quote:Nou, we zijn weer begonnen hoor. Vanaf 13:30 ook Doha live op Eurosport.
En in Adelaide: T. Enqvist - R. Sluiter 6-3 en 6-1. Oei..
ho niet te snel Butraquote:Op maandag 3 januari 2005 15:05 schreef Butra het volgende:
Na 6-2 en 2-1 houdt Sjeng het alweer voor gezien. Het wordt wel een beetje lachwekkend hoor..
quote:rain delay
Nouja, toch een set hequote:Op maandag 3 januari 2005 15:11 schreef Butra het volgende:
[..]
Ha, zeg dat maar tegen livescore.
Is al afgelopen zie ik nu. 6-2, 4-6 en 6-3 verloren.
Goede zaak natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:50 schreef zjroentje het volgende:
Dent verslaat Hewitt in Adelaide.
Eitje inderdaad. 6-1 en 6-0.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:27 schreef jasorry het volgende:
Michaella Krajicek speetl morgen het WTA-toernooi van Canberra, 1e ronde tegen een aussie wildcard. Piece of Cookie.
Wel, Sjeng ging er heel erg hard af tegen Coria (6-0, 6-3) en sluit wint zowaar tegen Tommy in een drie-setter.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:45 schreef At_Fundum het volgende:
Maar in ieder geval Schalken heeft de nr.1 geplaatst Coria getroffen en Sluit de nr.2 Robredoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik ben benieuwd!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop