Wat een geweldige fotoquote:
Geen schande voor Wessels. Verkerk verloor in straight sets van deze man bij z'n rentree.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:13 schreef Norrage het volgende:
De Voest wint van Wessels! De Voest is zoals jullie weten de absolute reuzendoder van de ATPTour, en nu doet ie het weer. Wessels hoeft niet te klagen.
KGHM Dialog Polish Indoorsquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe heet De Challenger in Polen ?
6-4, valt nog mee!quote:Op maandag 28 januari 2008 19:02 schreef Ambrosius het volgende:
Coria verliest de eerste set van Cuevas.
Hij wint de tweede met 6-4.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:30 schreef Tim86 het volgende:
4-4 nu bij coria
Toch een set gewonnenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:19 schreef Tim86 het volgende:
GSM Cuevas
Damn, alle heldenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:57 schreef Tim86 het volgende:
Sluiter eraf, Huta Galung eraf en my man Twitchy Gabashvili eraf
quote:Djokovic en Sharapova opnieuw samen gespot
Datum: 28-jan-2008 16:41
Novak Djokovic en Maria Sharapova blijken het niet alleen op de tennisbaan uitstekend met elkaar te kunnen vinden, maar ook daarbuiten. De winnaars van de Australian Open zijn na het Grand Slam-toernooi samen met acteur Robert DeNiro gespot tijdens een etentje in Melbourne.
Het was niet de eerste keer dat Djokovic en Sharapova samen werden gezien. Een paar maanden geleden gebeurde dat in New York. De Serviër staat bekend om de imitatie van de Siberische op de tennisbaan, maar dat staat de goede relatie tussen de twee niet in de weg. 'Het is leuk om iedereen te laten lachen,' aldus Nole.
Mooi, dan houd hij zijn handen ten minste van Ana afquote:
Ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:40 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Mooi, dan houd hij zijn handen ten minste van Ana af![]()
Beetje offtopic maar zijn er hier mensen die Sport 1 bezitten ? Brengen ze tennis op een beetje fatsoendelijke wijze ?
Volgens haalt ATP inderdaad alle ITF-profielen op en daar staat ie niet tussen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:54 schreef Tim86 het volgende:
gewoon zoeken op atptennis.com
Als hij er niet staat dan is het volgens mij niet zo.
Oh is dat die knakker uit de gouden kooi.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:37 schreef Lobasca het volgende:
Thanks heren..hij liep er over op te scheppen in DGK
Waar ben je, als ik je nodig heb?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:42 schreef XL het volgende:
[..]
Oh is dat die knakker uit de gouden kooi.![]()
Dat had ik je zonder search op ATPtennis ook nog wel kunnen vertellen![]()
Zonder dat ik hem ooit heb zien spelen durf ik zelfs nog wel aan dat ik daarvan kan winnen
Jeumpie, die gozer lult zoveel... Hij had het iig over één of andere sponsor uit die tijd. Please lighin' me upquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:28 schreef Tim86 het volgende:
en wat zei hij dan precies over zijn kwaliteiten/positie etc?
Snap het even niet ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:11 schreef Norrage het volgende:
Ik doe het dit jaar lekker weer met ATPMaster series TV! Is helemaal top! En niet afhankelijk van huisgenoten die misschien iets anders willen kijken op de TV, en dat voor 40 eurootjes!
Heb dat ding al 2 jaar, en is echt superkwaliteit, goed commentaar, en gemiddeld 3 banen tegelijk die je kan bekijken...EN het hele jaar door kan je permanent al de highlights opnieuw kijken, en sommige goede klassiekers staan er trouwens nagenoeg integraal op! (zoals Coria - Nadal, Rome finale 2005beste wedstrijd ooit) En dat vanaf 2000! (dus zelfs Sampras wedstrijden
)
Raad iedereen aan dat te nemen, alhoewel dat voor jullie wat duurder isIk had destijds een aanbieding aangenomen die nu doorlopend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |