Dat niet, maar het is voor 99% zeker dat zo'n foto dat wel gaat veroorzaken.quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het posten van een screenshot uit een reportage is toch geen bashen.
Daarom post ik hem ook niet. Maar je moet wel toegeven dat die jongen het bloed onder je nagels vandaan haalt met het constante getroll van hem, en nu weer andere users voor hooligan uitmakenquote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is voor 99% zeker dat zo'n foto dat wel gaat veroorzaken.
Reacties als "jorien![]()
!" over VBL verspreid zitten we niet op te wachten.
Nee, dat vind ik geen bashen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:15 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #469: Waar Jorien 1 miljoen eist. valt dit er ook onder? Gewoon een vraag
Doe dat maar (toch niet controleerbaar voor ons), maar in ieder geval niet op het forum dusquote:Op zondag 26 april 2009 21:18 schreef Emimich het volgende:
Stuur hem anders via de PM naar mij en andere geïnteresseerden.
Dat is een understatement.quote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daarom post ik hem ook niet. Maar je moet wel toegeven dat die jongen het bloed onder je nagels vandaan haalt met het constante getroll van hem, en nu weer andere users voor hooligan uitmaken
Och, nee. Dank je. Ik heb niets met Feyenoorders en al he-le-maal niet met jorienquote:
He!quote:Op zondag 26 april 2009 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Och, nee. Dank je. Ik heb niets met Feyenoorders en al he-le-maal niet met jorien.
Het is buiten dat het enorm offtopic is gewoon een troll. Helemaal gezien zijn overtreding/aanslag van vanmiddag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |