Zat wel redelijk in de buurt ja. Maar doorgaans, zeker op HC< veegt Murray vaak de vloer aan met Ferrer. En het verschil gaat niet alleen over hun h2h, ook over hoe Ferrer tegen de top 3 speelt en hoe Murray tegen de top 3 speelt. Een wereld van verschil. Murray zou er nooit met 6-0 6-2 of 6-1 6-2 6-1 afgtaan ofzoquote:
Nee, maar deze uitspraken van Nadal zeggen ook niks. Hij wil gewoon aardig zijn tegen z'n landgenoot.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zat wel redelijk in de buurt ja. Maar doorgaans, zeker op HC< veegt Murray vaak de vloer aan met Ferrer. En het verschil gaat niet alleen over hun h2h, ook over hoe Ferrer tegen de top 3 speelt en hoe Murray tegen de top 3 speelt. Een wereld van verschil. Murray zou er nooit met 6-0 6-2 of 6-1 6-2 6-1 afgtaan ofzo
Ik wist dat je die H2H erbij ging halen. 4 waren er op gravel, 1tje was Murray geblesseerd (hij gaf die pot daaarna een walkover)quote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee, maar deze uitspraken van Nadal zeggen ook niks. Hij wil gewoon aardig zijn tegen z'n landgenoot.
H2H Ferrer - Murray is overigens 5-6.
Ben je echt zo zuur?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal flauwe antwoorden. Zelfs als hij 12 was had ik er nog niet om kunnen lachen. Het ligt er zo dik bovenop dat hij grappig probeert te zijn dat het weinig spontaan is.
Gravel is gewoon een ondergrond.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik wist dat je die H2H erbij ging halen. 4 waren er op gravel, 1tje was Murray geblesseerd (hij gaf die pot daaarna een walkover)
Verrassend dat jij dat denktquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:23 schreef detennismaster het volgende:
Hoe denken jullie dat aan het eind van het jaar de top10 er uit gaat zien. Dit is mijn prognose:
1 Novak Djokovic
2 Andy Murray
3 Roger Federer
4 Rafael Nadal
5 David Ferrer
6 Thomas Berdych
7 Juan Martin Del Potro
8 Jo-Wilfried Tsonga
9 Milos Raonic
10 Richard Gasquet
Niet hele grote veranderingen dus behalve Raonic. Die zie ik echt die stap maken.
Die arme Novak moet overal waar hij komt een grappig kunstje doenquote:
En in twee van die andere potten had Ferrer op een 2-0 voorsprong kunnen/moeten komen maar kwam Murray net weg... Murray-Ferrer is best close onderling. Ferrer is verder uiteraard geen speler van hetzelfde niveau als grote 4, waar die momenteel ook staan in de rankings.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik wist dat je die H2H erbij ging halen. 4 waren er op gravel, 1tje was Murray geblesseerd (hij gaf die pot daaarna een walkover)
Tsja, Ferrer komt inderdaad altijd wel redelijk in de buurt bij Murray. Verbazingwekkend eigenlijk. Al heb ik vooral die HC potten live gezien, en dat was Murray op halve kracht..Maar op die GSs was het elke keer closequote:Op dinsdag 5 maart 2013 06:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
En in twee van die andere potten had Ferrer op een 2-0 voorsprong kunnen/moeten komen maar kwam Murray net weg... Murray-Ferrer is best close onderling. Ferrer is verder uiteraard geen speler van hetzelfde niveau als grote 4, waar die momenteel ook staan in de rankings.
Die partijen tegen Nadal en Djokovic zeggen mij niet zoveel. Ferrer is eigenlijk het hele jaar in matige vorm, zegt meer iets over zijn kwaliteit en mentaliteit (en Almagro's vermogen om te choken) dat hij het zo goed doet. Dan kom je tegen absolute top in supervorm (beste 2 performances van het jaar, denk ik) terwijl jezelf niet klikt en wordt je natuurlijk geveegd.
Raonic zie ik trouwens het jaar niet in de top 10 eindigen. Hij zal er uiteindelijk wel komen, maar dit jaar ben ik niet echt onder de indruk.
Ik baseerde het ook nergens op gravel geloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Hij speelt tot nu toe redelijk goed hoor:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 06:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Raonic zie ik trouwens het jaar niet in de top 10 eindigen. Hij zal er uiteindelijk wel komen, maar dit jaar ben ik niet echt onder de indruk.
Tegen Federer was hij idd erg matig. Leunde ook veel teveel op zijn service in die partij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hij viel me enorm tegen tegen Fedje op de AO.
Dat hij sterk speelde tegen Spanje-D zegt me niet zoveel. Dat mag verdorie ook wel ...
San Jose is prima, maar als je de top-10 in wil mag je ook wel je toernooitjes mee pikken ...
Ik ben met VerdwaasdeVogel2 on this one
Zuur? Ik vind het gewoon niet grappig.quote:
Het is inderdaad niet standaard. Maar vind je zelf ook niet dat je goed kunt zien dat hij zijn best doet om grappig te zijn?quote:Komt er eens een tennisser niet met de standaard antwoorden op de standaard vragen, zijn het flauwe antwoorden van een 12-jarige kleuter
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat Fed-fan jaloers is op Gulbis. [...]
Hoe durft hij, gewoon proberen om grappig te zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zuur? Ik vind het gewoon niet grappig.
[..]
Het is inderdaad niet standaard. Maar vind je zelf ook niet dat je goed kunt zien dat hij zijn best doet om grappig te zijn?
[..]![]()
Nou, zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoe durft hij, gewoon proberen om grappig te zijnals we niet oppassen zijn er nog mensen die daarmee het theater op gaan en geld gaan eisen
Schande!!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:43 schreef Morthill het volgende:
Toffe beelden van Tsonga's laatste toernooioverwinninghij kan wel hoog springenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:43 schreef Morthill het volgende:
Toffe beelden van Tsonga's laatste toernooioverwinningLeukste speler uit de top tien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel fan van hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |