quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
ik heb binnenkort mijn eerste kazerneweek van dit jaar
Naah.. ik zal der wel is mee willen schieten heur!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:40 schreef Esses het volgende:
Ik heb hem ook half gelezen toen was mijn interesse in de leopard toch echt wel vervlogen. Ik kan het niet helpen maar ik heb gewoon niets met dat ding.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:35 schreef Pumatje het volgende:
serieus de knal.... oh oh oh
man.. bijna beter dan....
serieus.
jonge jonge
Loop?, Loop??? Een tank heeft geen Loop, maar een schietbuisquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:55 schreef Esses het volgende:
Ja en je krijgt een ongeluk, loop tegen iets aan, loop knapt naar boven, been vast tussen kulas en je zitting... vreemdste dingen gezien...
De schietbuis wil nog wel eens omhoog schieten waardoor aan de achterkant een kulas naar beneden kan knallen, een keer bij de leopard gezien, bij de PZH heb ik het ook wel eens gezien. Sommige dingen, daar word je niet vrolijk vanquote:Op zondag 14 maart 2010 03:33 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Loop?, Loop??? Een tank heeft geen Loop, maar een schietbuis![]()
Grooot verschil![]()
En je been tussen de kulas en zitting.. dan moet je al een keer zijn rondgedraaid met je been ertussen
maar als je de veiligheidskooi niet dichtschuift.. dan kunnen er tijdens het draaien nare dingen gebeuren
Dat is echt je reinste onzin.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef Esses het volgende:
[..]
De schietbuis wil nog wel eens omhoog schieten waardoor aan de achterkant een kulas naar beneden kan knallen, een keer bij de leopard gezien, bij de PZH heb ik het ook wel eens gezien. Sommige dingen, daar word je niet vrolijk van
De ongelukken van voor de walibi waren ook niet altijd even nice zeg maar.
Jij bent toch niet het type cavalerist die meent dat het een schietbuis is omdat er geen trekken en velden inzitten?quote:Op zondag 14 maart 2010 03:33 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Loop?, Loop??? Een tank heeft geen Loop, maar een schietbuis![]()
Grooot verschil![]()
Is een keer gebeurd (idd met een lader) met de A4. Ik weet niet of dat nog verschil kan maken.quote:En je been tussen de kulas en zitting.. dan moet je al een keer zijn rondgedraaid met je been ertussen
maar als je de veiligheidskooi niet dichtschuift.. dan kunnen er tijdens het draaien nare dingen gebeuren
Zijn ze hier bij de RAF denk je strict op, Ik voldoe aan zo'n beetje alle eisen om bijna alles binnen de RAF te worden. Ik heb de Britse nationaliteit alleen ik heb de afgelopen 5 jaar in Nederland/Duitsland gewoond.quote:You must have lived in the UK for the five years immediately before you apply to join. For a few jobs, the qualifying period is 10 years.
If your period of residency has been broken by certain specific circumstances, your application could still be accepted.
En zelf even contact met de RAF opnemen???quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:28 schreef TheGaffer het volgende:
Dat bedoel ik ook niet, Gewoon een rol binnen de RAF, liefst iets dichtbij de Aircrew. Dat ik geen piloot kan worden dat weet ik al.
dit stemt mij niet zo positiefquote:You must have lived in the UK for the five years immediately before you apply to join.
Een beller is snellerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:00 schreef TheGaffer het volgende:
Ik heb al een email gestuurd, alleen ik heb nog niks terug gekregen. Maar ik zie wel, Ik maak eerst me huidige opleiding af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |