quote:Tsonga voor het eerst opgeroepen voor Davis Cup
Jo-Wilfried Tsonga zit bij de Davis Cup-selectie van Frankrijk voor de wedstrijd tegen Roemenië. Het is voor het eerst dat de verrassende finalist van de Australian Open is opgeroepen voor zijn land.
De andere namen bij Frankrijk zijn Richard Gasquet, Gilles Simon, Michael Llodra en Arnaud Clement. De Fransen spelen van 8 tot en met 10 februari in de eerste ronde van de wereldgroep in Sibiu.
Ok !quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:36 schreef Tim86 het volgende:
die streams is wat hij bedoeld..http://www.atpmastersseries.tv/page/Home/0,,11444,00.html
Naar eigen zeggen was die een semi-professionalquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:51 schreef Lobasca het volgende:
ff inbreken..weet niet waar het anders moetWaar kan ik vinden of Brian Kubatz ooit op de ATP-ranking heeft gestaan?
Mijn fout, maar bedanktquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Tim86 het volgende:
zelfs ik ken die parra gast haha maargoed het wordt nu meer iets voor in SC
Zonde zeg, altijd lachen als 'ie weer 40+ aces sloeg in een wedstrijd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:17 schreef wimderon het volgende:
Joachim 'Pim-Pim' Johansson houdt het voor gezien. 25 jaar pas, en op het moment dat het blessureleed begon stond hij vast in de top-20.
Ik denk ook niet dat je uit moet sluiten dat hij het over een jaar of 3 nog een keer probeert als de blessures volledig genezen zijn en het toch weer begint te kriebelen.
Ik volg alles.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ambro of anderen:
Kunnen jullie weer even een lijstje geven van ATP's ( of andere toernooien) die ik niet mag missen !
Zie door de bomen het bos niet meer.
Rotterdam en ATP Masters zijn me duidelijk. Maar heb het idee dat ik veel mis en ben benieuwd wat jullie volgen !
Volgende week heb je Marseille, Delray Beach en de Brasil open. Is eigenlijk niet iets noemenswaardig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ambro of anderen:
Kunnen jullie weer even een lijstje geven van ATP's ( of andere toernooien) die ik niet mag missen !
Rotterdam en ATP Masters zijn me duidelijk. Maar heb het idee dat ik veel mis en ben benieuwd wat jullie volgen !
kijk maar op de ATP kalender...toernooien waar het hoogste prijzengeld is zijn de meeste toppersquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ambro of anderen:
jammer zeg..ik was een fan..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:17 schreef wimderon het volgende:
Joachim 'Pim-Pim' Johansson houdt het voor gezien. 25 jaar pas, en op het moment dat het blessureleed begon stond hij vast in de top-20.
Ik denk ook niet dat je uit moet sluiten dat hij het over een jaar of 3 nog een keer probeert als de blessures volledig genezen zijn en het toch weer begint te kriebelen.
Dit is het ATP-topicquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:58 schreef TheVulture het volgende:
De Nederlandse Fed-Cup dames doen het goed zeg
Met name Arantxa Rus en Renee ReinhardVandaag mogen ze in de play-offs tegen Servie (Jankovic en Ivanovic) dus dat zal wel een nederlaag worden maar ze hebben toch al mooi van landen gewonnen met veel hoger geplaatste speelsters
Ik denk dat we als Nederlanders de komende tijd meer te genieten krijgen bij de damesquote:
We zijn al ingesprongen op de behoefte en er is dus al een speciaal topic voor homo's die tennis volgen: [Tennis] WTA Tour #2: WTA Tour Finale; Maria - Justinequote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat we als Nederlanders de komende tijd meer te genieten krijgen bij de dameseen TT-aanpassing zou dus welkom zijn
Dankzij wie ook alweerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:48 schreef XL het volgende:
[..]
We zijn al ingesprongen op de behoefte en er is dus al een speciaal topic voor homo's die tennis volgen: [Tennis] WTA Tour #2: WTA Tour Finale; Maria - Justine
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:48 schreef XL het volgende:
[..]
We zijn al ingesprongen op de behoefte en er is dus al een speciaal topic voor homo's die tennis volgen: [Tennis] WTA Tour #2: WTA Tour Finale; Maria - Justine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |