Deed hij bij De Guzman toch ook niet? Of was het dan toch niet Gudde zijn fout dat Man City er niet op doorging?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Gudde daar niet toe in staat is?

Die bemoeit zich daar volgens mij echt niet direct mee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Raad van commissarissen bijvoorbeeld.
Buiten die groep zijn er nog voldoende mensen binnen Feyenoord die hun handtekening moeten plaatsen.

15 miljoen + enquote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Everton heeft interesse in Wijnaldum volgens Sky

samen met De Ferquote:Op maandag 27 april 2009 11:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vanavond bij Holland Sport

Arrogant dusquote:Op maandag 27 april 2009 20:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Blufkikker! Hij zou net als Suarez ook een Panenka pingel nemen op zo'n moment.

Uitgelachen? Ze maakte gewoon een lolletje om het fietsenquote:

Debuut op 16-jarige leeftijd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:47 schreef heiden6 het volgende:
18 jaar en 6 maanden oud, inmiddels al 46 competitiewedstrijden gespeeld voor Feyenoord, dat gaat hard!

Grappig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:56 schreef Robinhoo het volgende:
Ik vind deze speler inderdaad goed genoeg voor Twente.
Zou mooi zijn als hij komt.

quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Grappig.
Hoe ziet dat er overigens uit, zo'n voorronde CL in de prijzenkast?

quote:

Gaat Twente 25 miljoen vangen voor Elia dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als Twente Elia verkoopt kunnen ze hem halen

Nee en ik denk Feyenoord ook niet voor Wijntje. Als Sneijder 27miljoen is, dan is Wijntje zo rond de 12miljoen. En dat is het bedrag wat Twente wil hebben voor Elia lijkt me.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaat Twente 25 miljoen vangen voor Elia dan?

Is Wijnaldum dan zoveel waard? Denk dat Feijenoord niet eens de helft zal ontvangen voor hem.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaat Twente 25 miljoen vangen voor Elia dan?

Wijntje heeft meer potentie dan die sleutelhangertquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee en ik denk Feyenoord ook niet voor Wijntje. Als Sneijder 27miljoen is, dan is Wijntje zo rond de 12miljoen. En dat is het bedrag wat Twente wil hebben voor Elia lijkt me.
Maarja, het was maar een geintje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |