Heb jij daadwerkelijk niets beters te doen dan constant op alles te reageren wat ik zeg? Je lijkt wel een dikke strontvlieg. Bloed irritant ben je.quote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bij elke scheet richting FB hollen?
Verder kun je daar niets aan doen toch, het is niet iets wat niet mag, het is wel onzin ja. Net zulke onzin als elke jeugdspeler die ook maar in een straal van 5 meter van de kuip komt een topic geven en hem de hemel in prijzen
Neequote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb jij daadwerkelijk niets beters te doen dan constant op alles te reageren wat ik zeg? Je lijkt wel een dikke strontvlieg. Bloed irritant ben je.
Aangepast.quote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Voetbal International #29 De Scheer:"De Gaal is authentiek."
Dit mag ook op een normale toon.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van met al je bans en haters
Oke Edwinuss begint nu gewoon irritant te wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Was teveel opgevallen als je het onder Jojoortje had gepost inderdaad.
Probeer het gewoon te negeren hoe irritant je het ook vindt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oke Edwinuss begint nu gewoon irritant te worden![]()
(Niet alleen in VBL doet hij dat. In Onzin mag hij doen en laten wat hij wil, maar ben hier niet om uitgemaakt voor kloon te worden
)
Is al open.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:19 schreef _Mike_ het volgende:
Sjimz open ff een nieuwe SC, ik ben te lui
Kratje bier?quote:
Ik ga het even overleggen. Wat mij betreft is een eigen topic voor jeugdspelers niet nodig tot een leuke serie bij het A-elftal, maar ik wil toch even de collega's hierin betrekken.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:56 schreef denthemen het volgende:
Het immens grote Luc Cataignos-topic #1: Toekomstig #9
Mag je nu voor elk spelertje uit de B selectie van je club een topic openen? Dan blijven we bezig denk ik..
Zeg maar tegen hem dat hij zijn debuut maar snel moet maken, dan mag hij weer open.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:10 schreef Kopbal het volgende:
En ik heb nog wel zo'n moeite gedaan voor de OP.
Thanksquote:Op woensdag 29 april 2009 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Coolste profielen websites die voetbal gerelateerd zijn
En dan ben je minimaal 29 jaar.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Check.
Check.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:56 schreef Rots het volgende:
AFC Ajax topic #1274: Dit is de mooiste club van allemaal
slotje.
Ik zie hem ook niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:30 schreef Cheiron het volgende:
Waar staat het andere Ajax topic dan? Ik zie nu geen open topic meer..
Kost je wel een note. Your bad.quote:
Gewoon niet op hem reageren is geen optie voor je?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef Rumille het volgende:
Kan er niet iets tegen Barca worden gedaan? Voegt totaal niks toe aan VBL, irriteert iedereen in het Ajax-topic met zijn eeuwige gezeik en wil ook geen inhoudelijke discussie aangaan met iemand, omdat het enige wat hij kan typen is dat MvB een clown is.
Hij doet toch geen vlieg kwaad, wordt nooit persoonlijk ofzo. Kan wel lachen om zn opstellingen en leuke denkwijze.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef Rumille het volgende:
Kan er niet iets tegen Barca worden gedaan? Voegt totaal niks toe aan VBL, irriteert iedereen in het Ajax-topic met zijn eeuwige gezeik en wil ook geen inhoudelijke discussie aangaan met iemand, omdat het enige wat hij kan typen is dat MvB een clown is.
Ik vind BSB een stuk irritanter dan die Barcaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef Rumille het volgende:
Koop een abonnement en je kan users negerenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:56 schreef zjroentje het volgende:
Het wordt gewoon tijd voor een negeerknop hier op het forum. Geen posts meer zien van users die je irriteren.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan Rumille ff kappen met zeiken om niks?
Nee, Lyon heeft al wel aangegeven hem over te willen nemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:24 schreef Prosac het volgende:
Heeft hij zijn debuut bij het eerst van Feyenoord al gemaakt?
Jup, opgeschoond en ge-edit. Weer gewoon over Ajax praten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan Rumille ff kappen met zeiken om niks?
Bij een officieel debuut in het eerste van welke profclub dan ook, mag je weer verzoeken of hij open gaat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, Lyon heeft al wel aangegeven hem over te willen nemen.
En als volgende week Barcelona, Chelsea en AC Milan nou tegen elkaar op gaan bieden na een wervelend toernooi volgende week?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bij een officieel debuut in het eerste van welke profclub dan ook, mag je weer verzoeken of hij open gaat.
Dan wachten we op het debuut bij een van die clubs.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En als volgende week Barcelona, Chelsea en AC Milan nou tegen elkaar op gaan bieden na een wervelend toernooi volgende week?
Is lezen nou echt zo moeilijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:09 schreef Kopbal het volgende:
Als Castaignos Nederland -17 Europees kampioen maakt, mag het topic dan wel weer open?
Als hij daarvoor zijn debuut bij het eerste elftal van een profclub heeft gemaakt, dan mag dat ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:09 schreef Kopbal het volgende:
Als Castaignos Nederland -17 Europees kampioen maakt, mag het topic dan wel weer open?
Dacht dat je vandaag in het SC-topic meldde dat je positief nieuws had gekregen bij de opticien..quote:
Ik zie niets, kijk eens goed dan. Jammer dit weer hoor.quote:
Oh, het 020 topic. Zeg dat dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:01 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik zie niets, kijk eens goed dan. Jammer dit weer hoor.
Je zei 010 !!!1!!111quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:01 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik zie niets, kijk eens goed dan. Jammer dit weer hoor.
Hey wijsneus, kan ik er wat aan doen dat mijn laptop oververhit raakte en ik twinig minuten moest wachten totdat-ie het weer deed?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:22 schreef Rots het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar je hebt er nog steeds niks aan gedaan. Maakt niet uit hoor verder.
Wat is er? Als jij tering Suarez typt, of als ik Tering Wijnaldum typ zullen ze het ook aanpassenquote:
Nee, vind ik niet zo erg. Tering (en tyfus) zijn een soort van 'gedoogd' en minder erg dan bijvoorbeeld kanker.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet zo erg. Tering (en tyfus) zijn een soort van 'gedoogd' en minder erg dan bijvoorbeeld kanker.
Ligt wel weer aan de context natuurlijk.
Waarom rapporteer je alleen zijn reactie? Ik kan zo 3 andere reacties uit het topic halen die erger zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat is er? Als jij tering Suarez typt, of als ik Tering Wijnaldum typ zullen ze het ook aanpassen
Iets als "krijg de tering" of "tering RayMania" mag je gerust aangeven, maar dingen zoals dit in een livescoretopic zijn niet zo erg.quote:
Bij 'tering' of 'tiefus' heb ik zelden wat aangepast zien worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat is er? Als jij tering Suarez typt, of als ik Tering Wijnaldum typ zullen ze het ook aanpassen
Je moet je gewoon niet zo aanstellen. Als jij de pik op iemand hebt of een discussie niet kan winnen dan ga jij hier lopen mierenneuken op reacties die de betreffende user heeft gepost.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:24 schreef denthemen het volgende:
Mannen, ik vroeg de mening van een mod, niet van alle VBL users
Zolang jij hier zelf om elke edit komt huilen en je persoonlijke gevechtjes met Mike en dergelijke hier komt uitvechten hoef ik denk ik niets te zeggen. En mocht je problemen hebben mag je me PM'enquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo aanstellen. Als jij de pik op iemand hebt of een discussie niet kan winnen dan ga jij hier lopen mierenneuken op reacties die de betreffende user heeft gepost.
Gast schei uit. Je lijkt mijn buurvrouw van een jaar of 60 wel. Ook al zo'n mens dat overal wat op te zeiken heeft. Ik denk dat het er wel een aantal mensen met mij eens zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zolang jij hier zelf om elke edit komt huilen en je persoonlijke gevechtjes met Mike en dergelijke hier komt uitvechten hoef ik denk ik niets te zeggen. En mocht je problemen hebben mag je me PM'en
Oke, Prettig weekendquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
Stop eens met zeuren hier. Problemen met elkaar handel je maar af via PM, mail of whatever.
Wist ik toch niet, sorry hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey wijsneus, kan ik er wat aan doen dat mijn laptop oververhit raakte en ik twinig minuten moest wachten totdat-ie het weer deed?. Ook de goals van Barça gemist
.
Valt mee tot nu toe.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef Rots het volgende:
Dat wordt weer lekker modden vanmiddag trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |