abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68366590

!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_68366613
Cool.
-
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:55:47 #3
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_68366630
300 euro voor een kaartje !!!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_68366638
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:55 schreef -skippybal- het volgende:
Twee kaartjes!
pi_68366655
Per mail? Heb nog niets gehad van mijn aanvraag......
pi_68366665
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:55 schreef -skippybal- het volgende:
Dollar en voor 2 kaarten .

Ja DRD via de mail.
pi_68366685
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:58 schreef Roi het volgende:

[..]

Dollar en voor 2 kaarten .

Ja DRD via de mail.
En wat kost je ticket e.d ?
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_68367192
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:59 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

En wat kost je ticket e.d ?
Met een beetje mazzel rond de 600 .. Ik heb iig nog genoeg tijd om te sparen .
pi_68367288
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:52 schreef Roi het volgende:
[ afbeelding ]

!
Hoppelijk leuke wedstrijden en geen bahrein - iran
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 april 2009 @ 17:19:44 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_68369685
Leuk Roi

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 april 2009 @ 17:20:52 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_68369716
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:19 schreef tong80 het volgende:
Leuk Roi

Ik weet nog dat ik zo'n brief thuis kreeg dat ik 2 kaartjes voor de finale van EK-2000 had.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_68370038
Ik heb ook mijn kaarten. Een TST serie + kwartfinale.

Duur grapje
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:56:31 #13
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68370610
nu hopen op leuke wedstrijden
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:59:37 #14
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_68370675
en ik kon vandaag deze ophalen bij de DHL, geen WK maar wel leuk;

NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 25 april 2009 @ 18:20:17 #15
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68371196
cool!

gefeliciteerd

al iemand finale-kaarten?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_68371929
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:59 schreef DutchGooner het volgende:
en ik kon vandaag deze ophalen bij de DHL, geen WK maar wel leuk;

[ afbeelding ]

pi_68385619
"We regret to inform you that your application was unsuccessful. "

Altijd.......altijd...........weet niet wat het is met mijn aanvragen, maar ik krijg nooit iets.....
Gaan we weer de zwarte markt op, ook prima.
  zondag 26 april 2009 @ 11:09:07 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_68385832
Er zijn hier mensen die vrijwillig afreizen naar Johannesburg?
pi_68385968
2 Groepswedstrijden in Kaapstad, 14 en 18 juni geloof ik.
  zondag 26 april 2009 @ 11:18:26 #20
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68385975
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er zijn hier mensen die vrijwillig afreizen naar Johannesburg?
En al een leuk hotel in Soweto geboekt hebben?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_69847190
quote:
Oranje-fan wordt grijze muis in Zuid-Afrika
Door NIELS DEKKER

ROTTERDAM/PRETORIA - Oranje-fan Winfried Witjes staat te trappelen om volgend jaar reizen naar het WK voetbal te reizen. De ‘generaal’ is een vaste verschijning bij uit- en thuiswedstrijden van het Nederlands elftal. Zijn pet ligt al klaar.

Angst voor het criminele Zuid-Afrika heeft Witjes niet. Op wedstrijddagen zal de markante verschijning gewoon door de straten van Johannesburg, Kaapstad en Pretoria struinen. ,,Ik ken die verhalen over zakkenrollerij wel, maar ik hoor ook veel positieve verhalen.’’

Toch zijn de misdaadcijfers over Zuid-Afrika behoorlijk alarmerend. Zo ligt het aantal moorden per 100.000 inwoners op ruim 38. Ter vergelijking: Nederland heeft 1 moord op zoveel inwoners en Duitsland 4. Verder kent Zuid-Afrika een schrikbarende stijging van het aantal roofovervallen in woningen en overvallen op bedrijven. Ook neemt het aantal car jackings hand over hand toe. Hierbij worden automobilisten bij een rood verkeerslicht overvallen en gedwongen de wagen te verlaten.

,,Vreemd genoeg is er slecht en goed nieuws. De laatste vijf jaar is de misdaad wel met een kwart gedaald,’’ verklaart criminoloog en onderzoeker Johan Burger van het onafhankelijke Institute for Secutiry Studies in Pretoria. ,,De politie heeft de afgelopen vijf jaar veel meer budget gekregen. Het aantal agenten is met 55.000 gestegen naar 185.000. Verder is de politie beter uitgerust en getraind.’’ De criminoloog erkent dat Zuid-Afrika een fiks probleem heeft. ,,Het misdaadpeil is nog steeds ernstig, erg hoog.’’

De voetbalwereld maakt zich grote zorgen over de criminaliteit. Wereldvoetbalorganisatie FIFA trekt alles uit de kast aan veiligheidsmaatregelen. Zeker nadat de dochter van baas Sepp Blatter in Zuid-Afrika werd overvallen. ,,Het is absoluut een punt,’’ zegt Gert-Jan Steltman van VCK Travel, dat speciale FIFA-arrangementen voor bedrijven aanbiedt. ,,De wereldvoetbalbond heeft strenge veiligheidseisen gesteld, want het is toch een beetje een bananenrepubliek. Een hapje eten in het centrum, zoals in 2006 in Duitsland, is er niet bij.’’

De KNVB reist volgende week voor de vierde keer naar Zuid-Afrika, hoewel de speelsteden voor het geplaatste Nederlands elftal nog onbekend zijn. Bij het bezoek wordt onder meer gesproken met de Nederlandse ambassade en het ministerie van Buitenlandse Zaken. ,,Veiligheid is zeker een onderwerp. Johannesburg is geen Nijmegen,’’ zegt manager Bert van Oostveen.

Volgens criminoloog Burger moeten vooral voetbalsupporters volgend jaar in Zuid-Afrika op hun hoede zijn. ,,Je kunt je op zich veilig verplaatsen tussen de verschillende plekken. Alleen moet je erg opletten waar je komt.’’ Zo waarschuwt hij fans niet uitgedost de stad in te gaan. ,,Dan trek je geheid de aandacht van criminelen. Zij weten dat buitenlanders vaak met kostbaarheden rondlopen. Kleed je na een wedstrijd om in het hotel, loop rond in neutrale kleding,’’ adviseert hij.

De oranje generaal schrikt. Hij zegt het advies op te volgen. ,,Ik neem geen risico met mijn leven.’’ Hij vreest alleen dat speelsteden Johannesburg of Kaapstad uiteindelijk toch oranje zullen kleuren, waarschuwing of niet. ,,Niemand van die Nederlanders trekt zijn kleren uit,’’ zegt Witjes.
TS heeft dus al kaarten voor Zuid-Afrika en Nederland is nu ook nog eens geplaatst, dus bij meerdere mensen zal de gedachte opkomen om naar ZA af te reizen.

Naar aanleiding van bovenstaand artikel, ben je 'banger' om naar ZA te gaan dan naar bijv Azie 8 jaar geleden (hadden we ons gekwalificeerd ) of naar elk willekeurig Europees land?

Verwachten we uberhaupt veel problemen voor Europese fans die daar de wedstrijden gaan bezoeken?
pi_69852116
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

TS heeft dus al kaarten voor Zuid-Afrika en Nederland is nu ook nog eens geplaatst, dus bij meerdere mensen zal de gedachte opkomen om naar ZA af te reizen.

Naar aanleiding van bovenstaand artikel, ben je 'banger' om naar ZA te gaan dan naar bijv Azie 8 jaar geleden (hadden we ons gekwalificeerd ) of naar elk willekeurig Europees land?

Verwachten we uberhaupt veel problemen voor Europese fans die daar de wedstrijden gaan bezoeken?
Wat is bang? In je eentje in een Moskouse metro met allemaal dronken Russen is ook niet alles

Weet nog niet 100% zeker of ik ga. Heeft niet zozeer met 'bang' te maken, maar vooral financieel. Het is allemaal toch fors duurder dan met de trein naar Duitsland of Zwitserland afreizen. Is denk ik ook niet te vergelijken met 2002 of 1994. Ben vorig jaar in Japan geweest, maar dat is één van de veiligste landen ter wereld.

Met supporters wordt het sowieso een ander soort tournooi. Alleen rijke fans hebben het geld om zo'n trip te kunnen betalen. Dat is meteen een prachtig doelwit voor arme afrikanen. Denk ook dat het nog minder sfeervol in de stadions zal zijn. Meer prijswinnaars, meer sponsorkaarten met georganiseerde arrangementen.

Oftewel ik twijfel of ik wel wil afreizen. Verwacht namelijk niet dat het leuker wordt dan Portugal, Duitsland of Zwitserland, terwijl het wel veel meer geld kost. Ik weet dat er nu gewoon kaarten te koop zijn, maar wil eigenlijk alleen naa rhet Nederlands Elftal toe. Waarschijnlijk schrijf ik wel in als via de Supportersclub kaarten beschikbaar komen en dan op het laatste moment nog een lastige vliegroute + gaar hotel regelen......
pi_69852249
Belachelijk dat het WK in Zuid Afrika wordt gehouden trouwens. De Fifa kan verre van, de veiligheid van de supporters garanderen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:17:15 #24
497 Maja
Ja denk!?!
pi_69853606
Ik heb ook plannen om heen te gaan, maar laat het ook nog afhangen van de kosten. Wil het dan wel combineren met vakantie aldaar.

In elke stad/land zijn wel plekken waar je beter niet kan komen, maar in Zuid-Afrika zijn dat er net even meer...
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:51:04 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69867741
quote:
Maximaal 10.000 kaarten voor Oranje-fans bij WK
Uitgegeven: 9 juni 2009 16:27
Laatst gewijzigd: 9 juni 2009 16:27

ZEIST - De Nederlandse voetbalbond krijgt voor de groepswedstrijden van het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika (2010) maximaal tienduizend kaarten per duel voor zijn eigen fans.

De KNVB krijgt in de groepsfase 12 procent van de stadioncapaciteit tot zijn beschikking. Afhankelijk van de stadiongrootte betekent dat minimaal 4500 en maximaal tienduizend kaarten. Dat heeft de KNVB dinsdag bevestigd.

Het merendeel van die tickets komt ten goede aan de leden van de supportersclub Oranje. In de knockoutfase heeft de KNVB recht op 8 procent van de stadioncapaciteit.
Nu.nl

8-12% van de stadioncapaciteit, wat een farce.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')