Het 0845 nummer wat er staat kan niet vanuit het buitenland gebeld worden. Wilde "een beller is sneller" ook neerzetten namelijk, maar gaat in dit geval niet opquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een beller is sneller![]()
Zo eindelijk de kisten uit
Avond meneer!quote:
Correctie, een Skyper is snellerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het 0845 nummer wat er staat kan niet vanuit het buitenland gebeld worden. Wilde "een beller is sneller" ook neerzetten namelijk, maar gaat in dit geval niet op
Research my man... (en helpt ook dat ik half Brits ben)
Nou, heb er echt rete zin inquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:12 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb dit jaar gelukkig weer een goed excuus om niet mee hoeven te doen
Een Spyker is vast ook snellerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Waarom las ik een Spyker is sneller...
En da's 09:00 NL tijd, dus nog een uurtje extra om te racenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef Erasmo het volgende:
Hoeft niet per sé, ook in de UK pakken ze pas na 0800 de telefoon op dus dan kun je net zo goed even langs rijden met jeSpyker
Denk dat dat godsgruwelijk irritant is met zo'n auto. Ik heb over de Las Vegas strip gereden in een Dodge Viper... Dat is toch best wel irritant. Liever lekker rijden over lege bochtige weggetjes met wat mooie scenery!quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als naast Doutzen Kroes in de rij van een paar uur staan.
Klopt ik was eerst nogquote:
Same herequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:03 schreef TheGaffer het volgende:
http://similarminds.com/leader.html
Kan ook misschien, Ik ben Saddam
Komt ja, over een tijdje pas.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:27 schreef hoogvlieger het volgende:
hier nog volk dat morgen naar de KMA komt, of daar al is?
Wat zie ik daar in de loopquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:33 schreef Lotusss het volgende:
Nog eentje voor Pumatje![]()
[ afbeelding ]
schietbuis!quote:
Nee ik bedoelde van die vreemde, rare, gare groevenquote:
Riflingquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde van die vreemde, rare, gare groevenHoe noemden ze die dingen?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:03 schreef TheGaffer het volgende:
http://similarminds.com/leader.html
Kan ook misschien, Ik ben Saddam
leopard 1 heeft een getrokken loop ... geen idee hoe je die dingetjes noemtquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde van die vreemde, rare, gare groevenHoe noemden ze die dingen?
En wat was de definitie van schietbuis? Dat er geen trekken en velden enzo in zaten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
leopard 1 heeft een getrokken loop ... geen idee hoe je die dingetjes noemt
waarom is het eigenlijk geen getrokken schietbuis puma?
Onzin.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:02 schreef Esses het volgende:
[..]
En wat was de definitie van schietbuis? Dat er geen trekken en velden enzo in zaten?
weet ik veel jongen ik ben van de computers en de dingetjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:02 schreef Esses het volgende:
[..]
En wat was de definitie van schietbuis? Dat er geen trekken en velden enzo in zaten?
In de loop van een tankquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:37 schreef thesystem het volgende:
Volgens mij is dat Rifiling.....zodat de patroon ( ? ) gaat draaien om zijn horizontale as waardoor die stabieler is....ben zelf geen tank expertdus dit is wat ik gok....bij een hand vuurwapen is het idd trekken en velden...
Kan zijn met uitklapvinnen oid...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:44 schreef sp3c het volgende:
ja rifled dat is op zijn engels
je hebt een rifled barrel en een smoothbore barrel
bij smoothbore stabiliseren die granaten zichzelf op de een of andere manier
ik ga er voor het gemak van uit dat het werkt
Zie een paar posts boven je.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:37 schreef thesystem het volgende:
Volgens mij is dat Rifiling.....zodat de patroon ( ? ) gaat draaien om zijn horizontale as waardoor die stabieler is....ben zelf geen tank expertdus dit is wat ik gok....bij een hand vuurwapen is het idd trekken en velden...
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kan zijn met uitklapvinnen oid...
Morgen laatste dag MGO en volgende week eindoefening
quote:
Leopard 1 heeft een getrokken schietbuis omdat dat destijds voldoende was om pantser te penetreren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
leopard 1 heeft een getrokken loop ... geen idee hoe je die dingetjes noemt
waarom is het eigenlijk geen getrokken schietbuis puma?
Punt:quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Punt:
1. Jij hebt al een turkse meid (dacht ik)
2. Ik pas niet bij jou ego
3. Weet niet wie je bent
Duidelijk verhaal.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:35 schreef cw2cu het volgende:
Gelegenheidswaarnemers cursus gehad in 2 dagen.
Toch wel erg cool!
Alleen vannacht werd ik wakker gemaakt omdat ik op de bank lag en reageerde ik op: 40 meter naar rechts had ook gewoon gekund hoor!
En ik weet nog goed dat ik vrij zeker van mezelf was..
Snel weer verder gaan slapen in mijn bed.
(gelegenheidswaarnemer is iemand die indirecte vuursteun aanvraagt (mortieren o.i.d.) en de bommen via de radio zo naar het doel leid. Als je eenmaal op het doel zit vraag je uitwerkingsvuur aan en dan wordt het helemaal plat gegooid.)
Oeh jij bent ook een Saddam... Trouwen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Lol ik zou de eigenschappen van Saddam moeten hebben![]()
De lange quiz gedaan overigens.
[ afbeelding ]
Zou je wel willen hè?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh jij bent ook een Saddam... Trouwen?
Ik ben ook zeer kieskeurig. Jij eerst!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou je wel willen hè?
Stuur me eerst maar eens een naakt foto
Ik hou niet van kieskeurige vrouwen, ze moeten gewoon doen wat ik zeg. Punt!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer kieskeurig. Jij eerst!
Dat wil ik best doen hoor, in de slaapkamer...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hou niet van kieskeurige vrouwen, ze moeten gewoon doen wat ik zeg. Punt!!!
Idd bij klaarkomen zing ik dit:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:52 schreef sp3c het volgende:
je moet de infanterie niet om naaktfoto's vragen want je krijgt meer dan je lief is
Dan hebben je vorige bedpartners je niet genoeg uitgeput!quote:
Rave_NL is jaloersquote:
quote:
Nope, ze probeert het eerst bij de Mariniers, maar als het te moeilijk blijkt neemt ze maar genoegen met luchtmobiel...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rave_NL is jaloers![]()
Lotusss geeft haar hart liever aan een Luchtmobiele soldaat![]()
Mannen van staal harder dat titanium, dat is het kenmerk van de luchtmobiele soldaat.
Omdat ze het probeerde bij die Mariniers en daarop afknapte kwam door die vislucht die afkwam nadat de Marinier zijn pendek omlaag trokquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, ze probeert het eerst bij de Mariniers, maar als het te moeilijk blijkt neemt ze maar genoegen met luchtmobiel...
Goh, een van de velen....._!
Harde mannenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rave_NL is jaloers![]()
Mannen van staal harder dat titanium, dat is het kenmerk van de luchtmobiele soldaat.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat ze het probeerde bij die Mariniers en daarop afknapte kwam door die vislucht die afkwam nadat de Marinier zijn pendek omlaag trok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
heh in je kuif gepikt nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Mannen die om mij kibbelenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef sp3c het volgende:
fight!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:22 schreef Rave_NL het volgende:
Neuh, ik insinueer niet dat Lotusss naakte mariniers in de buurt had.
Trouwens Lotusss, als je tijdens de sex fantaseerd dat je door een marinier genomen wordt hoef je je nergens voor te schamen hoor...Dus je bent trots dat je een matennaaier bent? Leuk voor de samenwerking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Trouwens Lotusss, als je tijdens de sex fantaseerd dat je door een marinier genomen wordt hoef je je nergens voor te schamen hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik mis de context?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dus je bent trots dat je een matennaaier bent? Leuk voor de samenwerking!
Mariniers en intelligentie just don't match....quote:
Trouwens Lotusss, als je tijdens de sex fantaseerd dat je door een marinier genomen wordt hoef je je nergens voor te schamen hoor...wahaha hij noemde mariniers meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Vrouwen en begrijpend lezen....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mariniers en intelligentie just don't match....
En hersenen van zaagsel, oneindige domheid tentoonspreidendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rave_NL is jaloers![]()
En dan kom jij ook nog eens kijken...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:33 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
En hersenen van zaagsel, oneindige domheid tentoonspreidend
Wat een lui zeg....
Wacht ff dit is geen teken van overgafe, nooit en te nimmer zal ik me laten onderwerpen aan een Marinier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |