Dat niet, maar het is voor 99% zeker dat zo'n foto dat wel gaat veroorzaken.quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het posten van een screenshot uit een reportage is toch geen bashen.
Daarom post ik hem ook niet. Maar je moet wel toegeven dat die jongen het bloed onder je nagels vandaan haalt met het constante getroll van hem, en nu weer andere users voor hooligan uitmakenquote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is voor 99% zeker dat zo'n foto dat wel gaat veroorzaken.
Reacties als "jorien![]()
!" over VBL verspreid zitten we niet op te wachten.
Nee, dat vind ik geen bashen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:15 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #469: Waar Jorien 1 miljoen eist. valt dit er ook onder? Gewoon een vraag
Doe dat maar (toch niet controleerbaar voor ons), maar in ieder geval niet op het forum dusquote:Op zondag 26 april 2009 21:18 schreef Emimich het volgende:
Stuur hem anders via de PM naar mij en andere geïnteresseerden.
Dat is een understatement.quote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daarom post ik hem ook niet. Maar je moet wel toegeven dat die jongen het bloed onder je nagels vandaan haalt met het constante getroll van hem, en nu weer andere users voor hooligan uitmaken
Och, nee. Dank je. Ik heb niets met Feyenoorders en al he-le-maal niet met jorienquote:
He!quote:Op zondag 26 april 2009 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Och, nee. Dank je. Ik heb niets met Feyenoorders en al he-le-maal niet met jorien.
Het is buiten dat het enorm offtopic is gewoon een troll. Helemaal gezien zijn overtreding/aanslag van vanmiddag.quote:
Dan nog vind ik het geen troll. Sankoh is een goede verdediger die inderdaad best bij Feyenoord (in topclub vorm dan) zou passen.quote:Op maandag 27 april 2009 00:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het is buiten dat het enorm offtopic is gewoon een troll. Helemaal gezien zijn overtreding/aanslag van vanmiddag.
Dat is een heel andere discussie, die kan hij voeren in het Groningen, Feyenoord of transfergeruchtentpoic lijkt me. Sankoh maakt een grove overtreding en hij komt op dezelfde dag even melden in het overtredingentopic dat hij wel bij Feyenoord zou passen. Dat doet hij puur om reacties uit te lokken.quote:Op maandag 27 april 2009 00:44 schreef Prosac het volgende:
Sankoh is een goede verdediger die inderdaad best bij Feyenoord (in topclub vorm dan) zou passen.
Meer een overdreven manier van zijn mening omtrent van Basten verkondigen. kan net is mijn mening.quote:
Dat klopt, hij kan die discussie beter voeren in andere topics. Maar voor de laatste keer, ik zie deze niet direct als troll en vind het wel best zo, niet iedereen is altijd on topic en ik ken deze user niet als een constante troll. Voordeel van de twijfel (die ik overigens niet had) zeg maar.quote:Op maandag 27 april 2009 00:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is een heel andere discussie, die kan hij voeren in het Groningen, Feyenoord of transfergeruchtentpoic lijkt me. Sankoh maakt een grove overtreding en hij komt op dezelfde dag even melden in het overtredingentopic dat hij wel bij Feyenoord zou passen. Dat doet hij puur om reacties uit te lokken.
Genote? Vertel mij eens waar je een note van maakt? Dat ik tegen je zeg dat je niet overal dezelfde regels toepast?quote:Op maandag 27 april 2009 00:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
-genote en ge-edit, hier zijn we klaar mee-
Dat jij constant met marchanderen aankomt, daar zijn we klaar mee. Als het je niet bevalt of je maar blijft denken dat wij Ajacieden bevoordelen, dan flikker je maar lekker op naar een ander forum.quote:Op maandag 27 april 2009 00:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Genote? Vertel mij eens waar je een note van maakt? Dat ik tegen je zeg dat je niet overal dezelfde regels toepast?
Die mening mag ik toch hebben? Ik kwets niemand en ik maak geen persoonlijke aanval. Beetje vreemd als je het mij vraagt. Een forum is toch juist de plek om je mening te geven.quote:Op maandag 27 april 2009 00:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat jij constant met marchanderen aankomt, daar zijn we klaar mee. Als het je niet bevalt of je maar blijft denken dat wij Ajacieden bevoordelen, dan flikker je maar lekker op naar een ander forum.
Wij? Dat heb ik volgens mij alleen over jou gezegd en niet over jouw collega's.quote:Op maandag 27 april 2009 00:57 schreef Prosac het volgende:
Ja, maar de enige mening die jij hebt is de vastlopende plaat dat wij marchanderen of ajacieden bevoordelen. We kunnen zowat de klok er op gelijk zetten dat je langskomt na een ge-editte of juist niet ge-editte post.
Had je deze nog gezien Prosac?quote:Op maandag 27 april 2009 00:52 schreef denthemen het volgende:
In het Suarez topic staat nog een filmpje van AZ dat er niet hoort.
Moet het dan ook nog een keer in het Ajax topic?quote:Op maandag 27 april 2009 00:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Meer een overdreven manier van zijn mening omtrent van Basten verkondigen. kan net is mijn mening.
Het verbasteren van de namen geeft hem (in die context) ook niet bepaald het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 27 april 2009 01:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moet het dan ook nog een keer in het Ajax topic?
AFC Ajax topic #1270
Typische troll..
daar kan die wel weg eigenlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 01:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moet het dan ook nog een keer in het Ajax topic?
AFC Ajax topic #1270
Typische troll..
Klacht over de term flikker. Alhoewel ik het wel begrijp -verwijderd om escalatie te voorkomen-quote:Op maandag 27 april 2009 00:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat jij constant met marchanderen aankomt, daar zijn we klaar mee. Als het je niet bevalt of je maar blijft denken dat wij Ajacieden bevoordelen, dan flikker je maar lekker op naar een ander forum.
Ik snap inderdaad ook niet waarom al die Feyenoorders/AZ'ers constant met van die bagger TT's komen.quote:Op maandag 27 april 2009 12:35 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax topic # 1271 Laat Luis naar Mounir kijken!
Mogen we een normale TT? Iets als "Waar jong Ajax kampioen kan worden"
quote:Op maandag 27 april 2009 09:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Klacht over de term flikker. Alhoewel ik het wel begrijp -verwijderd om escalatie te voorkomen-
Worden zulke posts over het hoofd gezien? Ik post een bericht na het bericht van _Mike_. Mijn bericht wordt direct aangepast maar die van _Mike_ staat er al de hele dag. Zoiets valt er toch niet over het hoofd te zien?quote:Op maandag 27 april 2009 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ook niet.
Soms ben je tussendoor even online en lees je erg scannend en niet post voor post, woord voor woord. Dan kan er wel eens wat doorheen glippen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Worden zulke posts over het hoofd gezien? Ik post een bericht na het bericht van _Mike_. Mijn bericht wordt direct aangepast maar die van _Mike_ staat er al de hele dag. Zoiets valt er toch niet over het hoofd te zien?
Ik vind de discussie over hoe belangrijk Suarez voor Ajax niet erg, maar straks staat het topic weer helemaal vol met flames als PSV kan beter zonder Afellay zonder Suarez...quote:Op maandag 27 april 2009 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is dit voor een onzin?
De hele discussie gaat over Suarez. Beetje vreemd dat ik die discussie volgens _Mike_ niet in het Suarez topic mag voeren.
Het Grote Luis Suarez Topic #9: Invloedrijkste speler van Ajax.
Gast, er is helemaal geen aanleiding om te flamen.quote:Op maandag 27 april 2009 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik vind de discussie over hoe belangrijk Suarez voor Ajax niet erg, maar straks staat het topic weer helemaal vol met flames als PSV kan beter zonder Afellay zonder Suarez...
Dat Suarez erg belangrijk is weet iedereen, en deze discussie is ook al 100x gevoerd
quote:Op maandag 27 april 2009 13:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het Grote Luis Suarez Topic #9: Invloedrijkste speler van Ajax.
Moet het niet weg dan?
Sorry, in dezen ben ik het eens met BS.quote:Op maandag 27 april 2009 14:40 schreef Rots het volgende:
Pff, ik wacht wel weer op Prosac.
Het wordt steeds meer een tong.quote:Op maandag 27 april 2009 18:25 schreef Dos37 het volgende:
Primera División 2008-09 #29: El sevillismo
dubbel
quote:Op maandag 27 april 2009 18:21 schreef Robinhoo het volgende:
FC Twente # 50 - Cupfighters!
het is #50 ipv # 49
bedanktquote:
inderdaad wat een warhoofdquote:
Ach joh, je maakt er zelf een troll van door erop te happenquote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef Gunner het volgende:
The Arsenal topic #34: Op naar Manchester and beyond:
Troll
Vind het wel meevallen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef Gunner het volgende:
The Arsenal topic #34: Op naar Manchester and beyond:
Troll
Beetje jammer. Ik zou je toch vriendelijk willen vragen die reactie aan te passen. Ten eerste is het gewoon een zuivere troll en ten tweede voegt het geen reet toe aan het topic.quote:
Jij bent zo makkelijk op de kast te krijgen.quote:Op maandag 27 april 2009 19:07 schreef Gunner het volgende:
Naja laat maar. Dit is echt zonde van mijn kostbare tijd. Als je als moderator niet eens weet wat voor soort posting een troll is dan houdt het voor mij op. Als je niet ziet dat dat soort postings gedaan worden om reacties uit te lokken dan heb ik daar echt geen woorden voor.
Succes verder.
Dat is mijn punt precies. Maar blijkbaar zijn we de enige die hier zo over denken en een vriendelijk verzoek wordt gewoon genegeerd.quote:Op maandag 27 april 2009 19:28 schreef Tim86 het volgende:
Naja, de manier waarop was in mijn ogen ook wel een troll, zeker met die smiley erbij en het feit dat het gewoon naar de bekende weg vragen is
Je kan het zelf ook negeren of er normaal op ingaan. Het is toch een feit dat bijna geen één club meer spelers uit het eigen land heeft man, wat boeit het nou?quote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is mijn punt precies. Maar blijkbaar zijn we de enige die hier zo over denken en een vriendelijk verzoek wordt gewoon genegeerd.
Het vriendelijke verzoek wordt niet genegeerd, we gaan er gewoon niet mee akkoord.quote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is mijn punt precies. Maar blijkbaar zijn we de enige die hier zo over denken en een vriendelijk verzoek wordt gewoon genegeerd.
Het boeit me niets. Al speelt de club met elf Zuid-Vietnamezen zal het me de anus oxideren. Maar mensen die alleen in het topic komen om te trollen is gewoon irritant.quote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef Rots het volgende:
[..]
Je kan het zelf ook negeren of er normaal op ingaan. Het is toch een feit dat bijna geen één club meer spelers uit het eigen land heeft man, wat boeit het nou?
Welkom in VBL gast.quote:Op maandag 27 april 2009 19:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het boeit me niets. Al speelt de club met elf Zuid-Vietnamezen zal het me de anus oxideren. Maar mensen die alleen in het topic komen om te trollen is gewoon irritant.
Wat lul jij nou man, kijk eens naar de PIquote:Op maandag 27 april 2009 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Uitlokking
Georginio Wijnaldum #2 - Op naar de wereldtop!
Ah niet gezien. Kijk eigenlijk nooit naar de PIquote:Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat lul jij nou man, kijk eens naar de PI
Als je het een beetje gevolgd hebt werd Suarez voor arrogant uitgemaakt dus link zo gelegd.
Vaker doen dus, bespaard een hoop frustratiesquote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ah niet gezien. Kijk eigenlijk nooit naar de PI
Ik denk niet dat wij kunnen en mogen vragen van users.quote:Op maandag 27 april 2009 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kunnen we de voetballers weer gewoon bij hun naam gaan noemen? Ik word een beetje moe van al die debiele zogenaamde grapjes zoals "De Bies", "De Gaal" etc.
Wat is de toegevoegde waarde van die uitgemolken grap? Het niveau van het topic gaat er duidelijk door naar beneden.quote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij kunnen en mogen vragen van users.
Het zijn geen trolls of wat dan ook.
Ik zie dus geen enkele reden.
De Sjimzquote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij kunnen en mogen vragen van users.
Het zijn geen trolls of wat dan ook.
Ik zie dus geen enkele reden.
Je kan toch de mensen die dat doen via PM aanspreken daarop? Maar het blijft hun eigen keus.quote:Op maandag 27 april 2009 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kunnen we de voetballers weer gewoon bij hun naam gaan noemen? Ik word een beetje moe van al die debiele zogenaamde grapjes zoals "De Bies", "De Gaal" etc. In het begin was het even leuk. Nu is het uitgemolken en er worden complete topics mee verneukt.
Dus moeten we het maar gaan aanpakken en verbieden?quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van uitgemolken grap? Het niveau van het topic gaat er duidelijk door naar beneden.
Als er user zijn die dat doen dan moet je die erop aan spreken.quote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Weet je wat topics naar beneden haalt?
Users die altijd maar bewust trollen.
Dat doen we ook.quote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als er user zijn die dat doen dan moet je die erop aan spreken.
Ik heb het niet over jou. Ik heb het over het algemeen. De "grap" wordt dagelijks herhaald. Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die het nog leuk vind.quote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
De SjimzMaar ik zou wel ophouden D-K is leuk genoeg geweest
Hij is gek hequote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan toch de mensen die dat doen via PM aanspreken daarop? Maar het blijft hun eigen keus.
Bij elke scheet richting FB hollen?quote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij is gek he!
Ik heb wel wat beters te doen dan iedereen een PM sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |