Lekkere instellingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Anita verwacht zondag een wedstrijd net als tegen willem II. Dus 0-7 of meer
Hij zei het meer als geintje. Maar ik mag toch hopen dat ze snappen dat Sparta nog voor lijfsbehoud strijdt.quote:
Dat is juist de perfecte instelling, hij verwacht 0-7 met minder neemt hij dus geen genoegen.quote:
Je kan het ook opvatten als dat ze er vanuit gaan dat ze gewoon met 0-5 winnen ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is juist de perfecte instelling, hij verwacht 0-7 met minder neemt hij dus geen genoegen.
Ik mag hopen dat-ie niet zulke onrealistische ideeën er op nahoudt. Verder is het enige wat je bereikt met zulke uitspraken het motiveren van je tegenstander.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is juist de perfecte instelling, hij verwacht 0-7 met minder neemt hij dus geen genoegen.
Anita houdt wel van een beetje spanningquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat-ie niet zulke onrealistische ideeën er op nahoudt. Verder is het enige wat je bereikt met zulke uitspraken het motiveren van je tegenstander.
Waarom die afkeer tegen de aanvoerder die begin dit seizoen goed presteerde? Fuck Anita.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:21 schreef kevin6188 het volgende:
Wel fit ja. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Que? 2 wedstrijden hooguit ja..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:23 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom die afkeer tegen de aanvoerder die begin dit seizoen goed presteerde? Fuck Anita.
Altijd maar dat 'heel slecht'. Dan zouden ze geen profs zijn. 'Niet geschikt' zou beter zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:25 schreef De_kromme het volgende:
Anita is echt fucking slecht. Die gast kan echt niks.
Lindgren is trouwens ook heel slecht. Jammer dat Vertonghen en Gabri geblesseerd zijn.
Ik heb geen afkeer tegen hem. Maar sinds hij weer fit is en in Jong Ajax speelt, is zijn niveau niet echt denderend. En dat is nog naar boven afgerond.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:23 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom die afkeer tegen de aanvoerder die begin dit seizoen goed presteerde? Fuck Anita.
Van een speler van Ajax mag je toch een bepaald niveau verwachten. Zowel Anita als Lindgren zitten erg ver onder dat niveau.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Altijd maar dat 'heel slecht'. Dan zouden ze geen profs zijn. 'Niet geschikt' zou beter zijn.
Echt geniaal goed zeg, en zo kan Ajax ook best nog eens wordenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:58 schreef kevin6188 het volgende:
Zo goed als dit Barcelona, zo goed wordt Ajax nooit meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |