Paar jaar terug ben ik NL-Bulgarije met een Bulgaarse vriendin in Den Haag wezen kijken. 30 Bulgaren en ik was echt de enige Nederlander.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wilde laatst het Nederlands elftal kijken in de sports bar op het leidseplein. Was de zowat de enige Nederlander![]()
Aanvoeder; Als Barcelona/ Real Madrid/ Spaans elftal speelt is het wél druk en gezellig in de sports bar.
Woon je tegenwoordig weer in Nederland of ben je fftjes een paar dagen terug om Koninginnedag te vieren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Paar jaar terug ben ik NL-Bulgarije met een Bulgaarse vriendin in Den Haag wezen kijken. 30 Bulgaren en ik was echt de enige Nederlander.
Ik ga donderdag ff Dinamo Kiev - Shaxtar Doneck kijken @ Leidse.
Sinds eind januari terug voor onbepaalde tijd. Maar wel tijdelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Woon je tegenwoordig weer in Nederland of ben je fftjes een paar dagen terug om Koninginnedag te vieren?
Ja daar ben ik ook geweest. Alleen teveel gericht op Iers en Brits voetbal. Verder wel geinige tent hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een paar keer bij O'Donnels geweest een Ierse pub in het centrum van Utrecht.
Meetings van Hools het virtuele voetbalcafé in VBL worden daar gehouden.
Hebben zo'n 4 Grote TV-schermen waar iedere belangrijke wedstrijd wordt vertoond.
De laatste keer dat ik er was was tijdens een WK-kwalificatie-avond. De Ieren zaten naar hun land te kijken de Schotten idem. Wij keken naar Oranje. Erg leuke tent.
Het is dan ook een Ierse pub.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Alleen teveel gericht op Iers en Brits voetbal.
o'Connels bedoel je denk ik?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een paar keer bij O'Donnels geweest een Ierse pub in het centrum van Utrecht.
Meetings van Hools het virtuele voetbalcafé in VBL worden daar gehouden.
Hebben zo'n 4 Grote TV-schermen waar iedere belangrijke wedstrijd wordt vertoond.
De laatste keer dat ik er was was tijdens een WK-kwalificatie-avond. De Ieren zaten naar hun land te kijken de Schotten idem. Wij keken naar Oranje. Erg leuke tent.
En die zijn er al genoeg te vinden in Nederland. Verder hou ik wel van Ierse en Engelse pubs, maar in dit topic ben ik echt op zoek naar cafes waar de programmering wat uitgebreider is.quote:
Wat een wedstrijd was dat. Heb ik nog met een groep Nederlanders in Praag zitten kijken in een Engelse pub. We waren voor Kroatie i.v.m. het doorgaan van HIddinks Rusland (achteraf niet zo slim eigenlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
o'Connels bedoel je denk ik?
Goede tent, ben daar vaak geweest en vooral Engeland-Kroatie was een sensatie.
Ok.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En die zijn er al genoeg te vinden in Nederland. Verder hou ik wel van Ierse en Engelse pubs, maar in dit topic ben ik echt op zoek naar cafes waar de programmering wat uitgebreider is.
Coolquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd was dat. Heb ik nog met een groep Nederlanders in Praag zitten kijken in een Engelse pub. We waren voor Kroatie i.v.m. het doorgaan van HIddinks Rusland (achteraf niet zo slim eigenlijk) en bij ieder doelpunt van Kroatie keihard juichen. Die Engelsen snapten er niets van.
Volgens mij heb je die niet veel in NL. In de VS struikel je erover.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En die zijn er al genoeg te vinden in Nederland. Verder hou ik wel van Ierse en Engelse pubs, maar in dit topic ben ik echt op zoek naar cafes waar de programmering wat uitgebreider is.
Heel veel IJshockey ja. Vooral in mei tijdens het (jaarlijkse) WK worden ze lijp.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die niet veel in NL. In de VS struikel je erover.
In de barren in Tsjechie zal ook wel vaak ijshockey opstaan.
Omg, ik keek Nederland - Roemenië daar. Ik heb dus in hetzelfde etablissement gestaan als de legendarische Bluezz.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:23 schreef tong80 het volgende:
Ik zat trouwens met Doc Bluezz en Golfer naar een wedstrijd van Oranje te kijken in O'Connels.
Sneijder scoorde en ik schreeuwde 'AJAAAAAAAAXXXX'
Doc attendeerde me er subtiel op dat ik dat beter hier niet kon doen omdat het hartje Utrecht was.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omg, ik keek Nederland - Roemenië daar. Ik heb dus in hetzelfde etablissement gestaan als de legendarische Bluezz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |