abonnement Unibet Coolblue
pi_68351469


Hoi, welkom in het VBL-subforum! Zoals in de Index beschreven staat; hier vind je voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. Van strafschop tot schwalbe en van de Nederlandse Eredivisie tot de Peruaanse competitie; het kan allemaal in dit forum worden besproken!

Allereerst geldt de algemene FOK! FAQ & Policy. Daar dien je je in het algemeen aan te houden, maar VBL heeft ook wat aandachtpunten die specifiek voor VBL gelden.

We gaan normaal met elkaar om.

VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Valse tussenstanden.

Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.

Help, ik zoek een topic!

Veel topics van bijvoorbeeld clubs, competities, spelers en trainers zijn geplaatst in het handige-linkjes-topic. Kijk eerst eens daar en gebruik de zoektips die in de OP staan om jouw gezochte topic te vinden.

Nieuwstopics openen en centrale topics.

De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.

Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.

Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.



Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.

RayMania (PM),
sjimz (PM),
Prosac (PM),
BliksemSchigt (PM),

Verder is er een centrale VBL-mods PM Inbox die te bereiken is door een PM te sturen naar VblMods.


Valt je iets op dat niet in VBL thuis hoort, maak dan gebruik van de topicreport (, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.



Hier is de OP te vinden.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68351505
Verander de TT maar.

[ Bericht 50% gewijzigd door Prosac op 24-04-2009 21:55:25 ]
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68351540
Bedankt Prosac.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68351718
Gek het dat er van alle kanten gezeik is? Wanneer wordt er nou eens één beleid gevoerd? Stelletje zwakkelingen. Maar ik ga me er niet druk maar om maken, ik ga richting de kroeg
pi_68351748
Ga je hier trouwens ook nog antwoord op geven?
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar de reden aangezien je vorige week zei dat het als over de club gaat dat het kan omdat dat doen niemand pijn doet, zolang het maar niet over forummers of voetballers gaat.
pi_68351972
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gek het dat er van alle kanten gezeik is? Wanneer wordt er nou eens één beleid gevoerd? Stelletje zwakkelingen. Maar ik ga me er niet druk maar om maken, ik ga richting de kroeg
Kijk uit bij het oversteken.
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar de reden aangezien je vorige week zei dat het als over de club gaat dat het kan omdat dat doen niemand pijn doet, zolang het maar niet over forummers of voetballers gaat.
Waarom zou een Ajax topic een beledigende titel richting Ajax zelf moeten hebben? Dat slaat gewoon nergens op, dat Feyenoord voor de klassieker een TT heeft als "Op naar de UFO/Haakneuzen" kan ik begrijpen en dat gebeurt van beide kanten. Maar dit gaat nergens over

En dit is direct ook mijn laatste reactie hier, heb geen zin in hetzelfde gezeik als afgelopen week
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:16:31 #7
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68352459
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ga je hier trouwens ook nog antwoord op geven?
[..]
Ik dacht dat jij wel verstand genoeg had om het te begrijpen na mijn post waarin ik een Feyenoord TT maakte met het woord Kakkerlakken.
Maar helaas, ijdele hoop.

Laat ik het eens uitleggen.
Als een Feyenoorder een Ajax topic opent met het woord Haakneuzen in de TT, bestaat de mogelijkheid dat dat allemaal reacties gaat uitlokken, gezien het feit dat een aantal mensen hier (zoals jij) ontzettend lange tenen heeft, leek het mij verstandiger om de TT te wijzigen.
Dat had ik ook gedaan als Denthemen, Houniet of iemand anders een Feyenoordtopic had geopend met het woord Kakkerlakken in de TT.
Helaas moet het direct weer aangegrepen worden om mij/ons van marchanderen in het voordeel van Ajax te betichten. Eerlijk gezegd ben ik daar ook wel een beetje klaar mee, vooral ook omdat jij niet ziet dat wij ook Ajacieden aanpakken.
Bevalt het je niet, dan flikker je maar lekker op naar een ander forum.
-even tot 10 geteld-.

pi_68353039
Joderators
pi_68353931
Gaan we weer. Het is simpel, maar blijkbaar moet het nog even in viervoud uitgelegd worden; een Feyenoorder die een Ajax-topic met zo'n TT opent, doet dat voor 99% om reacties uit te lokken. Stop dat lekker in de TT van je eigen club, maar niet van de rivaal. Duidelijker kan dit niet, einde discussie dus.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68354027
Snap het wel en wil eigenlijk niet echt een discussie aan maar als ik zeg sterf Ajax of Feyenoord zou dit gewoon mogen maar dat kan toch ook weer allerlei reacties oproepen
pi_68354080
Zijn er serieus users die de uitleg van Ray niet begrijpen?
pi_68354221
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Snap het wel en wil eigenlijk niet echt een discussie aan maar als ik zeg sterf Ajax of Feyenoord zou dit gewoon mogen maar dat kan toch ook weer allerlei reacties oproepen
Misschien moeten een aantal users eens in hun hoofd stampen dat alles om context draait, maar blijkbaar willen een paar users die dat niet snappen, alles zwart op wit hebben, zodat ze precies weten wat wel en niet mag. Ga lekker vrolijk over haakneuzen en Joden in het Feyenoord-topic praten, als het maar niet wordt gedaan in het Ajax-topic. Hetzelfde geldt voor Ajacieden en kakkerlakken. Con-text. We hebben geen boekwerk achter te schermen met dingen die wel en niet mogen, alles staat gewoon in de OP hierboven.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68354525
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef RayMania het volgende:

[..]

Misschien moeten een aantal users eens in hun hoofd stampen dat alles om context draait, maar blijkbaar willen een paar users die dat niet snappen, alles zwart op wit hebben, zodat ze precies weten wat wel en niet mag. Ga lekker vrolijk over haakneuzen en Joden in het Feyenoord-topic praten, als het maar niet wordt gedaan in het Ajax-topic. Hetzelfde geldt voor Ajacieden en kakkerlakken. Con-text. We hebben geen boekwerk achter te schermen met dingen die wel en niet mogen, alles staat gewoon in de OP hierboven.
De user waar je het nu over hebt, die doen het puur om te zieken.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68354532
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef RayMania het volgende:

[..]

Misschien moeten een aantal users eens in hun hoofd stampen dat alles om context draait, maar blijkbaar willen een paar users die dat niet snappen, alles zwart op wit hebben, zodat ze precies weten wat wel en niet mag. Ga lekker vrolijk over haakneuzen en Joden in het Feyenoord-topic praten, als het maar niet wordt gedaan in het Ajax-topic. Hetzelfde geldt voor Ajacieden en kakkerlakken. Con-text. We hebben geen boekwerk achter te schermen met dingen die wel en niet mogen, alles staat gewoon in de OP hierboven.
Het is ook maar goed dat jullie geen draaiboek hebben met alles erop en er aan dat moet je straks ook nog gaan kijken of je wel pannenkoeken mag typen bewijze van spreken.
Het moet allemaal wel leuk blijven en veel gaat ook wel goed en die discussie zal altijd blijven het is wel voetbal waar we het over hebben of het nu een gifje is of een topictitel er blijft altijd wel werk voor de mods hier.
pi_68354572
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef denthemen het volgende:

[..]

De user waar je het nu over hebt, die doen het puur om te zieken.
De users die het expres doen om te zieken kunnen lekker mijn kont kussen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:16:40 #16
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68354884
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef RayMania het volgende:

[..]

De users die het expres doen om te zieken kunnen lekker mijn kont kussen.
En uiteindelijk hun eigen, omdat ze hier niet meer kunnen komen.

Context.. dat zocht ik inderdaad. Dat is lastig moderaten, maar op een gegeven moment ken je je pappenheimers wel.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 april 2009 @ 23:29:11 #17
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_68355404
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:16 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij wel verstand genoeg had om het te begrijpen na mijn post waarin ik een Feyenoord TT maakte met het woord Kakkerlakken.
Maar helaas, ijdele hoop.

Laat ik het eens uitleggen.
Als een Feyenoorder een Ajax topic opent met het woord Haakneuzen in de TT, bestaat de mogelijkheid dat dat allemaal reacties gaat uitlokken, gezien het feit dat een aantal mensen hier (zoals jij) ontzettend lange tenen heeft, leek het mij verstandiger om de TT te wijzigen.
Dat had ik ook gedaan als Denthemen, Houniet of iemand anders een Feyenoordtopic had geopend met het woord Kakkerlakken in de TT.
Helaas moet het direct weer aangegrepen worden om mij/ons van marchanderen in het voordeel van Ajax te betichten. Eerlijk gezegd ben ik daar ook wel een beetje klaar mee, vooral ook omdat jij niet ziet dat wij ook Ajacieden aanpakken.
Bevalt het je niet, dan flikker je maar lekker op naar een ander forum.
-even tot 10 geteld-.

Het heeft echt geen zin het uit te leggen. Je weet voor jezelf dat je het eerlijk doet. Als er huilertjes zijn die dat niel willen zien dan kunnen die lekker de pestpleuris krijgen. Reageer nou maar gewoon met de opmerking "ja je hebt helemaal gelijk" - en je blijft gewoon zo eerlijk mogelijk modden naar eigen eer en geweten zoals je altijd al doet, dan scheelt het je tijd en irritatie. Mensen die eeuwig in de slachtofferrol schieten die krijg je niet tevreden en iedere poging daaroe is verspilde moeite. Zeker op zo'n forum als dit.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_68355875
Ray, heb je mijn mail gehad?
pi_68355884
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef RayMania het volgende:

[..]

De users die het expres doen om te zieken kunnen lekker mijn kont kussen.
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:43 schreef SCH het volgende:
Ray, heb je mijn mail gehad?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68355938
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef RayMania het volgende:

[..]

De users die het expres doen om te zieken kunnen lekker mijn kont kussen.
pi_68355979
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:29 schreef Doc het volgende:

[..]

Het heeft echt geen zin het uit te leggen. Je weet voor jezelf dat je het eerlijk doet.
Daarom. Maar dan nog is het behoorlijk vermoeiend om vier maanden lang, dag in dag uit, je online te moeten 'verantwoorden' voor een beslissing die je neemt met het oog op VBL. Niet voor jezelf, maar het forum VBL. Wij willen ook gewoon buiten dit topic kunnen posten als we thuiskomen van werk of school, maar tegenwoordig kan dat al bijna niet. Best triest, eigenlijk.
quote:
Als er huilertjes zijn die dat niel willen zien dan kunnen die lekker de pestpleuris krijgen.
Het wordt inderdaad tijd dat er een einde aan komt, het heeft veel te lang geduurd. Enkele bewuste zeikers hier zetten zitten volgens mij 24/7 aan de azijn en denken dat het modden alleen wat posts wijzigen, topics sluiten en TT wijzigen is en denken dat we allemaal Ajax-mods, machtsgeil zijn, nooit fouten durven toe te geven en graag bannen. Fucking bullshit allemaal . Ik krijg echt zin om de volgende keer gewoon een FA te vragen om een user eraf te gooien als daar wéér over begonnen wordt.

En dan gaan mensen ook nog hun 'argumenten' ondersteunen met een topic uit 2007.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:55:18 #22
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68356232
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:47 schreef RayMania het volgende:

En dan gaan mensen ook nog hun 'argumenten' ondersteunen met een topic uit 2007.
Ik zie dat nu pas. Die van Feyenoord is zelfs uit 2006.
pi_68356241
Al bijna bij de 100 Dat wordt een extra feestje op Koninginnedag!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 april 2009 @ 23:59:49 #24
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_68356353
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:47 schreef RayMania het volgende:

[..]

Daarom. Maar dan nog is het behoorlijk vermoeiend om vier maanden lang, dag in dag uit, je online te moeten 'verantwoorden' voor een beslissing die je neemt met het oog op VBL. Niet voor jezelf, maar het forum VBL. Wij willen ook gewoon buiten dit topic kunnen posten als we thuiskomen van werk of school, maar tegenwoordig kan dat al bijna niet. Best triest, eigenlijk.

En dan gaan mensen ook nog hun 'argumenten' ondersteunen met een topic uit 2007.
Ik weet hoe het werkt hoor - ik heb er zelf wel enige ervaring mee op VBL - het principe was vroeger niet anders - maar je keer op keer verantwoorden dat kan je maar beter laten - zonde van de tijd als je weet dat het specifieke personen zijn die toch niet tevreden zullen zijn.
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:47 schreef RayMania het volgende:

Het wordt inderdaad tijd dat er een einde aan komt, het heeft veel te lang geduurd. Enkele bewuste zeikers hier zetten zitten volgens mij 24/7 aan de azijn en denken dat het modden alleen wat posts wijzigen, topics sluiten en TT wijzigen is en denken dat we allemaal Ajax-mods, machtsgeil zijn, nooit fouten durven toe te geven en graag bannen. Fucking bullshit allemaal . Ik krijg echt zin om de volgende keer gewoon een FA te vragen om een user eraf te gooien als daar wéér over begonnen wordt.

En dan gaan mensen ook nog hun 'argumenten' ondersteunen met een topic uit 2007.
Wat betreft de zeikerds: eraf gooien is wel makkelijk, maar in het eigen sop gaar laten koken is even makkelijk. Niet serieus meer op in gaan als je weet wie het is.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_68356418
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:59 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik weet hoe het werkt hoor - ik heb er zelf wel enige ervaring mee op VBL - het principe was vroeger niet anders

Wat betreft de zeikerds: eraf gooien is wel makkelijk, maar in het eigen sop gaar laten koken is even makkelijk. Niet serieus meer op in gaan als je weet wie het is.
Komt allemaal wel goed.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 april 2009 @ 00:05:01 #26
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_68356486
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:02 schreef RayMania het volgende:

[..]

Komt allemaal wel goed.
[streng toespreekmodus] Laat ik in dit topic ieder geval niet meer zien dat er een mod hier nog serieus ingaat op D-K, JvdH of TR [/streng toespreekmodus]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_68356647
Ray kan je nog even antwoord geven op mijn vraag, dan kan ik rustig slapen
pi_68356672
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:05 schreef Doc het volgende:

[..]

[streng toespreekmodus] Laat ik in dit topic ieder geval niet meer zien dat er een mod hier nog serieus ingaat op D-K, JvdH of TR [/streng toespreekmodus]
[indelachschietmodus]Ik zie dat kale hoofd voor me, bedekt door een petje, en dan dat strenge toespreken[/indelachschietmodus]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 april 2009 @ 00:24:27 #29
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_68356941
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:12 schreef SCH het volgende:

[..]

[indelachschietmodus]Ik zie dat kale hoofd voor me, bedekt door een petje, en dan dat strenge toespreken[/indelachschietmodus]
Misschien moet ik dan volgende keer bij een meet toch maar een vuist in je gezicht planten
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_68356972
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:24 schreef Doc het volgende:

[..]

Misschien moet ik dan volgende keer bij een meet toch maar een vuist in je gezicht planten - dat weet je weer dat skinheads met petje niet zo grappig zijn
Ooooh, dat zou potenrammen zijn hoor
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 april 2009 @ 00:26:13 #31
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_68356988
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Ooooh, dat zou potenrammen zijn hoor
En dus
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_68357000
Dames, dit is FB, geen slowchat. Ruziemaken doe je maar via PM.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 april 2009 @ 00:31:13 #33
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_68357090
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dames, dit is FB, geen slowchat. Ruziemaken doe je maar via PM.
Is dit ruzie?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_68357091
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:26 schreef Doc het volgende:

[..]

En dus


Sorry nachtmodje, we zullen stoppen. Maar Doc houdt wel van me hoor, zijn dochters noemen me zelfs oom dus het is allemaal een gebbetje
pi_68359560
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef RayMania het volgende:

[..]

Misschien moeten een aantal users eens in hun hoofd stampen dat alles om context draait, maar blijkbaar willen een paar users die dat niet snappen, alles zwart op wit hebben, zodat ze precies weten wat wel en niet mag. Ga lekker vrolijk over haakneuzen en Joden in het Feyenoord-topic praten, als het maar niet wordt gedaan in het Ajax-topic. Hetzelfde geldt voor Ajacieden en kakkerlakken. Con-text. We hebben geen boekwerk achter te schermen met dingen die wel en niet mogen, alles staat gewoon in de OP hierboven.
Waar slaat dit nou weer op? In het Feyenoord-topic mag je wel ouwehoeren over joden/kakkerlakken/haakneuzen, maar nee in het Ajax-topic moet je daar niet voor zijn.

De tering zeg.
pi_68359563
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_68359566
Wat tot tien tellen. Je wordt gewoon weer fucking hard benadeeld hier als je "voor' Feyenoord ben.

Nja, lama hange trusten alleb
pi_68359767
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:41 schreef Twerk het volgende:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Wie niet weg is, is gezien
pi_68359790
Kunnen jullie niet gewoon bij iedere jankerd die over dat haakneuzen enzo begint in fb dat stukje uit de openingspost quoten over dat 'we gaan wel gewoon met respect met elkaar om'? Scheelt heel wat typen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_68360080
Ik heb vannacht gedroomd dat ik op stap was met sjimz en ray. En nee, niks homosueels ofzo. Gewoon, we gingen boodschappen doen en sjimz was helemaal niet klein en had een baardje:+
pi_68360162
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:43 schreef Rots het volgende:
Wat tot tien tellen. Je wordt gewoon weer fucking hard benadeeld hier als je "voor' Feyenoord ben.

Nja, lama hange trusten alleb
Genees dan ook een keer.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 april 2009 @ 11:01:20 #42
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_68361786
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:39 schreef Rots het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou weer op? In het Feyenoord-topic mag je wel ouwehoeren over joden/kakkerlakken/haakneuzen, maar nee in het Ajax-topic moet je daar niet voor zijn.
Je snapt het gewoon! Zo moeilijk was het toch niet?
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:39 schreef Rots het volgende:

De tering zeg.
Zo vreemd is dat niet: als je in een F'noord clubhuis binnenkomt en begint te blaten over kutkakkerlakken dan wordt je toch ook gewoon " verwijderd" uit dat clubhuis terwijl dat in het Ajaxhonk geen probleem is?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:05:33 #43
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68361868
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:01 schreef Doc het volgende:

[..]

Je snapt het gewoon! Zo moeilijk was het toch niet?
[..]

Zo vreemd is dat niet: als je in een F'noord clubhuis binnenkomt en begint te blaten over kutkakkerlakken dan wordt je toch ook gewoon " verwijderd" uit dat clubhuis terwijl dat in het Ajaxhonk geen probleem is?
Dat je er nog op ingaat. Hij doet het erom
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 april 2009 @ 11:12:23 #44
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_68361993
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:05 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat je er nog op ingaat. Hij doet het erom
Ik vond het juist wel leuk te zien dat hij het eigenlijk best snapt!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:48:04 #45
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_68364082
Zal leuk worden als Rots terugkomt over een week.
pi_68364309
Doc
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68368843
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68368863
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68369105
Doe ik.
pi_68369759
Leuk bericht uit Zuid-Afrika.. (WK 2010)

Geen apart topic voor nodig denk ik.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68370351
Sports Bars in Nederland

Kan de TT veranderd worden naar: "Sports Bars in Nederland en het buitenland!"?

Vind het ook wel leuk om te weten waar in het buitenland leuke sports bars te vinden zijn voor op vakantie b.v.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_68371275
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Sports Bars in Nederland en andere landen

Kan de TT veranderd worden naar: "Sports Bars in Nederland en het buitenland!"?

Vind het ook wel leuk om te weten waar in het buitenland leuke sports bars te vinden zijn voor op vakantie b.v.
Gedaan!
pi_68371870
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:22 schreef Breach het volgende:
Leuk bericht uit Zuid-Afrika.. (WK 2010)

Geen apart topic voor nodig denk ik.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68372021
Thanks sjimz.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_68372254
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 18:49 schreef Breach het volgende:

[..]
Kan.
Maar ik vind het topic tot nu toe best wel oke verlopen.
pi_68372330
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 19:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Kan.
Maar ik vind het topic tot nu toe best wel oke verlopen.
Dat kan toch makkelijk in het WK 2010 topic?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68372342
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 19:07 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat kan toch makkelijk in het WK 2010 topic?
Ja dat zou eventueel wel kunnen ja.
Als het topic niet meer loopt kunnen we het altijd nog mergen.
pi_68372380
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 19:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja dat zou eventueel wel kunnen ja.
Als het topic niet meer loopt kunnen we het altijd nog mergen.
Kan hier een andere mod dan Sjimz naar kijken?!

Nee, prima
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68372455
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 19:09 schreef Breach het volgende:

[..]

Kan hier een andere mod dan Sjimz naar kijken?!

Nee, prima
pi_68373944
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 19:09 schreef Breach het volgende:

[..]

Kan hier een andere mod dan Sjimz naar kijken?!

Nee, prima
pi_68383601
Breach. vind je sjimz een ajax-mod dan?
pi_68386238
Mag ik de modjes er op wijzen dat het schelden met griep nu ook een serieuze doodsverwensing is.
pi_68386262
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:32 schreef SCH het volgende:
Mag ik de modjes er op wijzen dat het schelden met griep nu ook een serieuze doodsverwensing is.
Nee. Jij mag niks.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68386355
- Doodverwensing -

[ Bericht 95% gewijzigd door RayMania op 26-04-2009 11:40:06 ]
pi_68388183
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:32 schreef SCH het volgende:
Mag ik de modjes er op wijzen dat het schelden met griep nu ook een serieuze doodsverwensing is.
Ligt eraan welke griep.

Maar in theorie kan je ook van bijvoorbeeld diarree doodgaan. Dus is elke ziekte een doodsverwensing.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 26 april 2009 @ 12:48:48 #66
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68388223
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:37 schreef SCH het volgende:
- Doodverwensing -
pi_68388256
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ligt eraan welke griep.

Maar in theorie kan je ook van bijvoorbeeld diarree doodgaan. Dus is elke ziekte een doodsverwensing.
Iemand een goede reis wensen ook, het verkeer is gevaarlijk.
pi_68388323
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ligt eraan welke griep.

Maar in theorie kan je ook van bijvoorbeeld diarree doodgaan. Dus is elke ziekte een doodsverwensing.
Dan mag eet een "kilo zout" ook niet meer of water.
pi_68394418
quote:
Ik ben nog steeds voor definitief sluiten.

Dit slaat écht totaal nergens meer op .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_68394462
Ik ga het even allemaal terug lezen.
Kan even duren.
pi_68394557
Sterkte
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 26 april 2009 @ 16:37:28 #73
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68396093
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Goser zei net dat ie op radio 1 hoorde dat Didulica dood is
Weg met deze user.
-
pi_68396328
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Weg met deze user.
Met Drizzt_DoUrden?
Volgens mij zegt hij toch neit dat hij dood is?

Naar dat van Kopbal ga ik even kijken.
pi_68396370
quote:
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:35 schreef Silver_Shark het volgende:
ze zeggen op de chat van justin dat op radio 1 zeiden dat de keeper van az is overleden
Hij heeft het zo aangepast. Ik denk dat de user bewust een grapje aan het maken was.
  zondag 26 april 2009 @ 16:48:47 #77
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68396594
Keeper AZ overleden?
Kijk even naar de laatste posts in dit topic, dat dit kan op fok!
pi_68402127
Wilde het net zeggen, willen jullie a.u.b. kappen met die onzin? Of even mijn post verwijderen daar. Het is vrij irritant in MyAT...
pi_68402268
Vooruit.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68402945
Ray, ik heb een screencap van een filmpje van die docu over Feyenoord-Ajax, daarin is Jorien heel stoer te zien. Mag ik die plaatsen of zien jullie dat als het posten van een userfoto?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68402991
Die is gewoon openbaar, dus dat lijkt me wel he.
pi_68403015
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Die is gewoon openbaar, dus dat lijkt me wel he.
Ik wil het even zeker weten. Maar zelf denk ik dat jij gelijk hebt
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 26 april 2009 @ 20:31:25 #83
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68403150
Voor de dag ermee
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_68403241
De oplettende kijker heeft hem al eens zien langskomen...
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68403987
Het lijkt me weinig zinvol om een user op die manier te de-anonimiseren.
pi_68404049
Het lijkt mij geen goed plan.
Users op deze manier bashen zet alleen maar aan tot nog meer gekloot.
pi_68404298
Maar het zou wel mogen? Dan hou ik hem achter de hand
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68404380
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef denthemen het volgende:
Maar het zou wel mogen? Dan hou ik hem achter de hand
Qua policy zal het niet mogen als het om te trollen is.
pi_68404508
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:03 schreef sjimz het volgende:

[..]

Qua policy zal het niet mogen als het om te trollen is.
Het ging er om dat die jongen andere voor hooligans uitmaakt terwijl hij zelf de grootste held is, getuige de foto
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68404625
Als je hem plaatst komen we niet op je verjaardag
pi_68404649
Ik wel hoor
pi_68404651
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:09 schreef SCH het volgende:
Als je hem plaatst komen we niet op je verjaardag
Ik stop al
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68404720
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:06 schreef denthemen het volgende:

[..]

Het ging er om dat die jongen andere voor hooligans uitmaakt terwijl hij zelf de grootste held is, getuige de foto
Stuur die eens via PM, ik ben er wel benieuwd naar .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_68404762
Ik ben ook benieuwd
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68404788
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:26 schreef denthemen het volgende:
Ray, ik heb een screencap van een filmpje van die docu over Feyenoord-Ajax, daarin is Jorien heel stoer te zien. Mag ik die plaatsen of zien jullie dat als het posten van een userfoto?
Wat sjimz zegt; aan users bashen doen we in ieder geval niet op het forum.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68404837
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:12 schreef dndiek het volgende:
Ik ben ook benieuwd
Nee
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68404870
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:13 schreef RayMania het volgende:

[..]

Wat sjimz zegt; aan users bashen doen we in ieder geval niet op het forum.
Het grote Feijenoord-topic #469: Waar Jorien 1 miljoen eist. valt dit er ook onder? Gewoon een vraag
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68404902
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:13 schreef RayMania het volgende:
Wat sjimz zegt; aan users bashen doen we in ieder geval niet op het forum.
Het posten van een screenshot uit een reportage is toch geen bashen.
pi_68404961
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:26 schreef denthemen het volgende:
Ray, ik heb een screencap van een filmpje van die docu over Feyenoord-Ajax, daarin is Jorien heel stoer te zien. Mag ik die plaatsen of zien jullie dat als het posten van een userfoto?
Als het een onschuldige foto is dan zie ik niet in waarom je hem niet zou mogelijk plaatsen. Mits in niet-trollende context uiteraard.

Stuur hem anders via de PM naar mij en andere geïnteresseerden.
pi_68405005
Mannen, ik post hem niet, en pm hem ook niet (meer). Einde discussie
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68405021
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het posten van een screenshot uit een reportage is toch geen bashen.
Dat niet, maar het is voor 99% zeker dat zo'n foto dat wel gaat veroorzaken.

Reacties als "jorien !" over VBL verspreid zitten we niet op te wachten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68405071
Dat roept ie met zijn eigen postgedrag toch wel over zichzelf af, dus ja.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_68405082
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat niet, maar het is voor 99% zeker dat zo'n foto dat wel gaat veroorzaken.

Reacties als "jorien !" over VBL verspreid zitten we niet op te wachten.
Daarom post ik hem ook niet. Maar je moet wel toegeven dat die jongen het bloed onder je nagels vandaan haalt met het constante getroll van hem, en nu weer andere users voor hooligan uitmaken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68405096
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:15 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #469: Waar Jorien 1 miljoen eist. valt dit er ook onder? Gewoon een vraag
Nee, dat vind ik geen bashen.
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:18 schreef Emimich het volgende:
Stuur hem anders via de PM naar mij en andere geïnteresseerden.
Doe dat maar (toch niet controleerbaar voor ons), maar in ieder geval niet op het forum dus .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68405105
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef denthemen het volgende:

[..]

Daarom post ik hem ook niet. Maar je moet wel toegeven dat die jongen het bloed onder je nagels vandaan haalt met het constante getroll van hem, en nu weer andere users voor hooligan uitmaken
Dat is een understatement.
pi_68405260
Jij wilt hem dus ook, Ray ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68405315
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 26 april 2009 @ 21:26:40 #108
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68405319
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:25 schreef denthemen het volgende:
Jij wilt hem dus ook, Ray ?
ik ook
pi_68405426
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:25 schreef denthemen het volgende:
Jij wilt hem dus ook, Ray ?
Och, nee. Dank je. Ik heb niets met Feyenoorders en al he-le-maal niet met jorien .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68410276
Stuur mij hem eens door, dan post ik hem wel.
pi_68410305
Dat gaan we niet doen .
pi_68410450
Binnen 5 minuten al een PM en een reactie van een mod. Wat zijn sommige mensen toch heerlijk voorspelbaar
pi_68410491
Van jou ben ik ook niets anders gewend, robbedoes .
  maandag 27 april 2009 @ 00:12:29 #114
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68410511
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:21 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik geen bashen.

Waarom niet? Hij noemt mij een hooligan.
pi_68410565
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:29 schreef RayMania het volgende:

[..]

Och, nee. Dank je. Ik heb niets met Feyenoorders en al he-le-maal niet met jorien .
He!
-
pi_68410700
Denthemen Wat heb je eraan om foto's van Jorientje door te sturen naar andere users? Hoe zou jij het vinden als ik jou hyves foto's naar iedereen ging sturen?
  maandag 27 april 2009 @ 00:22:56 #117
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68410760
Die discussie over de foto is gesloten.
pi_68410781
Studio Voetbal #92 PSV = Kutteam

Nogal een trollende TT.
-
pi_68410846
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 27 april 2009 @ 00:34:14 #120
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68410972
beide gewijzigd. Eerste omdat het weinig met de uitzending te maken had en 2e omdat het weinig toevoegde.
  maandag 27 april 2009 @ 00:38:26 #121
227143 Kopbal
Bal met de kop.
  maandag 27 april 2009 @ 00:39:54 #122
73274 Prosac
Bedankt Ray
  maandag 27 april 2009 @ 00:41:22 #123
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68411089
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:39 schreef Prosac het volgende:
Vind ik niet.
Het is buiten dat het enorm offtopic is gewoon een troll. Helemaal gezien zijn overtreding/aanslag van vanmiddag.
pi_68411106
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68411133
-genote en ge-edit, hier zijn we klaar mee-

[ Bericht 88% gewijzigd door Prosac op 27-04-2009 00:45:02 ]
  maandag 27 april 2009 @ 00:44:28 #126
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68411154
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:41 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Het is buiten dat het enorm offtopic is gewoon een troll. Helemaal gezien zijn overtreding/aanslag van vanmiddag.
Dan nog vind ik het geen troll. Sankoh is een goede verdediger die inderdaad best bij Feyenoord (in topclub vorm dan) zou passen.
  maandag 27 april 2009 @ 00:47:37 #127
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68411216
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:44 schreef Prosac het volgende:
Sankoh is een goede verdediger die inderdaad best bij Feyenoord (in topclub vorm dan) zou passen.
Dat is een heel andere discussie, die kan hij voeren in het Groningen, Feyenoord of transfergeruchtentpoic lijkt me. Sankoh maakt een grove overtreding en hij komt op dezelfde dag even melden in het overtredingentopic dat hij wel bij Feyenoord zou passen. Dat doet hij puur om reacties uit te lokken.
  maandag 27 april 2009 @ 00:48:17 #128
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68411234
quote:
Meer een overdreven manier van zijn mening omtrent van Basten verkondigen. kan net is mijn mening.
  maandag 27 april 2009 @ 00:50:44 #129
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68411287
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:47 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat is een heel andere discussie, die kan hij voeren in het Groningen, Feyenoord of transfergeruchtentpoic lijkt me. Sankoh maakt een grove overtreding en hij komt op dezelfde dag even melden in het overtredingentopic dat hij wel bij Feyenoord zou passen. Dat doet hij puur om reacties uit te lokken.
Dat klopt, hij kan die discussie beter voeren in andere topics. Maar voor de laatste keer, ik zie deze niet direct als troll en vind het wel best zo, niet iedereen is altijd on topic en ik ken deze user niet als een constante troll. Voordeel van de twijfel (die ik overigens niet had) zeg maar.
pi_68411309
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
-genote en ge-edit, hier zijn we klaar mee-
Genote? Vertel mij eens waar je een note van maakt? Dat ik tegen je zeg dat je niet overal dezelfde regels toepast?
pi_68411313
In het Suarez topic staat nog een filmpje van AZ dat er niet hoort. @DK: sturen!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 27 april 2009 @ 00:52:23 #132
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68411322
Ik zie ook nu pas dat voor zijn post er al een discussie gaande was over zijn kwaliteiten.
  maandag 27 april 2009 @ 00:53:48 #133
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68411348
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Genote? Vertel mij eens waar je een note van maakt? Dat ik tegen je zeg dat je niet overal dezelfde regels toepast?
Dat jij constant met marchanderen aankomt, daar zijn we klaar mee. Als het je niet bevalt of je maar blijft denken dat wij Ajacieden bevoordelen, dan flikker je maar lekker op naar een ander forum.
pi_68411382
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:53 schreef Prosac het volgende:

[..]

Dat jij constant met marchanderen aankomt, daar zijn we klaar mee. Als het je niet bevalt of je maar blijft denken dat wij Ajacieden bevoordelen, dan flikker je maar lekker op naar een ander forum.
Die mening mag ik toch hebben? Ik kwets niemand en ik maak geen persoonlijke aanval. Beetje vreemd als je het mij vraagt. Een forum is toch juist de plek om je mening te geven.
  maandag 27 april 2009 @ 00:57:34 #135
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68411410
Ja, maar de enige mening die jij hebt is de vastlopende plaat dat wij marchanderen of ajacieden bevoordelen. We kunnen zowat de klok er op gelijk zetten dat je langskomt na een ge-editte of juist niet ge-editte post.
pi_68411498
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:57 schreef Prosac het volgende:
Ja, maar de enige mening die jij hebt is de vastlopende plaat dat wij marchanderen of ajacieden bevoordelen. We kunnen zowat de klok er op gelijk zetten dat je langskomt na een ge-editte of juist niet ge-editte post.
Wij? Dat heb ik volgens mij alleen over jou gezegd en niet over jouw collega's.
Maar slaap lekker
pi_68411525
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:52 schreef denthemen het volgende:
In het Suarez topic staat nog een filmpje van AZ dat er niet hoort.
Had je deze nog gezien Prosac?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68411686
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:48 schreef Prosac het volgende:

[..]

Meer een overdreven manier van zijn mening omtrent van Basten verkondigen. kan net is mijn mening.
Moet het dan ook nog een keer in het Ajax topic?
AFC Ajax topic #1270

Typische troll..
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 27 april 2009 @ 01:27:27 #139
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68411831
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:17 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Moet het dan ook nog een keer in het Ajax topic?
AFC Ajax topic #1270

Typische troll..
Het verbasteren van de namen geeft hem (in die context) ook niet bepaald het voordeel van de twijfel.
  maandag 27 april 2009 @ 09:12:49 #140
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68414100
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:17 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Moet het dan ook nog een keer in het Ajax topic?
AFC Ajax topic #1270

Typische troll..
daar kan die wel weg eigenlijk.
  maandag 27 april 2009 @ 09:22:58 #141
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68414291
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:05 schreef denthemen het volgende:

[..]

Had je deze nog gezien Prosac?
nu wel.
pi_68414711
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:53 schreef Prosac het volgende:

[..]

Dat jij constant met marchanderen aankomt, daar zijn we klaar mee. Als het je niet bevalt of je maar blijft denken dat wij Ajacieden bevoordelen, dan flikker je maar lekker op naar een ander forum.
Klacht over de term flikker. Alhoewel ik het wel begrijp -verwijderd om escalatie te voorkomen-

[ Bericht 3% gewijzigd door Prosac op 27-04-2009 09:48:12 ]
  maandag 27 april 2009 @ 09:47:50 #143
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68414750

Klacht ter kennisgeving aangenomen en zal er de volgende keer om denken SCH.
Maar zullen we de slowchat verder beperken?
pi_68419266
AFC Ajax topic # 1271 Laat Luis naar Mounir kijken!

Mogen we een normale TT? Iets als "Waar jong Ajax kampioen kan worden"
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68419355
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:35 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax topic # 1271 Laat Luis naar Mounir kijken!

Mogen we een normale TT? Iets als "Waar jong Ajax kampioen kan worden"
Ik snap inderdaad ook niet waarom al die Feyenoorders/AZ'ers constant met van die bagger TT's komen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68419455
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Klacht over de term flikker. Alhoewel ik het wel begrijp -verwijderd om escalatie te voorkomen-


Als men hier al om gaat zeiken... Dan moeten ze inderdaad gewoon opflikkeren.

Mên, wat kinderachtig.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68421662
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:22 schreef Prosac het volgende:

[..]

nu wel.
Het Grote Luis Suarez Topic #9: Invloedrijkste speler van Ajax.

Moet het niet weg dan?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68422030
Jawel.
pi_68422253
Ik ook niet.
pi_68422320
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ook niet.
Worden zulke posts over het hoofd gezien? Ik post een bericht na het bericht van _Mike_. Mijn bericht wordt direct aangepast maar die van _Mike_ staat er al de hele dag. Zoiets valt er toch niet over het hoofd te zien?
pi_68422405
D-K ze zien Feyenoorders gewoon eerder als getroll in Ajax-relateerde topics, opzich wel logisch ook.
pi_68422566
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Worden zulke posts over het hoofd gezien? Ik post een bericht na het bericht van _Mike_. Mijn bericht wordt direct aangepast maar die van _Mike_ staat er al de hele dag. Zoiets valt er toch niet over het hoofd te zien?
Soms ben je tussendoor even online en lees je erg scannend en niet post voor post, woord voor woord. Dan kan er wel eens wat doorheen glippen.
pi_68423015
BS krijg alweer persoonlijke aanvallen naar mn hoofd geslingerd in het Ajax-topic. En ik mag er niet meer op reageren dus dump ik hem hier.

AFC Ajax topic # 1271 Laat Luis naar Mounir kijken!
pi_68423216
Dat is niet een aanval hoor.
pi_68423275
Pff, ik wacht wel weer op Prosac.
pi_68424474
Wat is dit voor een onzin?
De hele discussie gaat over Suarez. Beetje vreemd dat ik die discussie volgens _Mike_ niet in het Suarez topic mag voeren.

Het Grote Luis Suarez Topic #9: Invloedrijkste speler van Ajax.
pi_68424607
Ik vind die posts gewoon bij de Suárez-discussie horen en passen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68424618
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is dit voor een onzin?
De hele discussie gaat over Suarez. Beetje vreemd dat ik die discussie volgens _Mike_ niet in het Suarez topic mag voeren.

Het Grote Luis Suarez Topic #9: Invloedrijkste speler van Ajax.
Ik vind de discussie over hoe belangrijk Suarez voor Ajax niet erg, maar straks staat het topic weer helemaal vol met flames als PSV kan beter zonder Afellay zonder Suarez...

Dat Suarez erg belangrijk is weet iedereen, en deze discussie is ook al 100x gevoerd
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68424682
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:15 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik vind de discussie over hoe belangrijk Suarez voor Ajax niet erg, maar straks staat het topic weer helemaal vol met flames als PSV kan beter zonder Afellay zonder Suarez...

Dat Suarez erg belangrijk is weet iedereen, en deze discussie is ook al 100x gevoerd
Gast, er is helemaal geen aanleiding om te flamen.
  maandag 27 april 2009 @ 17:20:21 #161
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68429246
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:55 schreef denthemen het volgende:

[..]

Het Grote Luis Suarez Topic #9: Invloedrijkste speler van Ajax.

Moet het niet weg dan?
Ik dacht hem verwijderd te hebben.
sorry
  maandag 27 april 2009 @ 17:21:04 #162
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68429265
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:40 schreef Rots het volgende:
Pff, ik wacht wel weer op Prosac.
Sorry, in dezen ben ik het eens met BS.
  maandag 27 april 2009 @ 18:21:15 #163
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68430879
FC Twente # 49 - Cupfighters!

het is #50 ipv # 49
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  maandag 27 april 2009 @ 18:25:37 #164
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68430970
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_68431196
quote:
Het wordt steeds meer een tong.
pi_68431215
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:21 schreef Robinhoo het volgende:
FC Twente # 50 - Cupfighters!

het is #50 ipv # 49
  maandag 27 april 2009 @ 18:37:57 #167
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68431282
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

bedankt
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  maandag 27 april 2009 @ 18:42:20 #168
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68431409
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het wordt steeds meer een tong.
inderdaad wat een warhoofd
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 27 april 2009 @ 18:42:56 #169
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68431526
quote:
Ach joh, je maakt er zelf een troll van door erop te happen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68431618
quote:
Vind het wel meevallen.
  maandag 27 april 2009 @ 18:50:06 #172
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68431651
Zal ik je de definitie van een troll eens uitleggen of zoek je dat zelf even op?
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vind het wel meevallen.
Beetje jammer. Ik zou je toch vriendelijk willen vragen die reactie aan te passen. Ten eerste is het gewoon een zuivere troll en ten tweede voegt het geen reet toe aan het topic.
pi_68431914
Dat is echt geen troll hoor. Het is misschien een vraag die je niet aanstaat, maar het is toch een feit dat Arsenal voor meer dan de helft niet uit Engelsen bestaat?
  maandag 27 april 2009 @ 19:07:50 #174
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68432227
Naja laat maar. Dit is echt zonde van mijn kostbare tijd. Als je als moderator niet eens weet wat voor soort posting een troll is dan houdt het voor mij op. Als je niet ziet dat dat soort postings gedaan worden om reacties uit te lokken dan heb ik daar echt geen woorden voor.

Succes verder.
pi_68432854
Het is wel lekker druk nu in het Arsenal topic
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_68432883
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:07 schreef Gunner het volgende:
Naja laat maar. Dit is echt zonde van mijn kostbare tijd. Als je als moderator niet eens weet wat voor soort posting een troll is dan houdt het voor mij op. Als je niet ziet dat dat soort postings gedaan worden om reacties uit te lokken dan heb ik daar echt geen woorden voor.

Succes verder.
Jij bent zo makkelijk op de kast te krijgen.
Je kan ook gewoon normaal op die vraag reageren zonder gelijk in je defensieve modus te vervallen.
pi_68432929
Naja, de manier waarop was in mijn ogen ook wel een troll, zeker met die smiley erbij en het feit dat het gewoon naar de bekende weg vragen is. Neemt niet weg dat de discussie die er uit voort kwam verder gewoon prima is
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 27 april 2009 @ 19:30:13 #178
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68432989
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:28 schreef Tim86 het volgende:
Naja, de manier waarop was in mijn ogen ook wel een troll, zeker met die smiley erbij en het feit dat het gewoon naar de bekende weg vragen is
Dat is mijn punt precies. Maar blijkbaar zijn we de enige die hier zo over denken en een vriendelijk verzoek wordt gewoon genegeerd.
pi_68433069
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat is mijn punt precies. Maar blijkbaar zijn we de enige die hier zo over denken en een vriendelijk verzoek wordt gewoon genegeerd.
Je kan het zelf ook negeren of er normaal op ingaan. Het is toch een feit dat bijna geen één club meer spelers uit het eigen land heeft man, wat boeit het nou?
pi_68433112
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat is mijn punt precies. Maar blijkbaar zijn we de enige die hier zo over denken en een vriendelijk verzoek wordt gewoon genegeerd.
Het vriendelijke verzoek wordt niet genegeerd, we gaan er gewoon niet mee akkoord.
  maandag 27 april 2009 @ 19:34:10 #181
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68433139
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef Rots het volgende:

[..]

Je kan het zelf ook negeren of er normaal op ingaan. Het is toch een feit dat bijna geen één club meer spelers uit het eigen land heeft man, wat boeit het nou?
Het boeit me niets. Al speelt de club met elf Zuid-Vietnamezen zal het me de anus oxideren. Maar mensen die alleen in het topic komen om te trollen is gewoon irritant.
pi_68433200
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:34 schreef Gunner het volgende:

[..]

Het boeit me niets. Al speelt de club met elf Zuid-Vietnamezen zal het me de anus oxideren. Maar mensen die alleen in het topic komen om te trollen is gewoon irritant.
Welkom in VBL gast.
pi_68436242
pi_68436447
quote:
Wat lul jij nou man, kijk eens naar de PI

Als je het een beetje gevolgd hebt werd Suarez voor arrogant uitgemaakt dus link zo gelegd.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68436485
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wat lul jij nou man, kijk eens naar de PI

Als je het een beetje gevolgd hebt werd Suarez voor arrogant uitgemaakt dus link zo gelegd.
Ah niet gezien. Kijk eigenlijk nooit naar de PI
pi_68440303
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ah niet gezien. Kijk eigenlijk nooit naar de PI
Vaker doen dus, bespaard een hoop frustraties
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 27 april 2009 @ 22:17:38 #188
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68440423
Sowieso niet direct beginnen te huilen als iets je niet aanstaat bespaart heel VBL een hoop frustraties D-K.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_68441096
Kunnen we de voetballers weer gewoon bij hun naam gaan noemen? Ik word een beetje moe van al die debiele zogenaamde grapjes zoals "De Bies", "De Gaal" etc. In het begin was het even leuk. Nu is het uitgemolken en er worden complete topics mee verneukt.
pi_68441227
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kunnen we de voetballers weer gewoon bij hun naam gaan noemen? Ik word een beetje moe van al die debiele zogenaamde grapjes zoals "De Bies", "De Gaal" etc.
Ik denk niet dat wij kunnen en mogen vragen van users.
Het zijn geen trolls of wat dan ook.
Ik zie dus geen enkele reden.
pi_68441277
Ray, ik heb nog steeds geen mail van je
pi_68441293
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat wij kunnen en mogen vragen van users.
Het zijn geen trolls of wat dan ook.
Ik zie dus geen enkele reden.
Wat is de toegevoegde waarde van die uitgemolken grap? Het niveau van het topic gaat er duidelijk door naar beneden.
pi_68441321
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat wij kunnen en mogen vragen van users.
Het zijn geen trolls of wat dan ook.
Ik zie dus geen enkele reden.
De Sjimz Maar ik zou wel ophouden D-K is leuk genoeg geweest
pi_68441325
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kunnen we de voetballers weer gewoon bij hun naam gaan noemen? Ik word een beetje moe van al die debiele zogenaamde grapjes zoals "De Bies", "De Gaal" etc. In het begin was het even leuk. Nu is het uitgemolken en er worden complete topics mee verneukt.
Je kan toch de mensen die dat doen via PM aanspreken daarop? Maar het blijft hun eigen keus.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_68441328
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat is de toegevoegde waarde van uitgemolken grap? Het niveau van het topic gaat er duidelijk door naar beneden.
Dus moeten we het maar gaan aanpakken en verbieden?
Not a chance.
Weet je wat topics naar beneden haalt?
Users die altijd maar bewust trollen.
pi_68441455
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef sjimz het volgende:

[..]
Weet je wat topics naar beneden haalt?
Users die altijd maar bewust trollen.
Als er user zijn die dat doen dan moet je die erop aan spreken.
pi_68441484
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als er user zijn die dat doen dan moet je die erop aan spreken.
Dat doen we ook.
Maar je hebt je antwoord
pi_68441502
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

De Sjimz Maar ik zou wel ophouden D-K is leuk genoeg geweest
Ik heb het niet over jou. Ik heb het over het algemeen. De "grap" wordt dagelijks herhaald. Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die het nog leuk vind.
pi_68441551
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je kan toch de mensen die dat doen via PM aanspreken daarop? Maar het blijft hun eigen keus.
Hij is gek he !
Ik heb wel wat beters te doen dan iedereen een PM sturen.
pi_68441665
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij is gek he !
Ik heb wel wat beters te doen dan iedereen een PM sturen.
Bij elke scheet richting FB hollen?

Verder kun je daar niets aan doen toch, het is niet iets wat niet mag, het is wel onzin ja. Net zulke onzin als elke jeugdspeler die ook maar in een straal van 5 meter van de kuip komt een topic geven en hem de hemel in prijzen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68441723
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef denthemen het volgende:

[..]

Bij elke scheet richting FB hollen?

Verder kun je daar niets aan doen toch, het is niet iets wat niet mag, het is wel onzin ja. Net zulke onzin als elke jeugdspeler die ook maar in een straal van 5 meter van de kuip komt een topic geven en hem de hemel in prijzen
Heb jij daadwerkelijk niets beters te doen dan constant op alles te reageren wat ik zeg? Je lijkt wel een dikke strontvlieg. Bloed irritant ben je.
pi_68441767
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Heb jij daadwerkelijk niets beters te doen dan constant op alles te reageren wat ik zeg? Je lijkt wel een dikke strontvlieg. Bloed irritant ben je.
Nee
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68441825
Als jullie elkaar gewoon eens niet opzoeken hier.
DK heeft zijn antwoord en daar laten we het nu maar eens bij.
Ga lekker met elkaar via PM in discussie over wie wat wel roept en wie wat opent.
pi_68442398
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Voetbal International #29 De Scheer:"De Gaal is authentiek."

Dit mag ook op een normale toon.
Aangepast.
pi_68442442
Dank.
pi_68476842
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:03 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Paul dus.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:14 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

kloontje
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Daar weet jij alles van met al je bans en haters
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:31 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Was teveel opgevallen als je het onder Jojoortje had gepost inderdaad.
Oke Edwinuss begint nu gewoon irritant te worden (Niet alleen in VBL doet hij dat. In Onzin mag hij doen en laten wat hij wil, maar ben hier niet om uitgemaakt voor kloon te worden )
Noot noot.
pi_68476980
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:37 schreef Jojoortje het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Oke Edwinuss begint nu gewoon irritant te worden (Niet alleen in VBL doet hij dat. In Onzin mag hij doen en laten wat hij wil, maar ben hier niet om uitgemaakt voor kloon te worden )
Probeer het gewoon te negeren hoe irritant je het ook vindt.
pi_68483556
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:19 schreef _Mike_ het volgende:
Sjimz open ff een nieuwe SC, ik ben te lui
Is al open.
[VBL SC #52] Feest voor Dennis met zee-egels en nachtbagger!
  woensdag 29 april 2009 @ 17:29:30 #210
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68504968
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_68505023
Je viel net binnen het slotje.
pi_68507456
Het immens grote Luc Cataignos-topic #1: Toekomstig #9

Mag je nu voor elk spelertje uit de B selectie van je club een topic openen? Dan blijven we bezig denk ik..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 29 april 2009 @ 18:59:21 #213
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68507509
Over 4 jaar piep je wel anders.
pi_68507531
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:59 schreef Kopbal het volgende:
Over 4 jaar piep je wel anders.
Kratje bier?

Nee, maar even serieus, bij Ajax/PSV/Vitesse/AZ etc lopen er ook grote talenten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 29 april 2009 @ 19:02:36 #215
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68507582
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:56 schreef denthemen het volgende:
Het immens grote Luc Cataignos-topic #1: Toekomstig #9

Mag je nu voor elk spelertje uit de B selectie van je club een topic openen? Dan blijven we bezig denk ik..
Ik ga het even overleggen. Wat mij betreft is een eigen topic voor jeugdspelers niet nodig tot een leuke serie bij het A-elftal, maar ik wil toch even de collega's hierin betrekken.
pi_68507734
Mag ik een topic noemen als jurisprudentie? Het Grote Jeroen Zoet Topique #1 werd ook gesloten tot de speler in kwestie een vaste plek kreeg bij het eerste elftal.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 29 april 2009 @ 19:10:24 #217
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68507810
En ik heb nog wel zo'n moeite gedaan voor de OP.
  woensdag 29 april 2009 @ 19:11:42 #218
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68507839
Nee, die ging weer open nadat hij een contract tekende bij PSV en zat in februari een keer op de bank. Wat mij betreft had dat topic ook dicht kunnen blijven.
pi_68507854
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:10 schreef Kopbal het volgende:
En ik heb nog wel zo'n moeite gedaan voor de OP.
Zeg maar tegen hem dat hij zijn debuut maar snel moet maken, dan mag hij weer open.
  woensdag 29 april 2009 @ 19:15:02 #220
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68507938
Ik zal het doorgeven.
pi_68508760
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 29 april 2009 @ 19:44:43 #223
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68508785
helemaal niet opvallend ofzo.
pi_68508800
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:44 schreef Prosac het volgende:
helemaal niet opvallend ofzo.
En dan ben je minimaal 29 jaar.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68510185
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 29 april 2009 @ 20:38:31 #226
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68511889
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68518436
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Check.
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68550155
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:30:43 #232
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_68550547
Waar staat het andere Ajax topic dan? Ik zie nu geen open topic meer..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_68550562
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:30 schreef Cheiron het volgende:
Waar staat het andere Ajax topic dan? Ik zie nu geen open topic meer..
Ik zie hem ook niet.
pi_68550652
Huh, oh, sorry. My bad .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:37:13 #235
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_68550662
Wordt je er zo ingeluist om het Ajax topic op slot te doen he
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_68551401
Ban waardig in mijn ogen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 1 mei 2009 @ 10:26:15 #237
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68551468
ik vind hem wel goed
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_68551592
Is het de Dag van de Spelfouten?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2009 @ 10:33:05 #239
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68551624
Ach je gooit het topic nog netjes op slot, ex-mods dumpen topics direct naar het keldertje.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_68551814
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:36 schreef RayMania het volgende:
Huh, oh, sorry. My bad .
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:30:02 #241
188012 Breach
Is Goed
pi_68556555
AFC Ajax topic #1274: Dit is de mooiste club van allemaal

Als mods het dan voortaan ook zelf niet meer doen
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:37:08 #242
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68557022
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef Kopbal het volgende:
voetbalshirts # 36
Heb het bericht maar gelijk verwijderd met die gare UI van hem.
pi_68558525
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:36 schreef RayMania het volgende:
Huh, oh, sorry. My bad .
pi_68558823
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:42 schreef Rots het volgende:

[..]

Kost je wel een note. Your bad.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68558855
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:52 schreef RayMania het volgende:

[..]

Kost je wel een note. Your bad.
Dat heb ik er wel voor over.

Sorry.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:10:28 #247
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68559347
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:53 schreef Rots het volgende:

[..]

Dat heb ik er wel voor over.

Sorry.
Was een goede grap
pi_68561657
Kan er niet iets tegen Barca worden gedaan? Voegt totaal niks toe aan VBL, irriteert iedereen in het Ajax-topic met zijn eeuwige gezeik en wil ook geen inhoudelijke discussie aangaan met iemand, omdat het enige wat hij kan typen is dat MvB een clown is.
pi_68561989
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef Rumille het volgende:
Kan er niet iets tegen Barca worden gedaan? Voegt totaal niks toe aan VBL, irriteert iedereen in het Ajax-topic met zijn eeuwige gezeik en wil ook geen inhoudelijke discussie aangaan met iemand, omdat het enige wat hij kan typen is dat MvB een clown is.
Gewoon niet op hem reageren is geen optie voor je?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:44:02 #250
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68562158
Hij heeft een afwijkende mening, maar probeert het over het algemeen toch zonder users aan te vallen ofzo.
pi_68563789
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef Rumille het volgende:
Kan er niet iets tegen Barca worden gedaan? Voegt totaal niks toe aan VBL, irriteert iedereen in het Ajax-topic met zijn eeuwige gezeik en wil ook geen inhoudelijke discussie aangaan met iemand, omdat het enige wat hij kan typen is dat MvB een clown is.
Hij doet toch geen vlieg kwaad, wordt nooit persoonlijk ofzo. Kan wel lachen om zn opstellingen en leuke denkwijze. Niet zo bitchen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:10:46 #252
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68570460
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef Rumille het volgende:
Kan er niet iets tegen Barca worden gedaan? Voegt totaal niks toe aan VBL, irriteert iedereen in het Ajax-topic met zijn eeuwige gezeik en wil ook geen inhoudelijke discussie aangaan met iemand, omdat het enige wat hij kan typen is dat MvB een clown is.
Ik vind BSB een stuk irritanter dan die Barca
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:01:21 #253
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_68588159
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:09:32 #254
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68588309
reeds geregeld met een gastslotje
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:56:29 #255
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_68590427
Het wordt gewoon tijd voor een negeerknop hier op het forum. Geen posts meer zien van users die je irriteren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_68590446
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:56 schreef zjroentje het volgende:
Het wordt gewoon tijd voor een negeerknop hier op het forum. Geen posts meer zien van users die je irriteren.
Koop een abonnement en je kan users negeren
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68590483
Volgens mij is dat al een optie bij een abonnement.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:01:41 #258
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_68590551
Faal.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:05:39 #259
188012 Breach
Is Goed
pi_68590645
Dus eigenlijk is het de taak van moderators om zoveel mogelijk baggerusers erin te houden, zodat er meer vraag komt naar een negeerknop en dus meer abonnementen..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68593409
Mag het Luc Castaignos topic weer open? Vorige week de B1 kampioen gemaakt. Vandaag de A1 en vanaf woensdag gaat hij schitteren als 16 op het EK voor onder de 17.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dirk-Kuijt op 02-05-2009 17:09:50 ]
pi_68593902
AFC Ajax topic #1274: Dit is de mooiste club van allemaal

Kan Rumille ff kappen met zeiken om niks?
pi_68593917
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AFC Ajax topic #1274: Dit is de mooiste club van allemaal

Kan Rumille ff kappen met zeiken om niks?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:24:19 #263
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68593969
Heeft hij zijn debuut bij het eerst van Feyenoord al gemaakt?
pi_68594069
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:24 schreef Prosac het volgende:
Heeft hij zijn debuut bij het eerst van Feyenoord al gemaakt?
Nee, Lyon heeft al wel aangegeven hem over te willen nemen.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:28:29 #265
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68594078
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AFC Ajax topic #1274: Dit is de mooiste club van allemaal

Kan Rumille ff kappen met zeiken om niks?
Jup, opgeschoond en ge-edit. Weer gewoon over Ajax praten.

@Rumille, als iemand een afwijkende mening heeft, is dat geen reden om iemand uit een topic weg te willen hebben.
Hoewel het voor de mods wel erg lekker zou zijn als iedereen het eens met elkaar eens was en lekker ja tegen elkaar knikte.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:29:05 #266
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68594095
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, Lyon heeft al wel aangegeven hem over te willen nemen.
Bij een officieel debuut in het eerste van welke profclub dan ook, mag je weer verzoeken of hij open gaat.
pi_68594186
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:29 schreef Prosac het volgende:

[..]

Bij een officieel debuut in het eerste van welke profclub dan ook, mag je weer verzoeken of hij open gaat.
En als volgende week Barcelona, Chelsea en AC Milan nou tegen elkaar op gaan bieden na een wervelend toernooi volgende week?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:35:30 #268
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68594292
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En als volgende week Barcelona, Chelsea en AC Milan nou tegen elkaar op gaan bieden na een wervelend toernooi volgende week?
Dan wachten we op het debuut bij een van die clubs.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 18:09:15 #269
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68595202
Als Castaignos Nederland -17 Europees kampioen maakt, mag het topic dan wel weer open?
pi_68595240
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 18:09 schreef Kopbal het volgende:
Als Castaignos Nederland -17 Europees kampioen maakt, mag het topic dan wel weer open?
Is lezen nou echt zo moeilijk ?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 18:12:16 #271
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68595300
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef dndiek het volgende:

[..]

Is lezen nou echt zo moeilijk ?
Mijn optie is de gulden middenweg.
En jij hebt trouwens helemaal geen blauw kleurtje.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 18:22:29 #272
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68595603
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 18:09 schreef Kopbal het volgende:
Als Castaignos Nederland -17 Europees kampioen maakt, mag het topic dan wel weer open?
Als hij daarvoor zijn debuut bij het eerste elftal van een profclub heeft gemaakt, dan mag dat ja.
pi_68597720
Mikieboy zit weer uit te lokken in het 010topic Prosac. Terwijl ik gewoon normaal post.

En woohoo volgt.
pi_68597819
Ik zie niets.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 19:33:22 #275
188012 Breach
Is Goed
pi_68597900
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:31 schreef RayMania het volgende:
Ik zie niets.
Dacht dat je vandaag in het SC-topic meldde dat je positief nieuws had gekregen bij de opticien..

Edit 2: Het grote Feijenoord topic #471: Wij gaan Europa in!

Dat zie ik dan weer wel

[ Bericht 13% gewijzigd door Breach op 02-05-2009 19:40:23 ]
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68599014
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:31 schreef RayMania het volgende:
Ik zie niets.
Ik zie niets, kijk eens goed dan. Jammer dit weer hoor.

AFC Ajax topic #1274: Dit is de mooiste club van allemaal
AFC Ajax topic #1274: Dit is de mooiste club van allemaal
pi_68599139
quote:
Oh, het 020 topic. Zeg dat dan.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:06:20 #278
188012 Breach
Is Goed
pi_68599205
quote:
Je zei 010 !!!1!!111 ;:D
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68599231
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef Breach het volgende:

[..]

Je zei 010 !!!1!!111 ;:D
Ik zie het, foutje.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:20:32 #280
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68599808
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:07 schreef Rots het volgende:

[..]

Ik zie het, foutje.
Sukkel
pi_68599898
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:

[..]

Oh, het 020 topic. Zeg dat dan.
Leuk en aardig maar je hebt er nog steeds niks aan gedaan. Maakt niet uit hoor verder.

pi_68600054
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68600897
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:22 schreef Rots het volgende:

[..]

Leuk en aardig maar je hebt er nog steeds niks aan gedaan. Maakt niet uit hoor verder.

Hey wijsneus, kan ik er wat aan doen dat mijn laptop oververhit raakte en ik twinig minuten moest wachten totdat-ie het weer deed? . Ook de goals van Barça gemist .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68602356
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68602400
quote:
Gast
pi_68602456
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gast
Wat is er? Als jij tering Suarez typt, of als ik Tering Wijnaldum typ zullen ze het ook aanpassen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68602511
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:17 schreef denthemen het volgende:
Real Madrid - FC Barcelona #4
Nee, vind ik niet zo erg. Tering (en tyfus) zijn een soort van 'gedoogd' en minder erg dan bijvoorbeeld kanker.

Ligt wel weer aan de context natuurlijk.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68602539
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nee, vind ik niet zo erg. Tering (en tyfus) zijn een soort van 'gedoogd' en minder erg dan bijvoorbeeld kanker.

Ligt wel weer aan de context natuurlijk.
ok
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68602542
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:19 schreef denthemen het volgende:

[..]

Wat is er? Als jij tering Suarez typt, of als ik Tering Wijnaldum typ zullen ze het ook aanpassen
Waarom rapporteer je alleen zijn reactie? Ik kan zo 3 andere reacties uit het topic halen die erger zijn.
pi_68602599
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:21 schreef denthemen het volgende:

[..]

ok
Iets als "krijg de tering" of "tering RayMania" mag je gerust aangeven, maar dingen zoals dit in een livescoretopic zijn niet zo erg.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68602604
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:19 schreef denthemen het volgende:

[..]

Wat is er? Als jij tering Suarez typt, of als ik Tering Wijnaldum typ zullen ze het ook aanpassen
Bij 'tering' of 'tiefus' heb ik zelden wat aangepast zien worden eigenlijk.
-
pi_68602680
Mannen, ik vroeg de mening van een mod, niet van alle VBL users
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68602751
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:24 schreef denthemen het volgende:
Mannen, ik vroeg de mening van een mod, niet van alle VBL users
Je moet je gewoon niet zo aanstellen. Als jij de pik op iemand hebt of een discussie niet kan winnen dan ga jij hier lopen mierenneuken op reacties die de betreffende user heeft gepost.
pi_68602872
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je moet je gewoon niet zo aanstellen. Als jij de pik op iemand hebt of een discussie niet kan winnen dan ga jij hier lopen mierenneuken op reacties die de betreffende user heeft gepost.
Zolang jij hier zelf om elke edit komt huilen en je persoonlijke gevechtjes met Mike en dergelijke hier komt uitvechten hoef ik denk ik niets te zeggen. En mocht je problemen hebben mag je me PM'en
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68602936
Stop eens met zeuren hier. Problemen met elkaar handel je maar af via PM, mail of whatever.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68603109
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:29 schreef denthemen het volgende:

[..]

Zolang jij hier zelf om elke edit komt huilen en je persoonlijke gevechtjes met Mike en dergelijke hier komt uitvechten hoef ik denk ik niets te zeggen. En mocht je problemen hebben mag je me PM'en
Gast schei uit. Je lijkt mijn buurvrouw van een jaar of 60 wel. Ook al zo'n mens dat overal wat op te zeiken heeft. Ik denk dat het er wel een aantal mensen met mij eens zijn.

Maar ik heb mijn zegje gedaan. Ik ga weekend vieren
pi_68603142
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
Stop eens met zeuren hier. Problemen met elkaar handel je maar af via PM, mail of whatever.
Oke, Prettig weekend
pi_68620526
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hey wijsneus, kan ik er wat aan doen dat mijn laptop oververhit raakte en ik twinig minuten moest wachten totdat-ie het weer deed? . Ook de goals van Barça gemist .
Wist ik toch niet, sorry hoor.

Dat wordt weer lekker modden vanmiddag trouwens.
pi_68620562
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef Rots het volgende:
Dat wordt weer lekker modden vanmiddag trouwens.
Valt mee tot nu toe.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68620653
Sluit je die twee topics even, en mijne open laten.
pi_68620679
Dat topic was als laatste geopend mijn vrind. Jullie kijken daar toch altijd naar, mijne was eerst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')