Worden zulke posts over het hoofd gezien? Ik post een bericht na het bericht van _Mike_. Mijn bericht wordt direct aangepast maar die van _Mike_ staat er al de hele dag. Zoiets valt er toch niet over het hoofd te zien?quote:Op maandag 27 april 2009 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ook niet.
Soms ben je tussendoor even online en lees je erg scannend en niet post voor post, woord voor woord. Dan kan er wel eens wat doorheen glippen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Worden zulke posts over het hoofd gezien? Ik post een bericht na het bericht van _Mike_. Mijn bericht wordt direct aangepast maar die van _Mike_ staat er al de hele dag. Zoiets valt er toch niet over het hoofd te zien?
Ik vind de discussie over hoe belangrijk Suarez voor Ajax niet erg, maar straks staat het topic weer helemaal vol met flames als PSV kan beter zonder Afellay zonder Suarez...quote:Op maandag 27 april 2009 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is dit voor een onzin?
De hele discussie gaat over Suarez. Beetje vreemd dat ik die discussie volgens _Mike_ niet in het Suarez topic mag voeren.
Het Grote Luis Suarez Topic #9: Invloedrijkste speler van Ajax.
Gast, er is helemaal geen aanleiding om te flamen.quote:Op maandag 27 april 2009 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik vind de discussie over hoe belangrijk Suarez voor Ajax niet erg, maar straks staat het topic weer helemaal vol met flames als PSV kan beter zonder Afellay zonder Suarez...
Dat Suarez erg belangrijk is weet iedereen, en deze discussie is ook al 100x gevoerd
quote:Op maandag 27 april 2009 13:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het Grote Luis Suarez Topic #9: Invloedrijkste speler van Ajax.
Moet het niet weg dan?
Sorry, in dezen ben ik het eens met BS.quote:Op maandag 27 april 2009 14:40 schreef Rots het volgende:
Pff, ik wacht wel weer op Prosac.
Het wordt steeds meer een tong.quote:Op maandag 27 april 2009 18:25 schreef Dos37 het volgende:
Primera División 2008-09 #29: El sevillismo
dubbel
quote:Op maandag 27 april 2009 18:21 schreef Robinhoo het volgende:
FC Twente # 50 - Cupfighters!
het is #50 ipv # 49
bedanktquote:
inderdaad wat een warhoofdquote:
Ach joh, je maakt er zelf een troll van door erop te happenquote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef Gunner het volgende:
The Arsenal topic #34: Op naar Manchester and beyond:
Troll
Vind het wel meevallen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef Gunner het volgende:
The Arsenal topic #34: Op naar Manchester and beyond:
Troll
Beetje jammer. Ik zou je toch vriendelijk willen vragen die reactie aan te passen. Ten eerste is het gewoon een zuivere troll en ten tweede voegt het geen reet toe aan het topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |