Uitgelachen? Ze maakte gewoon een lolletje om het fietsenquote:
Debuut op 16-jarige leeftijd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:47 schreef heiden6 het volgende:
18 jaar en 6 maanden oud, inmiddels al 46 competitiewedstrijden gespeeld voor Feyenoord, dat gaat hard!
Grappig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:56 schreef Robinhoo het volgende:
Ik vind deze speler inderdaad goed genoeg voor Twente.
Zou mooi zijn als hij komt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Grappig.
Hoe ziet dat er overigens uit, zo'n voorronde CL in de prijzenkast?
quote:
Gaat Twente 25 miljoen vangen voor Elia dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als Twente Elia verkoopt kunnen ze hem halen
Nee en ik denk Feyenoord ook niet voor Wijntje. Als Sneijder 27miljoen is, dan is Wijntje zo rond de 12miljoen. En dat is het bedrag wat Twente wil hebben voor Elia lijkt me.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaat Twente 25 miljoen vangen voor Elia dan?
Is Wijnaldum dan zoveel waard? Denk dat Feijenoord niet eens de helft zal ontvangen voor hem.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaat Twente 25 miljoen vangen voor Elia dan?
Wijntje heeft meer potentie dan die sleutelhangertquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee en ik denk Feyenoord ook niet voor Wijntje. Als Sneijder 27miljoen is, dan is Wijntje zo rond de 12miljoen. En dat is het bedrag wat Twente wil hebben voor Elia lijkt me.
Maarja, het was maar een geintje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |