Ik moet dat ding ook nog ergens hebben...quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet mijn paspoort... Ik had overigens wel de "NATO zusatzbekommen" stempel, dat was de belangrijkste!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen bleken die combis na anderhalf jaar in Zuid-Italië te hebben gestaan binnen de hele KLu niet meer in de boeken te staan
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Instelling? Een grote bek hebben is niet zoveel mis mee, maar om dat nou te doen als burgerblaag die nog niet verder is gekomen dan stickers vragen bij de poort, tegenover actief dienende militairen... Ja, daar heb ik een mening over. Het zou hetzelfde zijn als ik op het KCT forum een grote bek ga hebben als blanco.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:34 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja maar nu zijn jullie al aan het huilen.
Effe serieus, wat boeit het nou als iemand een beetje grote bek heeft op een forum. Waarom moet daarbij meteen een eventuele inbinding op een opleiding of de daaropvolgende parate status ofzo nou mee te maken.
Ze heeft toch niet een grote bek over de inhoud van ons werk?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Instelling? Een grote bek hebben is niet zoveel mis mee, maar om dat nou te doen als burgerblaag die nog niet verder is gekomen dan stickers vragen bij de poort, tegenover actief dienende militairen... Ja, daar heb ik een mening over. Het zou hetzelfde zijn als ik op het KCT forum een grote bek ga hebben als blanco.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik moet dat ding ook nog ergens hebben...
Wij hadden een defensie-ID, en als we naar het buitenland reisden dan hadden we daar een NATO Travel Order bij. Gewoon een A4tje met daarop de tekst dat je door de commandant geautoriseerd in uniform door de NAVO reisde, al dan niet voorzien van een dienstwapen. Werkte overal, behalve in Italië, want daar sprak natuurlijk weer bijna niemand engels. Dus daarvoor hadden we 2 combi's met LM-xx-xx platen.Bij de combinatie Italiaan + Militair moet ik toch meteen aan 'Allo 'Allo denken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen bleken die combis na anderhalf jaar in Zuid-Italië te hebben gestaan binnen de hele KLu niet meer in de boeken te staan
Bestaat nog steeds, de NATO reiswijzer. En de luchtmacht had toch al vrij snel een tag? Ik kan me herinneren dat de KLU al lang en breed met zo'n bankpas liep terwijl de KL nog prima zijn "groene boekje" had.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik moet dat ding ook nog ergens hebben...
Wij hadden een defensie-ID, en als we naar het buitenland reisden dan hadden we daar een NATO Travel Order bij. Gewoon een A4tje met daarop de tekst dat je door de commandant geautoriseerd in uniform door de NAVO reisde, al dan niet voorzien van een dienstwapen. Werkte overal, behalve in Italië, want daar sprak natuurlijk weer bijna niemand engels. Dus daarvoor hadden we 2 combi's met LM-xx-xx platen.
Whehehehequote:Alleen bleken die combis na anderhalf jaar in Zuid-Italië te hebben gestaan binnen de hele KLu niet meer in de boeken te staan
Ze praten in ieder geval wel zo!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Bij de combinatie Italiaan + Militair moet ik toch meteen aan 'Allo 'Allo denken...
Een tijdlang had ik 3 Identiteitsbewijzen: het militair paspoort (anders snapten de dienstplichtigen bij de KL het niet meer), de ID-card, en de tag. De tag was voor dagelijsk gebruik. Daarmee kon je alle KLu onderdelen op, maar belangrijker nog: de restricted areas van je eigen onderdelen stonden er ook op aangegeven, met de vakjes leesbaar voor de objecten waar je in mocht.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bestaat nog steeds, de NATO reiswijzer. En de luchtmacht had toch al vrij snel een tag? Ik kan me herinneren dat de KLU al lang en breed met zo'n bankpas liep terwijl de KL nog prima zijn "groene boekje" had.
Dat krijg je ervan als je een kleine eenheid wegstuurt naar een land waar al een grote eenheid (Det Villafranca) actief is. Dan val je administratief onder dat grote detachement, en je voertuigen ook. Alleen jammer dat men in de Motor transport groep niet zo goed is in boekhouden.quote:[..]
Whehehehe
Het maakt niet uit waar het om gaat. Het gaat om de insteek, kijk bv naar een type als Puma, toen hij hier nog jong en onbedorven rondhing was er geen land met hem te bezeilen, nu is hij toch behoorlijk bijgedraaid.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:53 schreef Lightning_NL het volgende:
Ze heeft toch niet een grote bek over de inhoud van ons werk?
Ze geeft juist iemand een grote bek om zijn gedrag.
En Lotusss kan niet veranderen of zo?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar het om gaat. Het gaat om de insteek, kijk bv naar een type als Puma, toen hij hier nog jong en onbedorven rondhing was er geen land met hem te bezeilen, nu is hij toch behoorlijk bijgedraaid.
ging me vooral om het feit dat ik sinds dat ik voor het laatst uit de wiskundeles getrapt werd met de boodschap 'en blijf weg!' niet meer zoveel cijfertjes bij elkaar heb zien staanquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Juist, genoeg vrouwelijk geneuzel.
Wil iedereen zonder smartcard deze topique nu aub verlaten voordat sp3c begint te schuimen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En er is weer plaats in de slaapzak![]()
Pumatje, kruip dr maar in
Okiquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Slaap lekker! En met 'dames' bedoelde ik niet per sé de vrouwelijke kunne
Jammer dat de coördinaten een versiersel zijn, niet dat je de coördinaten van jezelf af kan lezen...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
http://www.horloge.info/n(...)-met-Desert-Wolf/584
http://www.blancier.eu/
Apart. Niet apart genoeg om 'm te bestellen, maar toch wel aardig.
Ik kon er niets over vinden in DEF, vandaar hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:33 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zou hem zelf ook niet kopen hoor, ding kost 345 euro en dan nog maar 12 mnd garantie lees ik netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou van ronde klokjes, niet van zo'n vierkant ding. En past ook niet op een vrouwenpols. Maar het idee is wel goed, als symbool en steun voor de krijgsmacht enzo.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
ik heb binnenkort mijn eerste kazerneweek van dit jaarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:41 schreef Bouke-p het volgende:
Komende week weer op oefening, ondersteuning van een VTO eindoefening(toekomstig verbindings sgt/LT's ). Gaat weer een lekkere boutweek worden, alles weer volgens de regeltjes en van wat ik tot nu gezien heb snappen die figuren dr niks van.
En in april op oefening met Luchtmobiel, de planning was spanje maar t schijnt dat er vanwege geldproblemen toch maar voor belgie gekozen is![]()
Eindelijk hebben we t weer druk! en al die oefeningen/ondersteuningen leveren ten minste weer extra geld op
What the fuck...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
http://www.horloge.info/n(...)-met-Desert-Wolf/584
http://www.blancier.eu/
Apart. Niet apart genoeg om 'm te bestellen, maar toch wel aardig.
Ik kon er niets over vinden in DEF, vandaar hier.
En maar 12 maanden garantie.... de echte kwalitatief goede horlogefabrikanten durven niet hun naam zo te grabbel te gooien, en zeker niet voor een horloge van bijna 350 euroquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
What the fuck...
Ik dacht dat dat ding een tientje of twee zou kosten... 345 euro voor zo'n lelijk ding?
Zag het! Uitgebreid zeg, maar wel leuk te lezen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |