Ik ook. Neuken?quote:
Ach, ik ben geen standaard meid.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Zo. Die is duidelijk.
Dat verwacht je niet zo gauw van een meid.
Doordeweeks zuigt juist niet. Daarom moet je het met je hand doen. Of je mist een paar ribben, dat kan ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:57 schreef Lightning_NL het volgende:
Denk toch dat ik het op dit moment moet houden bij porno en m'n hand.
D'oh!
Doordeweeks sucks.
Ja ok... Het zuigt niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doordeweeks zuigt juist niet. Daarom moet je het met je hand doen. Of je mist een paar ribben, dat kan ook.
Of hij zoekt even een sletje in de buurtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:00 schreef sp3c het volgende:
pak gewoon de trein en maak die kerel een beetje vrolijk, dan doet hij misschien ook is vrolijk op fok!
en pics or it did not happen
Zie je maar hoe mensen over je denken hier.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of hij zoekt even een sletje in de buurt
Ik ga écht niet reizen om een vreemde een pijpbeurt te geven
Ik wordt echt depri van al die afkortingen.. Google is mijn beste vriendquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:11 schreef thesystem het volgende:
[..]
AMO Luchtmobiel he....
voor de rest is het ook AMO....KL, KLU en KMAR...mariniers is EVO?
Kct....VO, ECO, VCO
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:00 schreef sp3c het volgende:
pak gewoon de trein en maak die kerel een beetje vrolijk, dan doet hij misschien ook is vrolijk op fok!
en pics or it did not happen
Schat, ik weet precies hoe mensen over me denken, en I don't give a fuck. Als ik dat wel deed, dan zou ik het niet volhouden in een mannenwereld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:04 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Zie je maar hoe mensen over je denken hier.
het gaat me eigenlijk vooral om de foto'squote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:01 schreef Lightning_NL het volgende:
Haha,
ik kan best wel vrolijk doen op fok hoor. Mja, meestal verveel ik me de tyfus.
Je bent een viezerik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
het gaat me eigenlijk vooral om de foto's
aaah mijn excusesssssquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik wordt echt depri van al die afkortingen.. Google is mijn beste vriend
Ik denk niet dat je wil dat mannen denken dat je een slet bent. Toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Schat, ik weet precies hoe mensen over me denken, en I don't give a fuck. Als ik dat wel deed, dan zou ik het niet volhouden in een mannenwereld.
Alle mannen zijn viezeriken. En de vrouwen stiekem ook, alleen dat is net zo'n taboe als dat vrouwen poepen.quote:
je weet de helft nog nietquote:
Wat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef thesystem het volgende:
[..]
aaah mijn excusesssss
maar ben t zo gewend......
CG berekenen; arm - lemac : mac x 100
inderdaad want vrouwen schijten niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alle mannen zijn viezeriken. En de vrouwen stiekem ook, alleen dat is net zo'n taboe als dat vrouwen poepen.
Vrouwen zijn dus geen viezeriken.
Ik weet dat ik het NIET ben. Eerder de kant van "non" op zeg maar. Bij mannen ben je óf een slet, óf een frigide kut. En men mag me slet noemen wat ik wil, ik weet toch wel dat ik een frigide kut benquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je wil dat mannen denken dat je een slet bent. Toch?
ECHT NIET!quote:
Non? Dat is dan weer een beetje jammer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het NIET ben. Eerder de kant van "non" op zeg maar. Bij mannen ben je óf een slet, óf een frigide kut. En men mag me slet noemen wat ik wil, ik weet toch wel dat ik een frigide kut ben
Alleen ik geloof niet en ik misbruik geen kinderen. Dus houden we het maar op "frigide kut". Iets accurater.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Non? Dat is dan weer een beetje jammer.
ja dat scheelt wel in hoogst haalbare binnen de krijgsmacht als dame hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Non? Dat is dan weer een beetje jammer.
Ok. Frigide kut.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alleen ik geloof niet en ik misbruik geen kinderen. Dus houden we het maar op "frigide kut". Iets accurater.
I know. Jezelf omhoogneuken is toch de meest makkelijke manier. Laat ik nou net iets andere normen en waarden hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat scheelt wel in hoogst haalbare binnen de krijgsmacht als dame hoor
sld1 max denk ik
Lemac: De afstand van de Datum reference line voor de neus tot waar mac begintquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:12 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, dat CG Center of Gravity betekent snap ik ook nog wel... Werk ik vrijwel dagelijks mee. Maar lemac en mac zeggen mij niks.
Doesn't make much sense to me.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:21 schreef thesystem het volgende:
[..]
Lemac: De afstand van de Datum reference line voor de neus tot waar mac begint
Mac (mean aerodynamic chord): het gemiddelde van 5 vleugelribben genomen over 5 gelijke stukken van de vleugel
C130H
Lemac: 487.4
mac: 164.5
Arm: 523.6 (hier op kom je door het totale moment te delen van t vliegtuig door het totale gewicht van t vliegtuig en dan x 1000 te doen (aangezien de moment met 1000 zijn verkleind![]()
)
523.6 - 487.4 = 36.2
36.2 / 164.5 = 0.220060790
0.220060790 x 100 = 22.0060790
22.0060790 = 22 % Mac
Je maakt mijn dag weer goed!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:21 schreef thesystem het volgende:
[..]
Lemac: De afstand van de Datum reference line voor de neus tot waar mac begint
Mac (mean aerodynamic chord): het gemiddelde van 5 vleugelribben genomen over 5 gelijke stukken van de vleugel
C130H
Lemac: 487.4
mac: 164.5
Arm: 523.6 (hier op kom je door het totale moment te delen van t vliegtuig door het totale gewicht van t vliegtuig en dan x 1000 te doen (aangezien de moment met 1000 zijn verkleind![]()
)
523.6 - 487.4 = 36.2
36.2 / 164.5 = 0.220060790
0.220060790 x 100 = 22.0060790
22.0060790 = 22 % Mac
Klinkt niet alsof je 100% weet hoe het precies in elkaar zit... Ik weet het ook niet allemaal precies hoor, maar volgens mij begint je datum reference line op een punt op, of voor de neus en loopt door naar achteren, niet alleen ervoor. De mac-waarde hoef je toch nooit uit te rekenen? Dat is toch gewoon een vaste design-waarde? Tenzij de vorm van de vleugel verandert. Maar op dat moment heb je een groter problem denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:35 schreef thesystem het volgende:
die 22% geven idd aan dat je op 22% in het mean aerodynamic chord zit
Als je die dan weer omrekend naar de arm dan weet je waar het CG in het vliegtuig zit mbt de datum reference line (een denkbeeldige lijn voor de neus van t vliegtuig)
Je moet je % mac weten ivm het limiet wat ligt op het vliegtuig.....als je dan buiten die range valt mag je niet vliegen.
Sja, thats my job.....![]()
Mac uitrekenen...en alles wat erbij komt![]()
Gelukkig is het jouw werk en niet het mijne..quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:35 schreef thesystem het volgende:
die 22% geven idd aan dat je op 22% in het mean aerodynamic chord zit
Als je die dan weer omrekend naar de arm dan weet je waar het CG in het vliegtuig zit mbt de datum reference line (een denkbeeldige lijn voor de neus van t vliegtuig)
Je moet je % mac weten ivm het limiet wat ligt op het vliegtuig.....als je dan buiten die range valt mag je niet vliegen.
Sja, thats my job.....![]()
Mac uitrekenen...en alles wat erbij komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |