abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68368610
Toen ik in Praag woonde, was er 1 sports bar waar tot wel 10 wedstrijden tegelijk werden uitgezonden (altijd lachen met CL en UEFA Cup). Nu kijk ik graag buitenlandse wedstrijden in een sports bar met een biertje erbij en lekker fanatieke buitenlandse fans, alleen in Nederland ken ik maar 1 bar die in dit straatje past.

Nu vroeg ik me af welke goeie sports bars er nog meer in Nederland zijn.

Die in Praag:

Zlata Hvezda / Golden Star (halve liter bier 1 Euro! )

De enige die ik in Nederland ken:

Satellite Sports Cafe (Leidseplein, Amsterdam)

Ik zoek niet naar Ierse/Britse sports bars waar ze alleen maar Engels voetball e.d. uitzenden. Het moet echt een gevarieerd aanbod zijn.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:42:07 #2
52871 Blight
Supersized.
pi_68370261
Hier ook een post om dit topic makkelijk en snel terug te vinden in de lijst van mijn actieve topics.

Zit zelf in Belfast, maar ga over enige tijd weer terug en wil dan inderdaad wel een leuke sportsbar zien te vinden.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_68370294
Heb je nog leuke in Belfast? Of Dublin als je dat weet.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:46:20 #4
52871 Blight
Supersized.
pi_68370373
Het is hier meer pubs waar men de sport graag kijkt, zoals je wellicht al had verwacht. Moet wel zeggen dat die wel vaak veel te bieden hebben. Denk aan Engels, Spaans, Duits, Europees en soms zelfs Nederlands voetbal.

Een leuke tent is Lavery's. Op de begane grond een pub met een zoot grote schermen, op de eerste verdieping een nachtclub, en op de tweede verdieping een stuk of dertig pooltafels en een aantal grote schermen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_68462842
Kom op mensen, ik wil voetbal in de kroeg kijken vanavond!
pi_68463535
Ik wilde laatst het Nederlands elftal kijken in de sports bar op het leidseplein. Was de zowat de enige Nederlander

Aanvoeder; Als Barcelona/ Real Madrid/ Spaans elftal speelt is het wél druk en gezellig in de sports bar.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68463721
Als ik me niet vergis zit er in Volendam ook 1.
pi_68463865
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wilde laatst het Nederlands elftal kijken in de sports bar op het leidseplein. Was de zowat de enige Nederlander

Aanvoeder; Als Barcelona/ Real Madrid/ Spaans elftal speelt is het wél druk en gezellig in de sports bar.
Paar jaar terug ben ik NL-Bulgarije met een Bulgaarse vriendin in Den Haag wezen kijken. 30 Bulgaren en ik was echt de enige Nederlander.

Ik ga donderdag ff Dinamo Kiev - Shaxtar Doneck kijken @ Leidse.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 april 2009 @ 16:42:06 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_68465003
Ik ben een paar keer bij O'Connels geweest een Ierse pub in het centrum van Utrecht.

Meetings van Hools het virtuele voetbalcafé in VBL worden daar gehouden.

Hebben zo'n 4 Grote TV-schermen waar iedere belangrijke wedstrijd wordt vertoond.

De laatste keer dat ik er was was tijdens een WK-kwalificatie-avond. De Ieren zaten naar hun land te kijken de Schotten idem. Wij keken naar Oranje. Erg leuke tent.

[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 28-04-2009 16:58:26 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:50:01 #10
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_68465351
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:12 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Paar jaar terug ben ik NL-Bulgarije met een Bulgaarse vriendin in Den Haag wezen kijken. 30 Bulgaren en ik was echt de enige Nederlander.

Ik ga donderdag ff Dinamo Kiev - Shaxtar Doneck kijken @ Leidse.
Woon je tegenwoordig weer in Nederland of ben je fftjes een paar dagen terug om Koninginnedag te vieren?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:51:05 #11
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68465399
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Woon je tegenwoordig weer in Nederland of ben je fftjes een paar dagen terug om Koninginnedag te vieren?
Sinds eind januari terug voor onbepaalde tijd. Maar wel tijdelijk.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:52:13 #12
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68465458
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een paar keer bij O'Donnels geweest een Ierse pub in het centrum van Utrecht.

Hebben zo'n 4 Grote TV-schermen waar iedere belangrijke wedstrijd wordt vertoond.

De laatste keer dat ik er was was tijdens een WK-kwalificatie-avond. De Ieren zaten naar hun land te kijken de Schotten idem. Wij keken naar Oranje. Erg leuke tent.

Ja daar ben ik ook geweest. Alleen teveel gericht op Iers en Brits voetbal. Verder wel geinige tent hoor.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 april 2009 @ 16:55:03 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_68465583
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:52 schreef Aanvoerder het volgende:

Alleen teveel gericht op Iers en Brits voetbal.
Het is dan ook een Ierse pub.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_68465672
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een paar keer bij O'Donnels geweest een Ierse pub in het centrum van Utrecht.

o'Connels bedoel je denk ik?

Goede tent, ben daar vaak geweest en vooral Engeland-Kroatie was een sensatie.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:57:37 #15
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68465683
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het is dan ook een Ierse pub.

En die zijn er al genoeg te vinden in Nederland. Verder hou ik wel van Ierse en Engelse pubs, maar in dit topic ben ik echt op zoek naar cafes waar de programmering wat uitgebreider is.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:58:56 #16
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68465739
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

o'Connels bedoel je denk ik?

Goede tent, ben daar vaak geweest en vooral Engeland-Kroatie was een sensatie.
Wat een wedstrijd was dat. Heb ik nog met een groep Nederlanders in Praag zitten kijken in een Engelse pub. We waren voor Kroatie i.v.m. het doorgaan van HIddinks Rusland (achteraf niet zo slim eigenlijk ) en bij ieder doelpunt van Kroatie keihard juichen. Die Engelsen snapten er niets van.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 april 2009 @ 16:59:57 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_68465781
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

En die zijn er al genoeg te vinden in Nederland. Verder hou ik wel van Ierse en Engelse pubs, maar in dit topic ben ik echt op zoek naar cafes waar de programmering wat uitgebreider is.
Ok.

In Nederland hebben we dat denk ik veel minder dan in bv Amerika.

Daar heb je café's puur op sport gericht.

Trouwste user 2022 dinsdag 28 april 2009 @ 17:00:36 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_68465801
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Wat een wedstrijd was dat. Heb ik nog met een groep Nederlanders in Praag zitten kijken in een Engelse pub. We waren voor Kroatie i.v.m. het doorgaan van HIddinks Rusland (achteraf niet zo slim eigenlijk ) en bij ieder doelpunt van Kroatie keihard juichen. Die Engelsen snapten er niets van.
Cool

dinsdag 28 april 2009 @ 17:06:29 #19
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68466023
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Volgens mij heb je die niet veel in NL. In de VS struikel je erover.

In de barren in Tsjechie zal ook wel vaak ijshockey opstaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:12:40 #20
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68466248
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef popolon het volgende:

[..]

Volgens mij heb je die niet veel in NL. In de VS struikel je erover.

In de barren in Tsjechie zal ook wel vaak ijshockey opstaan.
Heel veel IJshockey ja. Vooral in mei tijdens het (jaarlijkse) WK worden ze lijp.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 april 2009 @ 17:23:22 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_68466643
Ik zat trouwens met Doc Bluezz en Golfer naar een wedstrijd van Oranje te kijken in O'Connels.

Sneijder scoorde en ik schreeuwde 'AJAAAAAAAAXXXX'

Doc attendeerde me er subtiel op dat ik dat beter hier niet kon doen omdat het hartje Utrecht was.

pi_68466864
In Frankfurt heb je in ieder geval Sam's Sportsbar...mocht je daar toevallig een keer vertoeven,
www.samssportsbar.de
pi_68467017
In die sportbar in Praag heb ik ooit de Champions League wedstrijd Arsenal - Villareal gekeken. Zowiezo meesterlijke stad met al dat goedkope bier...
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:50:20 #24
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_68467643
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:23 schreef tong80 het volgende:
Ik zat trouwens met Doc Bluezz en Golfer naar een wedstrijd van Oranje te kijken in O'Connels.

Sneijder scoorde en ik schreeuwde 'AJAAAAAAAAXXXX'

Doc attendeerde me er subtiel op dat ik dat beter hier niet kon doen omdat het hartje Utrecht was.

Omg, ik keek Nederland - Roemenië daar. Ik heb dus in hetzelfde etablissement gestaan als de legendarische Bluezz.
Gourmetten of steengrillen?
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 april 2009 @ 17:51:30 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_68467682
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

Omg, ik keek Nederland - Roemenië daar. Ik heb dus in hetzelfde etablissement gestaan als de legendarische Bluezz.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')