In de loop van een tankquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:37 schreef thesystem het volgende:
Volgens mij is dat Rifiling.....zodat de patroon ( ? ) gaat draaien om zijn horizontale as waardoor die stabieler is....ben zelf geen tank expertdus dit is wat ik gok....bij een hand vuurwapen is het idd trekken en velden...
Kan zijn met uitklapvinnen oid...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:44 schreef sp3c het volgende:
ja rifled dat is op zijn engels
je hebt een rifled barrel en een smoothbore barrel
bij smoothbore stabiliseren die granaten zichzelf op de een of andere manier
ik ga er voor het gemak van uit dat het werkt
Zie een paar posts boven je.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:37 schreef thesystem het volgende:
Volgens mij is dat Rifiling.....zodat de patroon ( ? ) gaat draaien om zijn horizontale as waardoor die stabieler is....ben zelf geen tank expertdus dit is wat ik gok....bij een hand vuurwapen is het idd trekken en velden...
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kan zijn met uitklapvinnen oid...
Morgen laatste dag MGO en volgende week eindoefening
quote:
Leopard 1 heeft een getrokken schietbuis omdat dat destijds voldoende was om pantser te penetreren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
leopard 1 heeft een getrokken loop ... geen idee hoe je die dingetjes noemt
waarom is het eigenlijk geen getrokken schietbuis puma?
Punt:quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Punt:
1. Jij hebt al een turkse meid (dacht ik)
2. Ik pas niet bij jou ego
3. Weet niet wie je bent
Duidelijk verhaal.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:35 schreef cw2cu het volgende:
Gelegenheidswaarnemers cursus gehad in 2 dagen.
Toch wel erg cool!
Alleen vannacht werd ik wakker gemaakt omdat ik op de bank lag en reageerde ik op: 40 meter naar rechts had ook gewoon gekund hoor!
En ik weet nog goed dat ik vrij zeker van mezelf was..
Snel weer verder gaan slapen in mijn bed.
(gelegenheidswaarnemer is iemand die indirecte vuursteun aanvraagt (mortieren o.i.d.) en de bommen via de radio zo naar het doel leid. Als je eenmaal op het doel zit vraag je uitwerkingsvuur aan en dan wordt het helemaal plat gegooid.)
Oeh jij bent ook een Saddam... Trouwen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Lol ik zou de eigenschappen van Saddam moeten hebben![]()
De lange quiz gedaan overigens.
[ afbeelding ]
Zou je wel willen hè?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh jij bent ook een Saddam... Trouwen?
Ik ben ook zeer kieskeurig. Jij eerst!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou je wel willen hè?
Stuur me eerst maar eens een naakt foto
Ik hou niet van kieskeurige vrouwen, ze moeten gewoon doen wat ik zeg. Punt!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer kieskeurig. Jij eerst!
Dat wil ik best doen hoor, in de slaapkamer...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hou niet van kieskeurige vrouwen, ze moeten gewoon doen wat ik zeg. Punt!!!
Idd bij klaarkomen zing ik dit:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:52 schreef sp3c het volgende:
je moet de infanterie niet om naaktfoto's vragen want je krijgt meer dan je lief is
Dan hebben je vorige bedpartners je niet genoeg uitgeput!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |