Verbeek liet Leroy Fer op zijn plek spelenquote:Op zondag 12 april 2009 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op dit moment hebben we natuurlijk nog wel wat betere spelers op die positie.
Laat hem maar eerst een tijdje op een constant niveau spelen.
Kan het moeilijk ontkennen toch? Suarez is wat constanter en scoort wat meer.quote:
Sowieso is het lastig om een 18 jarige middenvelder van Feyenoord te vergelijken met een 22 jarige aanvaller van Ajax.quote:Op zondag 12 april 2009 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan het moeilijk ontkennen toch? Suarez is wat constanter en scoort wat meer.
Maar we moeten niet vergeten dat Wijnaldum een paar weken geleden pas 18 jaar is geworden.
Daarom maak ik die vergelijking ook niet en maak ik de vergelijking tussen 2 buitenspelers.quote:Op zondag 12 april 2009 23:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sowieso is het lastig om een 18 jarige middenvelder van Feyenoord te vergelijken met een 22 jarige aanvaller van Ajax.
Ow dus Wijnaldum is een vleugelaanvaller. Ik dacht altijd dat het een aanvallende middenvelder is.quote:Op maandag 13 april 2009 09:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daarom maak ik die vergelijking ook niet en maak ik de vergelijking tussen 2 buitenspelers.
Hij staat eigenlijk het hele seizoen al gepositioneerd op de vleugel. Moet je nagaan hoe goed hij is als hij dadelijk voor lange tijd op 10 mag staanquote:Op maandag 13 april 2009 09:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow dus Wijnaldum is een vleugelaanvaller. Ik dacht altijd dat het een aanvallende middenvelder is.
quote:Op maandag 13 april 2009 09:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij staat eigenlijk het hele seizoen al gepositioneerd op de vleugel. Moet je nagaan hoe goed hij is als hij dadelijk voor lange tijd op 10 mag staan
De man van 17 miljoen staat er ook niet tussen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor een vleugelspeler heeft hij dan behoorlijk weinig rendement.
Klopt, maar wat heeft dat met dit te maken?quote:Op maandag 13 april 2009 11:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De man van 17 miljoen staat er ook niet tussen.
Ik zeg toch dat Suarez momenteel nog beter is? Dat lijstje van jou bevestigt mijn uitspraak nogmaals.quote:Op maandag 13 april 2009 11:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, maar wat heeft dat met dit te maken?
Jij maakt de vergelijking met Suarez en Wijnaldum.
Dat klopt ook.quote:Op maandag 13 april 2009 11:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat Suarez momenteel nog beter is? Dat lijstje van jou bevestigt mijn uitspraak nogmaals.
Hij staat daar het hele seizoen, maar het is een nr 10.quote:Op maandag 13 april 2009 11:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat klopt ook.
Maar ik zeg alleen dat Wijnaldum voor een buitenspeler nog te weinig rendement heeft.
Vraag me af of je dan wel beter kunt. Al is dat een discussie die in het Sulejmani topic gevoerd moet worden.quote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef RayMania het volgende:
Sulejmani valt net buiten het lijstje met 14. Niet slecht voor een speler die al een jaar niet in vorm is.
Dus? Dan hoeft hij geen assists of doelpunten te maken?quote:Op maandag 13 april 2009 11:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij staat daar het hele seizoen, maar het is een nr 10.
Die is dan ook alweer 2 jaar ouder dan Wijnaldumquote:Op maandag 13 april 2009 11:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus? Dan hoeft hij geen assists of doelpunten te maken?
Arnautovic is ook geen vleugelspeler maar die lukt het toch ook?
Nog beterquote:Op maandag 13 april 2009 11:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat Suarez momenteel nog beter is? Dat lijstje van jou bevestigt mijn uitspraak nogmaals.
Was Suarez al zo goed op zijn 18de? En speelde hij ook in zo'n dramatisch elftal?quote:Op maandag 13 april 2009 12:02 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Nog beterWat een kakkerlak ben je toch.
In zijn eerste seizoen bij Groningen had hij 10 goals uit 29 wedstrijden op 19-jarige leeftijd, Wijnaldum heeft er 3 ingelegd. Suarez was dus beter. Wijnaldum heeft te maken met een dramatisch elftal, Suarez met een heel nieuw land, omgeving en team.quote:Op maandag 13 april 2009 12:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Was Suarez al zo goed op zijn 18de? En speelde hij ook in zo'n dramatisch elftal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |