SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Bij ons was de slaapzak het eerste wat ingeleverd moest worden bij het survivalen, je had alleen je waterdichte bivibag.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:29 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Geen fase, gewoon survivaltraining en de normale M90 slaapzak.
In onze omstandigheden had dat een zekere dood betekent.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Bij ons was de slaapzak het eerste wat ingeleverd moest worden bij het survivalen, je had alleen je waterdichte bivibag.
Van slapen was dan ook geen sprake.
Wij hadden een week na de survivalfase de -38 aangetikt 's ochtends. Dan merk je dat zelfs de artic slaapzak in een extreme cold weather tent niet meer volstaat...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:48 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
In onze omstandigheden had dat een zekere dood betekent.
Nieuwelingen krijgen hem idd niet meer en de mensen die hem nog wel hebben zouden hem in moeten leveren en het SMP pakket krijgen.quote:
"lever ik echt niet in" ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:27 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Nieuwelingen krijgen hem idd niet meer en de mensen die hem nog wel hebben zouden hem in moeten leveren en het SMP pakket krijgen.
Ik heb die M90 ook nog en die lever ik echt niet in, dat ding is geweldig! die nieuwe slaapzak vind ik echt niks, zeker als je ook de lakenzak gebruikt heb je 10 minuuten nodig om jezelf uit dat apparaat te bevrijden. En das niet echt praktisch als je alarm krijgt
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, laten we inderdaad maar lekker met deze verder gaan. Dan ligt de focus namelijk niet op bladieblabla van vrouwen die nog lang niet bij Defensie zitten.
Ik moest natuurlijk ff googlen hoe of wat het was..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:29 schreef Erasmo het volgende:
Rave ik heb een paar dagen in de Laro mogen rondrijden, wat een prachtding
In je kruis getast jochie?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, laten we inderdaad maar lekker met deze verder gaan. Dan ligt de focus namelijk niet op bladieblabla van vrouwen die nog lang niet bij Defensie zitten.
Had je een tent dan bij het survivallen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wij hadden een week na de survivalfase de -38 aangetikt 's ochtends. Dan merk je dat zelfs de artic slaapzak in een extreme cold weather tent niet meer volstaat...
Ummm... Van in m'n kruis getast worden word ik niet zuur hoor. Maar ik doe niet verzuurd, ik vind het gewoon jammer dat twee burgermeiden zich hier helemaal in de topics inmengen en alle aandacht naar zich toe proberen te trekken.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In je kruis getast jochie?
Je bent wel erg verzuurd de laatste tijd namelijk.
Nuff said.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:39 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ummm... Van in m'n kruis getast worden word ik niet zuur hoor. Maar ik doe niet verzuurd, ik vind het gewoon jammer dat twee burgermeiden zich hier helemaal in de topics inmengen en alle aandacht naar zich toe proberen te trekken.
Nope, brushwood/snowhole. Maar bij ons was het alleen een fase en geen complete training.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:37 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Had je een tent dan bij het survivallen?
Naja zeg ...quote:Op zondag 7 maart 2010 10:39 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ummm... Van in m'n kruis getast worden word ik niet zuur hoor. Maar ik doe niet verzuurd, ik vind het gewoon jammer dat twee burgermeiden zich hier helemaal in de topics inmengen en alle aandacht naar zich toe proberen te trekken.
Succes!!!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:59 schreef RaptoR-X het volgende:
Morgen beginnen aan de EMMV
einde bericht
Als er te weinig sneeuw ligt? Je hebt best veel nodig voor een quincy hoor. Je moet een heuvel scheppen met ongeveer een diameter van 5 meter en 2 meter hoog, terwijl je dit continu moet aanstampen zodat alles lekker fijngedrukt is, en inderdaad uitgraven tot je wanden zo'n 30 cm dik zijn (eerst dus takjes 30 cm erin drukken).quote:Op zondag 7 maart 2010 13:17 schreef Rave_NL het volgende:
Yep, quincy voor als er te weinig sneeuw ligt, op een grote hoop gooien, in laten zakken en uitgraven toch?
voor als er te weinig sneeuw ligt voor een snowhole/trench etc. dus maak je een heuveltje.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Als er te weinig sneeuw ligt? Je hebt best veel nodig voor een quincy hoor. Je moet een heuvel scheppen met ongeveer een diameter van 5 meter en 2 meter hoog, terwijl je dit continu moet aanstampen zodat alles lekker fijngedrukt is, en inderdaad uitgraven tot je wanden zo'n 30 cm dik zijn (eerst dus takjes 30 cm erin drukken).
wat voor functie?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:59 schreef RaptoR-X het volgende:
Morgen beginnen aan de EMMV
einde bericht
Matroos Operationele Dienstquote:
Nice. Nogmaals: succes!quote:
quote:
Ik wil ook dat apparaatquote:Op maandag 8 maart 2010 10:29 schreef Erasmo het volgende:
En vind je het nog een beetje leuk Raptor?
Do want:
[ afbeelding ]
Wel in terrein hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik moest natuurlijk ff googlen hoe of wat het was..
Maar waarom snap ik niet dat dat zo prachtig is?
Oke.. ja dan is het gaaf!quote:
Dat dus. Dat wist ik zelfs. Als vrouwelijke blonde burger (vbb).quote:
Hoezo raar? Elementaire Militaire Maritieme Vorming, gewoon helder toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 06:36 schreef Lightning_NL het volgende:
Rare afkorting dan eigenlijk. Dus eigenlijk gewoon een AMO, alleen moet de Marine een eigen afkorting verzinnen?
Ik ging er van uit dat het ook gewoon AMO/IMO/whatever zou heten, daarom dacht ik dat het niet vorming zou zijn.
AMO Luchtmobiel he....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:30 schreef Maitje het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de amo bij luchtmobiele eenheid afgekort wordt tot AMOL...
Ik ook. Neuken?quote:
Ach, ik ben geen standaard meid.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Zo. Die is duidelijk.
Dat verwacht je niet zo gauw van een meid.
Doordeweeks zuigt juist niet. Daarom moet je het met je hand doen. Of je mist een paar ribben, dat kan ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:57 schreef Lightning_NL het volgende:
Denk toch dat ik het op dit moment moet houden bij porno en m'n hand.
D'oh!
Doordeweeks sucks.
Ja ok... Het zuigt niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doordeweeks zuigt juist niet. Daarom moet je het met je hand doen. Of je mist een paar ribben, dat kan ook.
Of hij zoekt even een sletje in de buurtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:00 schreef sp3c het volgende:
pak gewoon de trein en maak die kerel een beetje vrolijk, dan doet hij misschien ook is vrolijk op fok!
en pics or it did not happen
Zie je maar hoe mensen over je denken hier.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of hij zoekt even een sletje in de buurt
Ik ga écht niet reizen om een vreemde een pijpbeurt te geven
Ik wordt echt depri van al die afkortingen.. Google is mijn beste vriendquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:11 schreef thesystem het volgende:
[..]
AMO Luchtmobiel he....
voor de rest is het ook AMO....KL, KLU en KMAR...mariniers is EVO?
Kct....VO, ECO, VCO
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:00 schreef sp3c het volgende:
pak gewoon de trein en maak die kerel een beetje vrolijk, dan doet hij misschien ook is vrolijk op fok!
en pics or it did not happen
Schat, ik weet precies hoe mensen over me denken, en I don't give a fuck. Als ik dat wel deed, dan zou ik het niet volhouden in een mannenwereld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:04 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Zie je maar hoe mensen over je denken hier.
het gaat me eigenlijk vooral om de foto'squote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:01 schreef Lightning_NL het volgende:
Haha,
ik kan best wel vrolijk doen op fok hoor. Mja, meestal verveel ik me de tyfus.
Je bent een viezerik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
het gaat me eigenlijk vooral om de foto's
aaah mijn excusesssssquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik wordt echt depri van al die afkortingen.. Google is mijn beste vriend
Ik denk niet dat je wil dat mannen denken dat je een slet bent. Toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Schat, ik weet precies hoe mensen over me denken, en I don't give a fuck. Als ik dat wel deed, dan zou ik het niet volhouden in een mannenwereld.
Alle mannen zijn viezeriken. En de vrouwen stiekem ook, alleen dat is net zo'n taboe als dat vrouwen poepen.quote:
je weet de helft nog nietquote:
Wat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef thesystem het volgende:
[..]
aaah mijn excusesssss
maar ben t zo gewend......
CG berekenen; arm - lemac : mac x 100
inderdaad want vrouwen schijten niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alle mannen zijn viezeriken. En de vrouwen stiekem ook, alleen dat is net zo'n taboe als dat vrouwen poepen.
Vrouwen zijn dus geen viezeriken.
Ik weet dat ik het NIET ben. Eerder de kant van "non" op zeg maar. Bij mannen ben je óf een slet, óf een frigide kut. En men mag me slet noemen wat ik wil, ik weet toch wel dat ik een frigide kut benquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je wil dat mannen denken dat je een slet bent. Toch?
ECHT NIET!quote:
Non? Dat is dan weer een beetje jammer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het NIET ben. Eerder de kant van "non" op zeg maar. Bij mannen ben je óf een slet, óf een frigide kut. En men mag me slet noemen wat ik wil, ik weet toch wel dat ik een frigide kut ben
Alleen ik geloof niet en ik misbruik geen kinderen. Dus houden we het maar op "frigide kut". Iets accurater.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Non? Dat is dan weer een beetje jammer.
ja dat scheelt wel in hoogst haalbare binnen de krijgsmacht als dame hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Non? Dat is dan weer een beetje jammer.
Ok. Frigide kut.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alleen ik geloof niet en ik misbruik geen kinderen. Dus houden we het maar op "frigide kut". Iets accurater.
I know. Jezelf omhoogneuken is toch de meest makkelijke manier. Laat ik nou net iets andere normen en waarden hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat scheelt wel in hoogst haalbare binnen de krijgsmacht als dame hoor
sld1 max denk ik
Lemac: De afstand van de Datum reference line voor de neus tot waar mac begintquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:12 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, dat CG Center of Gravity betekent snap ik ook nog wel... Werk ik vrijwel dagelijks mee. Maar lemac en mac zeggen mij niks.
Doesn't make much sense to me.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:21 schreef thesystem het volgende:
[..]
Lemac: De afstand van de Datum reference line voor de neus tot waar mac begint
Mac (mean aerodynamic chord): het gemiddelde van 5 vleugelribben genomen over 5 gelijke stukken van de vleugel
C130H
Lemac: 487.4
mac: 164.5
Arm: 523.6 (hier op kom je door het totale moment te delen van t vliegtuig door het totale gewicht van t vliegtuig en dan x 1000 te doen (aangezien de moment met 1000 zijn verkleind )
523.6 - 487.4 = 36.2
36.2 / 164.5 = 0.220060790
0.220060790 x 100 = 22.0060790
22.0060790 = 22 % Mac
Je maakt mijn dag weer goed!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:21 schreef thesystem het volgende:
[..]
Lemac: De afstand van de Datum reference line voor de neus tot waar mac begint
Mac (mean aerodynamic chord): het gemiddelde van 5 vleugelribben genomen over 5 gelijke stukken van de vleugel
C130H
Lemac: 487.4
mac: 164.5
Arm: 523.6 (hier op kom je door het totale moment te delen van t vliegtuig door het totale gewicht van t vliegtuig en dan x 1000 te doen (aangezien de moment met 1000 zijn verkleind )
523.6 - 487.4 = 36.2
36.2 / 164.5 = 0.220060790
0.220060790 x 100 = 22.0060790
22.0060790 = 22 % Mac
Klinkt niet alsof je 100% weet hoe het precies in elkaar zit... Ik weet het ook niet allemaal precies hoor, maar volgens mij begint je datum reference line op een punt op, of voor de neus en loopt door naar achteren, niet alleen ervoor. De mac-waarde hoef je toch nooit uit te rekenen? Dat is toch gewoon een vaste design-waarde? Tenzij de vorm van de vleugel verandert. Maar op dat moment heb je een groter problem denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:35 schreef thesystem het volgende:
die 22% geven idd aan dat je op 22% in het mean aerodynamic chord zit
Als je die dan weer omrekend naar de arm dan weet je waar het CG in het vliegtuig zit mbt de datum reference line (een denkbeeldige lijn voor de neus van t vliegtuig)
Je moet je % mac weten ivm het limiet wat ligt op het vliegtuig.....als je dan buiten die range valt mag je niet vliegen.
Sja, thats my job.....
Mac uitrekenen...en alles wat erbij komt
Gelukkig is het jouw werk en niet het mijne..quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:35 schreef thesystem het volgende:
die 22% geven idd aan dat je op 22% in het mean aerodynamic chord zit
Als je die dan weer omrekend naar de arm dan weet je waar het CG in het vliegtuig zit mbt de datum reference line (een denkbeeldige lijn voor de neus van t vliegtuig)
Je moet je % mac weten ivm het limiet wat ligt op het vliegtuig.....als je dan buiten die range valt mag je niet vliegen.
Sja, thats my job.....
Mac uitrekenen...en alles wat erbij komt
Harskampquote:
Zeker klopt het, op het vliegtuig waar ik werk is de hele MAC het gemiddelde van 5 koorden genomen over gelijke delen van de vleugel.....zo staat 't in mn TM......quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:04 schreef Lightning_NL het volgende:
Kheb effe zitten googlen naar MAC, en wat je net allemaal postte klopt niet volgens mij.
Lees deze link eens:
http://www.airfieldmodels(...)erodynamic_chord.htm
Weet je zeker dat je dit voor je werk doet?
Ik snap je uitleg. Het klopt alleen niet volgens mij.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:04 schreef thesystem het volgende:
[..]
Zeker klopt het, op het vliegtuig waar ik werk is de hele MAC het gemiddelde van 5 koorden genomen over gelijke delen van de vleugel.....zo staat 't in mn TM......
En wat wij berekenen is op hoeeel %MAC 't CG ligt...welke dan weer in een bepaald limiet moet vallen...van 15 tot 30% max afhankelijk van het gross weight.....
Even de perfecte uitleg....
Vanaf de Datum Reference Line (DRL) wordt de LEMAC gemeten
De DRL ligt op t vliegtuig waar ik op werk 130 Inch voor de neus.
Dus vanaf dat punt tot aan 't begin van de MAC is 687.4 Inch
De Mean Aerodynamic Chord (MAC) is het gemiddelde van 5 koorden genomen over de gehele vleugel met gelijke intervallen. Dit kwam uit op 164.5.
164.5 is dus 100% MAC
Wat we dus berekenen is: op hoeveel % MAC ligt het zwaartepunt van het vliegtuig. Dit moet je weten ivm je MAC limieten afhankelijk van het gewicht.
Dit limiet loopt van 15% tot 30%, gewicht afhankelijk.
Een sommetje:
Vliegtuig weegt 130447 Lbs en heeft 94605 momenten/1000
Dat komt uit op een ARM van 725.2 en een MAC van 23%
725.2 - 687.4 / 164.5 x 100 = 22.97872 = 23% Mac
Hopelijk snap je de uitleg nu beter
Yep, weer wat geleerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:00 schreef thesystem het volgende:
Hahaha, hopelijk snap je de uitleg een beetje...het is ook moeilijk uit te leggen zo via Fok! hahaha
Zeker omdat de C130 net wat anders is als de andere vliegtuigen.....Zeker onze versie
Op wat voor kist werk je dan?
Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen haha. Tenzij je natuurlijk vleugeldesigner en vliegtuigfabrikant bent.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:48 schreef AchJa het volgende:
Gelukkig zit ik bij een club die jouw MAC/ LEMAC/ DRL prima bij kan stellen...
Ik schiet er gewoon gaten in.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:51 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen haha. Tenzij je natuurlijk vleugeldesigner en vliegtuigfabrikant bent.
Mooie uitleg!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Elk vliegtuig heeft Weight & Balance limieten. Heel logisch. Alle voertuigen hebben dat zo'n beetje. Overschrijdt je je Weight & Balance limieten, dan krijg je zoiets als dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn natuurlijk wel extreme voorbeelden. Tijdens het vliegen kan het zo zijn dat je niet genoeg travel hebt met je controls als je je W&B limieten overschreden hebt. Vergelijkbaar met de situatie dat bijvoorbeeld om een of andere reden de voorwielen onder je auto halverwege naar links staan terwijl je stuur in het midden staat. Als je dan een scherpe rechterbocht moet draaien zal je dit waarschijnlijk niet lukken omdat je je stuur niet ver genoeg naar rechts kunt draaien.
Hoi!quote:
waarom vrees ik dat jij bij de aankomsthal staat te wachten als ik terugvlieg?quote:
Omdat je een ongediagnostiseerde angststoornis hebt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
waarom vrees ik dat jij bij de aankomsthal staat te wachten als ik terugvlieg?
Herkenbaar?quote:
Dan zou ik maar ook eens oefenen in zelfkennis enzo.quote:
Ik heb zat zelfkennis. Ik weet ook van mezelf dat ik best arrogant kan zijn. Lekker boeiend. Ik voel me er goed bij. En ik word er niet door afgewezen. Heb jij er soms problemen mee?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan zou ik maar ook eens oefenen in zelfkennis enzo.
En er is weer plaats in de slaapzakquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat je een ongediagnostiseerde angststoornis hebt?
Waar haal je dat idee nou weer vandaan
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En er is weer plaats in de slaapzak
Pumatje, kruip dr maar in
Juist, genoeg vrouwelijk geneuzel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:12 schreef sp3c het volgende:
ik krijg echt gewoon hoofdpijn van dit topic
Lotusss bindt wel in als ze daadwerkelijk in Breda zit. En anders wordt het eea wel rechtgetrokken bij de parate hap.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:12 schreef sp3c het volgende:
ik krijg echt gewoon hoofdpijn van dit topic
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:20 schreef Esses het volgende:
Rave_NL mijne is kapot, heb er dus geen Dag
Ik meen me te herinneren dat Sp3c inmiddels ook card-loos is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Juist, genoeg vrouwelijk geneuzel.
Wil iedereen zonder smartcard deze topique nu aub verlaten voordat sp3c begint te schuimen?
Jij hebt nooit een smartcard gehad, jij was nog van de stempels "In werkelijke dienst gedurende het jaar XXXX"quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Sp3c inmiddels ook card-loos is.
Kan een ouwe stomp ff aanschuiven?
Euh, nee. Die waren er wel toen ik in dienst kwam, maar toen het paspoort werd uitgefaseerd deed ik het met uitsluitend een militaire identiteitskaart en mijn tag.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een smartcard gehad, jij was nog van de stempels "In werkelijke dienst gedurende het jaar XXXX"
Dames? Ik deed heul niet mee!!quote:
KMA misschien niet, paraat hoogst waarschijnlijk wel, dan wordt het weer huilen dat de CSM lelijk tegen haar gedaan heeft.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Ze heeft misschien wel een grote bek, maar ook best wel gelijk. Ik zie niet echt in hoe dat correleert met inbinden op de KMA.
Slaap lekker! En met 'dames' bedoelde ik niet per sé de vrouwelijke kunnequote:Op donderdag 11 maart 2010 23:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dames? Ik deed heul niet mee!!
Welterusten!
Ja maar nu zijn jullie al aan het huilen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
KMA misschien niet, paraat hoogst waarschijnlijk wel, dan wordt het weer huilen dat de CSM lelijk tegen haar gedaan heeft.
KIM. Geen KMA. Officieel NLDA nu trouwens. Maar dan wel Den Helder.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
KMA misschien niet, paraat hoogst waarschijnlijk wel, dan wordt het weer huilen dat de CSM lelijk tegen haar gedaan heeft.
Niet mijn paspoort... Ik had overigens wel het "NATO zusatzbekommen" stempel, dat was de belangrijkste!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh, nee. Die waren er wel toen ik in dienst kwam, maar toen het paspoort werd uitgefaseerd deed ik het met uitsluitend een militaire identiteitskaart en mijn tag.
Goedenavond, dames!
Stoer!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet mijn paspoort... Ik had overigens wel de "NATO zusatzbekommen" stempel, dat was de belangrijkste!
[ afbeelding ]
Ik moet dat ding ook nog ergens hebben...quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet mijn paspoort... Ik had overigens wel de "NATO zusatzbekommen" stempel, dat was de belangrijkste!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen bleken die combis na anderhalf jaar in Zuid-Italië te hebben gestaan binnen de hele KLu niet meer in de boeken te staan- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Instelling? Een grote bek hebben is niet zoveel mis mee, maar om dat nou te doen als burgerblaag die nog niet verder is gekomen dan stickers vragen bij de poort, tegenover actief dienende militairen... Ja, daar heb ik een mening over. Het zou hetzelfde zijn als ik op het KCT forum een grote bek ga hebben als blanco.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:34 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja maar nu zijn jullie al aan het huilen.
Effe serieus, wat boeit het nou als iemand een beetje grote bek heeft op een forum. Waarom moet daarbij meteen een eventuele inbinding op een opleiding of de daaropvolgende parate status ofzo nou mee te maken.
Ze heeft toch niet een grote bek over de inhoud van ons werk?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Instelling? Een grote bek hebben is niet zoveel mis mee, maar om dat nou te doen als burgerblaag die nog niet verder is gekomen dan stickers vragen bij de poort, tegenover actief dienende militairen... Ja, daar heb ik een mening over. Het zou hetzelfde zijn als ik op het KCT forum een grote bek ga hebben als blanco.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik moet dat ding ook nog ergens hebben...
Wij hadden een defensie-ID, en als we naar het buitenland reisden dan hadden we daar een NATO Travel Order bij. Gewoon een A4tje met daarop de tekst dat je door de commandant geautoriseerd in uniform door de NAVO reisde, al dan niet voorzien van een dienstwapen. Werkte overal, behalve in Italië, want daar sprak natuurlijk weer bijna niemand engels. Dus daarvoor hadden we 2 combi's met LM-xx-xx platen.Bij de combinatie Italiaan + Militair moet ik toch meteen aan 'Allo 'Allo denken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen bleken die combis na anderhalf jaar in Zuid-Italië te hebben gestaan binnen de hele KLu niet meer in de boeken te staan
Bestaat nog steeds, de NATO reiswijzer. En de luchtmacht had toch al vrij snel een tag? Ik kan me herinneren dat de KLU al lang en breed met zo'n bankpas liep terwijl de KL nog prima zijn "groene boekje" had.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik moet dat ding ook nog ergens hebben...
Wij hadden een defensie-ID, en als we naar het buitenland reisden dan hadden we daar een NATO Travel Order bij. Gewoon een A4tje met daarop de tekst dat je door de commandant geautoriseerd in uniform door de NAVO reisde, al dan niet voorzien van een dienstwapen. Werkte overal, behalve in Italië, want daar sprak natuurlijk weer bijna niemand engels. Dus daarvoor hadden we 2 combi's met LM-xx-xx platen.
Whehehehequote:Alleen bleken die combis na anderhalf jaar in Zuid-Italië te hebben gestaan binnen de hele KLu niet meer in de boeken te staan
Ze praten in ieder geval wel zo!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Bij de combinatie Italiaan + Militair moet ik toch meteen aan 'Allo 'Allo denken...
Een tijdlang had ik 3 Identiteitsbewijzen: het militair paspoort (anders snapten de dienstplichtigen bij de KL het niet meer), de ID-card, en de tag. De tag was voor dagelijsk gebruik. Daarmee kon je alle KLu onderdelen op, maar belangrijker nog: de restricted areas van je eigen onderdelen stonden er ook op aangegeven, met de vakjes leesbaar voor de objecten waar je in mocht.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bestaat nog steeds, de NATO reiswijzer. En de luchtmacht had toch al vrij snel een tag? Ik kan me herinneren dat de KLU al lang en breed met zo'n bankpas liep terwijl de KL nog prima zijn "groene boekje" had.
Dat krijg je ervan als je een kleine eenheid wegstuurt naar een land waar al een grote eenheid (Det Villafranca) actief is. Dan val je administratief onder dat grote detachement, en je voertuigen ook. Alleen jammer dat men in de Motor transport groep niet zo goed is in boekhouden.quote:[..]
Whehehehe
Het maakt niet uit waar het om gaat. Het gaat om de insteek, kijk bv naar een type als Puma, toen hij hier nog jong en onbedorven rondhing was er geen land met hem te bezeilen, nu is hij toch behoorlijk bijgedraaid.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:53 schreef Lightning_NL het volgende:
Ze heeft toch niet een grote bek over de inhoud van ons werk?
Ze geeft juist iemand een grote bek om zijn gedrag.
En Lotusss kan niet veranderen of zo?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar het om gaat. Het gaat om de insteek, kijk bv naar een type als Puma, toen hij hier nog jong en onbedorven rondhing was er geen land met hem te bezeilen, nu is hij toch behoorlijk bijgedraaid.
ging me vooral om het feit dat ik sinds dat ik voor het laatst uit de wiskundeles getrapt werd met de boodschap 'en blijf weg!' niet meer zoveel cijfertjes bij elkaar heb zien staanquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Juist, genoeg vrouwelijk geneuzel.
Wil iedereen zonder smartcard deze topique nu aub verlaten voordat sp3c begint te schuimen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En er is weer plaats in de slaapzak
Pumatje, kruip dr maar in
Okiquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Slaap lekker! En met 'dames' bedoelde ik niet per sé de vrouwelijke kunne
Jammer dat de coördinaten een versiersel zijn, niet dat je de coördinaten van jezelf af kan lezen...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
http://www.horloge.info/n(...)-met-Desert-Wolf/584
http://www.blancier.eu/
Apart. Niet apart genoeg om 'm te bestellen, maar toch wel aardig.
Ik kon er niets over vinden in DEF, vandaar hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:33 schreef Rave_NL het volgende:Ik zou hem zelf ook niet kopen hoor, ding kost 345 euro en dan nog maar 12 mnd garantie lees ik netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van ronde klokjes, niet van zo'n vierkant ding. En past ook niet op een vrouwenpols. Maar het idee is wel goed, als symbool en steun voor de krijgsmacht enzo.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
ik heb binnenkort mijn eerste kazerneweek van dit jaarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:41 schreef Bouke-p het volgende:
Komende week weer op oefening, ondersteuning van een VTO eindoefening(toekomstig verbindings sgt/LT's ). Gaat weer een lekkere boutweek worden, alles weer volgens de regeltjes en van wat ik tot nu gezien heb snappen die figuren dr niks van.
En in april op oefening met Luchtmobiel, de planning was spanje maar t schijnt dat er vanwege geldproblemen toch maar voor belgie gekozen is
Eindelijk hebben we t weer druk! en al die oefeningen/ondersteuningen leveren ten minste weer extra geld op
What the fuck...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
http://www.horloge.info/n(...)-met-Desert-Wolf/584
http://www.blancier.eu/
Apart. Niet apart genoeg om 'm te bestellen, maar toch wel aardig.
Ik kon er niets over vinden in DEF, vandaar hier.
En maar 12 maanden garantie.... de echte kwalitatief goede horlogefabrikanten durven niet hun naam zo te grabbel te gooien, en zeker niet voor een horloge van bijna 350 euroquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
What the fuck...
Ik dacht dat dat ding een tientje of twee zou kosten... 345 euro voor zo'n lelijk ding?
Zag het! Uitgebreid zeg, maar wel leuk te lezen..quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
ik heb binnenkort mijn eerste kazerneweek van dit jaar
quote:
Naah.. ik zal der wel is mee willen schieten heur!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:40 schreef Esses het volgende:
Ik heb hem ook half gelezen toen was mijn interesse in de leopard toch echt wel vervlogen. Ik kan het niet helpen maar ik heb gewoon niets met dat ding.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:35 schreef Pumatje het volgende:
serieus de knal.... oh oh oh
man.. bijna beter dan....
serieus.
jonge jonge
Loop?, Loop??? Een tank heeft geen Loop, maar een schietbuisquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:55 schreef Esses het volgende:
Ja en je krijgt een ongeluk, loop tegen iets aan, loop knapt naar boven, been vast tussen kulas en je zitting... vreemdste dingen gezien...
De schietbuis wil nog wel eens omhoog schieten waardoor aan de achterkant een kulas naar beneden kan knallen, een keer bij de leopard gezien, bij de PZH heb ik het ook wel eens gezien. Sommige dingen, daar word je niet vrolijk vanquote:Op zondag 14 maart 2010 03:33 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Loop?, Loop??? Een tank heeft geen Loop, maar een schietbuis
Grooot verschil
En je been tussen de kulas en zitting.. dan moet je al een keer zijn rondgedraaid met je been ertussen
maar als je de veiligheidskooi niet dichtschuift.. dan kunnen er tijdens het draaien nare dingen gebeuren
Dat is echt je reinste onzin.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef Esses het volgende:
[..]
De schietbuis wil nog wel eens omhoog schieten waardoor aan de achterkant een kulas naar beneden kan knallen, een keer bij de leopard gezien, bij de PZH heb ik het ook wel eens gezien. Sommige dingen, daar word je niet vrolijk van
De ongelukken van voor de walibi waren ook niet altijd even nice zeg maar.
Jij bent toch niet het type cavalerist die meent dat het een schietbuis is omdat er geen trekken en velden inzitten?quote:Op zondag 14 maart 2010 03:33 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Loop?, Loop??? Een tank heeft geen Loop, maar een schietbuis
Grooot verschil
Is een keer gebeurd (idd met een lader) met de A4. Ik weet niet of dat nog verschil kan maken.quote:En je been tussen de kulas en zitting.. dan moet je al een keer zijn rondgedraaid met je been ertussen
maar als je de veiligheidskooi niet dichtschuift.. dan kunnen er tijdens het draaien nare dingen gebeuren
Zijn ze hier bij de RAF denk je strict op, Ik voldoe aan zo'n beetje alle eisen om bijna alles binnen de RAF te worden. Ik heb de Britse nationaliteit alleen ik heb de afgelopen 5 jaar in Nederland/Duitsland gewoond.quote:You must have lived in the UK for the five years immediately before you apply to join. For a few jobs, the qualifying period is 10 years.
If your period of residency has been broken by certain specific circumstances, your application could still be accepted.
En zelf even contact met de RAF opnemen???quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:28 schreef TheGaffer het volgende:
Dat bedoel ik ook niet, Gewoon een rol binnen de RAF, liefst iets dichtbij de Aircrew. Dat ik geen piloot kan worden dat weet ik al.
dit stemt mij niet zo positiefquote:You must have lived in the UK for the five years immediately before you apply to join.
Een beller is snellerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:00 schreef TheGaffer het volgende:
Ik heb al een email gestuurd, alleen ik heb nog niks terug gekregen. Maar ik zie wel, Ik maak eerst me huidige opleiding af
Het 0845 nummer wat er staat kan niet vanuit het buitenland gebeld worden. Wilde "een beller is sneller" ook neerzetten namelijk, maar gaat in dit geval niet opquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een beller is sneller
Zo eindelijk de kisten uit
Avond meneer!quote:
Correctie, een Skyper is snellerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het 0845 nummer wat er staat kan niet vanuit het buitenland gebeld worden. Wilde "een beller is sneller" ook neerzetten namelijk, maar gaat in dit geval niet op
Research my man... (en helpt ook dat ik half Brits ben )
Waarom las ik een Spyker is sneller...quote:
Nou, heb er echt rete zin in . Alleen moet wachten tot april, dan krijg ik te horen of ik in of uitgeloot ben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:12 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb dit jaar gelukkig weer een goed excuus om niet mee hoeven te doen
Een Spyker is vast ook snellerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Waarom las ik een Spyker is sneller...
En da's 09:00 NL tijd, dus nog een uurtje extra om te racenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef Erasmo het volgende:
Hoeft niet per sé, ook in de UK pakken ze pas na 0800 de telefoon op dus dan kun je net zo goed even langs rijden met je Spyker
Denk dat dat godsgruwelijk irritant is met zo'n auto. Ik heb over de Las Vegas strip gereden in een Dodge Viper... Dat is toch best wel irritant. Liever lekker rijden over lege bochtige weggetjes met wat mooie scenery!quote:
Dat is hetzelfde als naast Doutzen Kroes in de rij van een paar uur staan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:33 schreef Erasmo het volgende:
Dus? Je staat in een Spyker in de file
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als naast Doutzen Kroes in de rij van een paar uur staan.
of met puma in een slaapzakquote:
Dat nooit!quote:
Arme ikquote:
Klopt ik was eerst nogquote:
Same herequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:03 schreef TheGaffer het volgende:
http://similarminds.com/leader.html
Kan ook misschien, Ik ben Saddam
Komt ja, over een tijdje pas.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:27 schreef hoogvlieger het volgende:
hier nog volk dat morgen naar de KMA komt, of daar al is?
Gandhiquote:
Wat zie ik daar in de loopquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:33 schreef Lotusss het volgende:
Nog eentje voor Pumatje
[ afbeelding ]
Roestquote:
schietbuis!quote:
quote:
Nee ik bedoelde van die vreemde, rare, gare groeven Hoe noemden ze die dingen?quote:
Riflingquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde van die vreemde, rare, gare groeven Hoe noemden ze die dingen?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:03 schreef TheGaffer het volgende:
http://similarminds.com/leader.html
Kan ook misschien, Ik ben Saddam
leopard 1 heeft een getrokken loop ... geen idee hoe je die dingetjes noemtquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde van die vreemde, rare, gare groeven Hoe noemden ze die dingen?
En wat was de definitie van schietbuis? Dat er geen trekken en velden enzo in zaten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
leopard 1 heeft een getrokken loop ... geen idee hoe je die dingetjes noemt
waarom is het eigenlijk geen getrokken schietbuis puma?
Onzin.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:02 schreef Esses het volgende:
[..]
En wat was de definitie van schietbuis? Dat er geen trekken en velden enzo in zaten?
weet ik veel jongen ik ben van de computers en de dingetjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:02 schreef Esses het volgende:
[..]
En wat was de definitie van schietbuis? Dat er geen trekken en velden enzo in zaten?
In de loop van een tank zover ik weet ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:37 schreef thesystem het volgende:
Volgens mij is dat Rifiling.....zodat de patroon ( ? ) gaat draaien om zijn horizontale as waardoor die stabieler is....ben zelf geen tank expert dus dit is wat ik gok....bij een hand vuurwapen is het idd trekken en velden...
quote:
Kan zijn met uitklapvinnen oid...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:44 schreef sp3c het volgende:
ja rifled dat is op zijn engels
je hebt een rifled barrel en een smoothbore barrel
bij smoothbore stabiliseren die granaten zichzelf op de een of andere manier
ik ga er voor het gemak van uit dat het werkt
Zie een paar posts boven je.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:37 schreef thesystem het volgende:
Volgens mij is dat Rifiling.....zodat de patroon ( ? ) gaat draaien om zijn horizontale as waardoor die stabieler is....ben zelf geen tank expert dus dit is wat ik gok....bij een hand vuurwapen is het idd trekken en velden...
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kan zijn met uitklapvinnen oid...
Morgen laatste dag MGO en volgende week eindoefening
quote:
Leopard 1 heeft een getrokken schietbuis omdat dat destijds voldoende was om pantser te penetreren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
leopard 1 heeft een getrokken loop ... geen idee hoe je die dingetjes noemt
waarom is het eigenlijk geen getrokken schietbuis puma?
Punt:quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Punt:
1. Jij hebt al een turkse meid (dacht ik)
2. Ik pas niet bij jou ego
3. Weet niet wie je bent
Duidelijk verhaal.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:35 schreef cw2cu het volgende:
Gelegenheidswaarnemers cursus gehad in 2 dagen.
Toch wel erg cool!
Alleen vannacht werd ik wakker gemaakt omdat ik op de bank lag en reageerde ik op: 40 meter naar rechts had ook gewoon gekund hoor!
En ik weet nog goed dat ik vrij zeker van mezelf was..
Snel weer verder gaan slapen in mijn bed.
(gelegenheidswaarnemer is iemand die indirecte vuursteun aanvraagt (mortieren o.i.d.) en de bommen via de radio zo naar het doel leid. Als je eenmaal op het doel zit vraag je uitwerkingsvuur aan en dan wordt het helemaal plat gegooid.)
Oeh jij bent ook een Saddam... Trouwen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Lol ik zou de eigenschappen van Saddam moeten hebben
De lange quiz gedaan overigens.
[ afbeelding ]
Zou je wel willen hè?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh jij bent ook een Saddam... Trouwen?
Ik ben ook zeer kieskeurig. Jij eerst!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou je wel willen hè?
Stuur me eerst maar eens een naakt foto
Ik hou niet van kieskeurige vrouwen, ze moeten gewoon doen wat ik zeg. Punt!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer kieskeurig. Jij eerst!
Dat wil ik best doen hoor, in de slaapkamer...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hou niet van kieskeurige vrouwen, ze moeten gewoon doen wat ik zeg. Punt!!!
Idd bij klaarkomen zing ik dit:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:52 schreef sp3c het volgende:
je moet de infanterie niet om naaktfoto's vragen want je krijgt meer dan je lief is
Dan hebben je vorige bedpartners je niet genoeg uitgeput!quote:
Rave_NL is jaloersquote:
op je voorhoofd schatje. You snooze, you lose.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:03 schreef Rave_NL het volgende:
Lotusss
Nope, ze probeert het eerst bij de Mariniers, maar als het te moeilijk blijkt neemt ze maar genoegen met luchtmobiel...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rave_NL is jaloers
Lotusss geeft haar hart liever aan een Luchtmobiele soldaat
Mannen van staal harder dat titanium, dat is het kenmerk van de luchtmobiele soldaat.
Omdat ze het probeerde bij die Mariniers en daarop afknapte kwam door die vislucht die afkwam nadat de Marinier zijn pendek omlaag trokquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, ze probeert het eerst bij de Mariniers, maar als het te moeilijk blijkt neemt ze maar genoegen met luchtmobiel...
Goh, een van de velen..... _!
Harde mannenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rave_NL is jaloers
Lotusss geeft haar hart liever aan een Luchtmobiele soldaat
Mannen van staal harder dat titanium, dat is het kenmerk van de luchtmobiele soldaat.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat ze het probeerde bij die Mariniers en daarop afknapte kwam door die vislucht die afkwam nadat de Marinier zijn pendek omlaag trok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
heh in je kuif gepikt nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Mannen die om mij kibbelenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef sp3c het volgende:
fight!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:22 schreef Rave_NL het volgende:
Neuh, ik insinueer niet dat Lotusss naakte mariniers in de buurt had.
Trouwens Lotusss, als je tijdens de sex fantaseerd dat je door een marinier genomen wordt hoef je je nergens voor te schamen hoor...Dus je bent trots dat je een matennaaier bent? Leuk voor de samenwerking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:22 schreef Rave_NL het volgende:
Neuh, ik insinueer niet dat Lotusss naakte mariniers in de buurt had.
Trouwens Lotusss, als je tijdens de sex fantaseerd dat je door een marinier genomen wordt hoef je je nergens voor te schamen hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik mis de context?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dus je bent trots dat je een matennaaier bent? Leuk voor de samenwerking!
Mariniers en intelligentie just don't match....quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:22 schreef Rave_NL het volgende:
Neuh, ik insinueer niet dat Lotusss naakte mariniers in de buurt had.
Trouwens Lotusss, als je tijdens de sex fantaseerd dat je door een marinier genomen wordt hoef je je nergens voor te schamen hoor...wahaha hij noemde mariniers meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Vrouwen en begrijpend lezen....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mariniers en intelligentie just don't match....
En jou snap ik al helemaal niet meer...quote:
En hersenen van zaagsel, oneindige domheid tentoonspreidendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rave_NL is jaloers
Lotusss geeft haar hart liever aan een Luchtmobiele soldaat
Mannen van staal harder dat titanium, dat is het kenmerk van de luchtmobiele soldaat.
En dan kom jij ook nog eens kijken...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:33 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
En hersenen van zaagsel, oneindige domheid tentoonspreidend
Wat een lui zeg....
Wacht ff dit is geen teken van overgafe, nooit en te nimmer zal ik me laten onderwerpen aan een Marinier.quote:
Wat is de grap?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En dan kom jij ook nog eens kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |