Jij was er ook?quote:
Dat dusquote:Op maandag 27 april 2009 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof Suarez ooit Kiprich zal evenaren.
quote:
Het gaat me er alleen om dat hij een fijne speler wordt in de omgang. Beelden van Prince Polley zullen ook niet misstaan.quote:Op maandag 27 april 2009 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, de carrière van Mounir kenmerkt zich door het continue oplopen van rode kaarten.quote:Op maandag 27 april 2009 11:21 schreef Prosac het volgende:
Als Luis naar Mounir gaat kijken, dan gaat Luis er elke wedstrijd met rood af wegens slaan naar de tegenstander na een overtreding op zijn benen.
Jep. Ik was ook helemaal kapot, kon gelukkig met de fiets dus was iets na zevenen thuis. En om 11.30 weer op pad.quote:Op maandag 27 april 2009 11:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij was er ook?.
Had het in m'n benen 's nachts, niet normaal. Partybus was kut, dus terugreis maar met OV gedaan. 10 uur kon ik eindelijk gestrekt op m'n bedstee gaan liggen.
KAMPIOENEN !quote:Maandag kampioenswedstrijd voor Jong Ajax, Koster hoopt op veel fans
Jong Ajax speelt maandag om 18.30 uur op de Toekomst tegen Jong Vitesse om het landskampioenschap bij de beloftenelftallen. Toegang op de Toekomst is gratis. Ajax heeft aan een gelijkspel voldoende voor de titel. Bij een nederlaag wordt Ajax alsnog kampioen als Jong Feyenoord niet wint van Jong PSV.
Op Ajax.nl laat Adrie Koster weten te hopen op veel fans op de Toekomst. "Het hele seizoen zijn we bij onze thuiswedstrijden gesteund door veel publiek, dus ik hoop en verwacht dat er maandag ook veel supporters bij zullen zijn. We hebben ontzettend veel zin in de wedstrijd, en dat is eigenlijk nog een understatement."
In dit tempo is hij hem binnen een paar jaar voorbij. Wat heeft kiprich bereikt? Landskampioen met feyenoord.. en wat KNVB bekertjes.. en een handjevol wedstrijden voor een een jupiler leagu clubje uit de omgeving van Den Boschquote:Op maandag 27 april 2009 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Verrek, inderdaad.. hoeveel rode kaarten heeft Suarez al gekregen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, de carrière van Mounir kenmerkt zich door het continue oplopen van rode kaarten.
De prijzenkast van Suarez puilt uit daarentegenquote:Op maandag 27 april 2009 11:23 schreef Chadi het volgende:
In dit tempo is hij hem binnen een paar jaar voorbij. Wat heeft kiprich bereikt? Landskampioen met feyenoord.. en wat KNVB bekertjes.. en een handjevol wedstrijden voor een een jupiler leagu clubje uit de omgeving van Den Bosch
Laat eens zien waar ik dat beweer.quote:Op maandag 27 april 2009 11:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Verrek, inderdaad.. hoeveel rode kaarten heeft Suarez al gekregen.
Ik ga ff kijken. En daarna naar Leidse!quote:Op maandag 27 april 2009 11:23 schreef Riro het volgende:
[..]
Jep. Ik was ook helemaal kapot, kon gelukkig met de fiets dus was iets na zevenen thuis. En om 11.30 weer op pad.
[..]
KAMPIOENEN !
Wie gaan er heen?
Nergens, je insinueert het. Net als dat je denkt dat ik zeg dat Mounir elke wedstrijd rood krijgt. Je doet alsof Mounir de faire speler is waar Suarez naar moet opkijken. Terwijl El Hamdaoui juist heeft bewezen dat niet altijd te zijn. Dan kun je ook net zo goed zeggen dat Suarez naar Lurling ofzo moet gaan kijken, die is ook slechts af en toe niet fair.quote:Op maandag 27 april 2009 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laat eens zien waar ik dat beweer.²
Dat is al gelijk 1 prijs die hij nooit zal gaan pakken.quote:Op maandag 27 april 2009 11:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
In dit tempo is hij hem binnen een paar jaar voorbij. Wat heeft kiprich bereikt? Landskampioen met feyenoord..
Die is pas aan het begin van zijn carriere. Net of Kiprich de CL gewonnen heeft of zoquote:Op maandag 27 april 2009 11:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De prijzenkast van Suarez puilt uit daarentegen
Met alle respect, ik heb alle wedstrijden van AZ gezien, ik kan met maar één situatie voor de geest halen die je zou kunnen vertalen als unfair, en dat was nog wel een begrijpelijke maar derhalve niet goed te keuren actie. Van Luis daarentegen. Beiden zijn topspelers, El Hamdaoui is echter veel verder, zowel sportief, taalkundig als mentaal. Maar dat geeft niet, Luis is ook een aantal jaren jonger.quote:Op maandag 27 april 2009 11:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nergens, je insinueert het. Net als dat je denkt dat ik zeg dat Mounir elke wedstrijd rood krijgt. Je doet alsof Mounir de faire speler is waar Suarez naar moet opkijken. Terwijl El Hamdaoui juist heeft bewezen dat niet altijd te zijn. Dan kun je ook net zo goed zeggen dat Suarez naar Lurling ofzo moet gaan kijken, die is ook slechts af en toe niet fair.
quote:Luis Suárez zit met de blessure van AZ-keeper Joey Didulica in zijn maag. Hij keerde zondag een strafschop van de aanvaller van Ajax, maar slaagde er niet in het leer klemvast te houden. Wel was hij sneller bij de bal dan de Uruguayaanse spits, waarna de doelman de rechterknie van de Ajacied in zijn gezicht kreeg.
"Ik schrok echt", vertelt de Uruguayaan maandag in De Telegraaf. "De bal was eerst los en op het moment dat de keeper hem alsnog klem pakte, kon ik niet meer stoppen. Het was nooit mijn bedoeling om Didulica te raken. Ik heb zijn nummer en stuur hem een sms. Ik hoop dat het snel beter met hem gaat."
De Australische Kroaat liep enkele jaren geleden ernstig hoofdletsel op nadat hij in oktober 2006 een schot van PSV’er Jason Culina op zijn hoofd had gekregen. Hij kon daardoor bijna twee jaar niet spelen. Maandenlang kampte Didulica met hoofdpijn en misselijkheid, voordat hij dit seizoen zijn comeback maakte.
Bij een eerste onderzoek in het ziekenhuis bleek dat Didulica in ieder geval niets gebroken heeft en ook op een hersenscan was niets alarmerends te zien. De schade bleef beperkt tot ’slechts’ een lichte hersenschudding en hoofdpijn. Sergio Romero kwam in het veld als vervanger van Didulica. De Argentijn stond vanwege een gebroken hand enkele weken langs de kant.
De meest linkse misschien Daley Blind?quote:Op maandag 27 april 2009 11:41 schreef Rumille het volgende:
Wie zijn trouwens de spelers die in het grijs zijn.
Volgens mij v.l.n.r.: Wielaert, Vertonghen, Suarez, Vermaelen
De meest linkse twijfel ik nog over.
En een zwart shirtquote:Op maandag 27 april 2009 11:41 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Het logo op het uitshirt dus.
Slechte voetballer, heeft niets. Beetje Skoubo gevalletje, alleen hij denkt te kunnen voetballen, geen enkele pass van hem komt aan. Typisch geval van vriendjespolitiek.quote:Op maandag 27 april 2009 11:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
De meest linkse misschien Daley Blind?
Hij is nog maar 19 joh, hij is alleen iets te vroeg bij het eerste gehaald maar hij komt er denk ik welquote:Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Slechte voetballer, heeft niets. Beetje Skoubo gevalletje, alleen hij denkt te kunnen voetballen, geen enkele pass van hem komt aan. Typisch geval van vriendjespolitiek.²
In ieder geval met een beetje rood.quote:Op maandag 27 april 2009 11:51 schreef rompompom het volgende:
Rood - zwarte combi is op zich mooi, ben benieuwd hoe ze 't invullen..
Ongelovelijk hoe Ajax als bedrijf zonder enige schaamte er zo'n commercieel circus van maakt. Nu een stuk, over 1 uur een stuk detail en om 4 uur het totale shirtquote:Op maandag 27 april 2009 11:32 schreef bloodysunday het volgende:
Ajax uit-shirt 2009/10
Eerste detail bekend
Ik dacht juist de meest linke Suarez. Toen die nog lang haar hadquote:Op maandag 27 april 2009 11:41 schreef Rumille het volgende:
Wie zijn trouwens de spelers die in het grijs zijn.
Volgens mij v.l.n.r.: Wielaert, Vertonghen, Suarez, Vermaelen
De meest linkse twijfel ik nog over.
Ja maar dan zou die foto paar maanden terug gemaakt moeten zijn en denk dat dat niet het geval isquote:Op maandag 27 april 2009 12:00 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik dacht juist de meest linke Suarez. Toen die nog lang haar had
Zo komt de teleurstelling minder hard aanquote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ongelovelijk hoe Ajax als bedrijf zonder enige schaamte er zo'n commercieel circus van maakt. Nu een stuk, over 1 uur een stuk detail en om 4 uur het totale shirt
Wat is er nou commercieel aan om het via een website zonder verdere reclame te onthullen? Ze maken mensen gewoon nieuwsgierig op deze manier, het werkt wat mij betreft erg goed.quote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ongelovelijk hoe Ajax als bedrijf zonder enige schaamte er zo'n commercieel circus van maakt. Nu een stuk, over 1 uur een stuk detail en om 4 uur het totale shirt
Dacht ik eerst ook, maar dat zal wel niet nee.quote:Op maandag 27 april 2009 12:00 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik dacht juist de meest linke Suarez. Toen die nog lang haar had
Ja idd. Wat een onzin om het zo te "onthullen". Net of elke Ajax-supporter nu vol spanning de hele dag de website zit te refreshen..quote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik kan goed geloven dat de helft van de Ajacieden hier op het forum dat zeker doet.quote:Op maandag 27 april 2009 12:10 schreef lighted het volgende:
[..]
Ja idd. Wat een onzin om het zo te "onthullen". Net of elke Ajax-supporter nu vol spanning de hele dag de website zit te refreshen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |