Naja zegquote:Op zondag 7 maart 2010 10:39 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ummm... Van in m'n kruis getast worden word ik niet zuur hoor. Maar ik doe niet verzuurd, ik vind het gewoon jammer dat twee burgermeiden zich hier helemaal in de topics inmengen en alle aandacht naar zich toe proberen te trekken.
Succes!!!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:59 schreef RaptoR-X het volgende:
Morgen beginnen aan de EMMV
![]()
einde bericht
Als er te weinig sneeuw ligt? Je hebt best veel nodig voor een quincy hoor. Je moet een heuvel scheppen met ongeveer een diameter van 5 meter en 2 meter hoog, terwijl je dit continu moet aanstampen zodat alles lekker fijngedrukt is, en inderdaad uitgraven tot je wanden zo'n 30 cm dik zijn (eerst dus takjes 30 cm erin drukken).quote:Op zondag 7 maart 2010 13:17 schreef Rave_NL het volgende:
Yep, quincy voor als er te weinig sneeuw ligt, op een grote hoop gooien, in laten zakken en uitgraven toch?
voor als er te weinig sneeuw ligt voor een snowhole/trench etc. dus maak je een heuveltje.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Als er te weinig sneeuw ligt? Je hebt best veel nodig voor een quincy hoor. Je moet een heuvel scheppen met ongeveer een diameter van 5 meter en 2 meter hoog, terwijl je dit continu moet aanstampen zodat alles lekker fijngedrukt is, en inderdaad uitgraven tot je wanden zo'n 30 cm dik zijn (eerst dus takjes 30 cm erin drukken).
wat voor functie?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:59 schreef RaptoR-X het volgende:Morgen beginnen aan de EMMV
![]()
einde bericht
Nice. Nogmaals: succes!quote:
Ik wil ook dat apparaatquote:Op maandag 8 maart 2010 10:29 schreef Erasmo het volgende:
En vind je het nog een beetje leuk Raptor?
Do want:
[ afbeelding ]
Wel in terrein hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik moest natuurlijk ff googlen hoe of wat het was..![]()
Maar waarom snap ik niet dat dat zo prachtig is?
Dat dus. Dat wist ik zelfs. Als vrouwelijke blonde burger (vbb).quote:
Hoezo raar? Elementaire Militaire Maritieme Vorming, gewoon helder toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 06:36 schreef Lightning_NL het volgende:
Rare afkorting dan eigenlijk. Dus eigenlijk gewoon een AMO, alleen moet de Marine een eigen afkorting verzinnen?
Ik ging er van uit dat het ook gewoon AMO/IMO/whatever zou heten, daarom dacht ik dat het niet vorming zou zijn.
AMO Luchtmobiel he....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:30 schreef Maitje het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de amo bij luchtmobiele eenheid afgekort wordt tot AMOL...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |