Daaromquote:
kom dan eens van die camping af.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:17 schreef Altair het volgende:
[..]
Dan zal ik ook een satelliet set moeten kopen (geen kabel)...
Probeer je nu echt grappig te zijn met diequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerlijk? Op dit soort avonden mis ik de Moun.²
Dat lijkt me ook de bedoeling van Barcelona.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef AryaMehr het volgende:
Chelsea krijgt geen kans om het spel op te bouwen.
Dat is hetzelfde wat tong doet. Triest zijn dat soort mensen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Probeer je nu echt grappig te zijn met dieelke keer op het einde van je post?
Ga aub weg uit VBL met je onzin de hele tijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze proberen het niet eens lijkt het wel. Geen aansluiting op de flanken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef AryaMehr het volgende:
Chelsea krijgt geen kans om het spel op te bouwen.
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde wat tong doet. Triest zijn dat soort mensen.
Grappig dat jij dat zegt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga aub weg uit VBL met je onzin de hele tijd
Stoere jongen hoor op het internet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef _Mike_ het volgende:
Oh Drogba kap met janken man, wees blij dat je geen katoen hoeft te plukken
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga aub weg uit VBL met je onzin de hele tijd
iddquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:21 schreef _Mike_ het volgende:
Malouda deelt ff een klap uit, smerige tering hond
Ik vind de Moun gewoon een topper, wat kan hij ballen. Trouwens, wat zijn die Barca spelers vaardig zeg. Robinho zou er niet tussen misstaan. Het lijkt wel een veredeld zaalvoetbal elftal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tsjaquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stoere jongen hoor op het internet.
Ik volg alles, matequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik wat grappig vind? Als je het gesprek niet volgt bemoei je er dan ook niet mee.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind de Moun gewoon een topper, wat kan hij ballen. Trouwens, wat zijn die Barca spelers vaardig zeg. Robinho zou er niet tussen misstaan. Het lijkt wel een veredeld zaalvoetbal elftal.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |