en heeft hij geen marge meer omdat er weinig techniek en souplesse zit in die backhand. Zijn forehand is vrij goed, maar hij kan er niet goed mee versnellen. Seppi lijkt het allemaal uit zijn losse pols te halen en zelfs als zijn voetenwerk slecht is is zijn beweging in backhand en forehand bijzonder effectief. Dat hij mentaal, fysiek, tactiek-gezien ruim de mindere is van Ferrer doet niet zeggen dat hij perse een slechtere techniekp. Nu is sowieso Seppi niet het allerbeste voorbeeld trouwens, maar met hem begon de discussie en ik vergeleek hem met Ferrer.

quote:
2s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

:').

:9~!

Zijn tactiek is juist perfect. Dat het niet werkt tegen Federer en Djokovic (plus Nadal op gravel, maar daar kan niemand iets tegen beginnen) kan hij niets aan doen.
Tactiek of techniek? En ik kan er niet tegen als in een redelijk serieuze discussie (ik neem het wel serieus) er met :') wordt gestrooid :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123469055
quote:
2s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

:').

:9~!

Zijn tactiek is juist perfect. Dat het niet werkt tegen Federer en Djokovic (plus Nadal op gravel, maar daar kan niemand iets tegen beginnen) kan hij niets aan doen.
Over lelijke techniek gesproken: wat is dat van Tomic toch onwaarschijnlijk verschrikkelijk zeg. Zou je bij hem beweren dat hij een goede techniek heeft? Ondanks dat hij misschien een van de meest getalenteerde spelers is van het moment?
Ik leerde altijd toen ik zelf leerde tennissen dat mijn slagen met een gebrekkige techniek op zich niet zo'n probleem waren, maar als het puntje bij paaltje kwam ik tekort zou komen. Een goede techniek is belangrijk voor als je ergens onder druk, als je moe bent en als de rest niet werkt op terug kan vallen. Een slechte techniek is iets dat breekt in die omstandigheden.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123469405
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:13 schreef Norrage het volgende:

[..]

Tactiek of techniek? En ik kan er niet tegen als in een redelijk serieuze discussie (ik neem het wel serieus) er met :') wordt gestrooid :')
Tactiek. En met zijn techniek is ook niets mis, hoogstens dat zijn backhand wellicht een tikkeltje verbeterd zou kunnen worden. De :') sloeg op het feit dat je zei dat hij TOTAAL geen goede techniek heeft, aardig overstatement :P.

De techniek van Tomic is bizar inderdaad, vooral zijn forehand.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123469840
quote:
2s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:23 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Tactiek. En met zijn techniek is ook niets mis, hoogstens dat zijn backhand wellicht een tikkeltje verbeterd zou kunnen worden. De :') sloeg op het feit dat je zei dat hij TOTAAL geen goede techniek heeft, aardig overstatement :P.

De techniek van Tomic is bizar inderdaad, vooral zijn forehand.
Ja ok je moet dingen soms dik aanzetten ;) en ik zie dat ik zelf tactiek en techniek door elkaar haal, gewoon verspreking. Ik bedoel dus techniek meestal.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123470285
Check Ferrers voetenwerk in dat filmpje. :9~
pi_123473048
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:42 schreef Rosario het volgende:
Check Ferrers voetenwerk in dat filmpje. :9~
Kan je gewoon heerlijk met je ogen dicht naar luisteren :P.

*shuffle shuffle*
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123473655
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:42 schreef Rosario het volgende:
Check Ferrers voetenwerk in dat filmpje. :9~
:9~
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_123473992
Dat kan ie wel ja :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123488636
Almagro en Zeballos doen even of ze op hardcourt spelen. _O_
pi_123489779
Now, shit is about to go down voor Rafa. Ben benieuwd hoe hij Almagro en Ferrer gaat handlen. Op basis van de vorm zou hij door beide van de baan geveegd worden, maar Rafa blijft Rafa.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123491464
Almagro speelt ook niet overtuigend hoor, en Nadal is duidelijk beter dan in de eerste twee toernooien, hij beweegt nu zelfs! En we hebben het hier natuurlijk ook over Nicolas "0-25 H2H tegen Nadal en Ferrer" Almagro.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123491628


_O_

Een beetje dat punt van Federer.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_123491936
Wat een idioot die Almagro dat ie hem mooi de baan uit wilde spelen _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123494447
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:25 schreef Norrage het volgende:
Wat een idioot die Almagro dat ie hem mooi de baan uit wilde spelen _O-
Ja :').

En Querrey :'). Choken tegen Gulbis :').
pi_123494736
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:50 schreef luckass het volgende:

[..]

Ja :').

En Querrey :'). Choken tegen Gulbis :').
Hij sloot af met twee dubbele fouten _O_!
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123495663
Querrey was wel ernstig ja..dubbele break voor in de laatste set :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_123496623
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:42 schreef Rosario het volgende:
Check Ferrers voetenwerk in dat filmpje. :9~
Federer's voetenwerk > voetenwerk van iedereen die ooit getennist heeft of zal gaan tennissen in de toekomst.
pi_123500731
Zo, Djokovic maakt de vloer gelijk met Delpo. Tsja, was te verwachten. Delpo is maar matigjes sinds Rotterdam :/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:03:10 #46
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_123501546
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:44 schreef Norrage het volgende:
Zo, Djokovic maakt de vloer gelijk met Delpo. Tsja, was te verwachten. Delpo is maar matigjes sinds Rotterdam :/
Goede jinx.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_123501644
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:03 schreef Salamando het volgende:

[..]

Goede jinx.
Ik ben wel weer goed op dreef de laatste tijd :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123501862
Del Potro die een waarschuwing omdat hij te veel tijd neemt even gebruikt om er nog een minuutje aan vast te plakken. :')
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:15:57 #49
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_123502096
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:06 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik ben wel weer goed op dreef de laatste tijd :D
Laat maar, 3-3 :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_123505467
Alweer gelijk breakkansen voor Berdych ;(
pi_123505783
Wat een punten al zeg _O_ .

Die return van Fed :9~
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_123506225
Hij volleert vandaag alleen wel belabberd zeg.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_123506422
Die bal op 0:15 was wel een lucky zojuist zeg :D
pi_123506515
Lekker geserveerd zeg.. :')
pi_123506536
*5-3 Federer *O*
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_123506543
Break!! *O*
pi_123506567
Wat een ongelofelijke faalgame. Berdych slaat 2 DF en slechts 1 eerste service in in iets van 10 of 12 punten of zo. :')
pi_123506595
6-3 ^O^ .
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_123507322
Slordige game van Federer.

Break Berdych, 4*-2. ^O^
pi_123507565
5-4* ^O^ .

Rebreak.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_123507595
Paar goede punten van Federer hoor, maar Berdych Berdych Berdych toch. ;(
pi_123507701
Heerlijk punt Federer _O_ _O_
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_123507727
Fedjee!
Telkens als ik je afschrijf doe je dit! _O_
pi_123507989
Gebeurd niet vaak dat een mis-hit van Federer a la Nadal nog invalt...
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_123507991
Goh, daar heeft Federer even geluk zeg. :o
pi_123507994
Oh, hij viel ook niet in :P
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_123507996
Berdych :r
pi_123508007
Oh. :P
pi_123508055
Stomme lijncall. -O-
pi_123508087
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Stomme lijncall. -O-
Set zou eigenlijk voor Berdych moeten zijn. Maar die knakker kan ook gewoon challengen natuurlijk.
pi_123508147
Alle tijd voor een goede passing en dan zo'n klotebal..
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_123508161
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:53 schreef Rosario het volgende:

[..]

Set zou eigenlijk voor Berdych moeten zijn. Maar die knakker kan ook gewoon challengen natuurlijk.
Challenge jij eens even op setpoint als je prima in de rally zit. :P Nou ja, het gebeurd wel vaker. Wawa had ook wat pech tegen Djokovic op de AO.

Goede volley Berdych. :D
pi_123508211
Zo is het ineens weer omgedraaid.
sig verwijderd door FA
pi_123508212
Gaat Fed 'm toch pakken hoor.
pi_123508255
Gewoon weer 6-6!
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_123508274
;(
pi_123508281
Heb op zich wel zin in een derde set. Maar ik wil gewoon dat Fed wint.
pi_123508395
Set Berdych.
sig verwijderd door FA
pi_123508427
Gerechtigheid. ^O^

Had een stuk makkelijker gemoeten ergens eerder, maar ja.
pi_123509226
Serve en volley op de tweede service tegen Berdych valt wel onder de noemer slecht idee.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:31:15 #81
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123509365
Wat een armoede. Berdych heeft dus een break en hij serveert op *4-3 15-30.

Maak dat 30-30.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:33:09 #82
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123509422
Goeie call. :')

Raar net. Toen de vierde set begon en Berdycj op 1-1 30-30 stond waren zijn backodds 4.4 Da's erg hoog vind ik. 2.3 vind ik reëler. Berdych heeft al vaak genoeg van Federer gewonnen.

Wat maakt Federer trouwens veel fouten zeg. En zoals Albert Manting zegt, maakt hij een gehaaste indruk.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123509642
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
Raar net. Toen de vierde set begon en Berdycj op 1-1 30-30 stond waren zijn backodds 4.4 Da's erg hoog vind ik. 2.3 vind ik reëler. Berdych heeft al vaak genoeg van Federer gewonnen.
Ja, dat was wel raar ja. 11-5 H2H in onderlinge ontmoetingen.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:42:29 #84
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123509702
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:40 schreef Rosario het volgende:

[..]

Ja, dat was wel raar ja. 11-5 H2H in onderlinge ontmoetingen.
Oké, wist de precieze H2H niet. Maar ik heb al een aantal keer meegemaakt dat Federer Berdych' tempo/power niet aankan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123509770
Berdych *O* _O_

Voor de finale morgen was het wel beter geweest als Federer gewonnen had, Berdych match nou niet bepaald goed op tegen Djokovic.
pi_123510247
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Berdych *O* _O_

Voor de finale morgen was het wel beter geweest als Federer gewonnen had, Berdych match nou niet bepaald goed op tegen Djokovic.
Sowieso is Berdych gewoon een lul. ;)
pi_123525341
Kijk hoe dik die gast is _O_!

Vooral aan het net op het einde ziet het er lekker uit.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123526932
Ferrer trekt aan de umpire alleen maar om een eerste service. :?
pi_123526968
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 00:52 schreef Gorzalka het volgende:
Kijk hoe dik die gast is _O_!

Vooral aan het net op het einde ziet het er lekker uit.
_O-
Mexicanen zijn gemiddeld het dikst toch? Zelfs hun sporters dus.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 10:19:34 #90
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123529306
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 00:52 schreef Gorzalka het volgende:
Kijk hoe dik die gast is _O_!

[...]
Lijkt die presentator van EenVandaag wel. _O- *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123529548
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Challenge jij eens even op setpoint als je prima in de rally zit. :P Nou ja, het gebeurd wel vaker. Wawa had ook wat pech tegen Djokovic op de AO.

Goede volley Berdych. :D
Dat was geen pech, dat was gewoon dom.

Ik geloof wel in een verrassinkje van Berdych.
pi_123529614
Rafa was wel weer sterk zeg _O_
Ben benieuwd of hij straks "gewoon" Ferrer weer verslaat.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 2 maart 2013 @ 10:56:31 #93
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_123529848
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 10:19 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Lijkt die presentator van EenVandaag wel. _O- *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht eerst dat dat die ene was die vroeger 'Wordt Vervolgd' presenteerde :'( .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_123530503
Hoe hard gaat Ferrer geveegd worden door Nadal?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123530527
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 00:52 schreef Gorzalka het volgende:
Kijk hoe dik die gast is _O_!

Vooral aan het net op het einde ziet het er lekker uit.
Ach dik, fors gebouwd. Hij is amper dikker dan ik.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123530720
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 11:34 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ach dik, fors gebouwd. Hij is amper dikker dan ik.
;(
Beetje een slanke speler uitlachen hier :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 2 maart 2013 @ 13:03:25 #97
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_123532970
Finale van de shoarma-cup tegen Ouahab, kan een heerlijke partij worden _O_
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:06:44 #98
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123534779
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 10:56 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat dat die ene was die vroeger 'Wordt Vervolgd' presenteerde :'( .
Ja, daar lijkt hij wel erg op. _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123535322
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Finale van de shoarma-cup tegen Ouahab, kan een heerlijke partij worden _O_
Mix-dubbel met Sophie Lefevre :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123536461
Huta Galung mist een easy return op SP en smijt zijn racket weg, sinds wanneer is hij zo wild :o?

Wel een lekker weekje trouwens, als Lucky Loser het toernooi in en nu de halve finale.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123537571
En Huta Galung verplettert Stakhovsky, de winnaar van vier ATP-toernooien, met 7-6(4) 6-1.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:49:52 #102
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123537820
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 11:33 schreef Morthill het volgende:
Hoe hard gaat Ferrer geveegd worden door Nadal?
Zou Ferrer geen kans maken tegen een Nadal die nog niet helemaal is wat hij was?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123537942
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:49 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zou Ferrer geen kans maken tegen een Nadal die nog niet helemaal is wat hij was?
Nee, want Ferrer, want Nadal
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:55:01 #104
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123537975
Ja, het zal ook wel weer inderdaad. En zou Berdych kans hebben tegen Djokovic?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123538081
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:55 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, het zal ook wel weer inderdaad. En zou Berdych kans hebben tegen Djokovic?
Nee.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 2 maart 2013 @ 16:00:01 #106
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123538142
Jammer. Wat saai eigenlijk. ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123538604
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:41 schreef Gorzalka het volgende:
En Huta Galung verplettert Stakhovsky, de winnaar van vier ATP-toernooien, met 7-6(4) 6-1.
Dat geeft een beetje een vertekend beeld, hij heeft bijvoorbeeld ook slechts 4 atp semifinales gehaald...
pi_123538735
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 16:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Dat geeft een beetje een vertekend beeld, hij heeft bijvoorbeeld ook slechts 4 atp semifinales gehaald...
Dat is inderdaad een van de bizardere statistieken in het tennis.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123539322
*3-2 Berdych.
sig verwijderd door FA
pi_123539367
Zozo Berdych!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123539710
ach, djoko breekt wel terug en wint in 2 sets
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123539926
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 16:46 schreef Morthill het volgende:
ach, djoko breekt wel terug en wint in 2 sets
4-4.
sig verwijderd door FA
pi_123540294
7-5 Djoko.
sig verwijderd door FA
pi_123540298
En 7-5 djoko _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123540345
Djokovic rebreakt, redt breakpoints, gaat op zijn bek, redt nog een breakpoint en breakt later voor de set. Day at the office, dus.
pi_123540766
Jammer Berdych, maar je kunt natuurlijk niet iedere dag tegen zo'n clown als Federer spelen.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123541392
Tsja. Wat is het tennis moment eel in een alltime low zeg ;( bij de vrouwen is het boeiender...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123541522
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:36 schreef Norrage het volgende:
Tsja. Wat is het tennis moment eel in een alltime low zeg ;(
Vroegah was ALLES beter.
pi_123541650
Gelukkig is Rafa weer terug.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123541669
Die volley :')
pi_123541719
Break djoko. Hoezo voorspelbaar ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123541755
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Vroegah was ALLES beter.
Nouja, dit tijdperk is sowieso beter dan de periode 2001-2006.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123541901
En het toernooi voor Djoko.
sig verwijderd door FA
pi_123541963
Vroegah werd ironie wel beter opgemerkt.

GSMC Djokovic, derde toernooi op rij, 5 uit de laatste 6. _O_
pi_123542012
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:45 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Nouja, dit tijdperk is sowieso beter dan de periode 2001-2006.
Zo niet waar! Integendeel, die jaren waren bij uitstek mijn favoriete jaren, fantastisch. Met Hewitt, Safin, Fed, Roddick, Agassi, Ferrero, Coria, jonge Rafa, Ivanisevic die nog even wat won...etc. etc. Beste periode ooit _O_
Vanaf 2007 werd het saai. Alles werd alleen maar door Fed en Rafa gewonnen. 2008/2009 was echter wel weer een heel vet jaar. Met Soderling genialiteit, Djoko en murray die gingend doorbreken en Fed die records pakte met RG winnen etc. 2010 was toen ook nog wel aardig, en 2011 was fantastisch vanwege Rafa en Djoko (maar was verder ook enorm kut) en vorig jaar was ook redelijk ondanks dat Rafa er ineens niet meer was. Dit jaar daarentegen vooralsnog en het einde vanaf de Shanghai van vorig jaar...Mijn hemel, wat een ultiem gebrek aan kwaliteit, wat een saaie wedstrijden, alsof iedereen op halve kracht probeert te opereren...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123542079
Vanaf 2007 werd het saai? Federer die alles won 4 jaar op rij was de spanning zelve?
pi_123542082
Wanneer is Rafa/Ferrer vanavond? Dat zou mijn sceptische blik van vandaag nog enigszins kunnen redden.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123542146
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vanaf 2007 werd het saai? Federer die alles won 4 jaar op rij was de spanning zelve?
Ik vond dat de eerste jaren nog wel leuk vanwege het waanzinnige niveau wat hij etaleerde. Pas toen dat keer op keer bleef gebeuren werd het wat saaier. 2005 en 2006 waren wel machtig nog met toch nog een paar spaarzame clashes tussen Fed, Nalby, Rafa etc :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:55:37 #129
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123542191
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:53 schreef Norrage het volgende:
Wanneer is Rafa/Ferrer vanavond? Dat zou mijn sceptische blik van vandaag nog enigszins kunnen redden.
Volgens mij is het vannacht rond 04.00 uur (NL tijd dus), maar ik hoop dat ik het mis heb.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:57:00 #130
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123542244
Strakke pakken hebben die sprekers aan. Helemaal cut to the bone.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123542271
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Volgens mij is het vannacht rond 04.00 uur (NL tijd dus), maar ik hoop dat ik het mis heb.
Helaas laat in de nacht inderdaad, in Acapulco en ze begin daar graag ook nog laat.
pi_123542312
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Volgens mij is het vannacht rond 04.00 uur (NL tijd dus), maar ik hoop dat ik het mis heb.
Oh ;(
Ik dacht dat ze de finale misschien wat vroeger deden. Ik heb nog een spaarzaam potje kunnen zien van Acapulco deze week :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123542511
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:51 schreef Norrage het volgende:

[..]

Zo niet waar! Integendeel, die jaren waren bij uitstek mijn favoriete jaren, fantastisch. Met Hewitt, Safin, Fed, Roddick, Agassi, Ferrero, Coria, jonge Rafa, Ivanisevic die nog even wat won...etc. etc. Beste periode ooit _O_
Vanaf 2007 werd het saai. Alles werd alleen maar door Fed en Rafa gewonnen. 2008/2009 was echter wel weer een heel vet jaar. Met Soderling genialiteit, Djoko en murray die gingend doorbreken en Fed die records pakte met RG winnen etc. 2010 was toen ook nog wel aardig, en 2011 was fantastisch vanwege Rafa en Djoko (maar was verder ook enorm kut) en vorig jaar was ook redelijk ondanks dat Rafa er ineens niet meer was. Dit jaar daarentegen vooralsnog en het einde vanaf de Shanghai van vorig jaar...Mijn hemel, wat een ultiem gebrek aan kwaliteit, wat een saaie wedstrijden, alsof iedereen op halve kracht probeert te opereren...
Ik vind Hewitt en Roddick helemaal niets, dus het feit dat die een tijdlang top 3 stonden zal mijn mening gerust kleuren :P. Alleen het was wel een periode waarin schrapers als Johansson, Gaudio, Costa, Baghdatis, Clement, Schuettler, Puerta en Philippoussis in slamfinales stonden.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  zaterdag 2 maart 2013 @ 18:05:40 #134
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_123542570
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:42 schreef Norrage het volgende:
Gelukkig is Rafa weer terug.
Die mag ff Acapulco winnen voor m'n XL-game, dan mag ie weer onderduiken van mij
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_123542656
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Ik vind Hewitt en Roddick helemaal niets, dus het feit dat die een tijdlang top 3 stonden zal mijn mening gerust kleuren :P. Alleen het was wel een periode waarin schrapers als Johansson, Gaudio, Costa, Baghdatis, Clement en Schuettler, Puerta en Philippoussis in slamfinales stonden.
Dat was juist zo leuk aan die periode. Al die verassingen _O_ Was ook wel een beetje falen van anderen, maar ik vond het leuk! En soms was het een beetje teveel van het goede, maar spelers als Hewitt en Roddick en ook Agassi beheersden de tour toen best wel. En de helft van die periode kende Federer natuurlijk ook al als #1, dus tsja :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123542827
Het was best een spannende periode, maar dat Hewitt met die resultaten ongeveer 2 jaar nummer 1 heeft gestaan blijft :') .
pi_123542851
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:07 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat was juist zo leuk aan die periode. Al die verassingen _O_ Was ook wel een beetje falen van anderen, maar ik vond het leuk! En soms was het een beetje teveel van het goede, maar spelers als Hewitt en Roddick en ook Agassi beheersden de tour toen best wel. En de helft van die periode kende Federer natuurlijk ook al als #1, dus tsja :)
Ja, het feit dat we nu letterlijk NOOIT een verrassing hebben is inderdaad enorm saai. En ik vind de match-ups tussen de toppers ook niet zo interessant, vooral Djokovic - Murray krijg ik bloedende ogen van.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123543555
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het was best een spannende periode, maar dat Hewitt met die resultaten ongeveer 2 jaar nummer 1 heeft gestaan blijft :') .
Viel wel mee toch? Hij was best consistent goed. Won de Master Cups, 2 GS, in 2001 volgens mij 7 toernooien...in 2002 6. Dat was de fenomenale Hewitt waar ik zo'n fan van was. Net als in 2004/2005 toen hij iedereen veegde maar 10x van Fedje verloor ofzo :D

quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:12 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Ja, het feit dat we nu letterlijk NOOIT een verrassing hebben is inderdaad enorm saai. En ik vind de match-ups tussen de toppers ook niet zo interessant, vooral Djokovic - Murray krijg ik bloedende ogen van.
Ja het is nu echt dodelijk saai. Er zitten spannende potten tussen, maar je weet altijd wie er wint. Ik denk dat er nog nooit een era geweest is waarbij alle h2hs ZO ONTZETTEND eenzijdig zijn. Fed staat tegen 10 spelers ofzo minstens met een differential van 10 in de h2h voor, zelfde geldt voor Rafa. En dat is allemaal ten opzichte van de #5s t/m 20...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123543877
Jullie moeten ook niet alleen naar de top-10 kijken. :{w
Genoeg leuke spelers en wedstrijden daarbuiten.

Vannacht nachtgebraakt met Fognini en Ferrer, dat deed ik vroeger niet. (8>
  zaterdag 2 maart 2013 @ 18:39:48 #140
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_123543972
Over Fognini gesproken, die staat nog wel in de dubbelfinale van Acapulco :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_123544051
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:37 schreef Rosario het volgende:
Jullie moeten ook niet alleen naar de top-10 kijken. :{w
Genoeg leuke spelers en wedstrijden daarbuiten.

Vannacht nachtgebraakt met Fognini en Ferrer, dat deed ik vroeger niet. (8>
Uiteraard. Ferrer is ook de enige speler uit de top 10 waar ik een fan van ben.

Voor de rest bestaat dat rijtje uit namen als Dolgopolov, Fognini, Stepanek, Monfils, Janowicz, Haas en Brown.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123544079
Hewitt won in die tijd 2 GS, 2 Masters Cup en 2 Master serie toernooien. 90% van de tijd dat Djokovic nummer 3 stond had hij een hoger puntenaantal dan Hewitt op zijn hoogst. :P
pi_123544461
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hewitt won in die tijd 2 GS, 2 Masters Cup en 2 Master serie toernooien. 90% van de tijd dat Djokovic nummer 3 stond had hij een hoger puntenaantal dan Hewitt op zijn hoogst. :P
Ja, maar dat bevestigt juist het bizar eenzijdige van de huidige tour...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123545972
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 16:46 schreef Morthill het volgende:
ach, djoko breekt wel terug en wint in 2 sets
Zoals ik dus al zei :) Erg voorspelbaar
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 2 maart 2013 @ 21:36:10 #145
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123550803
Nadal die zichzelf beschouwt als de underdog. Dat zie je niet vaak.

quote:
Nadal: Ferrer is favorite in Acapulco final
Rafael Nadal, who hold a career 16-4 head-to-head record against compatriot David Ferrer, says he doesn't consider himself the favorite in the Acapulco final against his Spanish Davis Cup teammate.

Ferrer has only beaten Nadal once on clay, which was the first time they faced off in Stuttgart in 2004. Nadal is playing just his third tournament since he took seven months off due to knee trouble. He has a career record of 37-5 in clay-court finals and has never lost to a fellow Spaniard in a final (11-0). But he was upset by Argentine Horacio Zeballos in the Vina del Mar final last month.

"Being in the final is a win for me," Nadal told reporters. "I'm not in a position to pick me in any case. First, because the rival I have is one of the most difficult that you can find, and one of the opponents who is in the best form."

Nadal added that Ferrer is in better shape and has many more matches under his belt this season.

"But for me it's a game that I will enjoy and try to win," he said.
Bron.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123550862
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123552062
Zei hij ook over Almagro.

Desalniettemin hoop ik dat Ferrer wint. *O*
pi_123555742
Haas vanaf 5-5 0-40 :') . Gemiste smash op BP en in de tiebreak allemaal simpele onnodige fouten :')
pi_123555823
Gulbis *O*
Hij maakt zijn arrogantie tenminste een beetje waar _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123557283
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:30 schreef Norrage het volgende:
Gulbis *O*
Hij maakt zijn arrogantie tenminste een beetje waar _O-
Als je moet hopen op een choke van Querrey en Haas heb je nog weinig om arrogant op te zijn.
pi_123557396
Gulbis is in ieder geval een stuk beter bezig nu hij dus gestopt is met roken, drinken, laat naar bed gaan etc :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 3 maart 2013 @ 00:12:20 #152
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_123557456
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 00:10 schreef Tim86 het volgende:
Gulbis is in ieder geval een stuk beter bezig nu hij dus gestopt is met roken, drinken, laat naar bed gaan etc :D
"Top20 for sureee." :D
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  zondag 3 maart 2013 @ 00:13:39 #153
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_123557514
Zin in Indian Wells trouwens. :Y Daar wil ik nog wel een keer naar toe om te tennissen. Fantastische achtergrond. _O_
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  zondag 3 maart 2013 @ 00:18:20 #154
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_123557706
Fognini faalt in de dubbelfinale
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_123557805
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 00:18 schreef Szura het volgende:
Fognini faalt in de dubbelfinale
;(
pi_123563444
Rafa sloopt Ferrer met geweldig tennis. Mooi om te zien dat hij vrijwel helemaal terug is. :7
pi_123563528
Nadal HEEL erg goed. Ferrer was matig en maakte vaak de verkeerde keuze, maar alles wat hij probeerde werd door Nadal gefrustreerd.
pi_123563693
Rafa :o
Ferrer :N
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123563736
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 07:46 schreef Norrage het volgende:
Rafa :o
Ferrer :N
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_123563881
quote:
12s.gif Op zondag 3 maart 2013 00:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Als je moet hopen op een choke van Querrey en Haas heb je nog weinig om arrogant op te zijn.
Ja, maar hij staat wel gewoon in de finale ook met zijn andere overwinningen. Toch wel knap :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123563955
Wel liever zo'n beatdown van Ferrer dan Ferrer die beter is dan Rafa (vorig jaar Barca/MonteCarlo) maar het dan toch wel weer weggeeft...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 3 maart 2013 @ 09:11:32 #162
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123563996
Even een gedeeltelijke repost hoor, met een paar citaten vetgemaakt:

Nadal die zichzelf beschouwt als de underdog. Dat zie je niet vaak.

quote:
Nadal: Ferrer is favorite in Acapulco final
[...]

"Being in the final is a win for me," Nadal told reporters. "I'm not in a position to pick me in any case. First, because the rival I have is one of the most difficult that you can find, and one of the opponents who is in the best form."

Nadal added that Ferrer is in better shape and has many more matches under his belt this season.

"But for me it's a game that I will enjoy and try to win," he said.
Bron.

En dan met 6-0 6-2 winnen. :') x 100.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123564011
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 09:11 schreef Federer-fan het volgende:
Even een gedeeltelijke repost hoor, met een paar citaten vetgemaakt:

Nadal die zichzelf beschouwt als de underdog. Dat zie je niet vaak.

[..]

Bron.

En dan met 6-0 6-2 winnen. :') x 100.
_O-
_O-
Tsja...op zich wel slim van hem. Het lijkt er onderhand echt op dat ie dan gewoon beter speelt als ie dat soort dingen van tevoren zegt :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123564357
Je moet wel volslagen achterlijk zijn om hem nog te geloven in dat opzicht :')
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123565629
Wel ontzettend knap hoe snel hij weer terug is aan de top. Roland Garros kunnen we toch weer schriftelijk af doen..
pi_123565681
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:25 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Wel ontzettend knap hoe snel hij weer terug is aan de top. Roland Garros kunnen we toch weer schriftelijk af doen..
_O-

Dit was echt de eerste wedstrijd dat hij eens op niveau speelde..hij is er nog lang niet.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_123565930
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

_O-

Dit was echt de eerste wedstrijd dat hij eens op niveau speelde..hij is er nog lang niet.
Hij is dominant, het gravelseizoen moet nog beginnen, hij slaat IW en Miami over, het ziet er allemaal heel goed en verstandig uit hoe hij het doet. Monte Carlo, Madrid en Rome zitten er nog voor.. Wacht maar af straks in mei, dan gaat hetgewoon weer ouderwets..
pi_123566344
Ik lees nu trouwens dat hij Indian Wells wel gaat spelen..
  zondag 3 maart 2013 @ 12:07:28 #169
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_123566646
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:57 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Ik lees nu trouwens dat hij Indian Wells wel gaat spelen..
Je zou bijna hopen dat hij een knieblessure oploopt daar. Kijk, het lijkt goed te gaan en hij heeft Ferrer vannacht werkelijk geslacht, maar zou er nou niemand in zijn entourage op het idee komen dat het wellicht lekkerder is om eerst het gravel en grasseizoen te spelen voor hij zich weer aan het hardcourt gaat wagen?

Nou ja, boeit mij verder niet maar het lijkt me niet zo verstandig ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 3 maart 2013 @ 16:45:53 #170
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123577868
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Je zou bijna hopen dat hij een knieblessure oploopt daar. Kijk, het lijkt goed te gaan en hij heeft Ferrer vannacht werkelijk geslacht, maar zou er nou niemand in zijn entourage op het idee komen dat het wellicht lekkerder is om eerst het gravel en grasseizoen te spelen voor hij zich weer aan het hardcourt gaat wagen?

Nou ja, boeit mij verder niet maar het lijkt me niet zo verstandig ...
Lijkt mij ook niet. Dat die knie in orde is lijkt me belangrijker dan wedstrijdritme, zeker dan wedstrijdritme op hardcourt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123578076
Huta Galung met 6-1 6-3 over zijn tegenstander in de finale heengestoempt _O-!

Schrijf hem maar op voor Wimbledon.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123579101
Ja wtf die Jesse _O-

En wat betreft Rafa....Schrijf hem inderdaad maar op voor RG. Zelfs op halve kracht wint hij van elke degelijke gravelaar heeft hij nu aangetoond. Er is niemand beter dan een Ferrer of Almagro op gravel, buiten de top 4. De enige die van Rafa kan winnen op gravel is Djoko, dus die moet het dit jaar maar gaan doen. Fedje en Murray zijn sowieso 100% kansloos tegen Rafa op gravel.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123579683
Dik een half jaar niet kunnen tennissen en dan nog steeds de wereldtop van de baan vegen :') Maar natuurlijk, dat doet hij op talent en ervaring.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 3 maart 2013 @ 20:02:23 #174
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123586683
Op Sport1 (subkanaal 4) begint over een paar minuten de herhaling van Nadal-Ferrer van afgelopen nacht, de finale van Acapulco.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 3 maart 2013 @ 20:08:45 #175
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_123586983
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 17:26 schreef Morthill het volgende:
Dik een half jaar niet kunnen tennissen en dan nog steeds de wereldtop van de baan vegen :') Maar natuurlijk, dat doet hij op talent en ervaring.
Suggereer je hier doping? Dat zou namelijk erg dom zijn :')

Er bestaat voor zover ik weet geen doping die gebrek aan wedstrijdritme goedmaakt namelijk :D

Het is gewoon duidelijk, Rafa is fit en zelfs zonder ritme is hij dan veruit de beste op gravel. Ik zeg overigens niet dat ie geen doping gebruikt, alleen om te suggeren dat hij een half jaar niet tennissen schoonpoetst met dope is natuurlijk onzin _O-
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_123587480
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Suggereer je hier doping? Dat zou namelijk erg dom zijn :')

Er bestaat voor zover ik weet geen doping die gebrek aan wedstrijdritme goedmaakt namelijk :D

Het is gewoon duidelijk, Rafa is fit en zelfs zonder ritme is hij dan veruit de beste op gravel. Ik zeg overigens niet dat ie geen doping gebruikt, alleen om te suggeren dat hij een half jaar niet tennissen schoonpoetst met dope is natuurlijk onzin _O-
Ik denk dat hij bedoelt dat ie helemaal niet geblesseerd is geweest, wel geschorst was voor doping en nu net zo fit is als daarvoor. Wel of niet met doping.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 3 maart 2013 @ 20:27:19 #177
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123587985
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:18 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat ie helemaal niet geblesseerd is geweest, wel geschorst was voor doping en nu net zo fit is als daarvoor. Wel of niet met doping.
Ik heb dit al een keer gevraagd dus sorry daarvoor, maar je bedoelt dat hij geschorst is en dat de ATP dat geheim heeft gehouden om te voorkomen dat Nadal en het tennis gezichtsverlies lijden?

Wat een heerlijk demonstratietennis van Nadal zeg.

[ Bericht 4% gewijzigd door Federer-fan op 03-03-2013 20:36:45 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123588529
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:27 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik heb dit al een keer gevraagd dus sorry daarvoor, maar je bedoelt at hij geschorts is en dat de ATP dat geheim heeft gehouden om te voorkomen dat Nadal en het tennis gezichtsverlies lijden?
Ja
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 3 maart 2013 @ 20:38:11 #179
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123588655
quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:36 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja
Als Nadal doping heeft gebruikt, lijkt me zo'n oplossing wel in beider voordeel, alleen zou ik het toch slecht vinden. Wees er gewoon eerlijk over denk ik dan. Als Nadal doping gebruikt, wil dat niet automatisch zeggen dat ook andere spelers doping gebruiken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123588683
Net alsof er in het tennis topspelers worden geschorst voor doping :').

De ATP/ITF spuit het nog net niet zelf in hun aderen.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123593505
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Suggereer je hier doping? Dat zou namelijk erg dom zijn :')

Er bestaat voor zover ik weet geen doping die gebrek aan wedstrijdritme goedmaakt namelijk :D

Het is gewoon duidelijk, Rafa is fit en zelfs zonder ritme is hij dan veruit de beste op gravel. Ik zeg overigens niet dat ie geen doping gebruikt, alleen om te suggeren dat hij een half jaar niet tennissen schoonpoetst met dope is natuurlijk onzin _O-
Ik suggereer dat hij niet geblesseerd was.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123594284
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 21:53 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik suggereer dat hij niet geblesseerd was.
Als hij IW en Miami overslaat lijkt me dat niet waarschijnlijk.
pi_123594527
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Als hij IW en Miami overslaat lijkt me dat niet waarschijnlijk.
Hij moet het wel een beetje geloofwaardig houden natuurlijk ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 3 maart 2013 @ 23:10:10 #184
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_123598654
Gulbis _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_123598792
Maar hij moet echt zijn forehand anders gaan slaan hoor...En vooral dat handje niet omhoog steken :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123602795
Die forehand ja. :') Was zijn forehand niet ooit een gewone goede slag, zo rond 2008 en toen hij Federer versloeg in Rome (2009 of 2010 oid)?
pi_123606930
Gulbis _O_
pi_123617736
Gulbis is wel een lekkere anti-held.
"I'm gonna give you a present. A DVD, in slowmotion, of that shot." _O-
  maandag 4 maart 2013 @ 15:07:33 #189
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_123618327
Wanneer is de loting van Indian Wells?
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
  maandag 4 maart 2013 @ 20:00:03 #190
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_123630184
Verzameling Gulbis quote. Geniale gek is het ook O+

quote:
Ernests Gulbis brought forth from his mouth another legendary gem earlier this week in Delray Beach. It inspired a reflection on the 30 most memorable quotes of his mercurial career.

On his motivation to achieve success in 2013

“I was really getting pissed to see who’s in the Top 100. There are some guys who I don’t know who they are. Some guys, I’m sorry–with respect–they can’t play tennis. I don’t know how they got into the Top 100. I think I’m much better than them. It’s a motivation.”

On why he thinks he will have a good 2013

“I quit a lot of stuff in my life. For example, smoking, drinking, staying up late.”

On what he likes about Rotterdam

“I like that the marijuana here is legal. I’m for that. Unfortunately tennis players cannot do that, but I like the way of thinking.”

On beating Tomas Berdych at Wimbledon in 2012

“I’m really happy that I didn’t choke in the end, as usual. I’m very well-known for mental strength. Ask around. Watch my previous matches.”

On reports that he flies to tournaments in a private jet

“Yes. And I have a helicopter, a submarine, and a spaceship.”

On his 2010 Los Angeles loss to Alejandro Falla

“Nothing worked today. I was just running like a Spanish clay-court player standing on the baseline and pushing the ball back. Women’s tennis.”

On getting warned by Fergus Murphy for perpetual racket-throwing during his loss to Falla

“This referee – his only purpose in life is to give somebody warnings. He is like a police officer; when they see a car they stop it and they have so much fun to give you a ticket. In Latvia, I stop where you cannot stop and they have a smile on their face as they give me a ticket. Same with this guy.”

After beating Roger Federer in Rome, on how he dealt with failing to serve out the match

“You know, there’s a good expression in English but it involves bad words. So I’m not gonna say it. I…did it in my pants.”

On how he beat Federer

“I think I beat Roger Federer because I ate scrambled eggs in the morning.”

On how he found energy to win his next match after beating Federer

“Well I found energy because I really like doing these interviews, because I get my childhood dream to be a pilot. I feel like a pilot right now.”

On missing a crucial smash on set point against Federer

“Fantastic smash. I already said in the pilot interview, if I would miss the smash, if I would lose the set, I would quit tennis. That’s too much for my nerves. I can’t take this anymore.”

On playing Rafael Nadal on clay in the Rome semis

“If he plays good, I’ll let him go. What can I do? If he plays good, he beats me. That’s it.”

On the comparison between his Rome matches against Federer and Nadal

“I don’t like losing. I like winning. I don’t like to lose beautiful matches. I like to win ugly ones.”

On the Madrid courts in 2010

“I came here early; got used to the courts because they are not really straight. They are like playing on a mountain.”

On Nadal’s mentality

“He thinks how to kill his opponent. He’s got a different mentality. Mine is closer to that of Marat Safin.”

On Fabrice Santoro

“He is a disgusting player. Even though outside of the court, an awesome dude.”

On hitting big groundstrokes

“Well, I don’t know. I never practice that much. I never practice that much at all. What can I do? I cannot run. I’m a tall guy. I cannot move my legs, so that’s why I’m trying to hit it hard; so that I don’t have to move.”

On what he did during a rain delay in the middle of the 2010 Delray Beach final

“I scored 18 free throws in a row during the break. During the rain delay. 18 free throws. Usually I do a couple hundred.”

On how he returned Ivo Karlovic’s serve in the 2010 Delray Beach final

“I think he was a little bit scared to serve against me because the height didn’t matter because I blocked him in basketball. He thought that I didn’t. He thought that I fouled but that’s OK.”

When asked about practice during the 2010 Delray Beach event

“I don’t like practicing. I really hate practicing.”

On his slow start to the 2009 season

“I was playing like a Spanish player—two meters behind the baseline doing nothing.”

On an incredibly high racket-toss at the 2009 Auckland event

“I can throw it much higher. I was just scared to throw it somewhere over. Because once I throw it over the fence and I got a $2000 fine. I don’t want to pay it anymore, so I’m trying to keep it in the borders of the court.”

On racket breaking

“I break around 60 to 70 a year. I felt bad after going to the factory where they make the rackets and I saw all the work they do. Everything is hand-made. They do everything for the players; they really think about what the players need, and then an idiot like me comes and breaks them.

“I think I broke 64 rackets. In order to do so, you need to put some muscle into it. On the hard court, where it’s more difficult to break a racket, with one try I broke a racket in five places. I am emotional. Though I don’t do it because something bugs me. It’s just a stupid habit.”

On his propensity for drop-shots at the 2009 Auckland event

“Yeah because I couldn’t do nothing else. I don’t have a volley. Just once it was lucky. But otherwise just drop-shots.”

On spending a night in a Stockholm jail for soliciting prostitutes

“It was great. It was great fun; a very funny time. But I’m never going to go to Sweden again. If you go out and meet some girls, and immediately you’re put in jail, that’s not normal. It was very funny, though. I think everybody should go to jail at least once.”

On why the press room was empty after his 2008 U.S. Open loss to Andy Roddick

“Nobody will come, trust me. Nobody is interested in losers here.”

When James LaRosa asked if he could call Gulbis “Ernie”

“Call me Mr. Gulbis. I’ll call you Mr. LaRosa.”

On what he does with his hair

“I think all the products are for girls. The body lotions, the creams, the makeup, whatever, is just for girls. Guys should be natural. Of course you have to take care of yourself, you have to go to shower, you know, so you don’t smell bad. The rest is just natural. Mr. Gulbis showers and never combs his hair and that’s it.”

On what a night out with him would be like


“What do people do when they go out? They get drunk. To go out and not drink, I don’t understand it. If you go to a nightclub, what is to enjoy there? Nothing. The music is too loud, everybody’s sweating, everybody’s dancing, it’s dark, everybody’s pushing, everybody’s drunk. And if you’re the only guy sober in the nightclub, you don’t enjoy it at all. If you’re into the groove, you know, you have a couple drinks, you’re on the same level as the club, you can sometimes get something positive out of it. But it’s not what I like. I prefer to stay in my friends’ company, invite girls over.”

On drinking

“If I start drinking I’m going to drink until the morning. I can’t go to a nightclub and drink four beers and I’m good. If I go out, I go full night out.”
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_123630742
_O- wat een gast
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123632156
Wat een baas _O_ _O_ _O-
Ongelooflijk :D

Ik denk dat Verkerk hem ook een held vindt :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 4 maart 2013 @ 20:49:13 #193
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_123633434
haha geniaal!
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
  maandag 4 maart 2013 @ 21:16:43 #194
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123635250
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal flauwe antwoorden. Zelfs als hij 12 was had ik er nog niet om kunnen lachen. Het ligt er zo dik bovenop dat hij grappig probeert te zijn dat het weinig spontaan is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123635808
Rafa :') :')

quote:
“This was a great week for me and today I played exceptionally well, I dominated the game against the world No. 4 and couldn’t be happier, especially when I think where I am coming from,” said Nadal. “Perhaps the conditions were in my favour but I feel it was maybe one of the best matches of my career.”

“If you ask me if I’m capable of beating one of the top three it would be difficult, but today I beat the No. 4 in world and the difference… between No. 3 and No. 4 isn’t much,” Nadal told reporters. “Ferrer is one of best, most complete players in world.”

“I didn’t think I was ready for that level, but I was ready to fight, and enjoy it,” he said. “Matches like today make me believe I can play at the level I played last year at Roland Garros.” (via Tennis.com)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123635859
Ferrer met de top 3 vergelijken _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 4 maart 2013 @ 21:41:44 #197
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123636987
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef Norrage het volgende:
Ferrer met de top 3 vergelijken _O-
Dat vind ik dan weer wél humor. _O-

"I dominated the game" - zoiets stellige heb ik hem geloof ik nog nooit horen zeggen. Meestal zegt hij, ook na zo'n veegpartij: "It was a very difficult match, no? Could have gone both ways, no?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123637039
between No. 3 and No. 4 isn’t much :') :') :') :') _____!!!!!
pi_123641785
Ferrer kan Murray wel hebben.
  maandag 4 maart 2013 @ 22:51:51 #200
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_123641832
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:51 schreef Rosario het volgende:
Ferrer kan Murray wel hebben.
Op gravel wel.
sig verwijderd door FA
pi_123641949
Wimbledon scheelde ook niks.
pi_123641962
En op RG had Murray, in waardeloze vorm destijds en half geblesseerd geloof ik, gewoon moeten winnen. Wat rare regenpauzes in die pot en toen Murray het momentum had verloor ie het meteen weer.
Verder komt Ferrer nog wel een beetje in de buurt bij Ferrer, in ieder geval meer dan bij Fed en Djoko _O- maar als je kijkt hoe hun prestaties tegen de rest van de top 3 verschillen is Ferrer gewoon kansloos _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123642027
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef Rosario het volgende:
Wimbledon scheelde ook niks.
Zat wel redelijk in de buurt ja. Maar doorgaans, zeker op HC< veegt Murray vaak de vloer aan met Ferrer. En het verschil gaat niet alleen over hun h2h, ook over hoe Ferrer tegen de top 3 speelt en hoe Murray tegen de top 3 speelt. Een wereld van verschil. Murray zou er nooit met 6-0 6-2 of 6-1 6-2 6-1 afgtaan ofzo :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123642108
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:55 schreef Norrage het volgende:

[..]

Zat wel redelijk in de buurt ja. Maar doorgaans, zeker op HC< veegt Murray vaak de vloer aan met Ferrer. En het verschil gaat niet alleen over hun h2h, ook over hoe Ferrer tegen de top 3 speelt en hoe Murray tegen de top 3 speelt. Een wereld van verschil. Murray zou er nooit met 6-0 6-2 of 6-1 6-2 6-1 afgtaan ofzo :')
Nee, maar deze uitspraken van Nadal zeggen ook niks. Hij wil gewoon aardig zijn tegen z'n landgenoot.

H2H Ferrer - Murray is overigens 5-6.
pi_123642275
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef Rosario het volgende:

[..]

Nee, maar deze uitspraken van Nadal zeggen ook niks. Hij wil gewoon aardig zijn tegen z'n landgenoot.

H2H Ferrer - Murray is overigens 5-6.
Ik wist dat je die H2H erbij ging halen. 4 waren er op gravel, 1tje was Murray geblesseerd (hij gaf die pot daaarna een walkover)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 4 maart 2013 @ 23:08:44 #206
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_123642706
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal flauwe antwoorden. Zelfs als hij 12 was had ik er nog niet om kunnen lachen. Het ligt er zo dik bovenop dat hij grappig probeert te zijn dat het weinig spontaan is.
Ben je echt zo zuur?

Komt er eens een tennisser niet met de standaard antwoorden op de standaard vragen, zijn het flauwe antwoorden van een 12-jarige kleuter :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_123642888
Ik denk dat Fed-fan jaloers is op Gulbis. Wij lachen wel om zijn grappen maar nooit om die van fed-fan.
Ik trouwens wel. Beste comedian van onze tijd.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 5 maart 2013 @ 00:23:10 #208
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_123646243
Hoe denken jullie dat aan het eind van het jaar de top10 er uit gaat zien. Dit is mijn prognose:

1 Novak Djokovic
2 Andy Murray
3 Roger Federer
4 Rafael Nadal
5 David Ferrer
6 Thomas Berdych
7 Juan Martin Del Potro
8 Jo-Wilfried Tsonga
9 Milos Raonic
10 Richard Gasquet

Niet hele grote veranderingen dus behalve Raonic. Die zie ik echt die stap maken. :)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_123646247
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik wist dat je die H2H erbij ging halen. 4 waren er op gravel, 1tje was Murray geblesseerd (hij gaf die pot daaarna een walkover)
Gravel is gewoon een ondergrond.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 00:55:52 #210
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_123647035
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_123648134
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 00:23 schreef detennismaster het volgende:
Hoe denken jullie dat aan het eind van het jaar de top10 er uit gaat zien. Dit is mijn prognose:

1 Novak Djokovic
2 Andy Murray
3 Roger Federer
4 Rafael Nadal
5 David Ferrer
6 Thomas Berdych
7 Juan Martin Del Potro
8 Jo-Wilfried Tsonga
9 Milos Raonic
10 Richard Gasquet

Niet hele grote veranderingen dus behalve Raonic. Die zie ik echt die stap maken. :)
Verrassend dat jij dat denkt :).
quote:
Die arme Novak moet overal waar hij komt een grappig kunstje doen ;(.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123648570
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik wist dat je die H2H erbij ging halen. 4 waren er op gravel, 1tje was Murray geblesseerd (hij gaf die pot daaarna een walkover)
En in twee van die andere potten had Ferrer op een 2-0 voorsprong kunnen/moeten komen maar kwam Murray net weg... Murray-Ferrer is best close onderling. Ferrer is verder uiteraard geen speler van hetzelfde niveau als grote 4, waar die momenteel ook staan in de rankings.

Die partijen tegen Nadal en Djokovic zeggen mij niet zoveel. Ferrer is eigenlijk het hele jaar in matige vorm, zegt meer iets over zijn kwaliteit en mentaliteit (en Almagro's vermogen om te choken) dat hij het zo goed doet. Dan kom je tegen absolute top in supervorm (beste 2 performances van het jaar, denk ik) terwijl jezelf niet klikt en wordt je natuurlijk geveegd.

Raonic zie ik trouwens het jaar niet in de top 10 eindigen. Hij zal er uiteindelijk wel komen, maar dit jaar ben ik niet echt onder de indruk.
pi_123649084
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 06:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

En in twee van die andere potten had Ferrer op een 2-0 voorsprong kunnen/moeten komen maar kwam Murray net weg... Murray-Ferrer is best close onderling. Ferrer is verder uiteraard geen speler van hetzelfde niveau als grote 4, waar die momenteel ook staan in de rankings.

Die partijen tegen Nadal en Djokovic zeggen mij niet zoveel. Ferrer is eigenlijk het hele jaar in matige vorm, zegt meer iets over zijn kwaliteit en mentaliteit (en Almagro's vermogen om te choken) dat hij het zo goed doet. Dan kom je tegen absolute top in supervorm (beste 2 performances van het jaar, denk ik) terwijl jezelf niet klikt en wordt je natuurlijk geveegd.

Raonic zie ik trouwens het jaar niet in de top 10 eindigen. Hij zal er uiteindelijk wel komen, maar dit jaar ben ik niet echt onder de indruk.
Tsja, Ferrer komt inderdaad altijd wel redelijk in de buurt bij Murray. Verbazingwekkend eigenlijk. Al heb ik vooral die HC potten live gezien, en dat was Murray op halve kracht..Maar op die GSs was het elke keer close :)

quote:
12s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 00:23 schreef Rosario het volgende:

[..]

Gravel is gewoon een ondergrond.
Ik baseerde het ook nergens op gravel geloof ik :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123649491
Toffe beelden van Tsonga's laatste toernooioverwinning

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 5 maart 2013 @ 09:16:54 #215
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_123650021
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 06:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Raonic zie ik trouwens het jaar niet in de top 10 eindigen. Hij zal er uiteindelijk wel komen, maar dit jaar ben ik niet echt onder de indruk.
Hij speelt tot nu toe redelijk goed hoor:
Brisbane: verloor van een Dimi in topvorm
AO: verloor in de 4de ronde van Federer, had wel iets meer ingezeten in die partij though.
Davis Cup: Speelde heel sterk tegen Spanje
San Jose: 3de titel op rij
Memphis: Verloor van Jack Sock, geen idee wat daar gebeurde, zijn ook geen beelden van...

Redelijk jaar dus. Hij heeft nu tot aan het Hardcourtseizoen in September bijna niets meer te verdedigen. Zie hem het wel ook wel goed doen op gravel en gras. Dus een rankingstijging zit er wel in imo.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  dinsdag 5 maart 2013 @ 09:19:49 #216
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_123650086
Hij viel me enorm tegen tegen Fedje op de AO.
Dat hij sterk speelde tegen Spanje-D zegt me niet zoveel. Dat mag verdorie ook wel ...
San Jose is prima, maar als je de top-10 in wil mag je ook wel je toernooitjes mee pikken ...

Ik ben met VerdwaasdeVogel2 on this one :Y
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 5 maart 2013 @ 09:21:48 #217
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_123650131
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 09:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hij viel me enorm tegen tegen Fedje op de AO.
Dat hij sterk speelde tegen Spanje-D zegt me niet zoveel. Dat mag verdorie ook wel ...
San Jose is prima, maar als je de top-10 in wil mag je ook wel je toernooitjes mee pikken ...

Ik ben met VerdwaasdeVogel2 on this one :Y
Tegen Federer was hij idd erg matig. Leunde ook veel teveel op zijn service in die partij.

De tijd zal het leren. :)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_123650439
Raonic is echt veel te passief momenteel en dan krijg je hetzelfde probleem als Isner. Hij moet echt veel meer het initiatief gaan nemen, want verdedigend is het gewoon een zeer beperkte speler. En zijn returngame zal een stuk beter moeten. Heeft nog veel te leren, maar is nog erg jong. Top 10 kan makkelijk, maar dan moet hij het dus wel een keer tijdens een Slam laten zien en hij heeft al vaak genoeg moeite met een zware driesetter, laat staan 4 of 5. Ik ben een fan, maar zie het dit jaar dus ook nog niet gebeuren eigenlijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 5 maart 2013 @ 09:59:43 #219
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123651042
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ben je echt zo zuur?
Zuur? Ik vind het gewoon niet grappig.
quote:
Komt er eens een tennisser niet met de standaard antwoorden op de standaard vragen, zijn het flauwe antwoorden van een 12-jarige kleuter :')
Het is inderdaad niet standaard. Maar vind je zelf ook niet dat je goed kunt zien dat hij zijn best doet om grappig te zijn?

quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat Fed-fan jaloers is op Gulbis. [...]
:Y :@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123651368
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 09:59 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zuur? Ik vind het gewoon niet grappig.

[..]

Het is inderdaad niet standaard. Maar vind je zelf ook niet dat je goed kunt zien dat hij zijn best doet om grappig te zijn?

[..]

:Y :@
Hoe durft hij, gewoon proberen om grappig te zijn :r als we niet oppassen zijn er nog mensen die daarmee het theater op gaan en geld gaan eisen :r Schande!!
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 5 maart 2013 @ 10:37:27 #221
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123652139
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:11 schreef Morthill het volgende:

[..]

Hoe durft hij, gewoon proberen om grappig te zijn :r als we niet oppassen zijn er nog mensen die daarmee het theater op gaan en geld gaan eisen :r Schande!!
Nou, zo erg is het nou ook weer niet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 5 maart 2013 @ 19:03:34 #222
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_123670263
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 08:43 schreef Morthill het volgende:
Toffe beelden van Tsonga's laatste toernooioverwinning

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij kan wel hoog springen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_123671066
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 08:43 schreef Morthill het volgende:
Toffe beelden van Tsonga's laatste toernooioverwinning

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukste speler uit de top tien.
pi_123671565
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 19:20 schreef Rosario het volgende:

[..]

Leukste speler uit de top tien.
Ben wel fan van hem :)
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123673879
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 19:32 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ben wel fan van hem :)
Ha, ik dacht dat je sarcastisch was over dat 'ie nooit iets won. :P
pi_123680588
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 20:18 schreef Rosario het volgende:

[..]

Ha, ik dacht dat je sarcastisch was over dat 'ie nooit iets won. :P
Wilde gewoon een flauwe grap maken
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123682599
ik hou van Tsonga O+
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:58:07 #228
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123684308
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:03 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wilde gewoon een flauwe grap maken
_O_
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:26:50 #229
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_123686003
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:32 schreef Norrage het volgende:
ik hou van Tsonga O+
enige fransman die het minst faalt
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_123689283
http://challenge.atpworldtour.com

Ik drop de link even, altijd wel leuk om mee te doen. Ook een fok subpoultje gemaakt:

http://challenge.atpworld(...)RP=6265&X=1362527187
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_123692090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:26 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

enige fransman die het minst faalt
Dat is vrij logisch, het zou wat gek zijn als er twee waren die allebei het minst faalden :D
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123704282
Wat een loting weer voor Fed zeg. :') Natuurlijk weer in het schema van Nadal..Ik zeg: Murray op twee eind deze maand!
pi_123704926
Rooowbin tegen Blake :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123704949
Er is een Indian Wells-topic heren.
pi_123705068
Oh, nu al? :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123707461
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123708011
Ik zag hem al op geenstijl..wat een kutkwaliteitfilmpje _O-

Wel leuk hoor, maar je kan er echt helemaal niks mee...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123708626
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:13 schreef Norrage het volgende:
Ik zag hem al op geenstijl..wat een kutkwaliteitfilmpje _O-

Wel leuk hoor, maar je kan er echt helemaal niks mee...
Hier:

Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_123708632
aaahah dat is leuker :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123711479
ik kon ermee zien wat er gebeurde, maar ik heb dan ook supervision
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123711812
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 18:47 schreef Morthill het volgende:
ik kon ermee zien wat er gebeurde, maar ik heb dan ook supervision
Wat er gebeurde kon ik ook wel zien, maar pas na een minuut had ik door dat het uberhaupt Rafa en Ben Stiller waren. Het hadden ook mijn moeder en jouw opa kunnen zijn. Alleen Delpo kon ik herkennen :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123724520
Ja ok
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123737381
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_123738037
Het einde van het tijdperk Nadal/Djokovic is in zicht :o
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123738183
Ach, nu kunnen ze het langzaamaan een beetje afbouwen. Maar hun dominantie zal nu wel minder gaan worden. Kunnen de Dimitrovs en Tomics van de wereld naar de top!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123739496
Tomic aan de top ;( dan nog liever Nadal en Djoko die strak staan van de dope
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123739548
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:38 schreef Morthill het volgende:
Tomic aan de top ;( dan nog liever Nadal en Djoko die strak staan van de dope
Dimitrov, Raonic, Nishikori :)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_123739572
Dat mag best een top 3 zijn :Y Met Tsonga :Y
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123739653
jullie vergeten Roooowbin :'(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_123749423
In Kyoto speelde Meffert eerst een dubbelpartij om vervolgens zijn enkel te spelen. Normaal gaat het enkelspel toch voor?
pi_123751599
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:40 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Dimitrov, Raonic, Nishikori :)
:X

Daar moet je geen grapjes over maken.
pi_123751723
Hoe Raonic al uit zijn ogen kijkt.
That's all folks!
pi_123752164


_O_
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:44:07 #254
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_123778370
_O_
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_123912547
Ik keek toch even vreemd op toen ik opeens de titel van dit artikel zag: Nadal na 346 dagen positief...
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
  maandag 11 maart 2013 @ 17:10:13 #256
194695 franklop
Fran knock
pi_123917969
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:02 schreef Timm-E het volgende:
Ik keek toch even vreemd op toen ik opeens de titel van dit artikel zag: Nadal na 346 dagen positief...
telegraaf he :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_123918274
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:02 schreef Timm-E het volgende:
Ik keek toch even vreemd op toen ik opeens de titel van dit artikel zag: Nadal na 346 dagen positief...
_O-
godver zeg....die krant _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123959956


:o
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_123960079
Waarom :o ?

Hij heeft de prijs voor beste breakthrough gekregen, niet voor beste sporter ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123960552
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:11 schreef Norrage het volgende:
Waarom :o ?

Hij heeft de prijs voor beste breakthrough gekregen, niet voor beste sporter ;)
Oh ik dacht voor beste sporter, ik dacht al :')
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_123962862
je kon ook even op de link klikkebn
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123963231
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef Morthill het volgende:
je kon ook even op de link klikkebn
Je kon ook even je bakkes houden
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_123963323
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Je kon ook even je bakkes houden
:o!
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123963868
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Je kon ook even je bakkes houden
:o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123964210
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Je kon ook even je bakkes houden
:')
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123971922
Het was liefkozend hoor. :*
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_124096468
quote:
De Amerikaan Don Catlin, een van de gerenommeerdste dopingjagers, geeft het tennis, dat het biologisch bloedpaspoort wil invoeren, een veeg uit de pan.

‘Het biologisch paspoort is tijdverlies voor tennis', zegt Catlin. ‘Ze zouden beter het aantal urinetests opvoeren met het geld dat ze nu willen spenderen aan het bloedpaspoort. Want vooraleer een bloedpaspoort zinvol is, heb je vier, vijf jaar aan een stuk gegevens nodig. Een goede start zou zijn om de spelers uit de top honderd per jaar vijf keer te testen, maar daarvoor heeft de Tennisfederatie wellicht het geld niet of wil ze het niet doen. Maar als je het niet op die schaal aanpakt, zul je niet ver geraken met het nieuwe dopingbeleid.'

Catlin, die mee aan de basis ligt van de huidige dopingbestrijding wereldwijd, suggereert ook dat het tennis het bloedpaspoort invoert onder de publieke druk – een aantal topspelers klaagde dat er te weinig wordt gecontroleerd – eerder dan een efficiënt dopingbeleid te voeren.
pi_124096758
Tja, de enige hoop die ik heb is dat over tien jaar opeens alle feiten boven water worden gehaald, waardoor Federer en Nadal huilend bij Oprah komen te zitten.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_124096964
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 16:32 schreef Gorzalka het volgende:
Tja, de enige hoop die ik heb is dat over tien jaar opeens alle feiten boven water worden gehaald, waardoor Federer en Nadal huilend bij Oprah komen te zitten.
Federer gebruikt echt geen doping
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_124097347
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 16:37 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Federer gebruikt echt geen doping
Het voelt ook raar om het uit te typen, maar als iedereen in de top gebruikt is het naïef om te denken dat hij onschuldig is.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_124097384
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 16:46 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Het voelt ook raar om het uit te typen, maar als iedereen in de top gebruikt is het naïef om te denken dat hij onschuldig is.
"Iedereen"
Dat is ook al rare aanname.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_124097604
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 16:47 schreef detennismaster het volgende:

[..]

"Iedereen"
Dat is ook al rare aanname.
Met een vrijwel non-existente dopingcontrole in combinatie met de enorme (financiële) belangen die er vallen te behalen vind ik het niet zo raar om van het slechte in de mens uit te gaan.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_124098159
Ook Huta Galung komt met een keiharde uithaal richting Nadal :o:
quote:
The introduction of the biological passport is a good thing for tennis. Tennis being a clean sport is very important, although there's been rumours for a while in the locker room about some players including Nadal. I don't know anything about it, however. Just locker room rumours
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_124098684
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 16:46 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Het voelt ook raar om het uit te typen, maar als iedereen in de top gebruikt is het naïef om te denken dat hij onschuldig is.
Van iemand die doping gebruikt zou je wel een wat gespierder lichaam en beter set 5-record verwachten (Federer heeft in totaal 82% van zijn wedstrijden gewonnen. Echter van de 5e sets die hij gespeeld heeft 56%, abominabel dus).

Daarnaast uitlatingen, bijvoorbeeld het plan om stalen velen jaren te bewaren en iemand jaren nadat hij gestopt is nog prijzengeld afpakken etc. Dat ging een Söderling bijvoorbeeld te ver. Je weet het natuurlijk nooit, maar als íemand de schijn mee heeft...
pi_124099329
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Van iemand die doping gebruikt zou je wel een wat gespierder lichaam en beter set 5-record verwachten (Federer heeft in totaal 82% van zijn wedstrijden gewonnen. Echter van de 5e sets die hij gespeeld heeft 56%, abominabel dus).

Daarnaast uitlatingen, bijvoorbeeld het plan om stalen velen jaren te bewaren en iemand jaren nadat hij gestopt is nog prijzengeld afpakken etc. Dat ging een Söderling bijvoorbeeld te ver. Je weet het natuurlijk nooit, maar als íemand de schijn mee heeft...
We hebben het over doping, niet per se anabolen, conditie of zelfs kracht vertaalt zich niet per se in spieren. Ondanks dat hij het "normaalste" lichaam van de top 10 heeft is Federer jaren lang snel en bijna onvermoeibaar geweest. Federer is mentaal gewoon niet zo sterk, daar ligt het 5-set record aan.

Er is geen enkele reden om Federer boven elke verdenking te verheffen.

Uitlatingen weet ik verder niet zoveel van af, maar lees ik ook weinig in. Als je doping gebruikt kan je prima de meeste anti-doping dingen roepen die je wilt, je weet dat er toch weinig van komt op de korte termijn.
pi_124100225
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

We hebben het over doping, niet per se anabolen, conditie of zelfs kracht vertaalt zich niet per se in spieren.
Daarom heb ik het zowel over spieren als over uithoudingsvermogen. Maar sowieso, waarom zou je zulke voordehandliggende opties als steroïden en EPO laten liggen, als je dan toch doping aan het gebruiken bent?
quote:
Ondanks dat hij het "normaalste" lichaam van de top 10 heeft is Federer jaren lang snel en bijna onvermoeibaar geweest.
Bijna onvermoeibaar? Toch relatief vaak toernooien overgeslagen, en in 5e sets liet hij het vaak liggen.
quote:
Federer is mentaal gewoon niet zo sterk, daar ligt het 5-set record aan.
Dat wordt dan altijd gezegd, maar mede omdat er geen rekening wordt gehouden met een optie als dopinggebruik. Tenniscommentatoren als Marcella Mesker zien het voordeel van doping in tennis niet, technische sport etc, dus dan blijft de enige overgebleven verklaring van het vaak verliezen van 5e sets inderdaad het mentale aspect. Maar hoe weet jij 100% zeker dat (verschil in) uithoudingsvermogen / conditie hier niet een rol bij speelt?

(Om dit beter te kunnen vergelijken zou je moeten kijken in hoeverre Federer derde sets ook zo vaak verliest. Maar daar kan ik geen gegevens van vinden. Mijn gevoel zegt echter dat dat percentage flink onder de 44% zal liggen.)
quote:
Er is geen enkele reden om Federer boven elke verdenking te verheffen.
Uiteraard niet, ik zeg alleen dat hij van alle toppers het meest de schijn mee heeft. Maar als er een Zwitserse dopingdokter meldt dat hij naast allerlei Zwitserse wielrenners ook allerlei andere Zwitserse topsporters onder behandeling had, dan wordt een Federer ook wel verdacht ;).
quote:
Uitlatingen weet ik verder niet zoveel van af, maar lees ik ook weinig in. Als je doping gebruikt kan je prima de meeste anti-doping dingen roepen die je wilt, je weet dat er toch weinig van komt op de korte termijn.
Uitlatingen moet je altijd met een korreltje zout nemen inderdaad, maar het kan wel als een van de argumenten dienen. Als een wielrenner in het verleden zei "we moeten het verleden laten rusten", wist je meestal wel hoe laat het was.
pi_124117886
Spanjaarden, Argentijnen en mensen die Fuentes bezocht hebben zijn natuurlijk verdachter dan de gemiddelde toptennisser, waaronder Federer, helemaal met je eens.

Waarom geen anabolen? Je hebt er niet zoveel aan. Je hebt wat kracht nodig om op hoog niveau te tennissen, maar sommige van die sixpacks zijn alleen maar voor de mooi en zitten in de weg bij ademhalen en zo. Denk dat een fysiek als Djokovic (licht gespierd, maar best dun en pezig) of een iets eerdere Federer idealer is dan een Verdasco of zo. Teveel spier zit alleen maar in de weg en is zwaar.

Dat 5 set record: dat is een idee dat ik heb, ik kan het niet zo goed opzoeken, want ik weet geen lijst met al zijn vijfsetters, maar herinner me niet dat hij vaak op conditie werd verslagen. Hij verloor vaak de close wedstrijden met getalenteerde rivalen en won de vijfsetters die onverwacht waren. 0-2 tegen Djokovic, negatief tegen Nadal, tegen Safin 05, Nalbandian 05 en vroeger Hewitt 03. Hij won dan wel weer van Tipsy en Berdych op de AO, van Falla op Wimbledon etc.. Heb hem zelden moe gezien in wedstrijden, zeker voor 2011. De laatste tijd iets meer, maar ik heb zo'n vermoeden dat het ouderschap en sporticoonschap wellicht wat conditietraininguurtjes aan het stelen is de laatste tijd.
pi_124135475
Voor de duidelijkheid: anabole steroïden zijn zeer goed bruikbaar. Al is het maar omdat het absoluut helpt bij het herstel. In ieder geval sowieso beter dan een superei en glutenvrij dieet waaraan een transformatie van een fysieke zwakkeling naar een beest wordt toegeschreven. En je wordt er ook niet automatisch een Verdasco van, onder de flinterdunne wielrenners was het ook gemeengoed.
pi_124139769
Sluitspier morgen in Bananasplit zag ik net :')
  zondag 17 maart 2013 @ 20:02:33 #280
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124176768
Mbt de dopingdiscussie, nogal een interessant stukje in de NRC van zaterdag 16 maart, getiteld "Lang Leve de Knieblessure", waarin werd gespeculeerd over hoe simpel het is/was om een blessure (bij voorkeur een knieblessure) te verzinnen teneinde om aan een verse pot cortisonen te komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het artikel gaat over wielrenners, maar zou het in het tennis nou echt zo anders gaan? ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 17 maart 2013 @ 20:12:33 #281
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_124177222
Nou ja, er wordt vooral gesuggereerd dat je er één dag van gaat vliegen, en dat je daarna met de negatieve effecten te maken krijgt. Tennistoernooien duren zeg maar minstens 1 week, en behelst meerdere potjes op een dag ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 17 maart 2013 @ 20:19:21 #282
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124177595
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 20:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou ja, er wordt vooral gesuggereerd dat je er één dag van gaat vliegen, en dat je daarna met de negatieve effecten te maken krijgt. Tennistoernooien duren zeg maar minstens 1 week, en behelst meerdere potjes op een dag ...
Is waar inderdaad, maar het geeft wel een aardig beeld van de usance van sporters om blessures te verzinnen teneinde een attest te krijgen.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 17 maart 2013 @ 21:15:13 #283
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_124180854

_O_ _O_ _O_ _O_
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  maandag 18 maart 2013 @ 01:07:10 #284
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_124192079
LMFAO-rapper wil meedoen aan US Open

Redfoo van LMFAO begint aan een nieuwe carrière. De 37-jarige rapper wil tennissen en heeft zich ingeschreven voor de Amerikaanse kwalificaties van de US Open.

LMFAO-rapper wil meedoen aan US Open
De rapper neem in juni onder zijn echte naam, Stefan Gordy, deel aan een regionaal kwalificatietoernooi. Redfoo, die momenteel volgens geruchten een relatie heeft met tennisster Viktoria Azarenka, speelt zowel in het enkeltoernooi als het gemengd dubbel.


"Het is altijd een droom van mij geweest om professioneel te tennissen", reageert Redfoo, zoon van Motown-grondlegger Berry Gordy. In het dubbelspel deelt hij de baan met de 17-jarige Ayaka Okuno, die hij momenteel coacht.

Redfoo is niet de enige ster die een gooi wil doen naar deelname aan de US Open. Ook acteur Sendhil Ramamurthy, vooral bekend van de tv-serie Heroes, heeft zich ingeschreven voor een kwalificatietoernooi.

Redfoo en Ramamurthy hebben nog een lange weg te gaan voordat ze deel mogen nemen aan de US Open. De twee moeten eerst een regionaal tennistoernooi winnen, waarna hun het nationale kwalificatietoernooi staat te wachten. Als ook dat wordt gewonnen, krijgen ze een wildcard voor het officiële kwalificatietoernooi van de US Open.

:') :') :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_124192177
Boeiend, het is het kwalificatietoernooi voor het kwalificatietoernooi voor het kwalificatietoernooi :P.

En hij kan ook nog eens daadwerkelijk tennissen.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_124197725
Grappig. Hebben jullie dit al gezien? Nadal de GOAT! http://www.tennis.nl/buit(...)l-beste-aller-tijden
pi_124197896
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef Tennisfan90 het volgende:
Grappig. Hebben jullie dit al gezien? Nadal de GOAT! http://www.tennis.nl/buit(...)l-beste-aller-tijden
Ja leuk en indrukwekkend. Maar heeft alles te maken met hoe snel je doorbreekt (en hoe lang je na je piek doorgaat). Als je de hoogtij-jaren (vanaf de eerste grote toernooizege ofzo tot aan de laatste) zou bekijken zou iemand als Federer ruimschoots boven Nadal staan.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_124243840
Rafa gewoon al meteen #2 in de race _O- :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_124244299
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:21 schreef Norrage het volgende:
Rafa gewoon al meteen #2 in de race _O- :)
Murray heeft ook gewoon maar twee toernooien gespeeld..

Oh ja, en Brisbane. :')
pi_124244429
Ik vind het desalniettemin knap van iemand om zo hoog te staan terwijl je een GS gemist hebt :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:39:20 #292
211083 Angelof9
I must go first
pi_124288469
Nou, het mocht een keer tijd worden!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_124292752
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:38 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het desalniettemin knap van iemand om zo hoog te staan terwijl je een GS gemist hebt :D
Maar het is best logisch toch, als je kijkt naar wat de concurrentie doet? Nadal wint één 250, één 500-toernooi en een Masters, en krijgt nog150 voor de finale van Vina del Mar= 1900. Best veel punten. Murray heeft eigenlijk net zo lang niet gespeeld als Nadal, en heeft dus alleen winst Brisbane (250), finale AO (1200), en een kwartfinale op IW (180). Federer is geen enkel toernooi verder gekomen dan de halve finale.

Dus knap.. Ik ben het niet eens met mensen hier die zeggen dat het ligt aan het niveau van de tour op het moment, maar denk dat het vooral komt door het falen of de absentie van de andere grote drie dan aan Nadals prestatie. Oh ja, en aan Ferrer en Delpo natuurlijk, die allebei top vijf staan.
  woensdag 20 maart 2013 @ 18:41:50 #294
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124302691
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:40 schreef Rosario het volgende:
Dus knap.. Ik ben het niet eens met mensen hier die zeggen dat het ligt aan het niveau van de tour op het moment, maar denk dat het vooral komt door het falen of de absentie van de andere grote drie dan aan Nadals prestatie. Oh ja, en aan Ferrer en Delpo natuurlijk, die allebei top vijf staan.
Helemaal met je eens. Uiteindelijk komt het toch gewoon neer op zoveel mogelijk punten bij elkaar slaan, of je dat nou doet door één GS te winnen of je punten bij elkaar te sprokkelen door allerlei MM-toernooitjes te spelen, dat maakt niet zoveel uit.

Ik zie Ferrer wel snel gaan zakken als-ie niet snel zijn vorm terugvindt. DelPotro doet het wat dat betreft een stuk beter, al had hij natuurlijk wel een enorme zeperd bij de AO dit jaar.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_124365841
Godver, ik heb me op facebook in een "Nadal gebruikt doping" discussie gemengd...ik kon het niet laten. Als reactie op dit bericht:
quote:
Tennis Passie
8 uur geleden

* TONI NADAL LAAT VAN ZICH HOREN * De coach van Rafael Nadal trekt op een Spaans tennisblog flink van leer richting Christophe Rochus. Uncle Toni is 'not amused' over de uitspraken die de Belgische tennisser eerder deed over Rafael. In januari jl. sprak Rochus in een radiointerview over de afwezigheid van Nadal op de tour. Het interview ging over doping in de tennissport. "Ja, natuurlijk zit er ook doping in het tenniswereldje", klonk het uit de mond van Rochus. De lange afwezigheden van Nadal en Robin Söderling noemde hij verdacht. "Het blijven geruchten, maar toch stelt iedereen zich dezelfde vraag. Hoe kan het dat Rafael zo sterk presteert op Roland Garros en een maand later zogezegd niet meer kan spelen? Dat is verdacht, maar er zijn geen bewijzen." Rafael Nadal reageerder daarop met; "Er wordt inderdaad geroddeld over mij omdat de controles niet publiek zijn. De Internationale Tennisfederatie ITF en het Wereldantidopingagentschap WADA moeten inzetten op transparantie, anders zal ik zo'n idioot commentaar moeten blijven aanhoren. Ik vind het ongelooflijk dat men zulke beschuldigingen zonder bewijs mag publiceren." Nadal en de oudste van de 3 Rouchus broers waren ineens geen vriendjes meer. Christophe Rouchus temperde zijn uitspraken met; "Ik heb er genoeg van om hierover aangesproken te worden. Als gewezen sporter heb ik gewoon een debat willen openen. Ik begrijp dat dit alles Nadal op de zenuwen werkt. Hij is een prima kerel, zeer eenvoudig en bescheiden. Ik heb absoluut niets tegen hem. Top dat hij pleit voor meer transparantie. Hoe meer duidelijkheid er is, hoe beter."
Maar nu 3 maanden verder is de kwestie voor Toni Nadal nog niet vergeven, laat staan vergeten. Nu is ons Spaans niet zo goed, maar Rochus wordt door Uncle Toni als een imbeciel bestempeld.

http://www.puntodebreak.c(...)ecil-y-un-maleducado
Toni Toni Toni :')
Die familie Nadal is zo dom :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_124368793
Doet me een beetje denken aan Armstrong die van leer trok tegen die ene vent uit het peloton die in 1999 nog beweerde dat dopinggebruik gewoon doorging. ;(

Hij zegt ook dit;
quote:
Que sean públicos y transparantes. Estoy a favor de eso, pero en contra de la forma. Me parece feo que a un jugador profesional, por el hecho de jugar a un deporte, me parece increíble que le puedan tratar como a un delicuente.
"Laat dopingcontroles openbaar en transparant zijn. Daar ben ik voor, maar tegen de manier waarop. Het lijkt me verkeerd dat een professionele sporter, alleen om het feit dat hij een sport speelt, wordt behandeld alsof hij een crimineel is."
Wel typisch. Lekker ruimte overhouden om toch wat toe te dienen, en dan weer schoon zijn voor de controles. Goed hoor Toni.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:45:31 #297
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124370194
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:07 schreef Norrage het volgende:
Godver, ik heb me op facebook in een "Nadal gebruikt doping" discussie gemengd...ik kon het niet laten. Als reactie op dit bericht:
Toni Toni Toni :')
Die familie Nadal is zo dom :')
Ze zeggen domme dingen in de pers, maar of ze nou echt zo dom zijn...?
Dan zouden ze toch allang gepakt zijn, als er sprake is van doping-praktijken?

Of ben ik hier nou heel erg naief? :{
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_124370311
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ze zeggen domme dingen in de pers, maar of ze nou echt zo dom zijn...?
Dan zouden ze toch allang gepakt zijn, als er sprake is van doping-praktijken?

Of ben ik hier nou heel erg naief? :{
Daar heb je natuurlijk universitair geschoolde dopingdokters voor.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_124379828
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ze zeggen domme dingen in de pers, maar of ze nou echt zo dom zijn...?
Dan zouden ze toch allang gepakt zijn, als er sprake is van doping-praktijken?

Of ben ik hier nou heel erg naief? :{
Alsof al die wielrenners genieën waren :D
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 23 maart 2013 @ 02:37:45 #300
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124399354
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:16 schreef Morthill het volgende:

[..]

Alsof al die wielrenners genieën waren :D
Dat is nou net mijn punt, die zijn dus zo langzamerhand wel allemaal gepakt (nadat iedereen al jaaaaaaaaren wist dat ze aan de dope zaten). Je zou bij niet-al-te-slimme tennissers zo langzamerhand wel hetzelfde verwachten...

Oja, eventjes de anti-doping reglementen van de ITF en de ATP vergeten. Die bestaat namelijk niet of nauwelijks.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_124401430
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 02:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Dat is nou net mijn punt, die zijn dus zo langzamerhand wel allemaal gepakt (nadat iedereen al jaaaaaaaaren wist dat ze aan de dope zaten). Je zou bij niet-al-te-slimme tennissers zo langzamerhand wel hetzelfde verwachten...

Oja, eventjes de anti-doping reglementen van de ITF en de ATP vergeten. Die bestaat namelijk niet of nauwelijks.
ja, vele jaren later, waarbij iedereen die nu gepakt is al lang en breed gestopt was met wielrennen. Bovendien is het bij een flink aantal, omdat ze zelf bekennen. Verdenkingen zijn niet genoeg. Kom over tien jaar dus nog maar even terug.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')