Omdat je een ongediagnostiseerde angststoornis hebt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
waarom vrees ik dat jij bij de aankomsthal staat te wachten als ik terugvlieg?
Herkenbaar?quote:
Dan zou ik maar ook eens oefenen in zelfkennis enzo.quote:
Ik heb zat zelfkennis. Ik weet ook van mezelf dat ik best arrogant kan zijn. Lekker boeiend. Ik voel me er goed bij. En ik word er niet door afgewezen. Heb jij er soms problemen mee?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan zou ik maar ook eens oefenen in zelfkennis enzo.
En er is weer plaats in de slaapzakquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat je een ongediagnostiseerde angststoornis hebt?
Waar haal je dat idee nou weer vandaan
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En er is weer plaats in de slaapzak![]()
Pumatje, kruip dr maar in
Juist, genoeg vrouwelijk geneuzel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:12 schreef sp3c het volgende:
ik krijg echt gewoon hoofdpijn van dit topic
Lotusss bindt wel in als ze daadwerkelijk in Breda zit. En anders wordt het eea wel rechtgetrokken bij de parate hap.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:12 schreef sp3c het volgende:
ik krijg echt gewoon hoofdpijn van dit topic
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:20 schreef Esses het volgende:
Rave_NL mijne is kapot, heb er dus geenDag
Ik meen me te herinneren dat Sp3c inmiddels ook card-loos is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Juist, genoeg vrouwelijk geneuzel.
Wil iedereen zonder smartcard deze topique nu aub verlaten voordat sp3c begint te schuimen?
Jij hebt nooit een smartcard gehad, jij was nog van de stempels "In werkelijke dienst gedurende het jaar XXXX"quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Sp3c inmiddels ook card-loos is.
Kan een ouwe stomp ff aanschuiven?
Euh, nee. Die waren er wel toen ik in dienst kwam, maar toen het paspoort werd uitgefaseerd deed ik het met uitsluitend een militaire identiteitskaart en mijn tag.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een smartcard gehad, jij was nog van de stempels "In werkelijke dienst gedurende het jaar XXXX"
KMA misschien niet, paraat hoogst waarschijnlijk wel, dan wordt het weer huilen dat de CSM lelijk tegen haar gedaan heeft.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Ze heeft misschien wel een grote bek, maar ook best wel gelijk. Ik zie niet echt in hoe dat correleert met inbinden op de KMA.
Slaap lekker! En met 'dames' bedoelde ik niet per sé de vrouwelijke kunnequote:Op donderdag 11 maart 2010 23:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dames? Ik deed heul niet mee!!![]()
Welterusten!
Ja maar nu zijn jullie al aan het huilen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
KMA misschien niet, paraat hoogst waarschijnlijk wel, dan wordt het weer huilen dat de CSM lelijk tegen haar gedaan heeft.
KIM. Geen KMA. Officieel NLDA nu trouwens. Maar dan wel Den Helder.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
KMA misschien niet, paraat hoogst waarschijnlijk wel, dan wordt het weer huilen dat de CSM lelijk tegen haar gedaan heeft.
Niet mijn paspoort... Ik had overigens wel het "NATO zusatzbekommen" stempel, dat was de belangrijkste!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh, nee. Die waren er wel toen ik in dienst kwam, maar toen het paspoort werd uitgefaseerd deed ik het met uitsluitend een militaire identiteitskaart en mijn tag.
Goedenavond, dames!
Stoer!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet mijn paspoort... Ik had overigens wel de "NATO zusatzbekommen" stempel, dat was de belangrijkste!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |