abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123641949
Wimbledon scheelde ook niks.
pi_123641962
En op RG had Murray, in waardeloze vorm destijds en half geblesseerd geloof ik, gewoon moeten winnen. Wat rare regenpauzes in die pot en toen Murray het momentum had verloor ie het meteen weer.
Verder komt Ferrer nog wel een beetje in de buurt bij Ferrer, in ieder geval meer dan bij Fed en Djoko _O- maar als je kijkt hoe hun prestaties tegen de rest van de top 3 verschillen is Ferrer gewoon kansloos _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123642027
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef Rosario het volgende:
Wimbledon scheelde ook niks.
Zat wel redelijk in de buurt ja. Maar doorgaans, zeker op HC< veegt Murray vaak de vloer aan met Ferrer. En het verschil gaat niet alleen over hun h2h, ook over hoe Ferrer tegen de top 3 speelt en hoe Murray tegen de top 3 speelt. Een wereld van verschil. Murray zou er nooit met 6-0 6-2 of 6-1 6-2 6-1 afgtaan ofzo :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123642108
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:55 schreef Norrage het volgende:

[..]

Zat wel redelijk in de buurt ja. Maar doorgaans, zeker op HC< veegt Murray vaak de vloer aan met Ferrer. En het verschil gaat niet alleen over hun h2h, ook over hoe Ferrer tegen de top 3 speelt en hoe Murray tegen de top 3 speelt. Een wereld van verschil. Murray zou er nooit met 6-0 6-2 of 6-1 6-2 6-1 afgtaan ofzo :')
Nee, maar deze uitspraken van Nadal zeggen ook niks. Hij wil gewoon aardig zijn tegen z'n landgenoot.

H2H Ferrer - Murray is overigens 5-6.
pi_123642275
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef Rosario het volgende:

[..]

Nee, maar deze uitspraken van Nadal zeggen ook niks. Hij wil gewoon aardig zijn tegen z'n landgenoot.

H2H Ferrer - Murray is overigens 5-6.
Ik wist dat je die H2H erbij ging halen. 4 waren er op gravel, 1tje was Murray geblesseerd (hij gaf die pot daaarna een walkover)
  maandag 4 maart 2013 @ 23:08:44 #206
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_123642706
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal flauwe antwoorden. Zelfs als hij 12 was had ik er nog niet om kunnen lachen. Het ligt er zo dik bovenop dat hij grappig probeert te zijn dat het weinig spontaan is.
Ben je echt zo zuur?

Komt er eens een tennisser niet met de standaard antwoorden op de standaard vragen, zijn het flauwe antwoorden van een 12-jarige kleuter :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_123642888
Ik denk dat Fed-fan jaloers is op Gulbis. Wij lachen wel om zijn grappen maar nooit om die van fed-fan.
Ik trouwens wel. Beste comedian van onze tijd.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 00:23:10 #208
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_123646243
Hoe denken jullie dat aan het eind van het jaar de top10 er uit gaat zien. Dit is mijn prognose:

1 Novak Djokovic
2 Andy Murray
3 Roger Federer
4 Rafael Nadal
5 David Ferrer
6 Thomas Berdych
7 Juan Martin Del Potro
8 Jo-Wilfried Tsonga
9 Milos Raonic
10 Richard Gasquet

Niet hele grote veranderingen dus behalve Raonic. Die zie ik echt die stap maken. :)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_123646247
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik wist dat je die H2H erbij ging halen. 4 waren er op gravel, 1tje was Murray geblesseerd (hij gaf die pot daaarna een walkover)
Gravel is gewoon een ondergrond.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 00:55:52 #210
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_123647035
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_123648134
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 00:23 schreef detennismaster het volgende:
Hoe denken jullie dat aan het eind van het jaar de top10 er uit gaat zien. Dit is mijn prognose:

1 Novak Djokovic
2 Andy Murray
3 Roger Federer
4 Rafael Nadal
5 David Ferrer
6 Thomas Berdych
7 Juan Martin Del Potro
8 Jo-Wilfried Tsonga
9 Milos Raonic
10 Richard Gasquet

Niet hele grote veranderingen dus behalve Raonic. Die zie ik echt die stap maken. :)
Verrassend dat jij dat denkt :).
quote:
Die arme Novak moet overal waar hij komt een grappig kunstje doen ;(.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123648570
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:

[..]

En in twee van die andere potten had Ferrer op een 2-0 voorsprong kunnen/moeten komen maar kwam Murray net weg... Murray-Ferrer is best close onderling. Ferrer is verder uiteraard geen speler van hetzelfde niveau als grote 4, waar die momenteel ook staan in de rankings.

Die partijen tegen Nadal en Djokovic zeggen mij niet zoveel. Ferrer is eigenlijk het hele jaar in matige vorm, zegt meer iets over zijn kwaliteit en mentaliteit (en Almagro's vermogen om te choken) dat hij het zo goed doet. Dan kom je tegen absolute top in supervorm (beste 2 performances van het jaar, denk ik) terwijl jezelf niet klikt en wordt je natuurlijk geveegd.

Raonic zie ik trouwens het jaar niet in de top 10 eindigen. Hij zal er uiteindelijk wel komen, maar dit jaar ben ik niet echt onder de indruk.
pi_123649084
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 06:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

En in twee van die andere potten had Ferrer op een 2-0 voorsprong kunnen/moeten komen maar kwam Murray net weg... Murray-Ferrer is best close onderling. Ferrer is verder uiteraard geen speler van hetzelfde niveau als grote 4, waar die momenteel ook staan in de rankings.

Die partijen tegen Nadal en Djokovic zeggen mij niet zoveel. Ferrer is eigenlijk het hele jaar in matige vorm, zegt meer iets over zijn kwaliteit en mentaliteit (en Almagro's vermogen om te choken) dat hij het zo goed doet. Dan kom je tegen absolute top in supervorm (beste 2 performances van het jaar, denk ik) terwijl jezelf niet klikt en wordt je natuurlijk geveegd.

Raonic zie ik trouwens het jaar niet in de top 10 eindigen. Hij zal er uiteindelijk wel komen, maar dit jaar ben ik niet echt onder de indruk.
Tsja, Ferrer komt inderdaad altijd wel redelijk in de buurt bij Murray. Verbazingwekkend eigenlijk. Al heb ik vooral die HC potten live gezien, en dat was Murray op halve kracht..Maar op die GSs was het elke keer close :)

quote:
12s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 00:23 schreef Rosario het volgende:

[..]

Gravel is gewoon een ondergrond.
Ik baseerde het ook nergens op gravel geloof ik :P
pi_123649491
Toffe beelden van Tsonga's laatste toernooioverwinning

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 5 maart 2013 @ 09:16:54 #215
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_123650021
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 06:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Hij speelt tot nu toe redelijk goed hoor:
Brisbane: verloor van een Dimi in topvorm
AO: verloor in de 4de ronde van Federer, had wel iets meer ingezeten in die partij though.
Davis Cup: Speelde heel sterk tegen Spanje
San Jose: 3de titel op rij
Memphis: Verloor van Jack Sock, geen idee wat daar gebeurde, zijn ook geen beelden van...

Redelijk jaar dus. Hij heeft nu tot aan het Hardcourtseizoen in September bijna niets meer te verdedigen. Zie hem het wel ook wel goed doen op gravel en gras. Dus een rankingstijging zit er wel in imo.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 09:19:49 #216
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_123650086
Hij viel me enorm tegen tegen Fedje op de AO.
Dat hij sterk speelde tegen Spanje-D zegt me niet zoveel. Dat mag verdorie ook wel ...
San Jose is prima, maar als je de top-10 in wil mag je ook wel je toernooitjes mee pikken ...

Ik ben met VerdwaasdeVogel2 on this one :Y
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 5 maart 2013 @ 09:21:48 #217
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_123650131
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 09:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hij viel me enorm tegen tegen Fedje op de AO.
Dat hij sterk speelde tegen Spanje-D zegt me niet zoveel. Dat mag verdorie ook wel ...
San Jose is prima, maar als je de top-10 in wil mag je ook wel je toernooitjes mee pikken ...

Ik ben met VerdwaasdeVogel2 on this one :Y
Tegen Federer was hij idd erg matig. Leunde ook veel teveel op zijn service in die partij.

De tijd zal het leren. :)
pi_123650439
Raonic is echt veel te passief momenteel en dan krijg je hetzelfde probleem als Isner. Hij moet echt veel meer het initiatief gaan nemen, want verdedigend is het gewoon een zeer beperkte speler. En zijn returngame zal een stuk beter moeten. Heeft nog veel te leren, maar is nog erg jong. Top 10 kan makkelijk, maar dan moet hij het dus wel een keer tijdens een Slam laten zien en hij heeft al vaak genoeg moeite met een zware driesetter, laat staan 4 of 5. Ik ben een fan, maar zie het dit jaar dus ook nog niet gebeuren eigenlijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 5 maart 2013 @ 09:59:43 #219
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123651042
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ben je echt zo zuur?
Zuur? Ik vind het gewoon niet grappig.
quote:
Komt er eens een tennisser niet met de standaard antwoorden op de standaard vragen, zijn het flauwe antwoorden van een 12-jarige kleuter :')
Het is inderdaad niet standaard. Maar vind je zelf ook niet dat je goed kunt zien dat hij zijn best doet om grappig te zijn?

quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat Fed-fan jaloers is op Gulbis. [...]
:Y :@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_123651368
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 09:59 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zuur? Ik vind het gewoon niet grappig.

[..]

Het is inderdaad niet standaard. Maar vind je zelf ook niet dat je goed kunt zien dat hij zijn best doet om grappig te zijn?

[..]

:Y :@
Hoe durft hij, gewoon proberen om grappig te zijn :r als we niet oppassen zijn er nog mensen die daarmee het theater op gaan en geld gaan eisen :r Schande!!
  dinsdag 5 maart 2013 @ 10:37:27 #221
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_123652139
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:11 schreef Morthill het volgende:

[..]

Hoe durft hij, gewoon proberen om grappig te zijn :r als we niet oppassen zijn er nog mensen die daarmee het theater op gaan en geld gaan eisen :r Schande!!
Nou, zo erg is het nou ook weer niet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 5 maart 2013 @ 19:03:34 #222
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_123670263
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 08:43 schreef Morthill het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij kan wel hoog springen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_123671066
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 08:43 schreef Morthill het volgende:

SPOILER
Leukste speler uit de top tien.
pi_123671565
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 19:20 schreef Rosario het volgende:

[..]

Leukste speler uit de top tien.
Ben wel fan van hem :)
pi_123673879
quote: