En nog liever een marechaussee?quote:
Ach.. ik praat ook maar wat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:02 schreef Pumatje het volgende:
zou ik ook doen als een tanker je afwijst...
marinier haha...
ja dat komt omdat je nog niet weet wat ze uitvreten als ze op uitzending zijn
Dat wordt vanzelf andersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:27 schreef Pumatje het volgende:
een burgervrouw die een man wil die bij defensie werkt snap ik heel goed.
Mijn dame ( en ik ook ) vind het heerlijk dat ik pleite ben doordeweeks.. en in het weekend heb je echt wat aan elkaar.
Ok, ben pitten, maar ff nog snel meldenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:00 schreef Pumatje het volgende:
Dat geloof ik goed.
Vrienden van mij krijgen nu kinderen, zowel de bij Defensie werkende als de Burgervarianten...
en dan kan ik goed begrijpen dat dit onder andere een trigger is om mijn mening om te gooien.
Ik zou zeggen, verhef uw stem en snij een nieuw onderwerp aan!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:55 schreef Lightning_NL het volgende:
Mariniers.....
Tja... Dat soort lui is grappig. Gewoon grappig.
Anyway, de kwaliteit van dit slowchat topic is wel enorm gekelderd zeg.
Nou, breng jij het weer is op officiershoogte danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:55 schreef Lightning_NL het volgende:
Mariniers.....
Tja... Dat soort lui is grappig. Gewoon grappig.
Anyway, de kwaliteit van dit slowchat topic is wel enorm gekelderd zeg.
Danku voor de aanvullingquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:56 schreef Lotusss het volgende:
Maitje heeft wel gelijk. Ik denk dat je als persoon (en vooral als vrouw) een bepaalde persoonlijkheid moet hebben om bij de krijgsmacht te willen. En als vrouw moet je dan niet iemand zijn die gaat zeuren om een gebroken nagel en gaat huilen als er een "foute" opmerking wordt gemaakt.
Maar dat wil niet zeggen dat die vrouw dan niet vrouwelijk en lief en verzorgend is. Zelf heb ik het idee dat het privé juist méér zo is ter compensatie van die "mannenwereld" waarin je je juist niet te vrouwelijk op moet stellen.
Nu zit ik nog niet in de krijgsmacht, maar heb wel zowel mijn werk/studie als hobby's altijd in een mannenwereld gehad en ik denk dat ik juist daarom in privésituaties mezelf een stuk vrouwelijker wil kleden en gedragen.
Ik steun mensen alleen als ik vind dat ze gelijk hebben.quote:
OMG -_- ben je er zo eentje -_-quote:
Een merk voor geweren/shotguns.quote:
Met zo'n geweer is de kans een stuk groter dat je wat raakt.quote:
HPG groep heeft die dingen, om ongedierte(honden, kattem, ratten) af te knallen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:58 schreef cw2cu het volgende:
GNK'ers ook? Dat wist ik niet.
Maar ze zijn voor de pio's, en laat ik dat nou net zijn!
Vooral infanteristen hebben altijd een grote bek over GNK, tot ze auwie hebben en een pleister komen halen of toch niet zo veel zin hebben om in de regen/kou te zitten en iets verzinnen om ff de warme gnk tent binnen te komen en ff uit de oefening zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:56 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mag die onderstezin ook even uitgelegd worden.. waarom GNK ratten zijn...?
Ow. Ik bel daar de gemeentereiniging voorquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
HPG groep heeft die dingen, om ongedierte(honden, kattem, ratten) af te knallen.
Dankje voor je antwoord.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:00 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Vooral infanteristen hebben altijd een grote bek over GNK, tot ze auwie hebben en een pleister komen halen of toch niet zo veel zin hebben om in de regen/kou te zitten en iets verzinnen om ff de warme gnk tent binnen te komen en ff uit de oefening zijn
Speciaal voor jou natuurlijk!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:56 schreef Lightning_NL het volgende:
Zo gaat dit topic toch nog snel vol komen.Mooi.
ja, was net van plan om je een PB te sturen. Ik heb afgelopen week 2 minuuten achter een mulan pc gezeten, vanwege de chaufweek. ik heb echt geen tijd gehad om te reageren, maar zie t PB dat zo jouw kant op komt.quote:
Omdat een goede naam beter blijft hangen dan een nummertje bij de meeste mensen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarom moet het een naam hebben. Waarom niet gewoon #8?
Idd.. kijk maar naar lotuss de vrouwen aan de macht naam...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarom moet het een naam hebben. Waarom niet gewoon #8?
Prima, komt goed. Afhankelijk voor inhoud zal ik weer handelenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ja, was net van plan om je een PB te sturen. Ik heb afgelopen week 2 minuuten achter een mulan pc gezeten, vanwege de chaufweek. ik heb echt geen tijd gehad om te reageren, maar zie t PB dat zo jouw kant op komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |