Set zou eigenlijk voor Berdych moeten zijn. Maar die knakker kan ook gewoon challengen natuurlijk.quote:
Challenge jij eens even op setpoint als je prima in de rally zit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Set zou eigenlijk voor Berdych moeten zijn. Maar die knakker kan ook gewoon challengen natuurlijk.
Ja, dat was wel raar ja. 11-5 H2H in onderlinge ontmoetingen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
Raar net. Toen de vierde set begon en Berdycj op 1-1 30-30 stond waren zijn backodds 4.4 Da's erg hoog vind ik. 2.3 vind ik reëler. Berdych heeft al vaak genoeg van Federer gewonnen.
Oké, wist de precieze H2H niet. Maar ik heb al een aantal keer meegemaakt dat Federer Berdych' tempo/power niet aankan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:40 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, dat was wel raar ja. 11-5 H2H in onderlinge ontmoetingen.
Sowieso is Berdych gewoon een lul.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Berdych![]()
![]()
Voor de finale morgen was het wel beter geweest als Federer gewonnen had, Berdych match nou niet bepaald goed op tegen Djokovic.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:52 schreef Gorzalka het volgende:
Kijk hoe dik die gast is!
Vooral aan het net op het einde ziet het er lekker uit.
Lijkt die presentator van EenVandaag wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dat was geen pech, dat was gewoon dom.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Challenge jij eens even op setpoint als je prima in de rally zit.Nou ja, het gebeurd wel vaker. Wawa had ook wat pech tegen Djokovic op de AO.
Goede volley Berdych.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt die presentator van EenVandaag wel.![]()
Ik dacht eerst dat dat die ene was die vroeger 'Wordt Vervolgd' presenteerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Ach dik, fors gebouwd. Hij is amper dikker dan ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:52 schreef Gorzalka het volgende:
Kijk hoe dik die gast is!
Vooral aan het net op het einde ziet het er lekker uit.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ach dik, fors gebouwd. Hij is amper dikker dan ik.
Ja, daar lijkt hij wel erg op.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:56 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dat die ene was die vroeger 'Wordt Vervolgd' presenteerde.
Mix-dubbel met Sophie Lefevrequote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Finale van de shoarma-cup tegen Ouahab, kan een heerlijke partij worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |