Natuurlijk, maar je kan echt niet ontkennen dat hij zich vandaag compleet anders gedroeg. Dat kreunen was nog wel het meest bizar. Toen hij daarmee stopte ging het ook ineens beterquote:Op zondag 4 november 2012 16:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Meh, hij speelt al de hele week "raar". Als dat lukt wordt hij geroemd omdat hij zo "vrij voor zijn schoten durft te gaan" en als het niet lukt is er wel ergens een commentator lul die aan de wal staat te zeuren over "showboaten".
In werkelijkheid heeft hij de langste week van zijn leven gehad, is hij moe op elke mogelijke manier en lukte sommige dingen net niet vandaag. Daarnaast speelde Ferrer een superdegelijke, professionele wedstrijd, dan wordt het hem gewoon niet.
Ja, ik kan jullie allebei wel begrijpen. Maar dit wordt typisch zo'n mega wisselvallige speler als inderdaad Dolgopolov, Monfils ofzo...heb ik echt geen zin in. Laten we hopen dat hij wel een soort van real deal is, maar ik betwijfel het. Ik vind het maar een naar mannetje.quote:Op zondag 4 november 2012 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je kan echt niet ontkennen dat hij zich vandaag compleet anders gedroeg. Dat kreunen was nog wel het meest bizar. Toen hij daarmee stopte ging het ook ineens beter
Is even afwachten hoe hij het plant. Vorig jaar was hij in London erg, erg moe naar eigen zeggen, om vervolgens in de Davis Cup Del Potro in de 5e (!) set compleet te vermorzelenquote:Op zondag 4 november 2012 16:47 schreef Norrage het volgende:
7 titels dit jaar, maar dit is de eerste grote titel...de rest waren allemaal Mickey Mouse toernooitjes...Maar wel heel knap! Kijken wat ie met zijn doping kan doen in London!
Ik gunde hem ook welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, maar dat vond ik wel tof. Vond hem toen ook een tijdje fantastisch spelen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Isner in de top 10..dat duurde ook niet lang hoor
Ik hoop het niet, maar ik vrees dat het een tweede Rosol wordt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:08 schreef Rosario het volgende:
Met alle respect hoor, maar denk dat Jerzy weer een tijdje onderduikt.
quote:Del Potro is definitief terug, versloeg Federer in zijn eigen Basel en leverde in de halve finale van de Spelen misschien wel de mooiste partij van het jaar af.
quote:
Ook het moment waaropquote:
Is het raar als ik nummer 10 het beste punt uit de collage vindt? Nummer 1 was ook wel vet, maar een minpuntje vanwege de onzuivere volley.quote:
Ik vond nummer 10 ook beter dan de meeste single punten. Sowieso zijn dubbelpunten vaak 'flitsender' dan singlepunten, omdat het spelletje sneller is.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Is het raar als ik nummer 10 het beste punt uit de collage vindt? Nummer 1 was ook wel vet, maar een minpuntje vanwege de onzuivere volley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |