Verbeek liet Leroy Fer op zijn plek spelenquote:Op zondag 12 april 2009 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op dit moment hebben we natuurlijk nog wel wat betere spelers op die positie.
Laat hem maar eerst een tijdje op een constant niveau spelen.
Kan het moeilijk ontkennen toch? Suarez is wat constanter en scoort wat meer.quote:
Sowieso is het lastig om een 18 jarige middenvelder van Feyenoord te vergelijken met een 22 jarige aanvaller van Ajax.quote:Op zondag 12 april 2009 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan het moeilijk ontkennen toch? Suarez is wat constanter en scoort wat meer.
Maar we moeten niet vergeten dat Wijnaldum een paar weken geleden pas 18 jaar is geworden.
Daarom maak ik die vergelijking ook niet en maak ik de vergelijking tussen 2 buitenspelers.quote:Op zondag 12 april 2009 23:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sowieso is het lastig om een 18 jarige middenvelder van Feyenoord te vergelijken met een 22 jarige aanvaller van Ajax.
Ow dus Wijnaldum is een vleugelaanvaller. Ik dacht altijd dat het een aanvallende middenvelder is.quote:Op maandag 13 april 2009 09:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daarom maak ik die vergelijking ook niet en maak ik de vergelijking tussen 2 buitenspelers.
Hij staat eigenlijk het hele seizoen al gepositioneerd op de vleugel. Moet je nagaan hoe goed hij is als hij dadelijk voor lange tijd op 10 mag staanquote:Op maandag 13 april 2009 09:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow dus Wijnaldum is een vleugelaanvaller. Ik dacht altijd dat het een aanvallende middenvelder is.
quote:Op maandag 13 april 2009 09:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij staat eigenlijk het hele seizoen al gepositioneerd op de vleugel. Moet je nagaan hoe goed hij is als hij dadelijk voor lange tijd op 10 mag staan
De man van 17 miljoen staat er ook niet tussen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor een vleugelspeler heeft hij dan behoorlijk weinig rendement.
Klopt, maar wat heeft dat met dit te maken?quote:Op maandag 13 april 2009 11:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De man van 17 miljoen staat er ook niet tussen.
Ik zeg toch dat Suarez momenteel nog beter is? Dat lijstje van jou bevestigt mijn uitspraak nogmaals.quote:Op maandag 13 april 2009 11:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, maar wat heeft dat met dit te maken?
Jij maakt de vergelijking met Suarez en Wijnaldum.
Dat klopt ook.quote:Op maandag 13 april 2009 11:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat Suarez momenteel nog beter is? Dat lijstje van jou bevestigt mijn uitspraak nogmaals.
Hij staat daar het hele seizoen, maar het is een nr 10.quote:Op maandag 13 april 2009 11:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat klopt ook.
Maar ik zeg alleen dat Wijnaldum voor een buitenspeler nog te weinig rendement heeft.
Vraag me af of je dan wel beter kunt. Al is dat een discussie die in het Sulejmani topic gevoerd moet worden.quote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef RayMania het volgende:
Sulejmani valt net buiten het lijstje met 14. Niet slecht voor een speler die al een jaar niet in vorm is.
Dus? Dan hoeft hij geen assists of doelpunten te maken?quote:Op maandag 13 april 2009 11:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij staat daar het hele seizoen, maar het is een nr 10.
Die is dan ook alweer 2 jaar ouder dan Wijnaldumquote:Op maandag 13 april 2009 11:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus? Dan hoeft hij geen assists of doelpunten te maken?
Arnautovic is ook geen vleugelspeler maar die lukt het toch ook?
Nog beterquote:Op maandag 13 april 2009 11:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat Suarez momenteel nog beter is? Dat lijstje van jou bevestigt mijn uitspraak nogmaals.
Was Suarez al zo goed op zijn 18de? En speelde hij ook in zo'n dramatisch elftal?quote:Op maandag 13 april 2009 12:02 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Nog beterWat een kakkerlak ben je toch.
In zijn eerste seizoen bij Groningen had hij 10 goals uit 29 wedstrijden op 19-jarige leeftijd, Wijnaldum heeft er 3 ingelegd. Suarez was dus beter. Wijnaldum heeft te maken met een dramatisch elftal, Suarez met een heel nieuw land, omgeving en team.quote:Op maandag 13 april 2009 12:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Was Suarez al zo goed op zijn 18de? En speelde hij ook in zo'n dramatisch elftal?
Suarez is een aanvaller en komt vaker voor het doel dan Wijnaldum slimmerdquote:Op maandag 13 april 2009 12:17 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
In zijn eerste seizoen bij Groningen had hij 10 goals uit 29 wedstrijden op 19-jarige leeftijd, Wijnaldum heeft er 3 ingelegd. Suarez was dus beter. Wijnaldum heeft te maken met een dramatisch elftal, Suarez met een heel nieuw land, omgeving en team.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:14 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoop dat Wijnaldum over een paar jaar wel op een normale manier weg gaat uit de kuip.
Alstublieft geen gevalletje Van Persie , Kalou , Drenthe die allemaal met gezeur of voor veel te weinig zijn weg gegaan. Waarom kunnen we in Rotterdam niet gewoon met groot talent omgaan ?
Dat plus als Wijnaldum ajacied was geweest had hij al minstens 4 interlands gespeelt en dan hebben we nu nog wel een oud Feyenoorder als bondscoach
Volgens mij snap jij het niet helemaalquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:16 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wie neemt van basten nou serieus![]()
Denneboom als international![]()
Voor zijn positie is er enorm veel concurrent in Oranjequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:42 schreef Thunder0x het volgende:
Ik snap het heel goed en reageer op het feit dat als wijnaldum een ajaxcied was geweest hij al lang international was geweest.
"Ajacied"quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:42 schreef Thunder0x het volgende:
Ik snap het heel goed en reageer op het feit dat als wijnaldum een ajaxcied was geweest hij al lang international was geweest.
Onder 19 dacht ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:30 schreef _Mike_ het volgende:
Speelt hij eigenlijk mee in een ander Jong/Jeugd Oranje eftal?
Van der vaart hoort natuurlijk aftevallen als hij zo doorgaat met zijn carrierequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
"Ajacied"
Van Basten heeft niets met Wijnalbum te maken natuurlijk, en Marco heeft zat niet Ajax spelers laten debuteren in oranje.
Maar zoals DK al zegt, er is zoveel concurrentie op het middenveld Sneijder/Van Persie/Van der Vaart zijn momenteel allemaal al een stukje verder dan Wijnalbum.
Speelt hij eigenlijk mee in een ander Jong/Jeugd Oranje eftal?
Klopt, maar momenteel is hij natuurlijk wel een stuk verder. Ook Afellay staat natuurlijk nog voor Wijnalbumquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Van der vaart hoort natuurlijk aftevallen als hij zo doorgaat met zijn carriere
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie Feyenoord er wel voor aan hem voor 7 miljoen weg te doen, omdat ze het geld nu hard nodig hebben. Dat weet Everton ook wel, en is typisch korte termijn-denken.
Denk het niet, het is vrijwel zeker dat Wijnaldum ooit het dubbele of driedubbele waard gaat worden, en aangezien Feyenoord niet bijna failliet is of gaat kunnen ze beter nog even op een houtje bijten.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie Feyenoord er wel voor aan hem voor 7 miljoen weg te doen, omdat ze het geld nu hard nodig hebben. Dat weet Everton ook wel, en is typisch korte termijn-denken.
Jij denkt dat Gudde daar niet toe in staat is?quote:
Ik denk dat je Gudde en co ernstig overschat.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk het niet, het is vrijwel zeker dat Wijnaldum ooit het dubbele of driedubbele waard gaat worden, en aangezien Feyenoord niet bijna failliet is of gaat kunnen ze beter nog even op een houtje bijten.
Nee, jij doet net of die gozer uit het gekkenhuis is gepikt. Hij heeft ooit één bod afgewezen, waarbij het ook nog eens een bod was met allerlei tussenpersonen en niets officieels, en hij is gelijk een imbeciel? Kom op he.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Gudde en co ernstig overschat.
Daar baseer ik me niet op, maar op jarenlang inconsequent beleid, en het feit dat er nogal opportunistische mensen daar de leiding hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee, jij doet net of die gozer uit het gekkenhuis is gepikt. Hij heeft ooit één bod afgewezen, waarbij het ook nog eens een bod was met allerlei tussenpersonen en niets officieels, en hij is gelijk een imbeciel? Kom op he.
Ik zou niet weten wie anders, want een technisch directeur hebben we niet.quote:Feyenoord zal echt niet lager dan 20 miljoen vragen. Het is ook niet dat Gudde dit even in zijn eéntje bepaalt he.
Raad van commissarissen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar baseer ik me niet op, maar op jarenlang inconsequent beleid, en het feit dat er nogal opportunistische mensen daar de leiding hebben.
[..]
Ik zou niet weten wie anders, want een technisch directeur hebben we niet.
Deed hij bij De Guzman toch ook niet? Of was het dan toch niet Gudde zijn fout dat Man City er niet op doorging?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Gudde daar niet toe in staat is?
Die bemoeit zich daar volgens mij echt niet direct mee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Raad van commissarissen bijvoorbeeld.![]()
Buiten die groep zijn er nog voldoende mensen binnen Feyenoord die hun handtekening moeten plaatsen.
15 miljoen + enquote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Everton heeft interesse in Wijnaldum volgens Sky
samen met De Ferquote:Op maandag 27 april 2009 11:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vanavond bij Holland Sport
Arrogant dusquote:Op maandag 27 april 2009 20:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Blufkikker! Hij zou net als Suarez ook een Panenka pingel nemen op zo'n moment.
Uitgelachen? Ze maakte gewoon een lolletje om het fietsenquote:
Debuut op 16-jarige leeftijd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:47 schreef heiden6 het volgende:
18 jaar en 6 maanden oud, inmiddels al 46 competitiewedstrijden gespeeld voor Feyenoord, dat gaat hard!
Grappig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:56 schreef Robinhoo het volgende:
Ik vind deze speler inderdaad goed genoeg voor Twente.
Zou mooi zijn als hij komt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Grappig.
Hoe ziet dat er overigens uit, zo'n voorronde CL in de prijzenkast?
quote:
Gaat Twente 25 miljoen vangen voor Elia dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als Twente Elia verkoopt kunnen ze hem halen
Nee en ik denk Feyenoord ook niet voor Wijntje. Als Sneijder 27miljoen is, dan is Wijntje zo rond de 12miljoen. En dat is het bedrag wat Twente wil hebben voor Elia lijkt me.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaat Twente 25 miljoen vangen voor Elia dan?
Is Wijnaldum dan zoveel waard? Denk dat Feijenoord niet eens de helft zal ontvangen voor hem.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaat Twente 25 miljoen vangen voor Elia dan?
Wijntje heeft meer potentie dan die sleutelhangertquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee en ik denk Feyenoord ook niet voor Wijntje. Als Sneijder 27miljoen is, dan is Wijntje zo rond de 12miljoen. En dat is het bedrag wat Twente wil hebben voor Elia lijkt me.
Maarja, het was maar een geintje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |