Ik was ook al helemaal bang dat ik het fout deedquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Beter gaan we gewoon normaal nummeren hier..krijg trauma's van Latijn
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Beter gaan we gewoon normaal nummeren hier..krijg trauma's van Latijn
Hoe ver kwam hij voor?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:07 schreef Norrage het volgende:
Kut monfils begon super en dan weer zo weggeven...
Zonde dan. Tegen Nadal hield hij zijn hoofd er wel goed bij. Monfils mag van mij ook wel in de toptien. Hij is echt een aanwinst voor het tennis vind ik. Hoop alleen dat hij die absurde keuzes afleert die hij af en toe maakt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:25 schreef Norrage het volgende:
5/3 maar hij speelde echt goed in begin...
Dr. Ivo is ongetwijfeld een keer in de buurt gekomen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tipsarevic won slechts 4 punten op de Raonic service tegenover 15 tegen op zijn eigen.
Is er ooit een set gewonnen door iemand die maar 1 punt op de return pakte? Ik weet dat Haas ooit een set met maar 2 gewonnen returnpunten won, maar verder?
En opeens 2 BP's Tipsyquote:Op zondag 8 januari 2012 14:24 schreef BobW het volgende:
Raonic al 8 BPs gehad, maar geen één keer toegeslagen.
Tipsy op 6 return points
Ik ben fanquote:Op zondag 8 januari 2012 15:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga zo hard rooten voor Raonic dit jaar, wat een eindbaas. Heerlijke wedstrijd dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |