Woeoehahahahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Esses het volgende:
Slowchat #8 waarin we een bril voor Pumatje zoeken
pak je rechterhand (of je linker...net wat je wilt) en vermaak jezelfquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:15 schreef Esses het volgende:
Tis saai en stil.. Iemand.. Vermaak mij.
Ik heb Hercules al verder afgekeken, en ga zo (uit)slapen voor de late dienst van morgen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:18 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
pak je rechterhand (of je linker...net wat je wilt) en vermaak jezelf
oftewel: lid worden van ruk en trek vereniging "het lamme klauwtje"
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Esses het volgende:
Slowchat #8 waarin we een bril voor Pumatje zoeken
Moet dat persé hier....kan je niet gewoon een PM sturen ofzo?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:57 schreef BOKA het volgende:
Alleen jammer dat je het feedbacktopic blijkbaar niet kan zien.
Hoeveel last kan je nu hebben van 1 enkel bericht?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:03 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Moet dat persé hier....kan je niet gewoon een PM sturen ofzo?
Ow, ik dacht altijd een touwtje, een paperclip en kauwgomquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:05 schreef Bouke-p het volgende:
MacGyverMet een rolletje tape en een pen een tank bouwen
Heb ik ook standaard in huis liggen! En secondelijm. Hoezo zomen aan elkaar naaien? Paar druppeltjes secondelijm erop en die zoom is ook weer goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:37 schreef Bouke-p het volgende:
Kan ook, maar met tape is steviger. Vooral Duc(t?)tape is erg geschikt! Sterker nog, de moderne soldaat kan nog steeds niet zonder die tape. Ik heb op oefening standaard een paar rollen in mn vtg liggen. Altijd makkelijk, mocht je vtg uitelkaar flikkeren, beetje tape en je kunt weer verder![]()
Jij hier!quote:
Verlaat me niet Maitje :$quote:
Ach, dat houdt het spannendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:18 schreef Rave_NL het volgende:
Ja maar ik ben hier 4 weken niet meer geweest, en na dit weekend ook de laatste 2 weken van mn training niet. Dus hoi.
Rare paxquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:55 schreef Lightning_NL het volgende:
Mariniers.....
Tja... Dat soort lui is grappig. Gewoon grappig.
Anyway, de kwaliteit van dit slowchat topic is wel enorm gekelderd zeg.
Delen met een pleun...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik verlaat je ook niet, neem er gewoon 1 bij!
Survivalfase met een artic slaapzak?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb me kapot gezweten toen ik in m'n sneeuwhol sliep in m'n ondergoed in m'n eentje in m'n slaapzak en het buiten -25 / -30 was. Moet er niet aan denken dat er dan ook nog iemand anders in m'n slaapzak zit.
Hey stomme tor, ik ben geen pleun.quote:
Ik wil wel met jou in een slaapzakquote:
Shit, is waar ook...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Hey stomme tor, ik ben geen pleun.
Overigens ik wil je voor mijzelf maitje
Hehehe alleen waarschijnlijk de meest relaxte die jij ooit tegen zult komenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Shit, is waar ook...
De blauwe maffia...
dan wil ik wel weer meedoenquote:
Opzouten. Jij hebt Maitje.quote:
die is toch leuker...quote:
Het hele punt is dat ik jullie niet wil of moet tegenkomen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Hehehe alleen waarschijnlijk de meest relaxte die jij ooit tegen zult komen
Tuurlijk niet. Vrouwen hebben helemaal geen mannen.quote:
Als ik iemand wil hebben die luistert, dan neem ik wel een hond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |