Ik was ook al helemaal bang dat ik het fout deedquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Beter gaan we gewoon normaal nummeren hier..krijg trauma's van Latijn
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Beter gaan we gewoon normaal nummeren hier..krijg trauma's van Latijn
Hoe ver kwam hij voor?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:07 schreef Norrage het volgende:
Kut monfils begon super en dan weer zo weggeven...
Zonde dan. Tegen Nadal hield hij zijn hoofd er wel goed bij. Monfils mag van mij ook wel in de toptien. Hij is echt een aanwinst voor het tennis vind ik. Hoop alleen dat hij die absurde keuzes afleert die hij af en toe maakt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:25 schreef Norrage het volgende:
5/3 maar hij speelde echt goed in begin...
Dr. Ivo is ongetwijfeld een keer in de buurt gekomen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tipsarevic won slechts 4 punten op de Raonic service tegenover 15 tegen op zijn eigen.
Is er ooit een set gewonnen door iemand die maar 1 punt op de return pakte? Ik weet dat Haas ooit een set met maar 2 gewonnen returnpunten won, maar verder?
En opeens 2 BP's Tipsyquote:Op zondag 8 januari 2012 14:24 schreef BobW het volgende:
Raonic al 8 BPs gehad, maar geen één keer toegeslagen.
Tipsy op 6 return points
Ik ben fanquote:Op zondag 8 januari 2012 15:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga zo hard rooten voor Raonic dit jaar, wat een eindbaas. Heerlijke wedstrijd dit
BAM!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef Tim86 het volgende:
Main draw Chennai
(1)Janko Tipsarevic (SRB) bye
(WC)Yuki Bhambri (IND) vs Karol Beck (SVK)
Andreas Beck (GER) vs (q)
(WC)David Goffin (BEL) vs (7)Xavier Malisse (BEL)
(3)Stanislas Wawrinka (SUI) bye
Eric Prodon (FRA) vs Somdev Devvarman (IND)
Frederico Gil (POR) vs (q)
(WC)Vishnu Vardhan (IND) vs (5)Ivan Dodig (CRO)
(6)Fabio Fognini (ITA) vs Dudi Sela (ISR)
Pere Riba (ESP) vs Benoit Paire (FRA)
Sam Querrey (USA) vs Victor Hanescu (ROU)
(4)Milos Raonic (CAN) bye
(8)Olivier Rochus (BEL) vs (q)
(q) vs Yen-Hsun Lu (TPE)
Blaz Kavcic (SLO) vs Steve Darcis (BEL)
(2)Nicolas Almagro (ESP) bye
Mooie kans voor Raonic om de titel te pakken
quote:
Hebben wij een andere finale gezien?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:57 schreef Szura het volgende:
Toernooiwinnaar zonder serviceverlies, voor het eerst eentje sinds Federer in Halle 2008.
Ik heb helemaal niks gezien maar dan faalt de NOS dus weer eens ofzo?quote:
Raonic won in 3 sets in de finale..Vorig jaar won hij dus wel San Jose zonder setverlies, maar daar zat een walk-over tussen.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gezien maar dan faalt de NOS dus weer eens ofzo?
Serviceverlies, niet setverlies.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Raonic won in 3 sets in de finale..Vorig jaar won hij dus wel San Jose zonder setverlies, maar daar zat een walk-over tussen.
Ga is op tijd naar bed man.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:10 schreef Tim86 het volgende:
tering, ik ben echt dyslectisch ofzo, sorry
Je hebt gelijk.
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Je hebt gelijk.
Vakantie is nu voorbij na vandaag, dus dat zal wel weer moetenquote:
Ik zat al te kijken, waar heeft hij het toch overquote:Op zondag 8 januari 2012 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Je hebt gelijk.
twitter:judmoo twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 02:51:02When Jesse HutaGalung hangs up his rackets, there's a role for him in the next Superman movie. He is so the next Clark Kent.... reageer retweet
Beetje cougar wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Na LaLo richt mama Murray zich nu op onze eigen Jesse?
Jesselicious.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Na LaLo richt mama Murray zich nu op onze eigen Jesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |