Ik vind de discussie over hoe belangrijk Suarez voor Ajax niet erg, maar straks staat het topic weer helemaal vol met flames als PSV kan beter zonder Afellay zonder Suarez...quote:Op maandag 27 april 2009 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is dit voor een onzin?
De hele discussie gaat over Suarez. Beetje vreemd dat ik die discussie volgens _Mike_ niet in het Suarez topic mag voeren.
Het Grote Luis Suarez Topic #9: Invloedrijkste speler van Ajax.
Gast, er is helemaal geen aanleiding om te flamen.quote:Op maandag 27 april 2009 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik vind de discussie over hoe belangrijk Suarez voor Ajax niet erg, maar straks staat het topic weer helemaal vol met flames als PSV kan beter zonder Afellay zonder Suarez...
Dat Suarez erg belangrijk is weet iedereen, en deze discussie is ook al 100x gevoerd
quote:Op maandag 27 april 2009 13:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het Grote Luis Suarez Topic #9: Invloedrijkste speler van Ajax.
Moet het niet weg dan?
Sorry, in dezen ben ik het eens met BS.quote:Op maandag 27 april 2009 14:40 schreef Rots het volgende:
Pff, ik wacht wel weer op Prosac.
Het wordt steeds meer een tong.quote:Op maandag 27 april 2009 18:25 schreef Dos37 het volgende:
Primera División 2008-09 #29: El sevillismo
dubbel
quote:Op maandag 27 april 2009 18:21 schreef Robinhoo het volgende:
FC Twente # 50 - Cupfighters!
het is #50 ipv # 49
bedanktquote:
inderdaad wat een warhoofdquote:
Ach joh, je maakt er zelf een troll van door erop te happenquote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef Gunner het volgende:
The Arsenal topic #34: Op naar Manchester and beyond:
Troll
Vind het wel meevallen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef Gunner het volgende:
The Arsenal topic #34: Op naar Manchester and beyond:
Troll
Beetje jammer. Ik zou je toch vriendelijk willen vragen die reactie aan te passen. Ten eerste is het gewoon een zuivere troll en ten tweede voegt het geen reet toe aan het topic.quote:
Jij bent zo makkelijk op de kast te krijgen.quote:Op maandag 27 april 2009 19:07 schreef Gunner het volgende:
Naja laat maar. Dit is echt zonde van mijn kostbare tijd. Als je als moderator niet eens weet wat voor soort posting een troll is dan houdt het voor mij op. Als je niet ziet dat dat soort postings gedaan worden om reacties uit te lokken dan heb ik daar echt geen woorden voor.
Succes verder.
Dat is mijn punt precies. Maar blijkbaar zijn we de enige die hier zo over denken en een vriendelijk verzoek wordt gewoon genegeerd.quote:Op maandag 27 april 2009 19:28 schreef Tim86 het volgende:
Naja, de manier waarop was in mijn ogen ook wel een troll, zeker met die smiley erbij en het feit dat het gewoon naar de bekende weg vragen is
Je kan het zelf ook negeren of er normaal op ingaan. Het is toch een feit dat bijna geen één club meer spelers uit het eigen land heeft man, wat boeit het nou?quote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is mijn punt precies. Maar blijkbaar zijn we de enige die hier zo over denken en een vriendelijk verzoek wordt gewoon genegeerd.
Het vriendelijke verzoek wordt niet genegeerd, we gaan er gewoon niet mee akkoord.quote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is mijn punt precies. Maar blijkbaar zijn we de enige die hier zo over denken en een vriendelijk verzoek wordt gewoon genegeerd.
Het boeit me niets. Al speelt de club met elf Zuid-Vietnamezen zal het me de anus oxideren. Maar mensen die alleen in het topic komen om te trollen is gewoon irritant.quote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef Rots het volgende:
[..]
Je kan het zelf ook negeren of er normaal op ingaan. Het is toch een feit dat bijna geen één club meer spelers uit het eigen land heeft man, wat boeit het nou?
Welkom in VBL gast.quote:Op maandag 27 april 2009 19:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het boeit me niets. Al speelt de club met elf Zuid-Vietnamezen zal het me de anus oxideren. Maar mensen die alleen in het topic komen om te trollen is gewoon irritant.
Wat lul jij nou man, kijk eens naar de PIquote:Op maandag 27 april 2009 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Uitlokking
Georginio Wijnaldum #2 - Op naar de wereldtop!
Ah niet gezien. Kijk eigenlijk nooit naar de PIquote:Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat lul jij nou man, kijk eens naar de PI
Als je het een beetje gevolgd hebt werd Suarez voor arrogant uitgemaakt dus link zo gelegd.
Vaker doen dus, bespaard een hoop frustratiesquote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ah niet gezien. Kijk eigenlijk nooit naar de PI
Ik denk niet dat wij kunnen en mogen vragen van users.quote:Op maandag 27 april 2009 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kunnen we de voetballers weer gewoon bij hun naam gaan noemen? Ik word een beetje moe van al die debiele zogenaamde grapjes zoals "De Bies", "De Gaal" etc.
Wat is de toegevoegde waarde van die uitgemolken grap? Het niveau van het topic gaat er duidelijk door naar beneden.quote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij kunnen en mogen vragen van users.
Het zijn geen trolls of wat dan ook.
Ik zie dus geen enkele reden.
De Sjimzquote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij kunnen en mogen vragen van users.
Het zijn geen trolls of wat dan ook.
Ik zie dus geen enkele reden.
Je kan toch de mensen die dat doen via PM aanspreken daarop? Maar het blijft hun eigen keus.quote:Op maandag 27 april 2009 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kunnen we de voetballers weer gewoon bij hun naam gaan noemen? Ik word een beetje moe van al die debiele zogenaamde grapjes zoals "De Bies", "De Gaal" etc. In het begin was het even leuk. Nu is het uitgemolken en er worden complete topics mee verneukt.
Dus moeten we het maar gaan aanpakken en verbieden?quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van uitgemolken grap? Het niveau van het topic gaat er duidelijk door naar beneden.
Als er user zijn die dat doen dan moet je die erop aan spreken.quote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Weet je wat topics naar beneden haalt?
Users die altijd maar bewust trollen.
Dat doen we ook.quote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als er user zijn die dat doen dan moet je die erop aan spreken.
Ik heb het niet over jou. Ik heb het over het algemeen. De "grap" wordt dagelijks herhaald. Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die het nog leuk vind.quote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
De SjimzMaar ik zou wel ophouden D-K is leuk genoeg geweest
Hij is gek hequote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan toch de mensen die dat doen via PM aanspreken daarop? Maar het blijft hun eigen keus.
Bij elke scheet richting FB hollen?quote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij is gek he!
Ik heb wel wat beters te doen dan iedereen een PM sturen.
Heb jij daadwerkelijk niets beters te doen dan constant op alles te reageren wat ik zeg? Je lijkt wel een dikke strontvlieg. Bloed irritant ben je.quote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bij elke scheet richting FB hollen?
Verder kun je daar niets aan doen toch, het is niet iets wat niet mag, het is wel onzin ja. Net zulke onzin als elke jeugdspeler die ook maar in een straal van 5 meter van de kuip komt een topic geven en hem de hemel in prijzen
Neequote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb jij daadwerkelijk niets beters te doen dan constant op alles te reageren wat ik zeg? Je lijkt wel een dikke strontvlieg. Bloed irritant ben je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |