Gedaan!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Sports Bars in Nederland en andere landen
Kan de TT veranderd worden naar: "Sports Bars in Nederland en het buitenland!"?
Vind het ook wel leuk om te weten waar in het buitenland leuke sports bars te vinden zijn voor op vakantie b.v.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:22 schreef Breach het volgende:
Leuk bericht uit Zuid-Afrika.. (WK 2010)
Geen apart topic voor nodig denk ik.
Dat kan toch makkelijk in het WK 2010 topic?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan.
Maar ik vind het topic tot nu toe best wel oke verlopen.
Ja dat zou eventueel wel kunnen ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat kan toch makkelijk in het WK 2010 topic?
Kan hier een andere mod dan Sjimz naar kijken?!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat zou eventueel wel kunnen ja.
Als het topic niet meer loopt kunnen we het altijd nog mergen.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Kan hier een andere mod dan Sjimz naar kijken?!
Nee, prima
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Kan hier een andere mod dan Sjimz naar kijken?!
Nee, prima
Nee. Jij mag niks.quote:Op zondag 26 april 2009 11:32 schreef SCH het volgende:
Mag ik de modjes er op wijzen dat het schelden met griep nu ook een serieuze doodsverwensing is.
Ligt eraan welke griep.quote:Op zondag 26 april 2009 11:32 schreef SCH het volgende:
Mag ik de modjes er op wijzen dat het schelden met griep nu ook een serieuze doodsverwensing is.
Iemand een goede reis wensen ook, het verkeer is gevaarlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ligt eraan welke griep.
Maar in theorie kan je ook van bijvoorbeeld diarree doodgaan. Dus is elke ziekte een doodsverwensing.
Dan mag eet een "kilo zout" ook niet meer of water.quote:Op zondag 26 april 2009 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ligt eraan welke griep.
Maar in theorie kan je ook van bijvoorbeeld diarree doodgaan. Dus is elke ziekte een doodsverwensing.
Ik ben nog steeds voor definitief sluiten.quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef Rumille het volgende:
Live eredvisie verslag #217 lastig he penals
Weg met deze user.quote:Op zondag 26 april 2009 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goser zei net dat ie op radio 1 hoorde dat Didulica dood is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |