Heb jij daadwerkelijk niets beters te doen dan constant op alles te reageren wat ik zeg? Je lijkt wel een dikke strontvlieg. Bloed irritant ben je.quote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bij elke scheet richting FB hollen?
Verder kun je daar niets aan doen toch, het is niet iets wat niet mag, het is wel onzin ja. Net zulke onzin als elke jeugdspeler die ook maar in een straal van 5 meter van de kuip komt een topic geven en hem de hemel in prijzen
Neequote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb jij daadwerkelijk niets beters te doen dan constant op alles te reageren wat ik zeg? Je lijkt wel een dikke strontvlieg. Bloed irritant ben je.
Aangepast.quote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Voetbal International #29 De Scheer:"De Gaal is authentiek."
Dit mag ook op een normale toon.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van met al je bans en haters
Oke Edwinuss begint nu gewoon irritant te wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Was teveel opgevallen als je het onder Jojoortje had gepost inderdaad.
Probeer het gewoon te negeren hoe irritant je het ook vindt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oke Edwinuss begint nu gewoon irritant te worden![]()
(Niet alleen in VBL doet hij dat. In Onzin mag hij doen en laten wat hij wil, maar ben hier niet om uitgemaakt voor kloon te worden
)
Is al open.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:19 schreef _Mike_ het volgende:
Sjimz open ff een nieuwe SC, ik ben te lui
Kratje bier?quote:
Ik ga het even overleggen. Wat mij betreft is een eigen topic voor jeugdspelers niet nodig tot een leuke serie bij het A-elftal, maar ik wil toch even de collega's hierin betrekken.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:56 schreef denthemen het volgende:
Het immens grote Luc Cataignos-topic #1: Toekomstig #9
Mag je nu voor elk spelertje uit de B selectie van je club een topic openen? Dan blijven we bezig denk ik..
Zeg maar tegen hem dat hij zijn debuut maar snel moet maken, dan mag hij weer open.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:10 schreef Kopbal het volgende:
En ik heb nog wel zo'n moeite gedaan voor de OP.
Thanksquote:Op woensdag 29 april 2009 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Coolste profielen websites die voetbal gerelateerd zijn
En dan ben je minimaal 29 jaar.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Check.
.
Check.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:56 schreef Rots het volgende:
AFC Ajax topic #1274: Dit is de mooiste club van allemaal
slotje.
Ik zie hem ook niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:30 schreef Cheiron het volgende:
Waar staat het andere Ajax topic dan? Ik zie nu geen open topic meer..
Kost je wel een note. Your bad.quote:
Gewoon niet op hem reageren is geen optie voor je?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef Rumille het volgende:
Kan er niet iets tegen Barca worden gedaan? Voegt totaal niks toe aan VBL, irriteert iedereen in het Ajax-topic met zijn eeuwige gezeik en wil ook geen inhoudelijke discussie aangaan met iemand, omdat het enige wat hij kan typen is dat MvB een clown is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |